Oletteko tietoisia riskeistä

joita liiallinen hilluminen Huuhaalla aiheuttaa. P.Puska kertoi, että heillä on tietoa siitä, että 3 tuntia/pv/Huuhaa lisää ihmisen H-vitamiinitasoa n. 150 millimoolia/per nanogrammaa. Tämä taas aiheuttaa käyttäjässä voimakasta ÖÖÖ-hormonitason nousua. Se taas ilmenee sekavuustilana ja hallusinaatioiden ja harhojen hektisenä lisääntymisenä.
Mä lähden nyt äkkiä litomaan.
9329
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

ovat lisääntyneet kuin kanit konttorissa mutta ne ovat hallittavissa kun pistää päälle pupu puseron ja siihen tarttumisen estoa ja käynnistyksen estoa ja liukumisen estoa ja ehkäisyvaahtoa ulkoisesti vaikkapa naamaan.

Öö Öö juttujen taso on säilynyt ennallaan, mikäli katsotaan pitemmän ottovälin aikaa. Mutta sekavuustilat ovatkin sitten asia näkyvästi erikseen:)

Äänestä

Kun aiheuttaa riskejä. Kuinka päästä eroon huuhaa-kiloista?

Äänestä
  • Okkote nuin laihoja vai teeskentelettkö vaan

    Äänestä

  • Helppoa ...uusi älykäs laihdutuspilleri on keksitty....se löytää kehosta ne kohdat ...joita pitää muuttaa...tai poistaa....Osta uusi älykäs laihdutuspilleri..Luin juuri sähköpostista..

    Äänestä

  • annikoo.. kirjoitti:

    Helppoa ...uusi älykäs laihdutuspilleri on keksitty....se löytää kehosta ne kohdat ...joita pitää muuttaa...tai poistaa....Osta uusi älykäs laihdutuspilleri..Luin juuri sähköpostista..

    Kun välttämättä en ole pillerin kanssa samaa mieltä kaikista kehoni osista.....

    Äänestä

  • Ö-hormooni kirjoitti:

    Okkote nuin laihoja vai teeskentelettkö vaan

    Tuuli ei heiluta notkeaa urheilullista vartaloani.

    Äänestä

  • old_profile_49727 kirjoitti:

    Kun välttämättä en ole pillerin kanssa samaa mieltä kaikista kehoni osista.....

    niin...miten sen älykkyys on sitten ohjelmoitu....aika riski....siis riskialtista on....

    Äänestä

  • annikoo.. kirjoitti:

    niin...miten sen älykkyys on sitten ohjelmoitu....aika riski....siis riskialtista on....

    kapselina, pillerinä suun kautta vai suppona:) Kuin ohjus. Kapselin sisällä saattaisi olla joku transistori, itse ohjautuva.

    Äänestä

  • --laiht--uinut-- kirjoitti:

    kapselina, pillerinä suun kautta vai suppona:) Kuin ohjus. Kapselin sisällä saattaisi olla joku transistori, itse ohjautuva.

    Älykkäästä pilleristä ...siinä puhuttiin...että ei mitään ongelmia enää kenelläkään....liikakilojen...tai muokkauksen suhteen.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Yx Pässi kirjoitti:

joita liiallinen hilluminen Huuhaalla aiheuttaa. P.Puska kertoi, että heillä on tietoa siitä, että 3 tuntia/pv/Huuhaa lisää ihmisen H-vitamiinitasoa n. 150 millimoolia/per nanogrammaa. Tämä taas aiheuttaa käyttäjässä voimakasta ÖÖÖ-hormonitason nousua. Se taas ilmenee sekavuustilana ja hallusinaatioiden ja harhojen hektisenä lisääntymisenä.
Mä lähden nyt äkkiä litomaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu