Onko mitään tehtävissä kun nettitikku ei ota yhteyttä
Yhteys vaihtelee 1-3palkkia, eikä kaiketi riitä yhteyden muodostamiseen.
Aikaisemmin oli halvempi 9.90 maksava liittymä ja se sentään toimi jotenkuten vaikkakin pätki.
Hinta ei ainakaan vaikuta yhteyden saamiseen.
Tämä on siis Elisa/Saunalahti
Huawei E1820
2
616
Vastaukset
- x66x
Hommaa ulkoinen antenni, n. metrin mittainen, tai muuta lähemmäs mastoa.
- Terhi Katainen
Saunalahdelta otin minäkin tämän nettitikku Huawei E 1820 yhteyden.Toimi noin pari viikkoa 3G verkossa. liittymän nimikin NOPSA.
On osoittautunut tosi nopsaksi, lataa sivua noin 10min, vikailmoitus tehty luvataan korjata(useita soittoja), tietävät kyllä missä mastossa vika on. Ei vain tapahdu mitään. Tyhmyyksissäni tein 24kk sopimuksen, yhtiö ei vain toimita tuotetta mistä maksan eli en saa yhteytta G 3 verkkoon vaan pääsen tällä G 2 verkkoon ja sitä ei hermo kestä on tämä niin hidasta.
Mitenkähän pääsisi tästä Saunalahdesta eroon, en suosittele kellekään on palvelu sen tasoista??
Tietokoneessa ei vikaa, ei myöskään HuaWeissa, toimii Kangasalan keskustassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003