Missä olisi ilmaisia parkkipaikkoja, joihin saisi pysäköidä usean tunnin ajan ainakin 8 tuntia? KYS:n parkkihalli on aika kallis ja olisi käyntiä vähän useammin.
Ilmaiset parkkipaikat KYS:n läheisyydessä?
8
12528
Vastaukset
- .
Yliopisto.
- -.-.-.-.-.-.-.-.
Yliopistolla pitää olla lupa tai kiekkopaikalle neljäksi tunniksi. Aika kauaksi joutuu auton jättämään.
- sfsggh
Jospa käyttäisit vaikkapa bussia niin ei ole parkki ongelmaa,,,hmm, ai niin bussikin maksaa.Se on vaan sellainen homma että kaikki tässä yhteiskunnassa maksaa ja siihen on tyytyminen?!?!!!???
- Taksi kulkee myös..
Jäähallin parkki on ihan kävely matkan päässä joten aika nopeaan pääset kyssille jos lähdet ajoissa jonottamaan;)
- parkkis
Pesäpallokentän parkkipaikoille voi kuulemma myös jättää auton maksutta. Siitä on kävelymatkaa ehkä kilometrin verran.
- 90lkijoi9
kumman valitsen kilsan kävelyn vai 3€ maksun? se on jokaisen oma valinta, mutta ihan tuosta vaan ei kukaan autolla ovelle pääse.
- Anonyymi
mikä on lähin
- Anonyymi
Itse pysäköin Kyssin takana olevien taloyhtiöiden parkkeihin joista on tosi lyhyt matka.
Ja vaikka pysäköisi varattuihin ruutuihin, ei koirat ole perään haukkuneet koskaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170