Haamuista raskaustestissä, raskaanako?

haamujako vain

Hei kaikile,

Ihan ensiksi en halua tänne mitään tyhmiä ja aiheettomia vastauksia, niinkuin tällä palstalla monesti saa..eli älä vastaa jos sinulla, ei ole mitään järkevää sanottavaa..

Eli olen nyt saanut 2todella hailakkaa viivaa rfsu:n testillä, johon en kuitenkaan luota (ei kovin hyvä maine tuolla testillä) ja eilen muutaman päivän päästä näsitä testeistä sain todella ohuen, mutta kuitenkin punaisen ja näkyvän viivan apteekin omaan testiin joka vahvistui testiajan jo kuluttua unpeen ja se on vieläkin näkyvissä testissä. Millaisia kokemuksia teillä on näistä "haamuista" ovatko myöhemmin muuttuneet plussaksi? Ja miten tuo apteekin oma testi, josstain luin, että mikä tahansa puneratan värinen viiva siinä testissä olisi plussa, koska se ei ole mikään maailman herkin testi.. nyt jännitetään, olenkohan raskaana vai en=)

8

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta kolmen äiti

jos olet saanut jo kolmessa testissä haalean viivan, niin olet raskaana! Onnea vaan :)

• haamujako vain

Se olisi ihanaa ja toivon sitä todella!=)

Yritystä on nyt takana 4kk ja ekalla yrityskerralla keskenmeno=(

• Ona32

Itsekin olen käyttänyt noita samoja testejä ja kyllä ovat olleet ihan luotettavia. Haaleaa viivaa sain minäkin kahdesta testistä ja sitten verikoe näytti myös positiivista. Nyt onkin 14 viikkoa täynnä =)
      Eli kyllä olet raskaana, kun kolmesta testistä tuollainen tulos. Onnea =)

• Haalea viiva

ei ole haamuviiva. Haalea viiva on positiivinen, eli olet siis noiden testien mukaan raskaana.

Raskaustestissä ei viivan tummuudella ole merkitystä (toisin kuin ovulaatiotestissä, jossa pitää saada nimenomaan tumma viiva) vaan selkeästi näkyvissä oleva vaalea viiva on ihan yhtä luotettava kuin tumma.

• 18

Onnea raskautumisen johdosta. Haalean haalea haamuviivakin on PLUSSA!!! :)

• haamujako vain
        18 kirjoitti:

Onnea raskautumisen johdosta. Haalean haalea haamuviivakin on PLUSSA!!! :)

Kiitos kaikille onnittelijoille ja vastanneille, kai se täytyy vain uskoa, että raskaana sitä ollaan=)

• Evelyn--
        haamujako vain kirjoitti:

Kiitos kaikille onnittelijoille ja vastanneille, kai se täytyy vain uskoa, että raskaana sitä ollaan=)

kyllä, onneksi olkoon. :) En halua pelotella, mutta itselläni ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, ja sillon just tuo viiva oli tosi haalea, näky just ja just. Johtuu varmaan siitä hormonien alhaisesta määrästä... Nyt olen raskaana, ja tein noin 5 viikkoa menkoista testin, oli tosi vahva viiva. Että on niissäkin eroa..

• Kyllä vain se haamu muuttui muutaman päivän kuluttua ihan oikeaksi plussaksi ja viikon kuluttua järjettömäksi pahaksi oloksi. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      131
      3119
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      2961
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      107
      1369
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      137
      1081
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1057
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1047
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      987
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      959
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      787
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      763
    Aihe