pelikirjan puolesta koska hän peluuttaa tätä pystysuunnan jääkiekkoa.
Vanhanaikainen pelitapa, ei kovin moderni.
Jopa JYP sarjaykkönen peluuttaa tätä vanhaa pelitapaa.
JYP menestyy pitkälti hyvien pelaajiensa takia ja vahvan puolustuspelin mut HIFKIA vastaan tulee ongelmia hyökkäyksessä.
JYP on lyötävissä.
Bluesilla ei ole mahdollisuuksia paljoa koska pelikirja on vanha, se pitäisi päivittää moderniksi mut epäilen että Matikainen(tuleva Leijonien päävalmentaja ?? HUH) ei suostu edes siihen vaan haluaa peluttaa tätä havumetsähockeyta, sotajääkiekkoa.
Kalpa ja TPS on osoittaneet sen ja lisäksi HPK että modernilla pelitavalla menestytään parhaiten kun otetaan huomioon se että näiden kolmen joukkueen pelimiehet eivät pärjää vertailussa JYPPiin mm.
Valmentaja Matikainen kuutamolla/pihalla
juha82222
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
onko matikainen vihdoinkin päässy kuutamoon ja ulos?????
- n1kke551
juha haista paska
- juha82222
minut, viiltää kaulani auki ja kaivaa silmäni ulos
hän on mielenvikainen pikkuskidi joka saisi joutua vankilaan.
Tällainen poika on Nikke551 käyttäjänimeltään, on youtubessa kuten minä myös.
minä olen enemmänkin maailmanparantajatyyppiä.
Nikke551 on toista sorttia ihmisenä, inhottava ja ilkeä kuin mikä.
Liekö sydäntäkään tällä pojalla?
Toivottavasti muutut ihmisenä ,kasvat paremmaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408