Anteeksi Heli

minä se vain

mut en voi sille mitään että vihaan sua. Itseppähän oot kaiken aiheuttanu!

8

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heli

      Mitä mä oikein olen tehnyt? Ja onko tosiaan vika yksin mussa?

      En haluaisi että vihaat minua sillä minä pidän susta aika lailla. Jos tarkoitat vaikeasti tulkittavaa käytöstäni niin minulla on pasmat sinun suhteesi aika sekaisin. En tiedä itsekään, mitä haluan.

      • minä se vain

        haluaisin olla ystäväs mutta mutta.... eiköhän ole myöhäistä yrittää. niin paljo tullu sanottua toinen toiselle eikä niitä asioita noin vaan unohda vaikka haluaisi. kivoja muistoja kuitenkin on ,harmi vaan että ne pahat muistot on paremmin muistissa...


      • Heli
        minä se vain kirjoitti:

        haluaisin olla ystäväs mutta mutta.... eiköhän ole myöhäistä yrittää. niin paljo tullu sanottua toinen toiselle eikä niitä asioita noin vaan unohda vaikka haluaisi. kivoja muistoja kuitenkin on ,harmi vaan että ne pahat muistot on paremmin muistissa...

        En ajattele noin, tuskimpa mitään on lopullisesti menetetty. Sinä et ole tehnyt minulle mitään, mitä en antaisi anteeksi. Et tiedäkään, kuinka erityinen olet minulle, haluaisin vielä yrittää

        Tuntuu pahalta kun sanot vihaavasi minua, en todellakaan haluaisi niin olevan.

        Elämä vaan ei aina ole niin helppoa ja realiteetit on mitkä on. Minunkin on sanottava, että pahat asiat ovat päällimmäisinä nyt, mutta uskon, että tilanne vielä muuttuu


      • Minä se vain
        Heli kirjoitti:

        En ajattele noin, tuskimpa mitään on lopullisesti menetetty. Sinä et ole tehnyt minulle mitään, mitä en antaisi anteeksi. Et tiedäkään, kuinka erityinen olet minulle, haluaisin vielä yrittää

        Tuntuu pahalta kun sanot vihaavasi minua, en todellakaan haluaisi niin olevan.

        Elämä vaan ei aina ole niin helppoa ja realiteetit on mitkä on. Minunkin on sanottava, että pahat asiat ovat päällimmäisinä nyt, mutta uskon, että tilanne vielä muuttuu

        En usko että olet se Heli,jolle alkuperäinen viesti oli tarkoitettu.... Mistä päin suomea olet?


      • Heli
        Minä se vain kirjoitti:

        En usko että olet se Heli,jolle alkuperäinen viesti oli tarkoitettu.... Mistä päin suomea olet?

        Pääkaupunkiseudulta


      • Minä se vain
        Heli kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudulta

        Ikäväkyllä olet väärä. Taidat olla paljon sydämellisempi ihminen kuin tarkoittamani Heli. Kirjoitustyylistäsi läpi paistaa ystävällinen ,anteeksiantavainen ihminen. Sitä ei tämä Heli ole.

        Heli on ilkeä,tarkoituksella loukkaava ja toisten ihmisten elämää sotkeva tyyppi,joka puhuu pahaa toisten selän takana :(


      • Heli
        Minä se vain kirjoitti:

        Ikäväkyllä olet väärä. Taidat olla paljon sydämellisempi ihminen kuin tarkoittamani Heli. Kirjoitustyylistäsi läpi paistaa ystävällinen ,anteeksiantavainen ihminen. Sitä ei tämä Heli ole.

        Heli on ilkeä,tarkoituksella loukkaava ja toisten ihmisten elämää sotkeva tyyppi,joka puhuu pahaa toisten selän takana :(

        No voi!

        Olen tilanteessa, jossa eräs mies (sanoo puhelimeenkin "minä se täällä vaan...") voisi kirjoittaa juuri niin kuin sinä kirjoitit.

        Välillämme on tapahtunut todella repiviä asioita ja tulevaisuus on epävarma.

        Mutta minä todellakin antaisin vielä anteeksi sillä en ole täydellinen itsekään, jos ei ole tuo toinenkaan.

        Voi kaimaa jos mustamaalaa takanapäin. Asiat pitäisi selvittää nokakkain, sen verran vähintään olemme velkaa ihmiselle, johon uskoimme.

        Voimia Sulle, kuka lienetkin. Toivottavasti asiasi kaiman kanssa selviävät. Ja jos oikein ala-arvoisesti käyttäytyy niin muista, ei ole viimeinen nainen maailmassa. Meitä on paljon, jopa Heli-nimisiä!


    • Heli Oikea

      Minäkin vihaan sinua, oikeasti ;) -mutta rakastan myös. Niin se on ollu alusta saakka ja sinä oot sen aina tienny. Meni liian pitkälle se ilkeily ja muutenkin.. huono juttu kaikinpuolin. Olisimmepa vain pysyneet kavereina ilman mitään kokeiluja. En kuitenkaan ole jäänyt märehtimään meidän menetettyä "suhdetta", vaan elän tätä päivää. Käyt joskus mielessäni ja tekisi mieli laittaa viestiä, mutta odotan että aika korjaa..ja pöly laskeutuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe