mut en voi sille mitään että vihaan sua. Itseppähän oot kaiken aiheuttanu!
Anteeksi Heli
8
1267
Vastaukset
- Heli
Mitä mä oikein olen tehnyt? Ja onko tosiaan vika yksin mussa?
En haluaisi että vihaat minua sillä minä pidän susta aika lailla. Jos tarkoitat vaikeasti tulkittavaa käytöstäni niin minulla on pasmat sinun suhteesi aika sekaisin. En tiedä itsekään, mitä haluan.- minä se vain
haluaisin olla ystäväs mutta mutta.... eiköhän ole myöhäistä yrittää. niin paljo tullu sanottua toinen toiselle eikä niitä asioita noin vaan unohda vaikka haluaisi. kivoja muistoja kuitenkin on ,harmi vaan että ne pahat muistot on paremmin muistissa...
- Heli
minä se vain kirjoitti:
haluaisin olla ystäväs mutta mutta.... eiköhän ole myöhäistä yrittää. niin paljo tullu sanottua toinen toiselle eikä niitä asioita noin vaan unohda vaikka haluaisi. kivoja muistoja kuitenkin on ,harmi vaan että ne pahat muistot on paremmin muistissa...
En ajattele noin, tuskimpa mitään on lopullisesti menetetty. Sinä et ole tehnyt minulle mitään, mitä en antaisi anteeksi. Et tiedäkään, kuinka erityinen olet minulle, haluaisin vielä yrittää
Tuntuu pahalta kun sanot vihaavasi minua, en todellakaan haluaisi niin olevan.
Elämä vaan ei aina ole niin helppoa ja realiteetit on mitkä on. Minunkin on sanottava, että pahat asiat ovat päällimmäisinä nyt, mutta uskon, että tilanne vielä muuttuu - Minä se vain
Heli kirjoitti:
En ajattele noin, tuskimpa mitään on lopullisesti menetetty. Sinä et ole tehnyt minulle mitään, mitä en antaisi anteeksi. Et tiedäkään, kuinka erityinen olet minulle, haluaisin vielä yrittää
Tuntuu pahalta kun sanot vihaavasi minua, en todellakaan haluaisi niin olevan.
Elämä vaan ei aina ole niin helppoa ja realiteetit on mitkä on. Minunkin on sanottava, että pahat asiat ovat päällimmäisinä nyt, mutta uskon, että tilanne vielä muuttuuEn usko että olet se Heli,jolle alkuperäinen viesti oli tarkoitettu.... Mistä päin suomea olet?
- Heli
Minä se vain kirjoitti:
En usko että olet se Heli,jolle alkuperäinen viesti oli tarkoitettu.... Mistä päin suomea olet?
Pääkaupunkiseudulta
- Minä se vain
Heli kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulta
Ikäväkyllä olet väärä. Taidat olla paljon sydämellisempi ihminen kuin tarkoittamani Heli. Kirjoitustyylistäsi läpi paistaa ystävällinen ,anteeksiantavainen ihminen. Sitä ei tämä Heli ole.
Heli on ilkeä,tarkoituksella loukkaava ja toisten ihmisten elämää sotkeva tyyppi,joka puhuu pahaa toisten selän takana :( - Heli
Minä se vain kirjoitti:
Ikäväkyllä olet väärä. Taidat olla paljon sydämellisempi ihminen kuin tarkoittamani Heli. Kirjoitustyylistäsi läpi paistaa ystävällinen ,anteeksiantavainen ihminen. Sitä ei tämä Heli ole.
Heli on ilkeä,tarkoituksella loukkaava ja toisten ihmisten elämää sotkeva tyyppi,joka puhuu pahaa toisten selän takana :(No voi!
Olen tilanteessa, jossa eräs mies (sanoo puhelimeenkin "minä se täällä vaan...") voisi kirjoittaa juuri niin kuin sinä kirjoitit.
Välillämme on tapahtunut todella repiviä asioita ja tulevaisuus on epävarma.
Mutta minä todellakin antaisin vielä anteeksi sillä en ole täydellinen itsekään, jos ei ole tuo toinenkaan.
Voi kaimaa jos mustamaalaa takanapäin. Asiat pitäisi selvittää nokakkain, sen verran vähintään olemme velkaa ihmiselle, johon uskoimme.
Voimia Sulle, kuka lienetkin. Toivottavasti asiasi kaiman kanssa selviävät. Ja jos oikein ala-arvoisesti käyttäytyy niin muista, ei ole viimeinen nainen maailmassa. Meitä on paljon, jopa Heli-nimisiä!
- Heli Oikea
Minäkin vihaan sinua, oikeasti ;) -mutta rakastan myös. Niin se on ollu alusta saakka ja sinä oot sen aina tienny. Meni liian pitkälle se ilkeily ja muutenkin.. huono juttu kaikinpuolin. Olisimmepa vain pysyneet kavereina ilman mitään kokeiluja. En kuitenkaan ole jäänyt märehtimään meidän menetettyä "suhdetta", vaan elän tätä päivää. Käyt joskus mielessäni ja tekisi mieli laittaa viestiä, mutta odotan että aika korjaa..ja pöly laskeutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502