Windows XP:n kustomointi!

nyynny

Tälläinen ketju on varmasti jossain vaiheessa tehty, mutta en ainakaan minun silmääni osunut.

Kyselisin tässä vain ihan mielenkiinnolla, että millä tavalla olette kustomoineet esim. työpöytää? Itse olet täältä http://www.johntp.com/2007/04/27/windows-xp-wallpapers/ ladannut tuon toiseksi ylimmän taustakuvan. Todella tyylikäs mielestäni! Nuo muutkaan eivät ole yhtään pahemman näköisiä. Sitten tuolta http://www.clocx.net/download.php latasin tyylikkään analogisen kellon koristamaan vielä koko komeutta. Tuossa kellossa on paljon erilaisia taustoja ja asetuksista saa muokattua kellosta vielä paremmin itselleen sopivan, kuin se oletuksena on. Taustojen tekeminen itsekkin onnistuu!

Onko teillä muilla työpöydällä mitään samanlaisia ohjelmia kuin tuo kyseinen kello? Esimerkiksi joku ohjelma, joka näyttää prossun käyttöastetta yms. Itse olisin kiinostunut tälläisestä.

Erilaisia teemojakin voi suositella!

12

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole. Minulle riittää tavan Win Xp taustakuva ja tavan kello. En lataa mitään turhaa koneelle.

    • ripethepooh
    • isdofijsdofij

      Sulla taitaa olla liikaa vapaa-aikaa...

      • nyynny

        Ihan kuule opiskelen lukiossa, joten sitä aikaa ei kauheasti tuosta opiskelusta liikene. Jos haluan saada XP:stä oman näköinen ja mukavan käyttää, niin se ei tarkoita, että istun 24/7 koneen ääressä ja muokkaan XP:tä ohjauspaneelin kautta tatti tanassa. Sinulla sitä vapaa-aikaa taitaa olla liikaa, kun vaivaudut lähettämään tuollaisia viestejä, jotka eivät palvele ketään...tämän asian jauhaminen loppuu minun osaltani, joten pyhitetään tämä ketju sille asialle, johon se alunperin on tarkoitettu.


      • opin sauna
        nyynny kirjoitti:

        Ihan kuule opiskelen lukiossa, joten sitä aikaa ei kauheasti tuosta opiskelusta liikene. Jos haluan saada XP:stä oman näköinen ja mukavan käyttää, niin se ei tarkoita, että istun 24/7 koneen ääressä ja muokkaan XP:tä ohjauspaneelin kautta tatti tanassa. Sinulla sitä vapaa-aikaa taitaa olla liikaa, kun vaivaudut lähettämään tuollaisia viestejä, jotka eivät palvele ketään...tämän asian jauhaminen loppuu minun osaltani, joten pyhitetään tämä ketju sille asialle, johon se alunperin on tarkoitettu.

        lukiolainen ei ole opiskelija vaan koululainen!


      • Näin yu
        opin sauna kirjoitti:

        lukiolainen ei ole opiskelija vaan koululainen!

        Kaikesta te horot nipotatte... Kivaa.


      • nyynny
        Näin yu kirjoitti:

        Kaikesta te horot nipotatte... Kivaa.

        http://www.stardock.com/products/objectdock/

        Tuollaisesta ohjelmasta vinkkasi kaveri ja voin suositella lämpimästi erityisesti niille, jotka kärsivät tuosta pikakuvake "syndroomasta", eli niille joiden työpöydällä on paljon niitä. Tuolla saa todella siististi ne silmiltä piiloon silloin, kun niitä ei tarvita ja ne ovat käden ulottuvilla jopa helpommin kuin työpyödällä ollessaan. Tuon ohjelman ulkoasua saa muokattua ihan kiitettävästi ja se on kaikin puolin kevyen tuntuinen, toimiva ja siisti! Ohjelma toimii myös Windows 7:ssa ja Vistassa. Ohjelma on ilmainen. :)


      • nyynny
        nyynny kirjoitti:

        http://www.stardock.com/products/objectdock/

        Tuollaisesta ohjelmasta vinkkasi kaveri ja voin suositella lämpimästi erityisesti niille, jotka kärsivät tuosta pikakuvake "syndroomasta", eli niille joiden työpöydällä on paljon niitä. Tuolla saa todella siististi ne silmiltä piiloon silloin, kun niitä ei tarvita ja ne ovat käden ulottuvilla jopa helpommin kuin työpyödällä ollessaan. Tuon ohjelman ulkoasua saa muokattua ihan kiitettävästi ja se on kaikin puolin kevyen tuntuinen, toimiva ja siisti! Ohjelma toimii myös Windows 7:ssa ja Vistassa. Ohjelma on ilmainen. :)

        Ohjelma toimii Windows XP:n kohdalla vain 32bit versiossa...


      • fundamentalist
        nyynny kirjoitti:

        http://www.stardock.com/products/objectdock/

        Tuollaisesta ohjelmasta vinkkasi kaveri ja voin suositella lämpimästi erityisesti niille, jotka kärsivät tuosta pikakuvake "syndroomasta", eli niille joiden työpöydällä on paljon niitä. Tuolla saa todella siististi ne silmiltä piiloon silloin, kun niitä ei tarvita ja ne ovat käden ulottuvilla jopa helpommin kuin työpyödällä ollessaan. Tuon ohjelman ulkoasua saa muokattua ihan kiitettävästi ja se on kaikin puolin kevyen tuntuinen, toimiva ja siisti! Ohjelma toimii myös Windows 7:ssa ja Vistassa. Ohjelma on ilmainen. :)

        Varmaan ihan hyvä ohjelma tuo objectdock, mutta mihin sitä tarvitaan?
        Jo WinME:n ajoista asti Windowseissa on voinut tehdä työpöydälle kansion
        ja viedä vaikka kaikki kuvakkeet ja pikakuvakkeet sinne.
        Työpöydällä ei näy kuin se yksi kansio ja sitä näpäyttämällä tulee esille
        kaikki sinne laitetut kuvakkeet.


    • fundamentalist

      XP-aikakauden koneissa on yleensä senverran vähän muistia ja tehoa että otan kaikki ylimääräiset pois jotta resurssit jäisivät varsinaiseen työhön eli ohjelmien mahdollisimman tehokkaaseen suorittamiseen.
      -Ei taustakuvaa
      -Ei mitään animaatioita
      -Taustaprosessit minimiin
      -Fontit käyttiksen perusfontit

      Näin pyörii XP melko liukkaasti jo mopotason koneessa 256 megan muistilla.

    • Teemoja..
    • gadgetteja--

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe