Moi! Tuli totaalinen muistikatkos. Muistaako kukaan mikä oli jo lopetetun ravintolan nimi Klaukkalassa, liikerakennuksessa etelästä päin tultaessa vasemmalla puolella tietä, just ennen Roinelaa? On se kumma kun joku asia jää vaivaamaan niin se sitten vaivaa :) Itse ko ravintolassa käynyt joskus 80-luvulla, eli sen aikaista nimeä muistelen. Kiitos!
vanha ravintola Klaukkalassa
6
3115
Vastaukset
- Käynyt paikoissa.
oli sellainen hokema 80-luvulla, että rahat meni "hupaan" nimi oli ehkä Huubertus. Klaukkalan ensimmäinen ravintola oli siitä eteenpäin, nimeltään Kallioluola.
- tyttö Vantaalta
Sehän se oli, Hubertus! Kiitti :) Ihan hassua miten joskus alkaa joku asia vaivaamaan. Toi Kallioluola iha vieras nimi, enpä tainnu siellä koskaan käydä.
- Anonyymi
Ensin oli Kallioluola ja sitten Hubertus.
- Anssi Virtanen
Ravintola Aleksihan se oli sitten myöhemmin myös.
Poke juoksi Kinon mainostauluille asti rauhoittelemaan Jäken ja Hyvinkään ja Klaken hörhöjen tappelutuokioita.
Jauhiaisen Moke (ei se takavyö-Jauhiainen) pamautti kerran Aleksin ikkunat paskaksi. - kuka muistaa
Aleksin paikalla (nykyinen pesula?) oli v. 73-74 kansakoulu. Siellä kävin 1 ja 2 luokat...sitä sanottiin lasipalatsiksi.
Toki Aleksissa sitten ekat ravintolakännit otin..takaisin opinahjoon, - Anonyymi
Aleksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5627366Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271254
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64993- 44852