elokuva ehdotuksia??

tytteli25v

Siis pulma on ISO. Rakastan elokuvia! Tuntuu että kaikki on jo nähty! niin uutuudet kuin vanhat klassikotkin ja siltä väliltä. Katson melkein kaikenlaisia elokuvia. Mielialasta riippuen. Toiminta,komedia,kauhu,trilleri,draama,romanttinen,seikkailu jnejne. Oikeestaan ainoot mitkä ei uppoo ovat scifi, fantasia ja musikaalit. Jotkut fantasiat on ollu kyllä ihan ok. Nytten olen katsonut pitkään pelkkää kauhua ja muutamia komedioita. Onko kenelläkään mitään hyvää elokuva ehdotusta/ehdotuksia???? Mitää hyvää kauheeta kauhu leffaa mikä on saanu yö unet pois tms???:DD Tai jotakin todella hyvää komediaa?? tuntuu että kaikki uudet kauhuleffta on ihan peestä. Kaipa niillä on mielikuvitus loppunu kesken koska parhaimmat kauhu leffat on sitten niitä hiukan vanhempia tuotoksia. Ei uudet vedä vertoja niinkään eikä ne ihokarvat näsitä uusista enään pystyyn nouse. Vai onko sitä karaistunu niin paljon ettei mitkään enään uppoa.:DD Eilen katsoin "kaikkien kehuman" uuden kauhu leffan "viimeinen manaus" noh..pettymys oli suuri. ainakin loppu! ihan kivasti ja erillailla kuvattu mutta..no joo.eipä mikään huippuhyvä.. sairaslomalla kun näet muuta tekemistäkään ole kun leffoja kattella ja herkkuja syödä. :D Ehdotuksia otetaan vastaan!! :D

10

2679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko nähnyt

Komedia: Nuija ja tosinuija, Ace Ventura -lemmikkidekkari yms.

Kauhu:
      Jouluyö, kuoleman yö
      The Thing
      yms.

Hyvät, pahat ja rumat on yksi parhaista elokuvista minkä olen nähnyt.

• 676454

Kertoo tytöstä jolle käy huonosti ja kostaa sitten: I'll Spit On Your Grave (2011).

• comedy.

Kauhusta ainakin Black Christmas (1974) , ensimmäinen slasher-elokuva. Vaikka onkin vanha, on se silti yksi parhaimmista kauhu elokuvista.

Suosittelen kaymään leffatykissä: http://www.leffatykki.com/

• unelmiensielunmesssu

Unelmien sielunmessu suosittelisin sen katsomaan ellet ole jo nähnyt sitä =) On semmonen ''todentuntuinen'' elokuva ja muutenkin jotenkin tavallaan niin surullinen mutta samalla hyvä ja kiinnostava ! Tuolta fintv:stä löytyy ainakin ja suosittelen muutenkin katsomaan sieltä niitä leffoja , monta hyvää leffaa mäkin oon sieltä bongannut :)

• filminörtti

Etkö tiedä minkä elokuvan katsoisit? Onko Ohjaaja hukassa päätähti piilossa? Ei hätää filminörtti auttaa! Uusi ilmainen vastauspalvelu on avattu. Palveluni vastaa kaikenlaisiin kysymyksiin elävän kuvan alalta!
      Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] Sinua arvon kirjoittaja kehottaisin tarttumaan esimerkiksi italialaiseen tai japanilaiseen kauhuelokuvagenreen esimerkkeinä mainittakoon italialainen elokuva vahanaamio tai elokuva nimeltä yksi puhelu tullut

• Duke..
    • emma s.c.
      • Jännärien katsoja 1

• elokuvailtaa ;D

~The Resident (2010) jännitys
      ~Chain Letter (2010) kauhu
      ~Superbad (2007) komedia

• M.Gibson

Katso Apocalypto. Mel Gipsonin ohjaama. Kuvaa Maya intiaani aikaa. Se on silleen aika raaka mut myös koskettava. Kanttii kattoo. Jos englannin kieltä löytyy niin kato Apocalypto Youtubesta koko versiona. Ja jos kotimaisia sarjoja aattelit niin kato suoraan Paavo ja Raili ykkös ja kakkos kausi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe