Olin ala-asteen toisella luokalla kun tämä tapahtui. Olin siihen aikaan vielä kamala ujo, enkä uskaltanut kysyä opettajalta lupaa poistua luokasta. Oltiin juuri tultu syömästä ja aloiteltiin siinä tuntia. Kaikki oli hyvin, kunnes mulle tuli yhtä-äkkiä kamalan pahaolo. Yritin siinä hengitellä syvään muutaman kerran ja toivoin todellakin, että se menee ohi. Sitten alkoi näkö hämärtyä ja pyörryttää. Juuri kun olin nousemassa ylös, siinä samassa pulpetilleni lensi päivän lounas. Juoksin äkkiä luokassa olevan lavuaarin luokse ja jatkoin sinne oksentamista. Opettaja siivosi yrjöt ja mä sain lähteä kotiin. Mua hävetti niin valtavasti, että toivon maan nielaisevan minut. Seuraavana päivänä sain olla yksin koulussa, kun kukaan ei oikein viihtynyt seurassani. Viikonlopun jälkeen ei enää kukaan sitä tuntunut muistavan.
yrjö pulpetilla
yrjööööööööööö
2
537
Vastaukset
- fgbsdvgfsdfsdfsdfsdf
Minulle kävi melkein samalla tavalla, joskin kolmannella luokalla, vieläkin muistutellaan.
- dufyhfgyfggytyttuyt
mää yrjösin soppalautaselle
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176
ope tais sit syödä ne soppayrjöt lautaselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254497
- 1072267
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981503Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721428- 601294
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041118puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111049- 501039
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193994