Täällä muutamilla tuntuu olevan suuria tuskia tulevan harman suhteen, joten on suositeltavaa että ryhdytte oitis todistajiksi ja koetatte käännyttää kaikki muutkin sellaisiksi, jottei tule turhia ruumiita.
Ei se harman tulo niitä haittaa, jotka uskovat asiaansa, he päin vastoin odottavat sen alkamista, jotta asiat etenesivät.
Ihan samalla tavalla ne jotka odottavat tempausta, vartovat intoa piukassa sitä hetkeä jolloin se tapahtuu vaikka se ei koskekaan kaikkia ihmisiä.
Kyllä tässä maailmassa maailmanloppuja riittää, kannattaa katsoa sellainen sopiva itse kullekin.
Harmagedonista
24
595
Vastaukset
- pullea
kuvia jääkaapin ovesta kun ne on eri ikäsiä. oli 2v, 4v ja 5v kuvia. mua vituttaa kun kaikki vanhenee ja kuolee.
omat vanhemmat rupee vetelee viimesiä . voispa pysäyttää ajan, että lapset ei kasvais. se on mun pelko.
enivei harmagettonista... -> mun poika ei totellu mua kaupassa. (4v) annoin selvät ohjeet ja käskyt,että ollaan kärryn vieressä ja nätisti. poika ei uskonu mua, vaan juoksi vasten käskyjä. hedelmä osastolla sanoin et älä rämplää niitä hedelmiä. ja kun selän käänsin niin jätkä tulee "sweetie" kädessä mun luo. tottelemattomuudesta voisin langettaa nyt uuden perisynnin pojalleni. kielsin makaamasta lattialla,kun sellastakin touhua nyt tällä reissulla oli. niinpä olen päättänyt, että poikani on ansainnut kuoleman "pulleagedonissa".
vai tekisikö rakastava isä niin sittenkään? näin tämä "jumala" aikoo tehdä.Tarkoitatko että jumalankin olisi pitänyt huolehtia ehkäisystä?
http://video.google.com/videoplay?docid=3218225083863857496#
Kannattaa nyt valita sellainen itselle sopiva maailmalopun oppi, jonka mukana voi sitten pelastua. Jos JT-oppi ei käy, niin mitens olisi nuo tampaukset? Maistuisiko tempaus?- pullea
helel kirjoitti:
Tarkoitatko että jumalankin olisi pitänyt huolehtia ehkäisystä?
http://video.google.com/videoplay?docid=3218225083863857496#
Kannattaa nyt valita sellainen itselle sopiva maailmalopun oppi, jonka mukana voi sitten pelastua. Jos JT-oppi ei käy, niin mitens olisi nuo tampaukset? Maistuisiko tempaus?""Tarkoitatko että jumalankin olisi pitänyt huolehtia ehkäisystä?""
no en! miten sä nyt sen noin ymmärsit. vaan tarkoitin , että en minäkään lapsiani tapa vaikka ne ei aina tottele.
"""Kannattaa nyt valita sellainen itselle sopiva maailmalopun oppi, jonka mukana voi sitten pelastua. Jos JT-oppi ei käy, niin mitens olisi nuo tampaukset? Maistuisiko tempaus?"""
en tarvi mitään oppeja jonka mukana pelastuisin. ainoa mitä sanoin oli :"mua vituttaa kun kaikki vanhenee ja kuolee." saahan se vituttaa ilman , että täytyy ruveta jonkun uskon oppeihin.
mikäs vittu sua riivaa? pullea kirjoitti:
""Tarkoitatko että jumalankin olisi pitänyt huolehtia ehkäisystä?""
no en! miten sä nyt sen noin ymmärsit. vaan tarkoitin , että en minäkään lapsiani tapa vaikka ne ei aina tottele.
"""Kannattaa nyt valita sellainen itselle sopiva maailmalopun oppi, jonka mukana voi sitten pelastua. Jos JT-oppi ei käy, niin mitens olisi nuo tampaukset? Maistuisiko tempaus?"""
en tarvi mitään oppeja jonka mukana pelastuisin. ainoa mitä sanoin oli :"mua vituttaa kun kaikki vanhenee ja kuolee." saahan se vituttaa ilman , että täytyy ruveta jonkun uskon oppeihin.
mikäs vittu sua riivaa?Ei mikään riivaa. Mistä sellaisia kuvittelet, ja miksi sinua minun riivaamiseni häiritsee?
Ryhdy nyt todistajaksi jos harma pelottaa, vielä ehdit.- pullea
helel kirjoitti:
Ei mikään riivaa. Mistä sellaisia kuvittelet, ja miksi sinua minun riivaamiseni häiritsee?
Ryhdy nyt todistajaksi jos harma pelottaa, vielä ehdit.ei harma pelota, vaan kuolema. ei siinäkään oma, vaan lasten ja omien vanhempien kuolema.
ps. olet vittumainen tyyppi. tuollaisen kanssa en enään keskustele. pullea kirjoitti:
ei harma pelota, vaan kuolema. ei siinäkään oma, vaan lasten ja omien vanhempien kuolema.
ps. olet vittumainen tyyppi. tuollaisen kanssa en enään keskustele.Ok.
Hmmm... Jutut ja lasten iät viittaa erääseen mun tuntemaan henkilöön hyvin vahvasti. Itseasiassa alan olla 90% varma että kyse on just siitä kestä mä luulen.
- ....
Mutta mahtaako ihminen langettaa kuolemantuomion ja laittaa sen täytäntöön. Kyllä näin tapahtuu useassa maassa ja se koetaan oikeudenmukaiseksi toimeksi, ja kuoltava on joka tapauksessa joten onko sillä minkä mittakaavan merkitys?
On siis tietyt lait ja niiden rikkomisesta tietyt sanktiot. Itsestä kiinni mukautuuko lakeihin ja väistää sanktiot. .... kirjoitti:
Mutta mahtaako ihminen langettaa kuolemantuomion ja laittaa sen täytäntöön. Kyllä näin tapahtuu useassa maassa ja se koetaan oikeudenmukaiseksi toimeksi, ja kuoltava on joka tapauksessa joten onko sillä minkä mittakaavan merkitys?
On siis tietyt lait ja niiden rikkomisesta tietyt sanktiot. Itsestä kiinni mukautuuko lakeihin ja väistää sanktiot.>>On siis tietyt lait ja niiden rikkomisesta tietyt sanktiot. Itsestä kiinni mukautuuko lakeihin ja väistää sanktiot.
Jumalan laissa Jumalaan on uskottava jos meinaa säästyä niin kutsutun lopullisen kuoleman sanktiolta. Kaikilla ihmisillä ei ole sisäistä tarvetta uskoa yliluonnolliseen tai Jumalaan. Nämä eivät pysty mukautumaan siinä suhteessa Jumalan lakiin ja uskon vaateeseen, jos meinaavat pitää sisäisen rehellisyytensä asian suhteen. Miten käy meidän joilla ei ole mitään mahdollisuutta uskoa? Kadotukseen vain koko sakki?t-i-u-k-u kirjoitti:
>>On siis tietyt lait ja niiden rikkomisesta tietyt sanktiot. Itsestä kiinni mukautuuko lakeihin ja väistää sanktiot.
Jumalan laissa Jumalaan on uskottava jos meinaa säästyä niin kutsutun lopullisen kuoleman sanktiolta. Kaikilla ihmisillä ei ole sisäistä tarvetta uskoa yliluonnolliseen tai Jumalaan. Nämä eivät pysty mukautumaan siinä suhteessa Jumalan lakiin ja uskon vaateeseen, jos meinaavat pitää sisäisen rehellisyytensä asian suhteen. Miten käy meidän joilla ei ole mitään mahdollisuutta uskoa? Kadotukseen vain koko sakki?Tämä on jälleen niitä asioita, joista tulee kääntyä valmistajan puoleen. Tuote ei voi vastata tähän kysymykseen.
Onnea yritykselle.
- kerhon
kannattaja julistaa juuri tuollain
"Kyllä tässä maailmassa maailmanloppuja riittää, kannattaa katsoa sellainen sopiva itse kullekin."
Oletko ajatellut miksi niitä "sopivia" on tarjolla "itse kullekkin" vaikka kukaan ei niitä ole edes tilanneet.Miksi pitäisi valita joku tietty maailmanloppu? Ihmiset ovat pari tuhatta vuotta varronneet maailmanloppuja erilaisin perustein, ja aina vaan pitäisi jatkaa vartoilua?
Minä en odota mitään maailmanloppua.- Pii on 3.0
helel kirjoitti:
Miksi pitäisi valita joku tietty maailmanloppu? Ihmiset ovat pari tuhatta vuotta varronneet maailmanloppuja erilaisin perustein, ja aina vaan pitäisi jatkaa vartoilua?
Minä en odota mitään maailmanloppua...niin ei Harmagedonia tule, - sillä siellä on periaate ,
".. kahden - tai kolmen todistajan sanalla asia on vahva ,. "
Nyt ei Harmagedon- sanaa ole Kirjoituksissa kuin yksi ;
Nythän tietty asian voi korjata silleen , että laittaa omaan käännökseen vaikka viisi -Harmagedon- sanaa. .
Tv;ssa oli äskettäin ohjelma, jossa Israelilainen arkeologi esitteli raamatun paikkoja . Hän korosti , miten pieniä raamatuliset tapahtumapaikat ovat ; ,-Megiddon vuorikin on pahainen mäenrinne, jonka alamäessä Megiddon muinaisen vartiolinnakkeen rauniot ovat maan peitossa. Megiddo oli yksi lukemattomista Vanhan Sikkitien vartioasemista .Jisreelin tasangolla
Mutta , ihan oikeesti , myös aikak ; , ja kun ; ,kirjojen tappelukset alueella ovat melkoisia suorituksia , Kääntäjät on tarinoineet sinne jopa puolen miljoonan miehen kaatuneen siellä .
Kun esim, Aahaan aikaiset tappelukentät on niin pieniä, että pari vaivaista kourallista partaukkoja on korkeintaan mahtunut sinne tappelemaan heinäseipäitten kanssa . - tiedossa on..
Pii on 3.0 kirjoitti:
..niin ei Harmagedonia tule, - sillä siellä on periaate ,
".. kahden - tai kolmen todistajan sanalla asia on vahva ,. "
Nyt ei Harmagedon- sanaa ole Kirjoituksissa kuin yksi ;
Nythän tietty asian voi korjata silleen , että laittaa omaan käännökseen vaikka viisi -Harmagedon- sanaa. .
Tv;ssa oli äskettäin ohjelma, jossa Israelilainen arkeologi esitteli raamatun paikkoja . Hän korosti , miten pieniä raamatuliset tapahtumapaikat ovat ; ,-Megiddon vuorikin on pahainen mäenrinne, jonka alamäessä Megiddon muinaisen vartiolinnakkeen rauniot ovat maan peitossa. Megiddo oli yksi lukemattomista Vanhan Sikkitien vartioasemista .Jisreelin tasangolla
Mutta , ihan oikeesti , myös aikak ; , ja kun ; ,kirjojen tappelukset alueella ovat melkoisia suorituksia , Kääntäjät on tarinoineet sinne jopa puolen miljoonan miehen kaatuneen siellä .
Kun esim, Aahaan aikaiset tappelukentät on niin pieniä, että pari vaivaista kourallista partaukkoja on korkeintaan mahtunut sinne tappelemaan heinäseipäitten kanssa .Olet oikeassa, ei se ole mäenrinnettä ihmeempi harmageddon, mutta kun pääsee mielikuvitus valloillen se on maailman laajuinen, ja jeesus kuoli v. 68 todistettavasi!!!
- ( % _ % )
tiedossa on.. kirjoitti:
Olet oikeassa, ei se ole mäenrinnettä ihmeempi harmageddon, mutta kun pääsee mielikuvitus valloillen se on maailman laajuinen, ja jeesus kuoli v. 68 todistettavasi!!!
"jeesus kuoli v. 68 todistettavasi!!!"
Jipii, vihdoinkin joku joka kykenee tuomaan kunnolliset historialliset todisteet
a) Jeesuksen historiallisuudesta
b) hänen kuolemastaan
Ja ei kun esittämään niitä, kiitos. - tutkimus ja oikea
( % _ % ) kirjoitti:
"jeesus kuoli v. 68 todistettavasi!!!"
Jipii, vihdoinkin joku joka kykenee tuomaan kunnolliset historialliset todisteet
a) Jeesuksen historiallisuudesta
b) hänen kuolemastaan
Ja ei kun esittämään niitä, kiitos.Kuolleen meren kääröistä on saatuu uuttaa tietoa nyky menetelmillä. Huomenna rulle tarkka tieto miten kävi.
- Pii on 3.0
tutkimus ja oikea kirjoitti:
Kuolleen meren kääröistä on saatuu uuttaa tietoa nyky menetelmillä. Huomenna rulle tarkka tieto miten kävi.
Suurvalloilla on vieläkin strategisia ydinseita 3.000 kappaletta, ja osina varmaan 70.000. niillä tekee harman kymmenen kertaa ja on niillä sitten ns, Taktisia atomiaseita varmaan satatuhatta,- luultavasti paljon enemmän.
..Eikös nämä harmagedonistit voisi kasvattaa joukostaan muutamia sellaisia -Tohtori Outolempiä, jotka sitten ... - kun näyttää niin mieli tekevän nähdä ihmiskunta listittävän.
..Kun on se -kiireellisyys, -ja Kaikki tapahtuu , - Pian . - Evel Himself
Pii on 3.0 kirjoitti:
Suurvalloilla on vieläkin strategisia ydinseita 3.000 kappaletta, ja osina varmaan 70.000. niillä tekee harman kymmenen kertaa ja on niillä sitten ns, Taktisia atomiaseita varmaan satatuhatta,- luultavasti paljon enemmän.
..Eikös nämä harmagedonistit voisi kasvattaa joukostaan muutamia sellaisia -Tohtori Outolempiä, jotka sitten ... - kun näyttää niin mieli tekevän nähdä ihmiskunta listittävän.
..Kun on se -kiireellisyys, -ja Kaikki tapahtuu , - Pian .olemassa olevilla aseilla pystytään tappamaan vaikkapa kaikki Telluksen asukkaat...
Viehättävä ajatus...
Halujakin siihen on,päätellen kaikesta räiskinnästä ja sotimisesta.
Myös videopelit ovat oivaa harjoittelua ;)
Sitten vaan toreille räiskimään ;D - jd
Evel Himself kirjoitti:
olemassa olevilla aseilla pystytään tappamaan vaikkapa kaikki Telluksen asukkaat...
Viehättävä ajatus...
Halujakin siihen on,päätellen kaikesta räiskinnästä ja sotimisesta.
Myös videopelit ovat oivaa harjoittelua ;)
Sitten vaan toreille räiskimään ;DJos Habakuk eläisi nykyään, eikö hän olisi kauhuissaan meidän aikanamme ilmenevästä väkivallasta?
Monien elämä on nuoresta pitäen väkivallan kyllästämää.
Animaatioelokuvissa, jotka kiehtovat poikia ja tyttöjä, on väkivaltaa:
yksi hahmo yrittää murskata, räjäyttää tai muulla tavoin tuhota toisen.
Ennen pitkää monet nuoret siirtyvät pelaamaan video- ja tietokonepelejä, joissa voitetaan ampumalla, räjäyttämällä tai hävittämällä vastustajat.
”Nehän ovat vain pelejä”, vastustelevat jotkut.
Mutta ne, jotka pelaavat väkivaltaisia pelejä kotitietokoneellaan tai pelihallissa, uppoutuvat syvälle väkivaltaan, ja se taas muokkaa heidän asenteitaan ja reagointitapaansa. - g v. 2000 8/7
Pii on 3.0 kirjoitti:
..Kun on se -kiireellisyys, -ja Kaikki tapahtuu , - Pian .Väkivaltaiset videopelit
Brent Stafford, joka toimii tutkijana Simon Fraserin yliopistossa Brittiläisessä Kolumbiassa Kanadassa, varoittaa, että monet pelit
”opettavat lapsiamme nauttimaan väkivallasta”.
Hän perustaa väitteensä tutkimukseen, johon osallistui 600 nuorta videopelien pelaajaa.
Maclean’s-lehdessä kerrotaan:
”Jotkut kaikkein väkivaltaisimpia ja todentuntuisimpia pelejä suosivat himopelaajat ’tappavat’ jopa tuhat ’olentoa’ (pelissä esiintyviä hahmoja) yhden yön aikana, usein kammottavan todentuntuisissa tilanteissa.”
Tutkimus vahvisti todeksi sen, että väkivaltaiset videopelit on suunniteltu pitkälti vetoamaan pelaajan tunteisiin ja ”nielaisemaan nuoret maailmoihin, joissa heidät saadaan asennoitumaan tunteettomasti väkivaltaan,
jopa tappamiseen”.
Videopeliteollisuudessa liikkuu vuosittain 17 miljardia dollaria, mikä on ”enemmän kuin elokuva- ja televisiotuotannossa yhteensä”.
Stafford kannustaa vanhempia ottamaan selvää siitä, mitä pelejä heidän lapsensa pelaavat, ja panemaan merkille, jos heidän lapsissaan ilmenee taipumusta pakkomielteisiin.
Monet väkivallan tekoja tehneet ovat viihdyttäneet näillä väkivaltapeleillä itseään vuosikausia,ennen toteuttamiaan murhia .....
Olet mitä ajattelet suuurimman osan aikaasi, ja mihin keskityt ? - loppu tulloo !
helel kirjoitti:
Miksi pitäisi valita joku tietty maailmanloppu? Ihmiset ovat pari tuhatta vuotta varronneet maailmanloppuja erilaisin perustein, ja aina vaan pitäisi jatkaa vartoilua?
Minä en odota mitään maailmanloppua.Tiedemiehet: ”Maailmanlopun estämiseen aikaa yhdeksän päivää”
Ryhmä tiedemiehiä pelkää, että maailman suurin hiukkaskiihdytin ja hadronien törmäytin voi aiheuttaa maailmanlopun. Heidän näkemyksensä mukaan maailmanlopun estämiseen on aikaa yhdeksän päivää. "
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/33838-”maailmanlopun-estamiseen-aikaa-yhdeksan-paivaa”
Onneksi en lukenut uutista silloin kun se oli "ajankohtainen" ;D
Uskon niiiin kovasti oppineisiin, arvostettuihin tiedemiehiin...
Tai:
USKOIN ENNEN ;D - yöunet meni :((((
loppu tulloo ! kirjoitti:
Tiedemiehet: ”Maailmanlopun estämiseen aikaa yhdeksän päivää”
Ryhmä tiedemiehiä pelkää, että maailman suurin hiukkaskiihdytin ja hadronien törmäytin voi aiheuttaa maailmanlopun. Heidän näkemyksensä mukaan maailmanlopun estämiseen on aikaa yhdeksän päivää. "
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/33838-”maailmanlopun-estamiseen-aikaa-yhdeksan-paivaa”
Onneksi en lukenut uutista silloin kun se oli "ajankohtainen" ;D
Uskon niiiin kovasti oppineisiin, arvostettuihin tiedemiehiin...
Tai:
USKOIN ENNEN ;DTutkijaryhmän mukaan LHC on Euroopan ihmisoikeusjulistuksen vastainen. Kuitenkaan oikeusjutun Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa ei odoteta viivyttävän LHC:n käynnistämistä.
Saksalaisprofessori Rosslerin mukaan CERN on myöntänyt, että LHC:n käynnistämisestä syntyy mustia aukkoja, mutta CERN ei pidä niitä riskinä. Rosslerin mukaan CERN ei ole halunnut huomioida hänen laskelmiaan mustien aukkojen kasvamisesta. - Astrology
helel kirjoitti:
Minä en odota mitään maailmanloppua.Kun muutama vuosikymmen aiemmin oli lähestynyt tuhannes vuosi Kristuksen syntymästä (silloin hyväksytyn ajanlaskun mukaisesti),
monet uskoivat maailmanlopun olevan hyvin lähellä. Taiteellinen luominen ja sivistyksellinen elämä tiettävästi tyrehtyivät Euroopan luostareissa siinä vaiheessa miltei tyystin.
Eric Russell toteaa kirjassaan: ”900-luvun jälkipuoliskolla tehdyissä testamenteissa käytettiin melko usein sanamuotoa ’koska maailmanloppu näyttää olevan nyt lähellä’.” (Astrology and Prediction.) - Marakin uskoi.....
helel kirjoitti:
Minä en odota mitään maailmanloppua.Martti Luther, joka pani alulle protestanttisen uskonpuhdistuksen 1500-luvulla, ennusti maailmanlopun olevan lähellä hänen aikanaan.
Erään kirjoittajan mukaan hän oli esittänyt: ”Omasta puolestani olen vakuuttunut siitä, että tuomiopäivä ei voi enää olla kovin kaukana.”
Toinen kirjoittaja selittää: ”Luther vertasi todellisia tapahtumia Raamatun profetioihin, minkä perusteella hän saattoi julistaa lopullisen katastrofin olevan lähellä.”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752