Hepr. 6:6
ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen,
he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan
ja häntä julki häpäisevät.
TAASKO JEESUS SAA UUDEN NAULANISKUN ?
Tein syntiä jo Aaamissa, tunnen sen geeneissäni
Hoos. 6:7 "Te rikoitte liiton Adamissa, olitte siellä minulle uskottomia"
Ei ollut minulla sapatinlepoa, ei päivällä eikä yöllä
Kun otsa hiessä pakenin pöheikköön, kuulin takaani äänen: missä olet
Pakenemista elämäni aina oli, ei uuden etsimistä
Kun sanoillani tapoin veljeni, kuulin taaskin äänen: missä lähimmäisesi on
Syyllisyys painoi maan tomuun, kun kuulin: miksi hahmosi synkistyy?
Jos olet oikein tehnyt, voit kohottaa katseesi. Mutta minä painoin naamani alas
Raskaaksi kävi syyllisyystaakka, varsinkin katkeruuden painolasti yötä päivää
Mietin usein: maksaisin mitä vain. luopuisin kaikesta, jos painolasti putoaisi pois
Aina minulle on huudettu, mutta nyt hellä ääni kuiskasi. minä voin auttaa.
Minä olen katsonut sopivan uhrikaritsan, jonka voit teurastaa - siirrän syntisi siihen
Herra kuvaili minulle tuota alistuvaista villanvalkoista karitsaa ja rakastin sitä
Voi, miksi minun täytyy se teurastaa. Eikö ole helpompaa keinoa. Ei ole, kuiskattii
Kun sitten Karitsa tuotiin eteeni, voi ei, hänhän on se Hyvä Paimen, pyhäkoulussa oppimani
Niin minä sitten ristiinnaulitsin Hänet, rakkaimpani, mutta vannotin itseäni. älä enää syntiä tee
Kuitenkin päivittäin rikon Herraa vastaan ja tunnen, että taas lyön uuden naulan luiden välistä
Kuinka lohduttaakaan samaistua Paavalin samaan ongelmaan. voi minua viheliäistä ihmistä;
tahto minulla kyllä on hyvää tehdä, mutta voimaa ei - vain Jumalan hyvyys vetää parannukseen,
se että Hän on ensin rakastanut minua, uhrautuen kaikkensa antaen - se innostaa pyhyyteen.
Tässä on elämä:
Jes. 53:7
Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen, ei hän suutansa avannut.
Kuin karitsa, jota teuraaksi viedään, niin kuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä,
ei hänkään suutansa avannut.
-
10 Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
Ristiinnaulitsenko taas Jumalani ?
9
182
Vastaukset
Ja Pietari teurasti ja söi, uskossa.
Jotkut pillastuvat siitä, että tunnustan teurastaneeni Jeesuksen, Jumalan Karitsan.
Mutta miten voi syödä, ellei ensin teurasta? Kysyn vaan, vaikken asiallista vastausta saa.
Joh. 6:53
Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille:
ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.- terveellä pohjalla
Parempi syödä vain härkää tai villisikaa.
Kulttilaiset syövät Ihmisen poikiakin, he kun ovat julmia ja raakoja ja käyvät toistensa "kurkkuihinkin" helposti kiinni.
Verenjuomisenkin jätän kyllä suosiolla näille kulttilaisille, jotka muutenkin harrastavat kaikenlaisia pakannallisia iljettävyyksiä. - Kristitty*
terveellä pohjalla kirjoitti:
Parempi syödä vain härkää tai villisikaa.
Kulttilaiset syövät Ihmisen poikiakin, he kun ovat julmia ja raakoja ja käyvät toistensa "kurkkuihinkin" helposti kiinni.
Verenjuomisenkin jätän kyllä suosiolla näille kulttilaisille, jotka muutenkin harrastavat kaikenlaisia pakannallisia iljettävyyksiä.Onko Jeesus juuri sinun uhrilampaasi vaiko jonkun toisen?
Miten syntisyytesi voidaan siirtää uhrin päälle, jos et tunnusta
tarvitsevasi sitä, että tuo uhri teurastetaan pulestasi?
Eikö se ole niin sinun syntisyytesi osalta, että joko sinä tai muu?
Mutta Jumalan Karitsa on ainoa oikea uhri ja sovitus tapahtuu siten,
että tunnustat syyllisyytesi. Ei johonkin väärään sanaan, sillä Jeesushan
'pois otti maailman synnin', vaan nyt on kysymys siitä, että Jeesuksen
teurastamsien suhteen olet syyllinen. Näin on näreet ainakin mun kohdalla.
- Odotettu poksahdus
omatuntoko viimein heräsi horroksestaan? Vielä jos vapautuu siitä alati mukana roikkuvasta syyttäjähengestä niin eiköhän se siitä ala Antillekin pikku hiljaa valkenemaan.
- Tuleeko sitä rauhaa
Maailman alusta saakka on niin ajateltu, ettei ole anteeksiantamusta ilman verenvuodatusta.
Kyllä veriveloista varsinkin uhri tarvitaan. Suuri osa maailmaa ajattelee jopa, että hammas
hampaasta. Minusta tuntuu, ettei maailmaan tule rauhaa muutoin kuin että kaikki hyväksymme
Jeesuksen uhriksemme, jonka tapoimme sovituksen eleenä, jonka myös Jumala hyväksyi.
Sanoohan Raamattu että hän poisti erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden.
me syömme täällä toisiamme, jos emme anna Jeesuksen sovittaa. - Horios A
Tuleeko sitä rauhaa kirjoitti:
Maailman alusta saakka on niin ajateltu, ettei ole anteeksiantamusta ilman verenvuodatusta.
Kyllä veriveloista varsinkin uhri tarvitaan. Suuri osa maailmaa ajattelee jopa, että hammas
hampaasta. Minusta tuntuu, ettei maailmaan tule rauhaa muutoin kuin että kaikki hyväksymme
Jeesuksen uhriksemme, jonka tapoimme sovituksen eleenä, jonka myös Jumala hyväksyi.
Sanoohan Raamattu että hän poisti erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden.
me syömme täällä toisiamme, jos emme anna Jeesuksen sovittaa.Ei ainakaan tähän:
Taitaa Antti käydä kuumana - omatuntoko viimein heräsi horroksestaan? Vielä jos vapautuu siitä alati mukana roikkuvasta syyttäjähengestä niin eiköhän se siitä ala Antillekin pikku hiljaa valkenemaan.
Oliko mielestäsi pahastikin sanottu tuo ? Tottahan se ainakin on. Antti on poistellut ehkä satoja postejaan joita aikaisemmin kirjotteli samalla paatoksella kuin nytkin - koska tajusi viimein miten typeriä kirjoitteli. Ja hyvä niin. Nyt Antti kuitenkin jälleen tekee saman virheen, siksi tuo oli ihan oikea huomautus. Antti ei ole päässyt eroon syyttävästä hengestään, vaan etsii yhä oikeutusta itselleen samalla tavalla kuin aina ennenkin. Hakemalla vikaa muista.
Vai erehdynkö? Antti. - Joku vaan kyseli
Horios A kirjoitti:
Ei ainakaan tähän:
Taitaa Antti käydä kuumana - omatuntoko viimein heräsi horroksestaan? Vielä jos vapautuu siitä alati mukana roikkuvasta syyttäjähengestä niin eiköhän se siitä ala Antillekin pikku hiljaa valkenemaan.
Oliko mielestäsi pahastikin sanottu tuo ? Tottahan se ainakin on. Antti on poistellut ehkä satoja postejaan joita aikaisemmin kirjotteli samalla paatoksella kuin nytkin - koska tajusi viimein miten typeriä kirjoitteli. Ja hyvä niin. Nyt Antti kuitenkin jälleen tekee saman virheen, siksi tuo oli ihan oikea huomautus. Antti ei ole päässyt eroon syyttävästä hengestään, vaan etsii yhä oikeutusta itselleen samalla tavalla kuin aina ennenkin. Hakemalla vikaa muista.
Vai erehdynkö? Antti.Siinähän oli kysymys: eikö uhria tarvitakaan. Ja vastausta odotellaan sinulta kiihkeästi. Muut ovat jo
paljastaneet, tarvitaanko heidän edestään uhri vai ei.
- Valon Viesti
Aikanaan uskottiin, että ihmisen veren juominen ja lihan syöminen toisi ylivertaisia voimia ja kykyjä.
Monet heimot ja kansat toteuttivat näitä rituaaleja, joissa elävältä ihmislapselta valutettiin veri ja se juotiin lämpimänä.
Myös liha syötiin raakana ja sydän irroitettiin rinnasta ja se syötiin vielä sykkivänä.
Nykyaikana laki kieltää moisen irstauden, mutta monissa kulteissa harrastetaan ko. rituaaleja mielen tasolla, pakanallisia uskomuksia ja menoja seuraten.- Valkeuden kutsu
Niin, uhreja on aina tarvittu ja sekös on Luojaa vaivannut, se että aina vain on veri virrannut kansojenkin
välillä, veljessodista puhumattakaan. Hienon tempun teki Luoja, kun kertakaikkisena uhrina antoi Poikansa.
Kehotti katsomaan ristille, kun tekee mieli kostaa veret verellä. Nyt tarvitaan vain usko. Kun syydetään
vihat Poikaan ja todetaan että siitäs sait, nyt vihani on talttunut, niin eikös se kummasti rauhoita.
Niin minä ajattelen kun isoista synneistä puhutaan. Kyllä mun tarttee oikein olan takaa joskus heitellä
Pojan päälle kiukkuni ja syytökseni, jotten käy käsiksi lähimmäiseeni.
Irvailet veren juomisesta, mutta ei enää pidäkään sitä fyysisesti tehdä, se on kielletty, koska se riitti,
että Jeesuksen veri virtasi. Ei vähempi kuulemma riittänyt, niin Jumala tuntuu sanovan Sanassaan.
Ei kai hän turhanpäiten syntynyt lihaan ja vereen ja todistettavasti roomalaisen oikeuslaitoksen kautta
tuli naulituksi ristille Palestiinassa. Niin se kuule on, että vielä tulee sinullekin sellaiset tunnonvaivat
rienaamisistasi, että Jeeesuksen nimessä ja veressä janoat anteeksiantoa ja sovitusta ja rauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632