Onko Koivusella anoreksia vai onko aina ollut näin laiha?

Huolestunut 5rt

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs746.ash1/163827_497975918087_92037273087_6084888_1737924_n.jpg

14

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkärinhoitaja

      Ongelma lienee hormonipuolella, koska testosteronin miehistävistä vaikutuksista ei ole tietoakaan. Testosteroninhan pitäisi kasvattaa miehelle lihakset vaikkei treenaisikaan, mutta Arin käsivarret ovat ohuet kuin ala-asteikäisellä tytöllä. Tuo on melko ikävä ongelma metallibändin frontmanille, sillä metallimusan pitäisi pursuta testoa, äijäenergiaa.

      • aikaan keskustelun?

        Joko sulla taas on pula keskustelukavereista? Etkö ole tuotakin asiaa jauhanut ihan tarpeeksi monta kertaa.

        Mitä tulee tuohon metalimusan testoon ja äijäenergiaan, sulla on aika vanhentunut ja suppea käsitys, mutta tokihan sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja sen julistamiseen. Yksi kerta kuitenkin riittäisi, ei toistaminen tuosta asiasta sen vakuuttavampaa tee.


    • kaunis on
      • anorektikot

        väittävät... :(


      • tankokuninkatar

        Mä en ole kans koskaan ymmärtänyt sitä, että Aria pidetään jotenkin pienenä. Kun katsoo esim. Idols semifinaaliporukkaa, on kaikki jätkät lähes saman pituisia: Pätsi, Blom, se Jarno sekä Ari itse. Niin että ihan suomalaisen miehen keskipitunen taitaa olla. Ari on ainakin pidempi kuin Markus Pätsi.

        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/idols2007/pienryhmat.shtml/pienryhma3

        Samoin kun Ari on bändin kanssa lavalla, niin hän on monesti pisin porukasta. Hän on pidempi ainakin kuin Tuple Salmela. Tuple Salmelaa ei ole missään haukuttu silti kääpiöksi. Samoin kukaan ei koskaan ole haukkunut hintelää Ronnie James Dioa anorektiseksi rotaksi tai kääpiöksi (163cm), vaan häntä on ylistetty ylistämisen jälkeen. On muuten ollut oma idolini kasarivuosilta lähtien eikä ikinä ole tullut mietittyä hänen pituuttaan. Hän täyttää lavan nurkasta nurkkaan, siinä on karisman salaisuus. Arilla on sama karisma, hän on uniikki eikä hänen tarvi matkia ketään.

        Että mikseikähän muiden laulajien pituus tai hoikkuus muodosta niin vakavaa yhteiskunnallista kysymystä kuin Ari Koivusen kyseessä ollessa. No, ymmärrän toki, että jos ei ihmistä voi haukkua normaalisti läskiksi, mikä on valtakunnan tapa, niin sitten pitää mennä toiseen ääripäähän. Kunhan nyt jotain negatiivista keksisi, eikä osaa olla katkeruudeltaan hiljaakaan. Jotain vikaa siinä ihmisten mielestä on, jos joku tavis nousee tähdeksi ja tienaa leipänsä omalla äänellään.


    • auts ai

      Puolet Benin käsivarren paksuudesta vaikka Benkin on hoikka. Lääkäriin, hopi hopi.

      • ulkonäöstä??

        Eiköhän sinun itsesi kannattaisi käydä lääkärisedän/tädin puheilla. Johonkin sairauteen viittaa tuo alituinen tarpeesi puuttua toisten ihmisten ulkonäköön.


      • Ota lääkkeesi

        Enemmän sun pitäisi olla huolissasi pienistä aivoistasi ja sairaasta mielestäsi.


      • huolestunut+

        Onkohan Arilla joku lihasrappeumatauti?


      • arvaakukamäoon
        huolestunut+ kirjoitti:

        Onkohan Arilla joku lihasrappeumatauti?

        ettei vaan itelläs oli joku aivorappeumatauti?;''D


      • Pentti Varonen

        Miksi Arin lihakset eivät kasva, tämä on vakava kysymys. Onkohan Arilla ylivilkas kilpirauhanen. Voiko ADHD:n aiheuttama ylivilkkaus estää lihasten normaalin kehittymisen. Vai lieneeköhän Ari sittenkin hermafrodiitti, jossa feminiini puoli dominoi. Anways, kiva fanittaa luonnonoikkua eikä mitään tavista.


      • Tippa linssissä
        Pentti Varonen kirjoitti:

        Miksi Arin lihakset eivät kasva, tämä on vakava kysymys. Onkohan Arilla ylivilkas kilpirauhanen. Voiko ADHD:n aiheuttama ylivilkkaus estää lihasten normaalin kehittymisen. Vai lieneeköhän Ari sittenkin hermafrodiitti, jossa feminiini puoli dominoi. Anways, kiva fanittaa luonnonoikkua eikä mitään tavista.

        Kyllä minäkin olisin onnellinen, jos mulla olisi tuollainen luonnonoikku lahjana, eli mieletön lauluääni. Liikalihavuuteen taipuvaisena olisin myös onnellinen jos mulla olisi Arin kroppa.
        Mutta kadehditaan me tavikset noita jumalolentoja, tästä eteenkin päin. =)


      • Suberblondy
        Tippa linssissä kirjoitti:

        Kyllä minäkin olisin onnellinen, jos mulla olisi tuollainen luonnonoikku lahjana, eli mieletön lauluääni. Liikalihavuuteen taipuvaisena olisin myös onnellinen jos mulla olisi Arin kroppa.
        Mutta kadehditaan me tavikset noita jumalolentoja, tästä eteenkin päin. =)

        Tavallisen ruma ruipelo!


      • don't worry
        Suberblondy kirjoitti:

        Tavallisen ruma ruipelo!

        Jos oot, niin älä välitä, tärkeintähän on olla hyvä ihminen. Ehkä kannattaa lopettaa suberblondaus kun ne värit näyttää olevan haitallisia aivoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe