"Ei elämästä kannata ottaa

musiclovers

stressiä,ei siitä ennenkään kukaan oo hengissä selvinnyt!"

Koko viime viikko meni lähinnä kotona nukkuessa ja viikonlopun oksentelin,kuume nousi korkeaksi,paleli kamalasti .. Nyt onneksi hyvä olo ja tänään jaksoin salillakin käydä ;))
Viikonloppuna likka oli poikakaverillaan ja toinen tyttö serkuillaan.

9

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musiclovers

      Eilen oltiin tunti salilla.
      Illalla ukon kanssa kaupassa,salin jälkeen nukuin taas parin tunnin päikkärit.
      Tänään kaveri ei tuu kun se pääsee niin myöhään töistä ja tottakai sen on nukuttavakin mutta minä menen heti kun se klo 8 aukeaa.
      8kg tippunut mutta ei se viel näy.Eniten huomaan tietyissä vaatteissa.
      Ihanaa illalla sauna!

      • musiclovers

        kaveri ei tullut.
        11v tyttö meni koko viikonlopuksi Malmille,13v likan kaksi kaveria meillä eilisestä huomiseen,16v likka vahti viimeyön 3v kummipoikaamme meillä ja tänään ihana 10kk poika oli pari tuntia hoidossa.
        Eilen kaverilla istuttiin iltaa ja sinne tuli ystäväni poikakaverinsa kanssa.Kaveristani huomasi kuinka se on kateellinen kun ystävälläni asita hyvin eli ei osaa iloita muiden puolesta.
        Huomenna soitan kaverilleni ja sanon muutaman vähemmän kauniin sanan sille se haukkui mua selän takana ja kuiskutteli ja kun sanoin että "Puhu suoraan jos on asiaa" niin ei mitään myöntänyt vaikka yksi kaveri kertoi jo sen minkä tiesinkin mutta muuten oli kivaa eilen ja vasta aamulla tulin kotiin .. Jäimme sinne yhteisen kaverimme kanssa viel siis kapakkaan kun toi idiootti onneksi lähti aikaisemmin.


      • K-a-v-e-r-i
        musiclovers kirjoitti:

        kaveri ei tullut.
        11v tyttö meni koko viikonlopuksi Malmille,13v likan kaksi kaveria meillä eilisestä huomiseen,16v likka vahti viimeyön 3v kummipoikaamme meillä ja tänään ihana 10kk poika oli pari tuntia hoidossa.
        Eilen kaverilla istuttiin iltaa ja sinne tuli ystäväni poikakaverinsa kanssa.Kaveristani huomasi kuinka se on kateellinen kun ystävälläni asita hyvin eli ei osaa iloita muiden puolesta.
        Huomenna soitan kaverilleni ja sanon muutaman vähemmän kauniin sanan sille se haukkui mua selän takana ja kuiskutteli ja kun sanoin että "Puhu suoraan jos on asiaa" niin ei mitään myöntänyt vaikka yksi kaveri kertoi jo sen minkä tiesinkin mutta muuten oli kivaa eilen ja vasta aamulla tulin kotiin .. Jäimme sinne yhteisen kaverimme kanssa viel siis kapakkaan kun toi idiootti onneksi lähti aikaisemmin.

        Helkutin paljon kavereita ja kaverin kavereita, ei noista
        oikein saa selvää.


      • musiclovers
        K-a-v-e-r-i kirjoitti:

        Helkutin paljon kavereita ja kaverin kavereita, ei noista
        oikein saa selvää.

        mutta laitan vaikka iän aina perään niin helpottaa ymmärtämistä;))
        Just soitin liittoon ja eka maksu on vain kahdelta päivältä mutta onneksi sitten alkaa tulee säännöllisesti neljän viikon välein.
        Salille 38v kaverini kanssa eli 3v kummipoikani äidin kanssa päivällä kunhan se töistä pääsee ja just sille sanoin eilen muutaman sanasen sen perjantaisesta käytöksestä.
        Ihana ilma oli ulkona.Kävin koiran kanssa lenkillä.
        Eilen illalla taas masensi ja oli itkuinen olo ..
        Syötiin lauantaina pizzat pitkästä aikaa.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        mutta laitan vaikka iän aina perään niin helpottaa ymmärtämistä;))
        Just soitin liittoon ja eka maksu on vain kahdelta päivältä mutta onneksi sitten alkaa tulee säännöllisesti neljän viikon välein.
        Salille 38v kaverini kanssa eli 3v kummipoikani äidin kanssa päivällä kunhan se töistä pääsee ja just sille sanoin eilen muutaman sanasen sen perjantaisesta käytöksestä.
        Ihana ilma oli ulkona.Kävin koiran kanssa lenkillä.
        Eilen illalla taas masensi ja oli itkuinen olo ..
        Syötiin lauantaina pizzat pitkästä aikaa.

        tänne on päivittämättä tosin ei oo pahemmin mitään ees sattunut ..
        Kiinalaisessa ollaan käyty.
        Meillä ollut likkojen kavereita ja tytöt olleet kamuillaan.
        Käytiin torstaina tytön luona Hervannassa ja niillä hevosen kokoinen koira siellä jota eivät toivottavasti ota omakseen ... Tehtiin likalle yllätys,se nimittäin ei tiennyt että sen kaksi kaveria tulee hesasta myös mukana ;D


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        tänne on päivittämättä tosin ei oo pahemmin mitään ees sattunut ..
        Kiinalaisessa ollaan käyty.
        Meillä ollut likkojen kavereita ja tytöt olleet kamuillaan.
        Käytiin torstaina tytön luona Hervannassa ja niillä hevosen kokoinen koira siellä jota eivät toivottavasti ota omakseen ... Tehtiin likalle yllätys,se nimittäin ei tiennyt että sen kaksi kaveria tulee hesasta myös mukana ;D

        äitin,keskimmäisen siskoni ja vanhimman siskontytön kanssa vanhimman siskoni töissä syömässä pasilassa.
        Hyvää Ystävänpäivää kaikille!

        On vaikea sanoa kummasta on enemmän harmia: pahinta aikovista vihamiehistä vai parasta tarkoittavista ystävistä... Hyvää ystävänpäivää!

        Piirsin kuvan. Siihen silmät jotka nauravat ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka kuuntelevat ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen joka on tärkeä minulle. Piirsin sinut. Hyvää ystävänpäivää!

        Ystävä on kuin lempirintsikat, tukee, saa sinut näyttämään hyvältä, mutta niitä on tosi vaikea löytää. Hyvää ystävänpäivää!

        Mä ittuin ojatta koilankakan vielettä. Tä tulit ja kytyit: "Mikt tä tielä oot?" "Mä mökötän." "Jaa, no mun pitää titten tulla tinne kant." Tä tulit ja ittuit koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveätti! Kiitot kun oot ollu kiva kaveli.

        Pari tyyppiä kyseli perääsi tänään. En antanu kännykkänumeroasi, mut kerroin missä asut. Lupasivat tulla lähipäivinä luoksesi. Niiden nimet ovat ilo ja onni.

        Ystävyys ei ole trendi, se ei seuraa muotia, siitä ei saa korkoa, eikä eläkettä. Silti se on elämän paras sijoitus. Hyvää ystävänpäivää!

        Hyvä ystävä on kuin aspiriini - se auttaa. Hyvä ystävä on kuin nastarengas - se ei petä. Hyvä ystävä on kuin kaatosade - se piristää. Hyvä ystävä on kuin kesä - se on aina toivottu. Hyvä ystävä on kuin koti - siitä ei voi koskaan luopua.

        Tiesitkö sinä sen, että sinusta kovasti iloitsen ja, että olet minulle tärkeä ihminen. Tiesitkö myöskin sen, että usein sinua lämmöllä ajattelen ja yhteisiä hetkiämme muistelen. Arvaat kai sinä sen, että koskaan sinua unohda en, sinä ystävä kultainen.

        "Olet minulle tärkeä ihminen!"

        Äijillä ei ole ystäviä, vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa, joten hyvää maanantaita!

        iN3NIWHI VNVHI = 3IS Tuo on salakieltä ja jos haluat ratkaista sen, niin käännä puhelin ylösalaisin.

        Toiset saavat sen edestä, toiset takaa. Yksi saa sen kun seisoo, toinen kun istuu, kolmas ehkä kun makaa. Eräät saavat sen kotona, jotkut muualla, mutta sinä saat sen juuri nyt: Hyvän ystävänpäivän toivotuksen!

        Nalle karvatassu, vallaton ja hassu.
        Löysi pienen sydämen, punaisen ja lämpöisen.
        Luokse hyvän ystävän, sydämen mä lähetän, päätti pikku nalle ja kömpi peiton alle.

        Perhonen pieni sinisiipi saapuu sinun luo, hyvän onnen toivotuksen mukanansa tuo!

        Ollaan ystäviä, jookos? Ollaan ananas ja kookos.
        Ollaan rypäle ja rusina. Syödään pipareita tusina.
        Juodaan silloin tällöin kossua, ja annetaan murheille tossua.

        Ystävä on iältään vanha, tai sitten nuori. Luonteeltaan vakaa, tai tulivuori.
        Väliä ei sillä miltä hän näyttää, täysin harmaa, tai värejä käyttää.
        Kooltaan pieni, tai XXL:llä, vaan aitoa kultaa on sydän hällä.

        Ystävyys on kuin pikkuinen ukko, jolla on kädessä avain ja lukko.
        Niillä se sitoo ystävät yhteen
        niin kuin maamies pellolla lyhteen.

        Meeting you was fate, becoming your friend was choice, but falling in love with you was completely out of my control.
        What’s missing in H__RT? EA or U? Pick EA & you’ll get a heart! If u pick U, you will get hurt! I’d pick U coz it’s better to get hurt, than have a heart without U.
        I believe that GOD above created u for me to love…
        He picked u out from all the rest…
        because He knows I Love u the best…
        I love all the stars in the sky,
        but they are nothing
        compared to the ones in your eyes!

        U-ME=NOTHING
        U ME=EVERYTHING
        I LOVE U

        If you wake up 1 day and were asked to have a wish
        what would it be?
        Mine would be that our love would last
        until you see
        an apple in an orange tree
        If I had a single flower for every time I think about you, I could walk forever in my garden of love.
        I have fallen in love many times.... always with you. It happened again now my love.
        Life is so short, so fast the lone hours fly
        We ought to be together, you and I.

        A kiss can be a comma, a question mark or an exclamation point. That's basic spelling that every woman ought to know.
        8 letters, 3 words, 1 meaning... I love you!
        Here is my heart, it is yours so take it,
        Treat it gently, please do not break it.
        Its full of love that's good and true,
        So please keep it always close to u.
        They learned me that one hours equals 60 minutes
        and that one minute equals 60 seconds,
        but they never told me that one second
        without you can last forever!


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        äitin,keskimmäisen siskoni ja vanhimman siskontytön kanssa vanhimman siskoni töissä syömässä pasilassa.
        Hyvää Ystävänpäivää kaikille!

        On vaikea sanoa kummasta on enemmän harmia: pahinta aikovista vihamiehistä vai parasta tarkoittavista ystävistä... Hyvää ystävänpäivää!

        Piirsin kuvan. Siihen silmät jotka nauravat ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka kuuntelevat ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen joka on tärkeä minulle. Piirsin sinut. Hyvää ystävänpäivää!

        Ystävä on kuin lempirintsikat, tukee, saa sinut näyttämään hyvältä, mutta niitä on tosi vaikea löytää. Hyvää ystävänpäivää!

        Mä ittuin ojatta koilankakan vielettä. Tä tulit ja kytyit: "Mikt tä tielä oot?" "Mä mökötän." "Jaa, no mun pitää titten tulla tinne kant." Tä tulit ja ittuit koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveätti! Kiitot kun oot ollu kiva kaveli.

        Pari tyyppiä kyseli perääsi tänään. En antanu kännykkänumeroasi, mut kerroin missä asut. Lupasivat tulla lähipäivinä luoksesi. Niiden nimet ovat ilo ja onni.

        Ystävyys ei ole trendi, se ei seuraa muotia, siitä ei saa korkoa, eikä eläkettä. Silti se on elämän paras sijoitus. Hyvää ystävänpäivää!

        Hyvä ystävä on kuin aspiriini - se auttaa. Hyvä ystävä on kuin nastarengas - se ei petä. Hyvä ystävä on kuin kaatosade - se piristää. Hyvä ystävä on kuin kesä - se on aina toivottu. Hyvä ystävä on kuin koti - siitä ei voi koskaan luopua.

        Tiesitkö sinä sen, että sinusta kovasti iloitsen ja, että olet minulle tärkeä ihminen. Tiesitkö myöskin sen, että usein sinua lämmöllä ajattelen ja yhteisiä hetkiämme muistelen. Arvaat kai sinä sen, että koskaan sinua unohda en, sinä ystävä kultainen.

        "Olet minulle tärkeä ihminen!"

        Äijillä ei ole ystäviä, vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa, joten hyvää maanantaita!

        iN3NIWHI VNVHI = 3IS Tuo on salakieltä ja jos haluat ratkaista sen, niin käännä puhelin ylösalaisin.

        Toiset saavat sen edestä, toiset takaa. Yksi saa sen kun seisoo, toinen kun istuu, kolmas ehkä kun makaa. Eräät saavat sen kotona, jotkut muualla, mutta sinä saat sen juuri nyt: Hyvän ystävänpäivän toivotuksen!

        Nalle karvatassu, vallaton ja hassu.
        Löysi pienen sydämen, punaisen ja lämpöisen.
        Luokse hyvän ystävän, sydämen mä lähetän, päätti pikku nalle ja kömpi peiton alle.

        Perhonen pieni sinisiipi saapuu sinun luo, hyvän onnen toivotuksen mukanansa tuo!

        Ollaan ystäviä, jookos? Ollaan ananas ja kookos.
        Ollaan rypäle ja rusina. Syödään pipareita tusina.
        Juodaan silloin tällöin kossua, ja annetaan murheille tossua.

        Ystävä on iältään vanha, tai sitten nuori. Luonteeltaan vakaa, tai tulivuori.
        Väliä ei sillä miltä hän näyttää, täysin harmaa, tai värejä käyttää.
        Kooltaan pieni, tai XXL:llä, vaan aitoa kultaa on sydän hällä.

        Ystävyys on kuin pikkuinen ukko, jolla on kädessä avain ja lukko.
        Niillä se sitoo ystävät yhteen
        niin kuin maamies pellolla lyhteen.

        Meeting you was fate, becoming your friend was choice, but falling in love with you was completely out of my control.
        What’s missing in H__RT? EA or U? Pick EA & you’ll get a heart! If u pick U, you will get hurt! I’d pick U coz it’s better to get hurt, than have a heart without U.
        I believe that GOD above created u for me to love…
        He picked u out from all the rest…
        because He knows I Love u the best…
        I love all the stars in the sky,
        but they are nothing
        compared to the ones in your eyes!

        U-ME=NOTHING
        U ME=EVERYTHING
        I LOVE U

        If you wake up 1 day and were asked to have a wish
        what would it be?
        Mine would be that our love would last
        until you see
        an apple in an orange tree
        If I had a single flower for every time I think about you, I could walk forever in my garden of love.
        I have fallen in love many times.... always with you. It happened again now my love.
        Life is so short, so fast the lone hours fly
        We ought to be together, you and I.

        A kiss can be a comma, a question mark or an exclamation point. That's basic spelling that every woman ought to know.
        8 letters, 3 words, 1 meaning... I love you!
        Here is my heart, it is yours so take it,
        Treat it gently, please do not break it.
        Its full of love that's good and true,
        So please keep it always close to u.
        They learned me that one hours equals 60 minutes
        and that one minute equals 60 seconds,
        but they never told me that one second
        without you can last forever!

        vaihdoin lakanat,olen pyykkiä pessyt nyt naapuri käymässä ja kahvia juon.
        Kohta kun ukko lähtee yrittämään laittaa autoonsa käyntiin ja menee työpaikka haastatteluun,rupeen lattioita pyyhkimään.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        vaihdoin lakanat,olen pyykkiä pessyt nyt naapuri käymässä ja kahvia juon.
        Kohta kun ukko lähtee yrittämään laittaa autoonsa käyntiin ja menee työpaikka haastatteluun,rupeen lattioita pyyhkimään.

        Asia piti alkaa etenemään mutta sieltä tuli sähkistä että paperini ovat kadonneet sit tuli toinen päätös ettei rahaa tule vaikka piti ja kolmaskin paskamainen asia ja kaik ihan alle puolen tunnin sisällä sain tietää että vittu ku vituttaa joo!!!!
        Noo hetken tässä kiehun ja sit rupeen ajattelemaan ihania asioita .. eiköhän tääkin taas iloksi muutu,jossain vaiheessa,joskus,ehkä .. ¤huokaus¤ ..
        Olin 50min salilla aamulla ja siin ihanassa saunassa.
        Tänään jatkuu suursiivous ja likkojen huoneiden järjestyksien vaihto.
        Kavereille ehkä kahville iltapäivällä,ei kamalasti innosta ..


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        Asia piti alkaa etenemään mutta sieltä tuli sähkistä että paperini ovat kadonneet sit tuli toinen päätös ettei rahaa tule vaikka piti ja kolmaskin paskamainen asia ja kaik ihan alle puolen tunnin sisällä sain tietää että vittu ku vituttaa joo!!!!
        Noo hetken tässä kiehun ja sit rupeen ajattelemaan ihania asioita .. eiköhän tääkin taas iloksi muutu,jossain vaiheessa,joskus,ehkä .. ¤huokaus¤ ..
        Olin 50min salilla aamulla ja siin ihanassa saunassa.
        Tänään jatkuu suursiivous ja likkojen huoneiden järjestyksien vaihto.
        Kavereille ehkä kahville iltapäivällä,ei kamalasti innosta ..

        salilla kaverini kanssa.Vein sen seurana kummipoikamme tarhaan.
        Voi helvetti että ukko on saamaton! Se kaatui ja sen takia ei mene töihin ja ei kaatunut ees pahasti.Ei naarmuakaan tullut ja hyvin kävelee ja ajaa autoa!!! Vittu että on oikee nahjus!!! Kaiken sanoin sille itelle kun soitti että menee lääkäriin! ;))) Ja enemmänkin ;D
        Epäilijäaatulle se asia lähempänä ku uskotkaan ...
        En tiedä menenkö salille tänään mutta maanantaina sit viimmeistään taas.Käyn kolmesti viikossa vähintään jotta siitä on jotain hyötyä.
        Likan kaveri tuli meille se pelkää isompaa koiraamme.En muista minkämaalainen tyttö.
        Nyt likkojejn huoneet täysin siistit ja paremmassa kunnossa kun tehty suursiivous.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe