Olin ala-asteen toisella luokalla kun tämä tapahtui. Olin siihen aikaan vielä kamala ujo, enkä uskaltanut kysyä opettajalta lupaa poistua luokasta. Oltiin juuri tultu syömästä ja aloiteltiin siinä tuntia. Kaikki oli hyvin, kunnes mulle tuli yhtä-äkkiä kamalan pahaolo. Yritin siinä hengitellä syvään muutaman kerran ja toivoin todellakin, että se menee ohi. Sitten alkoi näkö hämärtyä ja pyörryttää. Juuri kun olin nousemassa ylös, siinä samassa pulpetilleni lensi päivän lounas. Juoksin äkkiä luokassa olevan lavuaarin luokse ja jatkoin sinne oksentamista. Opettaja siivosi yrjöt ja mä sain lähteä kotiin. Mua hävetti niin valtavasti, että toivon maan nielaisevan minut. Seuraavana päivänä sain olla yksin koulussa, kun kukaan ei oikein viihtynyt seurassani. Viikonlopun jälkeen ei enää kukaan sitä tuntunut muistavan.
yrjö pulpetilla
yrjööööööööööö
2
588
Vastaukset
- fgbsdvgfsdfsdfsdfsdf
Minulle kävi melkein samalla tavalla, joskin kolmannella luokalla, vieläkin muistutellaan.
- dufyhfgyfggytyttuyt
mää yrjösin soppalautaselle
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176
ope tais sit syödä ne soppayrjöt lautaselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175053Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912276- 1351978
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481848Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171620"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551246Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu110865Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48821Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.297799Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24644