Osaatteko "tulkita tätä aikaa?"

Pakstori

Jeesushan sitä kysyi ihmisiltä, kun nämä kehuskelivat pysytävänsä ennustamaan seuraavan päivän sään!

Danielin KIRJA on monille ajan kello. Itse olen 35 vuotta, kohta 36 ja asun huoneessa 21.
37-ikävuoteni siis alkaa parin viikon päästä.

Hesekielissä on myös mielenkiintoisia kohtia sitä varten, ja eritysiseti 38-vuotiaana minun pitänee uudestaan aloittaa Go-pelaaminen!(Maailman PELATUIN LAUTAPELI, SHAKKIAKIN SUOSITUMPI)

Palaamme kuitenkin Danielin kirjaan...
Näin ollen Danielin kirjan kohta: 11:21:"Ja hänen sijaansa on nousevan halveksittu mies, jolle kuninkuus EI KUULU. Hän tulee odottamatta, ja ottaa kavalasti haltuunsa kuninkuuden."

Huoneessani käy parveekkeella joka päivä tupakilla 48-vuotias mies. Edellinen äijä lähti hä'än huoneesta 20, ja sitä ennen oli yx MIKA SIINÄ huoneessa pari päivää. Retkottaa pitkin pituuttaan toisinaan kuin mikäkin GOLJATTI, noudattaa tarkoin siinä Samuelin kirjaa, missä jakeessa 48-Goljatille DAAVID teki pahojaan..... On uskossa SE mies, vaikka epäileekin pelastustaan suuriäänisesti toisinaan!

Kyseinen 11:luku(2000 luvun 11-vuosi?) päättyy jakeeseen 45, ja vm. äijä siis 48 vuotias. Huoneessa 22, oleva äijä: "..... Juhani" on 57 vuotias, ASCIINA kyseiset äijät ovat 0 ja 9. Huoneessa 23 on SOKEA TYTTÖ, lukekaapa vaikkapa Matteus 23?:19:"Te sokeat! Kumpi on tärkeämpi, uhrilahja, vai alttari, joka lahjan pyhittää?"....

Eli KOLME VUOTTA mennyt 11-luvun päätökestä? 12.-vuosi 2000-luvulla alkakoon.
Juuri oli Dan. 10:42-jae oli se EGYPTIN MELLAKKA, kun mm. epäiltiin, että shakissa on muitakin linnottautumisia, kuin E=>G!!! Siihen viittaa 38-jae: Hän miehittää LUJAT LINNAT väellä, joka palvelee outoa "peli"-jumalaa...

11:11. Stubb hyökkäsi Egyptiä vastaan arvostelemalla Egpytin "kuninkaan" kykyä pitää kansansa kurissa, siis se oli niitä Pohjoisen kuninkaan toimia. Ei menetä TÄMÄN mukaan välttämättä vielä valtaansa SE Egyptin äijä, jonka nimeä en nyt satu muistamaan... Gaddafi oli Libyassa, mutta tämä oli???

11:36: Ja kuningas(A ki-ng) tekee mitä tahtoo, pyrkii korkealle, ja YLVÄSTELEE(keväällä syntynyt?) jokaista Jumalaa vastaan, puhuu ENNENKUULUMATTOMIA Jumalien Jumalaa VASTAAN(ei tälleesti myötään), ja menestyy, kunnes VIHAN AIKA päättyy(TALVI), sillä se tapahtuu mikä on päätetty...

jne...

Siis "ASKON" 45 vuodesta menee 3,5 vuotta ja Danielin kirja päättyy, ja siirrytään MINUN ELÄMÄNI SUHTEEN Hoosean kirjaan, ja silloin pitäisi edes HUORASTA saada tekaista itselleen vaimo:-)
Aji-nimistä poikaa olen suunnitellut:-) ("Jisreel"). Ja saa joku muukin sen nimen pojalleen antaa, jos mulla se homma kusee väärään lahkeeseen:-(

Turon turmio, eli 12:11. TURMION ILJETYS(AKI!) on silloin kun saan valmiiksi pari ahnetta ohjelmaani, ja varmaan ei mee kuin ensi syksyyn saakka, eli PUOLI VUOTTA JÄLJELLÄ MINUN ELÄMÄSSÄNI ENÄÄ Danielia, mutta jollakulla muulla voi olla eri kohta, lähimmäisistänne löydette oikeat "mittapuut".

MUTTA 12:!0, "... eikä kukaan Jumalattomista ole tätä ymmärtävä".
1290=>1335-päivää/vuotta/kuukautta tai mitä tahansa kantaluvun jaksoa, jonka JUMALA sinun avullasi kestää USKOA. Ja Jumalattomathan eivät USKO - siksi eivät ymmärrä.

Mutta sen voisivat hämärästi PELÄTÄ, että mitä tapahtuu vuonna 2013, vaikken ole silloin 13-korttipakan kingi ja 35, vaan 38-vuotta:-). Jollakin MUULLA henkilöllä VOI SE täsmätä tarkemmin???! 3.5 vuotta siis siihen menee... Kuten Ilmestyskirjakin vuosisadastaan 2700-toteaa...

3

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakstori

      Jos satut olemaan alle parikymmpinen, ei haittaa, voi lukea ne jakeet, jotka VARMASTI kestät uskoa omalle kohdallesi.... Itselläni täyttyy siis 35-ikävuosi, ja asun huoneessa 21.

      Matt 21:35: "Nämä ottivat palvelijat kiinni. Jonkun he pieksivät, jonkun iskivät kuoliaaksi, jonkun kivittävät..."
      Minua ja HENKEÄNI vain "kivitetään", ei se paljoa tätä nettikirjoittelua kummempaa ole. Ihan hiveitä FYYSISIÄ tuntemuksi EI VIELÄ ole tämä homma tarjonnut - onneksi. En nimittäin juo itseäni krapulakänniin - koskaan....
      21:36:"Isäntä lähetti UUSIA palvelijoita, enemmän kuin ensimmäisellä kerralla, mutta heidän kävi samalla tavoin..."
      "Ei siis näytä hyvältä tulevaisuuteni, edes Jeesuksen silmin...":-(
      37: Ja tuo "Aji", pitäisi siis tekaista parissa vuodessa, ja sen siis Tämä Tampere-pervänä surmaa, koska TODENNÄKÖISESTI EI OLE ihan lihallinen ihminen, vaan vain pelkkä ajatteluolento. SE siis kuolee,kun täytän 39-vuotta.
      40-Silloin joku ISÄNTÄ tekee joillekin opiskelijoilleen ja viljan varastoijilleen PAHAN LOPUN, mutta minun "vilejelykseni" ovat pitkälti vain vielä Yliopisto-opintoja....

      Aikamoinen "ÄPÄRÄ" se minun ajatus valitettavasti toisinaan onkin, mutta toivottavasti Tam-PERIJÄ liikaa kuollutta kirjaintaan vain kuole.....
      46-jaetta tuossa kirjassa, mutta valitettavasti viereisen huoneeni äijä jo 48-vuotta. 20-huoneessa asuu, joten menee 14-jaetta sen yli. 21:14: "Jeesuksen luo temppeliin tuli sokeita ja rampoja, ja hän paransi heidät".... Vaikkei nimeni ole Jeesus, on huoneessa 23-sokea tyttöä, ja huoneessa 24 rollattori-vanha-piika, heitä en ole ihan täydellisesti vielä kyennyt parantamaan, mutta Jeesus voi sen tehdä????!
      21:20-kuinka TUO puu noin äkkiä kuivettui?
      21:21:"Toitsesti, jos teillä olisi USKOA, ettekä epäilisi, te ette ainoastaan tekisi tätä viikunapuulle, vaan te voisitte sanoa TÄLLE vuorellekin." Nouse paikaltasi ja paiskaidu mereen ja niin tapahtuisi.
      22:22. Mitä TAHANSA te uskossa rukoiullen pyydätte, sen te saatte....

      Jos siis et JOTAIN RUKOILEMAASI ASIAA SAA, et ole sitä USKOSSA pyytänyt, ja se olisi usein epäiystä nousevaa myönteisyyttä ja toivoa.... Mutta totta, KUOLLUTTA RAAMATUNKAAN KIRJAINTA JA TULKINTAA on paha muuttaa, jos se ennustaa kuolemaa, onko enää toivoa?

    • kirjoitukset

      Tutki vähän tarkemmin tuota Raamatun profetiaa.Tämä on nyt tikkunekun nuoltua.Täydellisesti Raamattu ei kerro näin.Siis tarkuutta.

      • ENNUSTUS AJASSA.

        Ja laakso oli täynnä kuolleita luita. Kuolleet luut ovat kuolleita opetuksia, jotka olivat sangen kuivia.
        Niin on Raamatun sanoma tänä aikana, kauan kaluttuja kuolleita opetuksia, teoreettisia.
        " Ennusta kuolleista luista sanoen: " Voivatko nämä kuolleet luut tulla eläviksi"?
        " Siihen aikaan on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole milloinkaan ollut, eikä milloinkaan enää tule"!
        " Ja syttyi sota taivaassa ja perkele soti ja hänen enkelinsä sotivat, Herraa ja hänen voideltuaan vastaan"!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1929
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1281
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1159
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1095
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe