ANALYYSI VANHA TESTAMENTTI JA UUSI TESTAMENTTI.

HAW.24.01.2011.

Tutkielma.

JEESUS KRISTUS.

24.01.2011. Lohjalla.
Kirjoittaja: HAW.
ANALYYSI VANHASTA JA UUDESTA TESTAMENTISTA:

VANHA TESTAMENTTI:
Vanhassa testamentissa on mitä laajemmin esitetty noituutta. Koko temppelilaki perustuu noituuden harjoittamiseen. Rituliaaliset uhraamiset, eläinuhrit joitten kautta muka tapahtuisi syntien anteeksi saaminen on pelkästään noituutta. Eihän nuo tapetut eläimet olleet syyllisiä ihmisten synteihin! Eivätkä voi poistaa syntien määrää kestään uhraajasta.

Kuka siis hyötyi tuosta rituliaalisista menoista? Pahuuden henki, okkultismi, noituus, sillä kyseessä oli viattomiin kohdistunut väkivalta ja luulottelu syntien siirtämisestä eläimiin.
Näin uhraajat syyllistyivät vääryyteen tosin tietämättään.
Temppeli oli tehty pahuuden palvelukseen, lakeineen ja niitten noudattamisineen. Papisto oli todellisuudessa vääryyden palvelijoita, vaikka eivät sitä ymmärtäneetkään, niin on nytkin. Harjoittaen rituaalista noituutta, kulttimenoineen. Vaikka eivät sitä ymmärräkkään.

UUSI TESTAMENTTI:
Perusteeltaan Vanhan Testamentin jatke, jossa esiintyy sama perus periaate, kun nimittäin vanhassa, uhrilaki ja ritulaalilaki tuomioineen. Kuitenkin Uudessa testamentissa on menty vielä pitemmälle noituuteen, ihmisuhrilla joka on Jeesus Golgathan ristillä. Jeesuksen veren kautta on luvattu syntien anteeksi antaminen ja iankaikkinen elämä. Mistä joku voi ottaa tähän aikaan Jeesuksen veren?
On pelkkää noituutta, syödä Öylättinä Jeesuksen ruumista ja juoda viininä Jeesuksen verta, niin kuin ns. Pyhä Ehtoollinen edellyttää. Barbaarista on ajatellekin, edes vertauskuvallisesti syödä Jeesuksen lihaa ja juoda verta.
” Joka ei syö minun ruumistani ja juo minun vertani ei ole minulle kelvollinen”.
Mitä hirveintä noituutta!

Koko Kirkko ja seurakuntien järjestelmän perusteena on rituaalinen noituus!
Uhkauksena vielä, ellet usko niin sinut tuomitaan iankaikkiseen tulella ja tulikivellä vaivattavaksi! Mitä hirveintä raakuutta!

Jeesus on harhaanjohdettu, ylevästä mielestään kärsien pakon edessä, jonka silloinen valta hänelle oli määrännyt, eikä saanut koskaan hallita, vaikka kirjoitukset olivat niin määränneet.
” Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä”. On kirjoitettu toteutumatta.
Kärsien mitä raskaimmilla kärsimyksillä jokseenkin 2011 vutta.

Katsonkin että Uusi Testamentti on kirjoitettu Vanhan Testamentin hengessä vailla oikeudellista arvoa. Jeesus Kristus ei ole luonnollinen henkilö, vaan kirjallinen esitys.
Luonnollisena henkilönä hänen elämäkertansa on aivan erilainen.

JK. Kirjoituksen sisällön olen saanut Jeesukselta itseltää. 24.01.2011. klo 14.20-15.10.

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttkk

Raamattu on Jumalan ilmestymisen historiaa ihmiskunnassa! Jumala hävitti Sodoman ja Gomoran, mutta ilmestyi sitä ennen Aabrahamille! Aabraham rukoili Jumalaa sodomalaisten ja gomoralaisten puolesta, mutta ei löytynyt vanhurskaita nuista kaupungeista ja Jumala Hävitti ne. Pelasti kuitenkin Lootin perheineen. Tosin Lootin vaimo vilkuila taakseen ja muuttui suolapasaaksi!

Jumala ilmestyi Moosekselle ja ilmoitti Lakinsa. Ei tuo ole taikauskoa vaan Jumalan Palvelusta Vanhan Testamentin mukaan.
      Jeesuksessa Jumala ilmoitti itsensä ja teki Uuden Liiton ihmiskunnan kanssa. Mutta eihän nuita voi ymmärtää, jos ei ole uudestisyntynyt Pyhän Hengen kautta!

• Opetuksen tie.

Älkää olko niiden kaltaisia, joita ohjataan ohjaimilla, joita valjastetaan kivirekeä vetämään. Totuudella on monet kasvot: " Viha, uskonto, uskomukset, ja kaikkinaiset saastaiset opit". Kaikki he huutavat meillä on totuus hallussamme! Tulkaa meidän luo, niin me opetamme teille oikeuden tien. Me olemme se oikeus teille. Me annamme lemmen marjojamme teille ja ostamme itsemme teille.

Ymmärtäväinen ymmärtää tämän kirjoituksen ja ne jotka eivät ymmärrä minua, ne loukkaantuvat. Minä olen teille se loukkauskivi. Elävä esitys kaikkinako aikoina? Ei vaan nyt kun te kuulisitte minun ääneni, niin te saisitteko elää? Ei niin vaan minä saan teille elää ja opetta oikeuden ainokaisen tien. Jeesuksen Kristuksen elämän tien, joka on täynnä tuskaa ja ahdistusta, vaivaiset vaivaan vie ja oikeat oikealle vie.

• hoshanii
        Opetuksen tie. kirjoitti:

Älkää olko niiden kaltaisia, joita ohjataan ohjaimilla, joita valjastetaan kivirekeä vetämään. Totuudella on monet kasvot: " Viha, uskonto, uskomukset, ja kaikkinaiset saastaiset opit". Kaikki he huutavat meillä on totuus hallussamme! Tulkaa meidän luo, niin me opetamme teille oikeuden tien. Me olemme se oikeus teille. Me annamme lemmen marjojamme teille ja ostamme itsemme teille.

Ymmärtäväinen ymmärtää tämän kirjoituksen ja ne jotka eivät ymmärrä minua, ne loukkaantuvat. Minä olen teille se loukkauskivi. Elävä esitys kaikkinako aikoina? Ei vaan nyt kun te kuulisitte minun ääneni, niin te saisitteko elää? Ei niin vaan minä saan teille elää ja opetta oikeuden ainokaisen tien. Jeesuksen Kristuksen elämän tien, joka on täynnä tuskaa ja ahdistusta, vaivaiset vaivaan vie ja oikeat oikealle vie.

Minun aikani on antta teille uutta tietoa, joskin aikaisemmisissakin on korjaamista. Olen kirjoittanut teille paljonkin ja kirjoitan edelleenkin. Kuitenkaan minun aikani ei ole tullut vielä näkyvässä muodossa.
        Minä tulen hengessä ensin ja sitten katson, voinko tulla näkyvässä muodsossa. Minun omani ottakoot minut vastaan " tuulissa ja pilvissä" ensin ja sitten katson ilmestymiseni ajan kohdan tarkemmin.

Tuulissa ja pilvissä tarkoittaa Hengen siivillä tuloa, on kirjoituksissani ensin. Kirjoitukseni ovat ne siivet!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe