VAROITUS

rinenonen

Älkää hyvät ihmiset menkö niin halpaan että otatte lainaturva, -vakavan sairauden turva. -työttömyysturva, tai muutakaan vakuutusta Genwort Financial yhtiöstä.
He eivät maksa korvauksia jos jotain sattuu.
Oma esimerkkini: Otin Osuuspankista Vakavan sairauden turvan ja lainan takaisinmaksuturvan joka on GF-yhtiön vakuutus (entinen GE). Sairastuin kurkkusyöpään ja hain korvauksia. Jouduin odottamaan korvauspäätöstä puoli vuotta jona aikana he rahastivat vakuutusmaksuja minulta normaalisti.
Päätös oli kielteinen. Syy: Papakoe oli luokkaa II puoli vuotta aiemmin kun olin vakuutuksen ottanut ja koska jouduin käymään puolen vuoden päästä tarkastuksessa (tulos puhdas) he käsittelivät asian sairaudeksi.
Vakuutusta otettaessa kysytään lyhyt terveyskysely: Onko sinulla mitään vaivaa, vammaa, tautia tai kroonista sairautta ollut 12 edeltävänä aikana. Kyselyssä tulee sellainen olo että haetaan vakavaa tautia jolloin vakuutusta ei voida myöntää eikä tehdä selväksi että mikä tahansa mitätön vaiva on syy evätä korvaus jos jotakin sattuu.
Koska en ole ainoa joka on GE:n uhri (keskustelupalstalla muitakin) on velvollisuuteni tuoda oma kokemukseni varoituksena muille.

17

11354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiimone

Meillä sama juttu..lähestulkoon. Vaimoni otti kyseisen turvan ja sairastuttuaan rintasyöpään ei korvauksia tullut koska oli käynyt lääkärissä vatsavaivojen vuoksi 8 kk ennen vakuutuksen ottamista. Kyseessä oli helikobakteeri ja sen häätöhoito. Eikä ole auttanut valittaa asiasta.

• 1253

Miten nämä kaksi asiaa liittyy toisiinsa? Miten vakuutus yhtiö voi evätä korvauksen jos on "joskus" käynyt lääkärissä ihan eri taudin takia? Mitä nyt en tässä käsitä? Jos ei saa käydä lääkärissä ennen vakuutuksen ottamista,niin miksi se sitten myönnetään?

• daa daa

miten on mahdollista että op pohjolalta ei onnistu muu kuin asiakkaiden ryöstäminen.
      joko olisi aika uudistaa johto ja pikkupomot, kuten putinkin tekee moskovassa.

• rinenonen

Niin no OP on mukana systeemissä vakuutuksien myyjänä kuten useimmat muutkin pankit suomessa mutta takana on kuitenkin vakuutusyhtiö Genworth Financial jonka pääpaikka on Lontoossa mutta suomessa on myös konttori.
        Mutta kyllähän tuuletus olis paikallaan kun tuntuu että joka puljussa isommasta pienempään on pelkkää asiakkaiden kusetusta. Koko ajan saa olla varuillaan ja tarkistella laskuja onko ne oikein peritty.
        Sonera on yks toinen piru jota saa koko ajan valvoa.

• vakuutusalalla

Kuten tohon sun aikasempaan kirjotukseen vastasin;

"Papa-kokeessa käyminen ei tietenkään voi olla este vakuutuksen ottamiselle, oletko tyhmä?

Asia erikseen on se, että mitä sieltä on löytynyt ;)

Luulisi tyhmemmänkin ihmisen ymmärtävän sen, että eihän tässä maailmassa olisi vakuutusyhtiöitä ollenkaan jos vakuutuksen saisi hakea vasta sitten kun sairautta epäillään."

Ethän sä tietenkään ole turvakelpoinen vakuutukselle, jos sulla on jonkun sortin syöpäepäily.

(Papa-kokeessa luokka kakkonen, johtaa aina jatkotutkimuksiin ja seurantaan, koska kakkostuloksen saaneella on suurempi riski pahanlaatuiseen syöpään.)

• Huono firma

Minun rahani jäivät saamatta kun maksaneen virkailijan "maksukatto" oli tullut täyteen. Seuraavassa "ajossa" on sitten mahdollista. En ikinä, koskaan, never, laita nimeäni paperiin missä lukee GENWORTH FINANCIAL.

• Pumpuliisa

Täytyy kertoa hyvästä kokemuksesta. Sairastan rintasyöpää. Saatuani leikkauksen jälkeen diagnoosin paperilla lähetin sen Genworth Financialiin. Siinä se: kahden viikon kuluttua oli korvaus tilillä.

• akke3
        Pumpuliisa kirjoitti:

Täytyy kertoa hyvästä kokemuksesta. Sairastan rintasyöpää. Saatuani leikkauksen jälkeen diagnoosin paperilla lähetin sen Genworth Financialiin. Siinä se: kahden viikon kuluttua oli korvaus tilillä.

Samoin kävi myös minulle , epikriisin jälkeen ei mennyt kun muutama päivä kun rahat olivat tilillä . Todella hienosti toimittu.

• Teijo 72

Täydellinen Huijarifirma. Olen 2006 vuonna syönyt viikon verenpainelääkettä ja hylkäsivät hakemuksen. ÄLKÄÄ OTTAKO TÄSTÄ FIRMASTA LAINAVAKUUTUSTA! Heti kun sairaus (joka ei liity mitenkään verenpaineeseen) alettiin kysellä työterveyshuollosta koska on käynyt ja mitä lääkettä syönyt. Irtisanoin tänään vakuutuksen. Op-Pohjola sanoi, että ei niitä käyttämättömiä vakuutusrahoja niin vaan saa vaan joutuu käyttämään lainan maksuun. Miksi? Vakuutus on vapaaehtoinen.

• uhri76

Jäin työttömäksi ja ajattelin hakea nyt korvauksia tuolta Genworth financialta. Sain pankista nipun täytettäviä kaavakkeita ja niiden kanssa pitäisi nyt juosta edellisen työnantajan luona, että se täyttäis yhden lapun (ei mahdollista.) ja työkkärissä, että ne täyttäis toisen A4 lapun. Pankin pitäisi täyttää yksi lappu ja minun yksi lappu. Sit täytyy kerätä kaiken maailman liitteet siihen mukaan ja ilmeisesti saan sitten 250e korvauksia, jotka ilmeisesti vähennetään ansiosidonnaisesta. Onko järkeä?? No ei mielestäni. Pystynkö vaihtamaan vakuutusyhtiötä, vaikka lainaani on vielä jäljellä? Ei tämän työttömyyskorvauksen takia, vaan sen takia koska ottaa niin rankasti kupoliin maksaa tommoselle paskafirmalle. Työttömyysaikani päättyy kuitenkin jo syyskuussa.

• mnmnxx

Niin just. Että tällainen laitos se on tämä Genworth Financial. Että varokaa t. rinenonen

• Tiedän

Se vakuutus täysin turha. Parempi ottaa terveyden varalla kunnon hoitokuluvakutuus. Ifillä on varsin hyvä ratkaisu ja Lähitapiola on hyvä haastaja siinä.

• MinttuLLL

Mulla oli kyseinen vakuutus ja sairastuin melaanoomaan. Laitoin korvaushakemuksen ja viikon päästä rahat oli tilillä.

• nih1

Jos kysytään "Onko sinulla mitään vaivaa, vammaa, tautia tai kroonista sairautta ollut 12 edeltävänä aikana" ja vastaa ei, vaikka on käynyt lääkärissä ja on ollut vaivaa ym. niin silloin on omaa hölmöyttä että on vakuutuksen ottanut! Tuo terveysselvitys on suhteellisen helppo käsittää ja oma virhe, jos ei kerro koko totuutta.

• vierailija12345

Mä sain kans syövän, hain korvausta kun oli Kultaturvavakuutus
      ja sain rahat ongelmitta.

• Uteliasussi

Jos on ollut 12kk sisään vaikka virtsatieinfektio tai keuhkoputkentulehdus, estääkö nämä k.o. turvan?

• Anonyymi

Älkää vaan ottako aivan huijausta ei saanu pennin jetiä vaikka lukee et korvaa läppävian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe