Olin ala-asteen toisella luokalla kun tämä tapahtui. Olin siihen aikaan vielä kamala ujo, enkä uskaltanut kysyä opettajalta lupaa poistua luokasta. Oltiin juuri tultu syömästä ja aloiteltiin siinä tuntia. Kaikki oli hyvin, kunnes mulle tuli yhtä-äkkiä kamalan pahaolo. Yritin siinä hengitellä syvään muutaman kerran ja toivoin todellakin, että se menee ohi. Sitten alkoi näkö hämärtyä ja pyörryttää. Juuri kun olin nousemassa ylös, siinä samassa pulpetilleni lensi päivän lounas. Juoksin äkkiä luokassa olevan lavuaarin luokse ja jatkoin sinne oksentamista. Opettaja siivosi yrjöt ja mä sain lähteä kotiin. Mua hävetti niin valtavasti, että toivon maan nielaisevan minut. Seuraavana päivänä sain olla yksin koulussa, kun kukaan ei oikein viihtynyt seurassani. Viikonlopun jälkeen ei enää kukaan sitä tuntunut muistavan.
yrjö pulpetilla
yrjööööööööööö
2
555
Vastaukset
- fgbsdvgfsdfsdfsdfsdf
Minulle kävi melkein samalla tavalla, joskin kolmannella luokalla, vieläkin muistutellaan.
- dufyhfgyfggytyttuyt
mää yrjösin soppalautaselle
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176
ope tais sit syödä ne soppayrjöt lautaselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586