Kyllä nyt alkaa luistamaan kun vihdoinkin saa autoihin ja moottoripyöriin varaosia TODELLA! edulliseen hintaan:) Aika näyttää joutuuko muutamat varaosaliikkeet lyömään pillit pussiin kun Motonet jyrää!
Vihdoinkin seinäjoelle Motonet!!
86
5592
Vastaukset
- 20
ilman että yhdistyitte sjokeen emme olisi saaneet motonettiä!! kiitos kerrankin teistä oli jotain hyötyä muutakin kuin se että teidän valitukselle saa nauraa itsensä kipeeksi ;)
- Kuningas!
Nyt kalpenee kaikki pikkupuljut! Motonet näyttää suunnan ja kertoo sen milä tuote liikkuu ripeään varastosta asiakkaalle! :) Ohi on ajat jolloin lakkikourassa sai hinoja kysellä:)
- ex asiakas
Kuningas! kirjoitti:
Nyt kalpenee kaikki pikkupuljut! Motonet näyttää suunnan ja kertoo sen milä tuote liikkuu ripeään varastosta asiakkaalle! :) Ohi on ajat jolloin lakkikourassa sai hinoja kysellä:)
Saa renkastien....joku tarvikekkin mennä alennuksineen jonnekkin.!!
Lähtö hinnat jo aivan järkyttävät ja sitten poijjat antaa vielä vähän alennusta joka ei lähelläkään Motonetin hintoja.!!
On hienoa kun tulee aitoa kilpailua kaupunkiin karsii nämä rahastajat pois kyliltä.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asiaan voisi vielä todeta että ko.firmassa asiakas palvelu erittäin huonoa jätkät notkuu tai oon tupakilla suurimman osan ajasta.!!!!!!!!! - asawe
ex asiakas kirjoitti:
Lähtö hinnat jo aivan järkyttävät ja sitten poijjat antaa vielä vähän alennusta joka ei lähelläkään Motonetin hintoja.!!
On hienoa kun tulee aitoa kilpailua kaupunkiin karsii nämä rahastajat pois kyliltä.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asiaan voisi vielä todeta että ko.firmassa asiakas palvelu erittäin huonoa jätkät notkuu tai oon tupakilla suurimman osan ajasta.!!!!!!!!!Onko tietoo koska motonet saapuu kaupunkiin?
- eki72
ex asiakas kirjoitti:
Asiaan voisi vielä todeta että ko.firmassa asiakas palvelu erittäin huonoa jätkät notkuu tai oon tupakilla suurimman osan ajasta.!!!!!!!!!Yhdyn edelliseen kommenttiin
- HANOJA:.1%?#?+
ex asiakas kirjoitti:
Asiaan voisi vielä todeta että ko.firmassa asiakas palvelu erittäin huonoa jätkät notkuu tai oon tupakilla suurimman osan ajasta.!!!!!!!!!.
omistajien koteihin??????????
. - minä vaan
HANOJA:.1%?#?+ kirjoitti:
.
.Olen minäkin asioinut Motonetissä, mutta myös muissa. Mietin vain, että
onkohan jonkin kirjoittajan mielessä kateus. Se kun tahtoo olln niin, että
mieluummin sitä moni ostaa paikkakunnan ulkopuoliselta kuin paikalliselta.
On parempi että kaupasta hyötyy joku vieras kuin että se raha jäisikin
jollekkin kenties tutullekin - MOTONET YKKÖNEN
minä vaan kirjoitti:
Olen minäkin asioinut Motonetissä, mutta myös muissa. Mietin vain, että
onkohan jonkin kirjoittajan mielessä kateus. Se kun tahtoo olln niin, että
mieluummin sitä moni ostaa paikkakunnan ulkopuoliselta kuin paikalliselta.
On parempi että kaupasta hyötyy joku vieras kuin että se raha jäisikin
jollekkin kenties tutullekinKysymys on rahasta! ja siitä miten järkevällä hinnalla osia aletaan todellakin saamaan seinäjoella. Miksi me maksaisimme johonki puljuun mielettömiä summia jostakin kapisesta osasta? ja muka hinnasta pudottavat reilusti? ja paskat sanon minä! Seinäjoella on todella kovat hinnat, mutta pian ne ajat ovat ohi :) Joku pulju tuossa lähellä abc:ä joutuu miettimään uudet hinnat:) sieltä me ollaan muka saatu halvalla? MOTONET! KIITOS ETTÄ TULET MEIDÄT PELASTAMAAN!!!!!!!!!
- Moto! moto!
HANOJA:.1%?#?+ kirjoitti:
.
.Tulevassa konkurssihuutokaupassa!
- RTYV12
MOTONET YKKÖNEN kirjoitti:
Kysymys on rahasta! ja siitä miten järkevällä hinnalla osia aletaan todellakin saamaan seinäjoella. Miksi me maksaisimme johonki puljuun mielettömiä summia jostakin kapisesta osasta? ja muka hinnasta pudottavat reilusti? ja paskat sanon minä! Seinäjoella on todella kovat hinnat, mutta pian ne ajat ovat ohi :) Joku pulju tuossa lähellä abc:ä joutuu miettimään uudet hinnat:) sieltä me ollaan muka saatu halvalla? MOTONET! KIITOS ETTÄ TULET MEIDÄT PELASTAMAAN!!!!!!!!!
Topi myy laatua. ei halpiaista. Hinnassa sen takia eroa.
- E-P mies
hei hei hei... Kyllä muitaki kuntia liittyi seinäjokeen esim: Ylistaro
- Nurmoo ei liittynyt:
E-P mies kirjoitti:
hei hei hei... Kyllä muitaki kuntia liittyi seinäjokeen esim: Ylistaro
.
Väite että Nurmoo olis liittynyt on pyramidihuijaus
. - topi on ihan hyvä
RTYV12 kirjoitti:
Topi myy laatua. ei halpiaista. Hinnassa sen takia eroa.
Jep sieltä minä olen lähes kaikki hakenut ja haen jatkossa siis topin autosta , hinnat ei ole ollut hurjia ,, netissä vertailukun on tätäpäivää. Mutta sieltä yhdestä rengastien osamyynnistä en hae mitään kysyin kerran syylärin letkua 185€ topin autosta 54€
- 535f11vvvvvvvv
Nurmoo ei liittynyt: kirjoitti:
.
Väite että Nurmoo olis liittynyt on pyramidihuijaus
.Tyypillä vissihin tieros mikä on pyramidihuijaus :D:D:D:D:D:D
- TK7725
On sitä oroteltukkin...
- Jaakoppikustaa
Kyllähän ne nykyisetki varaosaliikkeet pystyis myydä Motonetin hinnoilla mutta sitten ne joutuis vaan ruveta ottamaan tavaransa sieltä kaikista halvimmasta päästä ja kaikenlaisia jäämä eriä niinkuin Motonet tekee.Varaosalla ja "varaosalla" on eroa.....hyvä ja halpa kun ei edelleenkään ole samassa paketissa......
- kartelli
Jaakoppikustaa kirjoitti:
Kyllähän ne nykyisetki varaosaliikkeet pystyis myydä Motonetin hinnoilla mutta sitten ne joutuis vaan ruveta ottamaan tavaransa sieltä kaikista halvimmasta päästä ja kaikenlaisia jäämä eriä niinkuin Motonet tekee.Varaosalla ja "varaosalla" on eroa.....hyvä ja halpa kun ei edelleenkään ole samassa paketissa......
Osaksi on samat osat kun muiskin liikkeis.Ykskin laakeri oli täälä "tingittynä"42e just sama MOTONETIS 24,50e.On sieläkin samasta tehtaasta osia kun alkuperäisetkin.
- Jaakoppikustaa
kartelli kirjoitti:
Osaksi on samat osat kun muiskin liikkeis.Ykskin laakeri oli täälä "tingittynä"42e just sama MOTONETIS 24,50e.On sieläkin samasta tehtaasta osia kun alkuperäisetkin.
tuohon saa uskoa ken haluaa.....
- ex myös
Jaakoppikustaa kirjoitti:
Otan tääsä esimerkiksi Bmw.n vesipumppu kävin katsomassa paikallisessa liikkeessä ko.pumppua ja hinta oli melkein puolet kalliimpi "alennuksien" jälkeen kuin Motonetin hinnastossa.Onneksi minulla oli työn puolesta asiaa Vaasan ja hain sieltä vastaavan pumpun (samanmerkkinen,maalainen,laatikko just sama jne)
Eli samaa tavaraa ne myy kaikki ja samlta tukkurilta niitä ostavat,toisilla vain kate pienempi.! - Jaakoppikustaa
ex myös kirjoitti:
Otan tääsä esimerkiksi Bmw.n vesipumppu kävin katsomassa paikallisessa liikkeessä ko.pumppua ja hinta oli melkein puolet kalliimpi "alennuksien" jälkeen kuin Motonetin hinnastossa.Onneksi minulla oli työn puolesta asiaa Vaasan ja hain sieltä vastaavan pumpun (samanmerkkinen,maalainen,laatikko just sama jne)
Eli samaa tavaraa ne myy kaikki ja samlta tukkurilta niitä ostavat,toisilla vain kate pienempi.!saa edelleenkin uskoa ken haluaa.....
- koneremppa
ex myös kirjoitti:
Eli samaa tavaraa ne myy kaikki ja samlta tukkurilta niitä ostavat,toisilla vain kate pienempi.!Samaa tavaraa osaksi, osaksi eri tavaraa. mm. omatuonti-romut suoraan kiinan kansantasavallasta. Osa mennyt suoraan roskiin, osa vasta kun useempi vesipumppu leikannut kiinni. Vältä esim. OSSCA, FAI, TOPRAN, MAPCO eli 75% Motonetin tavaroista. TOPRAN ja OSSCA täysin samaa taiwanilaista "huippu" laatua. Topranin ja Mapcon laatikot tosin printataan saksassa, jotta saadaan "germany" tekstit.
Seassa on sattumia mm. Bosch yms, tosin yleensä hintaero muihin liikkeisiin verrattuna ei ole kuin plusmiinus10-20% välillä saa halvemmalla muualta. - 11+6
koneremppa kirjoitti:
Samaa tavaraa osaksi, osaksi eri tavaraa. mm. omatuonti-romut suoraan kiinan kansantasavallasta. Osa mennyt suoraan roskiin, osa vasta kun useempi vesipumppu leikannut kiinni. Vältä esim. OSSCA, FAI, TOPRAN, MAPCO eli 75% Motonetin tavaroista. TOPRAN ja OSSCA täysin samaa taiwanilaista "huippu" laatua. Topranin ja Mapcon laatikot tosin printataan saksassa, jotta saadaan "germany" tekstit.
Seassa on sattumia mm. Bosch yms, tosin yleensä hintaero muihin liikkeisiin verrattuna ei ole kuin plusmiinus10-20% välillä saa halvemmalla muualta.Myös TRW:n iskarit ovat aivan paskoja vaikka ne siellä myydäänkin Premium-merkkinä. Toisin sanoen juuri ne romut jotka ovat siellä edullisia eivät ole mistään kotoisin ja "paremmat" osat jopa kalliita. Jakopäänosille siellä ei myönnetä kuin vuoden takuu, eli niitä sieltä ei voi ainakaan ostaa. Muuallahan jakopäänosille annetaan takuuksi vaihtoväli, mikä se sitten autolle onkaan määritelty.
- 19
11+6 kirjoitti:
Myös TRW:n iskarit ovat aivan paskoja vaikka ne siellä myydäänkin Premium-merkkinä. Toisin sanoen juuri ne romut jotka ovat siellä edullisia eivät ole mistään kotoisin ja "paremmat" osat jopa kalliita. Jakopäänosille siellä ei myönnetä kuin vuoden takuu, eli niitä sieltä ei voi ainakaan ostaa. Muuallahan jakopäänosille annetaan takuuksi vaihtoväli, mikä se sitten autolle onkaan määritelty.
Kerro nyt meille muillekin missä liikkeissä annetaan jakopäänosille annetaan takuuksi vaihtoväli se kun vaihtelee 30tkm-120tkm tai vuosissa 2-6.!!
- Takuu aina työlle.
19 kirjoitti:
Kerro nyt meille muillekin missä liikkeissä annetaan jakopäänosille annetaan takuuksi vaihtoväli se kun vaihtelee 30tkm-120tkm tai vuosissa 2-6.!!
Hartikainen & Sörsseslöm tai joku vastaava....sillä Hartikaisella on kalju ja aina rööki suussa ja se toinen on lyhyt ja pullea, sen tarkemmin osaa tarkentaa.
- 27
Takuu aina työlle. kirjoitti:
Hartikainen & Sörsseslöm tai joku vastaava....sillä Hartikaisella on kalju ja aina rööki suussa ja se toinen on lyhyt ja pullea, sen tarkemmin osaa tarkentaa.
Hyvä että saadaan aitoa kilpailua Seinäjoelle,veikkaanpa että paikallissa liikeissä tulee käymään asiakas kato!!!!
Kuluttaja kun äänestää jaloillaan/lompakollaan.!!!
Veikkaukseni on että nimeltä mainitsemattomissa paikoissa alkaa pian yt-neuvotteluja.!! - Mot mot mot jyrää!
27 kirjoitti:
Hyvä että saadaan aitoa kilpailua Seinäjoelle,veikkaanpa että paikallissa liikeissä tulee käymään asiakas kato!!!!
Kuluttaja kun äänestää jaloillaan/lompakollaan.!!!
Veikkaukseni on että nimeltä mainitsemattomissa paikoissa alkaa pian yt-neuvotteluja.!!Alkaa kovat ajat ja väkeä lentää toimettomana pihalle:) Loppuu se ylimielinen suhtautuminen maksavaan asiakkaaseen! Ollaan niin kaikkitietäviä varaosakauppiaita! Minä ostan kaikki autoon ja moottoripyörääni tarvitsemat varaosat taatusti MOTONETISTÄ! Kerrankin meitä seinäjokelaisia ja muita lähiseuduilta onnisti ja eikä nyt tarvitse tilata ja maksaa kalliita rahtikulujakaan enää.
- 16+18
19 kirjoitti:
Siksihän sille jakopäälle on annettu vaihtoväli, että sen luvataan toimivan tietyn matkan/ajan verran. Suhteutetaan tämä asia sellaiseen josta sinullakin on kokemusta; jos ostat maitoa kaupasta jonka päiväys on kolmen päivän päähän mutta onkin jo nyt pilalla, niin oletko mielestäsi oikeutettu saamaan uuden maidon?
Ko. takuun saat kaikista muista varaosaliikkeistä.
Missäs autossa vaihtoväli on 30tkm tai 2 vuotta? - Kanta-asiakas
ex myös kirjoitti:
Eli samaa tavaraa ne myy kaikki ja samlta tukkurilta niitä ostavat,toisilla vain kate pienempi.!Hain juuri tarvikkeelta jakopäänroippeet ja pumpun autooni ja menivät tinkaamatta motonetin hintojen alle. Minä en ainakaan moiti hintoja laadusta puhumattakaan!
- laageri
kartelli kirjoitti:
Nuo tuon hintaiset laakerit sattuvat olemaan kiinalaisia:-) Motonetin hinnastoskin halpaa ja laadukasta erikseen.
- hyvä motonet
Kanta-asiakas kirjoitti:
Hain juuri tarvikkeelta jakopäänroippeet ja pumpun autooni ja menivät tinkaamatta motonetin hintojen alle. Minä en ainakaan moiti hintoja laadusta puhumattakaan!
Samaa gates hihnaa myy motonettikin vai meinaatko että he valmistuttavat eri paikassa kun muut varaosaliikkeet hihnat....
- nottaperkeles
hyvä motonet kirjoitti:
Samaa gates hihnaa myy motonettikin vai meinaatko että he valmistuttavat eri paikassa kun muut varaosaliikkeet hihnat....
Se että vain motonet antaa niille vain vuoden takuun on oleellinen ero. Myös se että sieltä saa usein vääriä osia ja joudut hyvityskuittikierteeseen myöskin vaikuttaa ostopäätöseen. Varaosaliikkeessähän toimitaan niin että jos vaihtoehtoja on useampia, niin ostat ne kaikki mukaan ja palautat ylimääräiset ja saat niistä rahat takaisin kassasta.
- ?_?
mutta koska se motonetti ny oikeen tuloo sinne seinäjoelle ?? :D
- Rock Rock
Nyt alku kesästä.
- Bullshit
Bullshittiä sanon minä! Varaosia on hyviä ja halpoja aivan kuten autojakin. Motonet myy sitä halvinta tavaraa mitä rahalla saa. Tähän asti paikallisten liikkeiden myyjät ovat kaupanneet minulle ainakin laadukkaampaa vaihtoehtoa (= lue: ei takuuongelmia, osat sopii, ei säätämistä) mutta jos olen kysynyt ovat myös halvemman hinnan kertoneet ja yleensä myös heidän alkaen-hintaiset varaosat ovat olleet alle motonetin hintojen. Jotain kertoo myäs se että suuri osa paikallisista korjaamoista antaa motonet-osille perävalotakuun asennuksille:-)
- Motonet jyrää!!!!
Sinulle Bullshit! Taidat olla yksi näistä seinäjoen varaosakauppiaista kun käyt näin kuumana:) Luuletko että kertomuksesi menee läpi? Vai takuuta ei anneta muka Motonetin osille korjaamoissa HAH! on sulla vilkas mielikuvitus, ja et nyt vaan voi asialle mitää, sillä Motonet tulee pian ja osa kauppiaista joutuu luovuttamaan ja yksi taidat olla juuri sinä ja yrityksesi HE Heee!!!
- Bullshitti
Enpä taida olla vaan olen ihan tavallinen autoharrastaja, enkä kyllä kuumana käy. Naurattaa vaan tuollainen uskomus että vielä nykyäänkin kuvitellaan että on olemassa hyvää ja halpaa samassa paketissa.
Ja sopii muuten käydä kysymässä millaisen takuun saat motonetin jakopäänosien asennukselle kun kyselet paikkallisilta korjaamoilta:-) Siskoni mies erehtyi tilaamaan ko.puljusta osat ja kierteli aika kauan korjaamoita sen jälkeen. - erkki...
Bullshitti kirjoitti:
Enpä taida olla vaan olen ihan tavallinen autoharrastaja, enkä kyllä kuumana käy. Naurattaa vaan tuollainen uskomus että vielä nykyäänkin kuvitellaan että on olemassa hyvää ja halpaa samassa paketissa.
Ja sopii muuten käydä kysymässä millaisen takuun saat motonetin jakopäänosien asennukselle kun kyselet paikkallisilta korjaamoilta:-) Siskoni mies erehtyi tilaamaan ko.puljusta osat ja kierteli aika kauan korjaamoita sen jälkeen.Aiva samaa mä törmäsi. Ei asennettu motonetin tuoteita korjaamosa.
- Mazdamies
erkki... kirjoitti:
Aiva samaa mä törmäsi. Ei asennettu motonetin tuoteita korjaamosa.
Kaverilta oli pyydetty normaalin 35€ tuntitaksan sijaan 65€ kun oli motonetin osista kyse ja sanottu että ei takkuuta. Se kertoo paljon laadusta.
- Asiakas Hessu
En aio asioida uudessa Motonetissa. Topin auto riittää, siellä saan hyvää ja asiantuntevaa palvelua.
- MILJONÄÄRI HEIKKI
Joo,tilataan varaosa huomenna,huomenna,huomenna,valitettavasti emme saakaan kyseistä varaosaa. Motonetista sama osa löytyy hyllystä.
- Zode
Topin autoa minäkin kannatan. Mieluummin jätän rahani paikkalisille yrittäjille kuin noille ketjuille.
- Motonet jyrää!
No katsotaan nyt kun aikaa menee niin kas kummaa te olettekin Motonetin tiskillä:) Uskokaa nyt että valtakausi on päättymässä ja varaosille tulee ns normaalit hinnat riistohintojen tilalle.
- Entinen autonostaja
Kuinkas Jarkko sun autokauppa luistaa?
- Käyttöauto jyrää
Taitaa taas Vaasantien automyyjä siellä kirjoitella.
- Kauppiass
Haista paska! En oo se miksi luulet! Turha huikkia tuollaasta sontaa!
- utelias__1
Onko jollakin jääny aamupilleri ottamatta vai onko vain muuten väärän väriset aamu murot ???
- Kauppiass
Vittu muija ei anna persettä taaskaan. Sillä on vitussa joku,hiiva tulehdus mukamas.
- MILJONÄÄRI HEIKKI
Kyselin omaan monesta seinäjokisesta varaosaliikkeestä autooni alapalloniveltä. Halvin oli 35€ netojen netto. No tuli tuossa käyntiä vaasaan,samalla poikesin motonettiin ja kappas halpis nivel 12,90€ ja alkuperäis laatuinen 19,90€. No,otin kalliinman. Tienasin siinä samalla yli 15€. :) No,motonetti hakeekin varaosamyyjiä seinäjoelle. :) HYVÄ MOTONET.
- MILJONÄÄRI HEIKKI
Vielä jatkoa,paljon olen ostanut osia motonetista,eikä ole ollut tuotteissa vikaa. Kyllä sitä taivaassa ja honkajoella tehtyjä osia myydään ihan varmasti monessa varaosaliikkeessä.Katsokaas niissä on parempi kate.
Motonetin varaosasaldo tilanteen näkee omalta koneelta. :) - www.mol.fi
Myyjiä ja kassoja, 14 paikkaa, Motonet Oy, Seinäjoki, Seinäjoki
Motonet - Autoilevan ihmisen tavaratalo.
Motonet Oy kuuluu vakavaraiseen ja tuloskunnoltaan erinomaiseen Broman Group Oy -konserniin. Valikoimiimme kuuluvat auton varaosat, tarvikkeet, erilaiset työkalut sekä kodin ja vapaa-ajan tuotteet puutarhanhoidosta veneilyyn ja kalastukseen. Myymälöitä meillä on 19:llä paikkakunnalla eri puolilla suomea (www.motonet.fi). Liikevaihtomme oli viime tilikaudella 128,8 milj. euroa ja henkilökuntaa meillä on yli 500. Ketjumme kasvaa edelleen.
Motonet Seinäjoki avataan alkukesästä 2011 Rengastielle. Uuteen yksikköömme haemme nyt aktiivista, tavaratalokaupan osaavaa 15 hengen joukkuetta pysyvään kokoaikaiseen työsuhteeseen (ja lisäksi lauantaityövoimaa).
MYYJIÄ JA KASSOJA
Myyjiltä ja kassoilta odotamme
- tavaratalokaupan sekä kassatyön käytännön kokemusta
- ahkeruutta, oma-aloitteisuutta ja joustavaa asiakaspalvelua, varaosatuntemus on lisäetu
- kiinnostusta kehittyä myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaisena
Tarjoamme
- koko joukkueelle kehittyvän ja uudistuvan työpaikan, tehokkaan perehdytyksen muissa tavarataloissa, vakavaraisen organisaation edut ja kaupan alan mukaisen palkan
Yhteystiedot
Työpaikan osoite 60100 SEINÄJOKI
Työ alkaa sop. mukaan
Työaika kokopäivätyö
Työn kesto yli 12 kuukautta
Haku päättyy 15.03.2011
Jätä hakemus Lähetä hakemuksesi kuvallisen cv:n kera sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Kerro hakemuksessasi, mitä paikkaa haet.
Ilmoitus jätetty 07.03.2011
Ilmoitusnumero 7642262 - ihmettelijä itse
www.mol.fi kirjoitti:
Myyjiä ja kassoja, 14 paikkaa, Motonet Oy, Seinäjoki, Seinäjoki
Motonet - Autoilevan ihmisen tavaratalo.
Motonet Oy kuuluu vakavaraiseen ja tuloskunnoltaan erinomaiseen Broman Group Oy -konserniin. Valikoimiimme kuuluvat auton varaosat, tarvikkeet, erilaiset työkalut sekä kodin ja vapaa-ajan tuotteet puutarhanhoidosta veneilyyn ja kalastukseen. Myymälöitä meillä on 19:llä paikkakunnalla eri puolilla suomea (www.motonet.fi). Liikevaihtomme oli viime tilikaudella 128,8 milj. euroa ja henkilökuntaa meillä on yli 500. Ketjumme kasvaa edelleen.
Motonet Seinäjoki avataan alkukesästä 2011 Rengastielle. Uuteen yksikköömme haemme nyt aktiivista, tavaratalokaupan osaavaa 15 hengen joukkuetta pysyvään kokoaikaiseen työsuhteeseen (ja lisäksi lauantaityövoimaa).
MYYJIÄ JA KASSOJA
Myyjiltä ja kassoilta odotamme
- ahkeruutta, oma-aloitteisuutta ja joustavaa asiakaspalvelua, varaosatuntemus on lisäetu
Tarjoamme
- koko joukkueelle kehittyvän ja uudistuvan työpaikan, tehokkaan perehdytyksen muissa tavarataloissa, vakavaraisen organisaation edut ja kaupan alan mukaisen palkan
Yhteystiedot
Työpaikan osoite 60100 SEINÄJOKI
Työ alkaa sop. mukaan
Työaika kokopäivätyö
Työn kesto yli 12 kuukautta
Haku päättyy 15.03.2011
Jätä hakemus Lähetä hakemuksesi kuvallisen cv:n kera sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Kerro hakemuksessasi, mitä paikkaa haet.
Ilmoitus jätetty 07.03.2011
Ilmoitusnumero 7642262Myyjiltä ja kassoilta odotamme
- ahkeruutta, oma-aloitteisuutta ja joustavaa asiakaspalvelua, VARAOSATUNTEMUS ON LISÄETU ??????????
Herättää muuten (ainakin itellä) ihan kympillä kiinnostusta mennä ostamaan jotain kyseiseen paikkaan jos varaosatuntemus on lisäetu !!!!!!!!!
Niveltä ostaa niin saa pyyhkijänsulan käteen...
Ei muuta kun kaikki cittarin ja prisman tyypit hakeen töitä uuteen tavarataloon....
- Pilkit ja toukat
Miljonääri Heikki: TRW:n vapaille markkinoille tarkoitetut osat ovat ihan perus tarvikehuttua. Siis yhtä kaukana OE-laadusta kuin sika kuusta. Siis ei nyt ihan huonointa paskaa, muttei mitenkään huippulaatua. Lemförderin laatu on aivan toista luokkaa ja sitäpä ei motonetin hyllyistä pahemmin löydy.
Kun sä aikas asioit kyseisessä firmassa ja saat vääriä osia, venailet tilattuja tavaroita viikkoja, tappelet takuiden kanssa... Niin kyllä sä taas palaat varaosaliikkeeseen tekemään varaosaostokset ja ostelet motonetista sitten ne pilkit ja toukat. Meillä on ollut kylässä ko. liike muutaman vuoden ja kaikki äijät alkaa olemaan kypsiä sen toimintaan. Siellä myyjätkin vaihtuu kokoajan, että yleensä sua palvellut myyjä on myynyt elämänsä aikana varaosia keskimäärin 2 kuukautta ja on ihan pihalla kaikesta. - A4-mies
Joo, ei oikein vakuuta tuo myyjäpuoli. On mun mielestä aika oleellinen asia kun valitsen liikettä. Laatu on toinen joka ainakin minulle on tärkeä asia. Enkä ollenkaan ole vakuuttunut TRW:n tuotteista. Kai sitä voi sanoa alkuperäislaaduksi, jos tekee Daciaan alkuperäisiä niveliä:-)
En millään jaksaisi vaihtaa osaa kahteen kertaan että säästän muutaman euron. Vaihtaa ja ostaa joka jaksaa. - Miksi ei
Tavaratalo on aina tavaratalo. Tottahan varaosaliikkeiden myymä tavara täytyy olla laadukasta, jotta asiakkaat ei kaikkoa. Itse olen ostanut roinaa varaosaliikkeistä ja motonetistä. Motonetin osat on kestäny siinä missä muutkin. Tietysti esim. jakohihna on sellanen minkä mieluusti hakee varaosaliikkeestä, jotta voi olla varma laadusta. Mutta esim. raidetangon päät on se ja sama kummasta hakee. en ole huomannut eroa kestoiässä...
- 535D kauppuri
Esim.raidetangon nuppejahan löytyy useampaa laatua....halvimmat rouhitaan jollain kommunisti jyrsimellä kallion palasesta lapsityö voimaa käyttäen jossain Hong Kongin takamailla kun taas laadukkaimmat tarkkuus sorvataan korkealuokkaisesta raaka aineesta milteipä valkoiset hanskat kädessä.....Euroopassa.....ja jos autoa käyttää pelkästään kauppa reissuihin niin pysyy se tanko pelkällä pultillakin kiinni mutta itse vetelen välillä Euroopassa 220 kmh nopeudella niin HALUAN TODELLAKIN olla varma että nuppi pysyy kiinni ja sen vuoksi ostan laatua ammattitaitoisesta varaosaliikkeestä.
- olis hyvä tietää
onko tieotua niinku tarkasta päivämäärästä jotta koska se motonetti tuloo sinne seinäjoelle
- Faktaa tässä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cman
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Roc
^Joo ei kannatta ostaa osia mistään motonetistä. Kestävät paljon huonommin.
Se ihan riippuu siitä mitä ostaa, esim. Löbron vetonivel VW/Audiin Motonetistä on sama vetonivel mitä myydään marmoritiskillä merkkiliikkeessä, mutta vain alkuperäisosapakkaukseen pakattuna.
niin ja suomessa on 2 tukkuria arwidson ja koivunen, motonettiin tulee kaikki tavarat tuolta, kuten myös kaikkiin muihin tarvikevaraosa liikkeisiin. (pl biltema)
ja samaa tavaraa löytyy tosiaan tarvikkeena/orkkisena samalta valmistajalta, ainoastaan pakkaus vaihtuu. nimin kymmeniä alkuperäis osia motonetistä ostaneena.
Merkkien omat organisaatiot tuo sitten itse hilunsa.- zzazazzazazzaz
Kyllä "Faktaa tässä" on taas niin hukassa kun miäs voi olla...
Ensinnäkin tukkureita on vaikka kuinka perkeleesti, mutta tuo arwidson sulautettiin örumiin (yksi monista tukkureista) ja lopetettiin. Toiseksi motonet/broman tuo itse varaosia suomeen ja nykyään suurin osa siellä myytävästä kamasta on niiden itse tuomia. Valitettavasti juurikin ne itse tuodut romut ovat aivan paskoja.
- Sekunda,
ostakohon kukin osansa mistä tykkää, turhaa te täälä kiukutteletta.
- Motonet tule jo!
Puhukaa mitä puhutte! Se on ainakin 100% varmaa mistä meikä hekee säännöllisesti autoihin osat ja tarvikkeet ja se paikka on Motonet! miksi ihmeessä maksaisin osista törkeää ylihintaa kun samanlaisen osan saan Motonetista todella edullisesti:)
- ja mene jo...
Motonet tule jo! kirjoitti:
Puhukaa mitä puhutte! Se on ainakin 100% varmaa mistä meikä hekee säännöllisesti autoihin osat ja tarvikkeet ja se paikka on Motonet! miksi ihmeessä maksaisin osista törkeää ylihintaa kun samanlaisen osan saan Motonetista todella edullisesti:)
Yes !!! Onneksi meille tosi ostajille tulee lisää tilaa paikallisten varaosaliikkeiden tiskillä, eikä tarvi jonottaa jonkun pennin venyttäjän takana kuuntelemas "mitä maksaa, voi voi kun on kallista, anna alennusta" juttuja !!!!! Mee sinne motonettiin tinkaamaan jos vaikka saisit sen halvan paskan ilmaiseksi :)
- Konkurssi pukkaa:)
ja mene jo... kirjoitti:
Yes !!! Onneksi meille tosi ostajille tulee lisää tilaa paikallisten varaosaliikkeiden tiskillä, eikä tarvi jonottaa jonkun pennin venyttäjän takana kuuntelemas "mitä maksaa, voi voi kun on kallista, anna alennusta" juttuja !!!!! Mee sinne motonettiin tinkaamaan jos vaikka saisit sen halvan paskan ilmaiseksi :)
Haista kuule paska! Sinä olet juuri niitä ns tyhmiä asiakkaita joita kalliit varaosaliikkeet kaipaavat:)) ilman teidän tyhmyyttään heitä ei olisi:)) Me viisaat ja taloudelliset järki-ihmiset ostamme sieltä mistä edullisimmin saa eli MOTONETISTÄ!!!
- 14+3
ja mene jo... kirjoitti:
Onhan tuolla motonetilla oma segmenttinsä, eli sellaset autot ja asiakkaat mitkä ovat elikaarensa ehtoopuolella. Jos kompuraa on tarkoitus käyttää vain kerran ja vanhalla autolla ajaa alle vuoden niin sehän on ihan oiva paikka sellaseen ostiskeluun.
Meilläkin tulee kilsoja volvoon yli 50tkm/v ja silloin noi motonetin osat ei tule kysymykseen koska auton pitää ollla käytössä eikä pajalla. Kerran sorruin ostamaan etupyörännavan sieltä joka vaihdeltiin takuisiin pari kertaa. Ei ne kestänyt kuin sen alle 10tkm ketale ja korjaamolaskujenkin hyvitys tuntui niin vaikealta aiheelta että päätin sitten ostaa laakerin muualta ja nyt sillä on menty taas jo melkein 100tkm. Otin satasen takkiin ihan suoraa rahaa ja sitten vielä päälle ajelua korjaamon ja kodin väliä sekä sen ettei auto ollut käytössä mitä ei mitenkään korvattu. - ei kadettia
14+3 kirjoitti:
Onhan tuolla motonetilla oma segmenttinsä, eli sellaset autot ja asiakkaat mitkä ovat elikaarensa ehtoopuolella. Jos kompuraa on tarkoitus käyttää vain kerran ja vanhalla autolla ajaa alle vuoden niin sehän on ihan oiva paikka sellaseen ostiskeluun.
Meilläkin tulee kilsoja volvoon yli 50tkm/v ja silloin noi motonetin osat ei tule kysymykseen koska auton pitää ollla käytössä eikä pajalla. Kerran sorruin ostamaan etupyörännavan sieltä joka vaihdeltiin takuisiin pari kertaa. Ei ne kestänyt kuin sen alle 10tkm ketale ja korjaamolaskujenkin hyvitys tuntui niin vaikealta aiheelta että päätin sitten ostaa laakerin muualta ja nyt sillä on menty taas jo melkein 100tkm. Otin satasen takkiin ihan suoraa rahaa ja sitten vielä päälle ajelua korjaamon ja kodin väliä sekä sen ettei auto ollut käytössä mitä ei mitenkään korvattu.toi on muuten totta.....useimmiten Motonetin pihassa näkee vanhoja Volvoja ja Opel Kadetteja ja kuskeilla paskaset haalarit päällä ja sätkä huulessa....hehe
- TAI SITTEN EI....
Konkurssi pukkaa:) kirjoitti:
Haista kuule paska! Sinä olet juuri niitä ns tyhmiä asiakkaita joita kalliit varaosaliikkeet kaipaavat:)) ilman teidän tyhmyyttään heitä ei olisi:)) Me viisaat ja taloudelliset järki-ihmiset ostamme sieltä mistä edullisimmin saa eli MOTONETISTÄ!!!
Väärin :) Haluan autooni laatu osia ja itselleni hyvää palvelua !!! Te tyhmät ja pennin venyttäjät "ostatte sieltä mistä halvimmalla saatte" :)) välittämättä mitä saatte, kun ainoa mikä ratkasee on raha. Itse tulen aina asioimaan paikallisissa liikkeissä. Mulle on aivan sama maksaako se suodatin euron enemmän vai vähemmän. (mutta tuntuu että meillä on vähän erilainen autokantakin....) SE SIITÄ !!!!!
- AUTOILIJA !!
ei kadettia kirjoitti:
toi on muuten totta.....useimmiten Motonetin pihassa näkee vanhoja Volvoja ja Opel Kadetteja ja kuskeilla paskaset haalarit päällä ja sätkä huulessa....hehe
Toi "konkurssi pukkaa" poitsu tuntuu olevan samaa sarjaa... :)
- rotatkin jättää up..
TAI SITTEN EI.... kirjoitti:
Väärin :) Haluan autooni laatu osia ja itselleni hyvää palvelua !!! Te tyhmät ja pennin venyttäjät "ostatte sieltä mistä halvimmalla saatte" :)) välittämättä mitä saatte, kun ainoa mikä ratkasee on raha. Itse tulen aina asioimaan paikallisissa liikkeissä. Mulle on aivan sama maksaako se suodatin euron enemmän vai vähemmän. (mutta tuntuu että meillä on vähän erilainen autokantakin....) SE SIITÄ !!!!!
Sulta jäi puuttumaan lopusta" nimim. paikallisen liikkeen työntekijä"
- TAI SITTEN EI ...
rotatkin jättää up.. kirjoitti:
Sulta jäi puuttumaan lopusta" nimim. paikallisen liikkeen työntekijä"
ikävä kyllä, maatalous lomittaja mutta ylpeä siitä :)
- harhaluuloja tässä
Viekää nopeasti "faktaa tässä" mies hoitoon......sillä on tosi pahoja harhaluuloja......
- Mekaanikko
Kukin ostaa sieltä mistä haluaa, mutta vanha sanonta pitää kyllä paikkansa edelleenkin eli hyvä ja halpa = kaksi eri tuotetta, joka asiassa.
Miksi ostaa esim.Makitan akkuporakone, kun akkukoneita saa Halpahallistakin parilla kympillä. Tai miksi ostaa nahkatakki, kun tekonahkaisen saa paljon halvemmalla. Merkittömät saksen ovat halvempia kuin Fiskarssin tekemät jne...
TRW:kin valmistaa alihankintana osia useille autonvalmistajille, mutta ne ovat kuitenkin aivan erilaatuisia kuin TRW:n valmistamat tarvikeosat. Tämä johtuu siitä että jokainen autonvalmistaja antaa alihankkijalle omat laatuvaatimuksenta, eli BMW:ssä, Toyotassa, Hondassa, MB:ssä jne. olevat TRW:n valmistamat osat ovat erilaatuisia keskenään ja erilaatuisia kuin TRW:n valmistamat tarvike osat, joille TRW itse määrittelee laatuvaatimuksen.
Näin siis kaikkien alihankkijoiden kohdalla, TRW vain tässä esimerkkinä.
Ymmärrän halpojen osien käytön, jos autoa laitetaan myyntikuntoon tai autolla ei ole tarkoitus kauaa ajella...- kilpailua kiitos
Eli aukeis jo se Motonet!!!!!!!!!!!!!
Kaikki sais sieltä just mitä tarvii. Valinta on ostajan... - Olen huuhaa......
kilpailua kiitos kirjoitti:
Eli aukeis jo se Motonet!!!!!!!!!!!!!
Kaikki sais sieltä just mitä tarvii. Valinta on ostajan...Hyvä kommentti........tanan uuuurrrrrpooooooo......
- Mätänetti
http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/seinajoelle-avataan-autoilijan-tavaratalo-1.1019590?localLinksEnabled=false
Ilkan mukaan aukee tulevana maanantaina 13.6... - Täysparkki
Piti käydä tarkistamassa paikka. Hyvin löytyy kaikkea ja laadukastakin tavaraa löytyy. En vielä ostanut mitään kun ei huvittanut seistä jonossa. Tottahan siellä oli alavuden, ilmajoen ja muiden sivukylien rasvatukat, amikset ja mopopojat hypistelemässä putkenpäitä ja ledivaloja ihan tohkeissaan.
Hyvältä kaupalta kuitenkin vaikuttaa. Varmasti tulee asioitua, joskin auto varaosat tulen kuitenkin ostamaan varmaan suurimmaksi osaksi jostain muualta.- sdrtr3
Nii ja avajaispäivänä eräät olivat jo heti avausaikaan jonottamassa jotain ämpäreitä. Katoin vaan kun menin ohi, että porukka tuli pelkkä ämpäri kädessä sieltä ulos. Muuta eivät siis ostaneet. Pitää olla ihmisellä ylimäärästä aikaa?!?!
- Moponetti
Juu, ei oikein tuo henkilökunnan ammattitaito ja tuotteiden laatu vakuuta varaosapuolella:=)
- KIITOS MOTONET!!!
Vihdoinkin saimme oman liikkeen!!!! Tein muutaman todella hyvän ostoksen ja mistään en seinäjoelta saa yhtä edullisesti kuin Motonetistä! Taakse jäivät ajat kun jossakin kapisessa varaosaliikkeessä kuuntelin kiskontaa:)))
- aika näyttää.
Saas nähä miten kestää mutta haettiin iso kasa uutta kulutusosaa ja suu aukes kun huomasin että na makso vain 91,40 euroa kun olin juur kysynyt paikallisesta merkkiliikkeestä ja siellä oli yli 500 euroa.
- Volvo745 -91
En enää ikinä käy ostamassa Volvoon varaosia Motonetistä. Kävin nimittäin eilen hakemassa 740:n etujarrulevyt, palat, takajarrulevyt, palat ja käsijarrukengät. No, aloitin sitten laittamaan taakse uusia osia, ne sopivat hyvin. Sitten siirryin eteen, ja huomasin että myyjä möi väärät jarrupalat (Bendix). No, ajattelin, että kasaan vanhoilla paloilla (pintaa oli vielä paljon jäljellä) ja käyn myöhemmin vaihtamassa toisiin. Sitten aloin vaihtamaan jarrulevyä, laitoin uuden paikoilleen ja muut hilppeet. Kun laitoin renkaan paikoilleen ja kiristin mutterit, totesin, ettei pyörä pyöri. No, purin jarrut uudestaan, jolloin vika selvisi. Vääränkokoinen jarrulevy.(Uuden halkaisija 285mm, vanhan 277mm). Pistin jarrut vanhoilla osilla kasaan ja lähdin takaisin Motonettiin. Tiskillä mainitsin selkeästi, että levyn halkaisija on 277mm ja vanne 15" sekä jarrujen merkki Girling. Myyjä toi osat, ja ne näyttivät oikeanlaisilta (Ei kuitenkaan mitattu). Menin takaisin kotiin ja yritin uudestaan vaihtaa etujarruja. Levyt olivat taas väärät (Halkaisija 260mm), myös palat olivat väärät (Liian lyhyet ja kapeat, olivat Lucasin) Siinä vaiheessa meni hermot ja päätin etten enää käy vaihtamassa toisiin, muuten tulee kalliit jarrut 10l/100km kulutuksella (Matkaa motonettiin 40km). Huomenna käyn paikallisessa varaosaliikkeessä hakemassa oikeanlaiset levyt ja palat.
- topinauto_vs_motonet
Topin Auto kunniaan.
Vielä sinnittelee anttilan kulmilla :). Käykää mieluummin siellä varaosaostoksilla jos vaan mahdollista, ainakin semmoisilla mitä ei motonetistä saa. - aika näytti
"Saas nähä miten kestää mutta haettiin iso kasa uutta kulutusosaa ja suu aukes kun huomasin että na makso vain 91,40 euroa kun olin juur kysynyt paikallisesta merkkiliikkeestä ja siellä oli yli 500 euroa. "
PASKAN MÖIVÄT! Ihan vääriä osia. Ei sopineet millaan paikalleen mutta piti leikata kiinnikkeita irti ja ottaa vanhoista osista kiinnikkeet ja hitsailla niitä paikalleen. Ja osat oli todella alkeellisesti ja heikontuntuisesti tehtyja originaaleihin. verrattuna.
Pian saa varmaan taas vaihtaa uusiin mutta sillä kertaa haen taas merkkiliikkeestä vaikka maksaakin niin prkleesti siellä. - gra hd
Motonet on vähän kuin Hongkong. Eli halvalla myidään kaikenlaista sontaa made in chiina. Jos laatua haluaa, se maksaa.
- Tarkkana siellä kaup
.
Just tällaiset jarru- ym osat kyllä kannattaa hankkia asiantuntevalta paikalliselta varaosamyyjältä, sitten tämä litku- ja krääsäosa enempi näistä "kongeista"
.
- aika näytti
Joo totesin että kaikki kuluva ja turvallisuuteen liittyvä pitää edelleenkin hakea merkkiliikkeestä. Motonetistä voi ostaa vaikka wunderbaumeja ja karvanoppia ;)
- rengastien rahottaja
Karvanoppia ei jääny käteen, mutta kolmea autoa korjailin kyseisen kongin varaosilla ja vielä ovat liikenteessä.
Samoista raudoista olis pitäny maksaa ittensä kipiäksi muualla..
Kaljaa ja tupakkaa, kun myisivät niin ei tarvittisi kylän kautta kiertää!
- Mrs tyytyväinen
Ostakaa ny kulukaa mistä haluatta!!! Äläkääkä aina rutaakko!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745