pelikirjan puolesta koska hän peluuttaa tätä pystysuunnan jääkiekkoa.
Vanhanaikainen pelitapa, ei kovin moderni.
Jopa JYP sarjaykkönen peluuttaa tätä vanhaa pelitapaa.
JYP menestyy pitkälti hyvien pelaajiensa takia ja vahvan puolustuspelin mut HIFKIA vastaan tulee ongelmia hyökkäyksessä.
JYP on lyötävissä.
Bluesilla ei ole mahdollisuuksia paljoa koska pelikirja on vanha, se pitäisi päivittää moderniksi mut epäilen että Matikainen(tuleva Leijonien päävalmentaja ?? HUH) ei suostu edes siihen vaan haluaa peluttaa tätä havumetsähockeyta, sotajääkiekkoa.
Kalpa ja TPS on osoittaneet sen ja lisäksi HPK että modernilla pelitavalla menestytään parhaiten kun otetaan huomioon se että näiden kolmen joukkueen pelimiehet eivät pärjää vertailussa JYPPiin mm.
Valmentaja Matikainen kuutamolla/pihalla
juha82222
3
280
Vastaukset
- Anonyymi
onko matikainen vihdoinkin päässy kuutamoon ja ulos?????
- n1kke551
juha haista paska
- juha82222
minut, viiltää kaulani auki ja kaivaa silmäni ulos
hän on mielenvikainen pikkuskidi joka saisi joutua vankilaan.
Tällainen poika on Nikke551 käyttäjänimeltään, on youtubessa kuten minä myös.
minä olen enemmänkin maailmanparantajatyyppiä.
Nikke551 on toista sorttia ihmisenä, inhottava ja ilkeä kuin mikä.
Liekö sydäntäkään tällä pojalla?
Toivottavasti muutut ihmisenä ,kasvat paremmaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!881978- 821790
- 521422
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481395- 1461338
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481262Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1431216Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261064- 39965
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25962