Abraham Joosef oli tämä rabbi joka näki 1968 tälläisen näyn:
"Israelin kansa tulee olemaan viimeisinä aikoina johtajien synnin tähden tuomittu kansa. Jos parannusta ei tule, niin Israel joutuu sotaan vuonna 2012. Sota alkaa niin, että nousee karismaattinen islamilainen johtaja, joka kokoaa kahden miljoonan miehen armeijan. Nämä hyökkäävät Israeliin ja puoli toista miljoonaa juutalaista kuolee tässä sodassa ja Israel miehitetään. Israel joutuu lähtemään maastaan pakoon 9-12 kuukaudeksi, ei kuitenkaan kaikki. Tämän aikana Israel aloittaa ydinsodan. Se laukaisee ydinaseen ympäröiviin arabimaihin ja kahdessa päivässä kuolee 10-15 miljoonaa arabia. Saasteiden seurauksena kuolee vielä kymmeniä miljoonia. Ahdistus Israelin kansalla on kova ja sen ahdistuksen keskellä Jumala puuttuu asioihin, niin kuin Sakarjan kirjassa sanotaan(luvut 12-14). Jumala tekee ihmeen ja sen seurauksena Messias saapuu."
Abraham Josefin isä oli Persiassa syntynyt rabbi, joka muutti Israeliin ennen sen itsenäistymistä 1948. Abraham Josef syntyi 1943. Hän on ammatiltaan sähkömies ja elää vieläkin. Vuonna 1968 hän sähkötöitä tehdessään sai niin kovan sähköiskun, että hänen sydämensä pysähtyi. Hänet vietiin juutalaiseen ortodoksisairaalaan kuolleena. Siellä hänelle annettiin normaalia voimakkaampi isku ja hän heräsi henkiin. Herättyään henkiin hän muisti mitä hänelle oli tapahtunut ja mitä hänelle oli puhuttu rajan toisella puolella. Hän kirjoitti tästä kokemuksestaan 17 sivun muistion. Jerusalem Post oli tästä niin kiinnostunut, että 14.10.2006 tästä Aabraham Joosefin sanomasta oli lehdessä monen sivun juttu.
Että tälläinen spekulatsiooni tällä kertaa.
Eli kyllä te juutalaisetkin osaatte revitellä ennustuxilla. Ei tää oo pelkästään meijän ristittyjen tauti...
Juutalaisrabbin ennustus Israelin tuhosta
36
854
Vastaukset
- kirjoitukset
Tuohon voisin sanoa Amen.Mutta onko se vuosi 2012?Mielestäni asioiden pitäisi puhjeta jo tänä keväänä.Kaikki pitää tutkia Raamatulla.Esim.Jesaja kertoo näin,kun siion kipuja tuntee hän saa poikalapsen.Eli sama poikalapsi,joka ilmentyy Ilmestyskirjassa.Poikalapsi jättää voimalliset jäljet,jotka Herra itse tekee.Kuulutko poikalapseen.Koska lyhyen ja voimakkaan työn jälkeen poikalapsi viedää pilviin ja tuuliin.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko koko maailmalle ts.7-vuotta.Mutta se tietäkä se on antikristuksen aikaa-ota merkkin,niin saat ruokaa.Myöskin silloin itse Herra toimii voimakkaasti.Tosin he,jotka kärjssä kulkevat saavat kuolintuomion.Mutta sen jälkeen Johannes suuren valkopukuisen joukon-nämä siirtyvät suoraan tuhat vuotiseen valtakuntaan.Jehovat ovat jo siitä kuuluttaneet kymmeniä vuosia.Mutta asiat eivät mene,niin kuin he ennustavat.Mormoonit,jehovat,adventistit-valitettavasti heidän joukkonsa menevät sine-minne Jeesus pisti sulun.Adventeistakin-vaikka kuinka puuhailevat ruuan kanssa sapatin-sanoisinko voi heitä.Amen
- ilmenneet kirjat
Hölpön pölpön.
- profeetta3
Ei mutta sinä päivänä jona Israel jaetaan siiloin amerikka repeytyy kahtia, koska he pettivät Israelin.
- ....
juutalainenkin voi olla henkisesti sairas tai älyltään vajaa, silloin näkee vaikka mitä näkyjä tai uskoo uniinsa. Niillä ei ole mitään arvoa.
Sodat eivät johdu "synneistä" ja jopa muslmiyhteisöt alkavat tulla järkiinsä hysterian asemesta ja käyttäydytään kuten Egyptin oppositio. Joku ehkä muistaa tai on lukenut " kuolema juutalaisille" hysterian vuodelta 1967 joka levisi joka arabimaahan, miljoonat mielenosoittajat huusivat sitä ympäri arabimaailma käsittämättömäsä vihan huumassa ja vaativat sotaa .Vastaavaa on enää Gazassa, Libanonissa ja Iranin pappisääliöiden yllytyksestä ei siis spontaanina.- ssssssssssssssaaaass
Sodat ja väkivalta yleensäkin johtuvat synneistä:
Ylpeydestä,ahneudesta, varastamisesta..pahin synti tällä hetkellä on kansainvälinen asekauppa ja ylisuuret armeijat.
---muslmiyhteisöt alkavat tulla järkiinsä..
Älä unta nää..äärimuslimit ovat olleet juuri oppositiossa ja nyt se peto päästetään vapauteen.
- Älkää naurako
Kyseessä on kuolemanrajakokemus. Niitä sattuu, ja tuo on sieltä normaalimmasta päästä. Ks http://www.near-death.com ja sieltä linkki "Future".
Miksi vuosi 2012? Siksi, että Messias on jo syntyneenä keskuudessamme, ja vuonna 2012 on hänen bar mitzvansa eli hänestä tulee täysi-ikäinen. Kuten Talmudissa todetaan, maailman ikä tulee olemaan 7000 vuotta, koska maailma luotiin seitsemässässä päivässä ja Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta. Rambamin mukaan ensimmäiset 2000 vuotta Aatamista Moosekseen olivat kaaoksen aikaa, seuraavat 2000 vuotta olivat lain aikaa ja viimeiset 2000 vuotta on ollut Messiaan ja pakanakansojen kääntymyksen aikaa. Tämä aika päättyy siihen, että Messias tulee esiin ja alkaa ihmiskunnan tuhatvuotinen sapatti.
Luonnossa ja yhteiskunnassa tapahtumat ovat kiihtyneet rajusti vuodesta 1992 eteenpäin - globalisaatio, luonnonmullistukset, ilmastonmuutos, katastrofit - ja ne tulevat saavuttamaan huippunsa vuonna 2012.
Juudan rangaistus kesti 40 vuotta Babylonissa. Hesekielin mukaan Israelin rangaistus kestää 7*390 vuotta eli 2730 vuotta Israelin kuningaskunnan tuhosta. Sen jälkeen Israelin kansan jälkeläiset saadaan selville ja tulevat esiin - yksi toisensa jälkeen. Kurdit ja Afghanistanin pataanit ovat jo paljastuneet geneettisesti Israelin heimojen jälkeläisiksi. Kurdeilla on oikeus omaan maahansa!
On muistettava, että meillä on vapaa tahto eikä mikään ennuste ole kiveen hakattu. Voimme siksi muuttaa tuota visiota tekemällä parannuksen.
Kaikki on nyt Kiinan käsissä. Rukoilkaa, että Kiinan kansa luopuu Amalekista - kommunismista - ja kääntyy Herran puoleen. Jos näin käy, sota voidaan välttää.- KTS (Ei kirj.)
Kurdit ja pataanit ovat muslimeja ja mikäs siinä että Israelin muslimiväestö vahvistuisi :)
- Todistus no !
--Kurdit ja Afghanistanin pataanit ovat jo paljastuneet geneettisesti Israelin heimojen jälkeläisiksi. Kurdeilla on oikeus omaan maahansa!--
Todista tuo että esim kurdit ovat jotenkin seemiläisiä?
Missä on kurdien maa? Turkissa he valloittivat armenialaisten maat ja nyt ne ovat ikäänkuin heidän.
Parempi Turkin hallinnassa kuin PKK:n - ............. ......
Missä kohtaa Hesekieliä löytyy tuo mainitsemasi " 2730 vuotta " ??
- 18+9
............. ...... kirjoitti:
Missä kohtaa Hesekieliä löytyy tuo mainitsemasi " 2730 vuotta " ??
Hesekiel 4:
3. Ota sitten itsellesi rautainen leivinlevy ja aseta se rautamuuriksi itsesi ja kaupungin väliin ja suuntaa kasvosi kaupunkia kohti, niin että se tulee piirityksiin, ja piiritä sitä. Tämä on oleva merkki Israelin heimolle.
4. Ja sinä pane maata vasemmalle kyljellesi ja aseta sitä painamaan Israelin heimon syntivelka. Yhtä monta päivää, kuin sinä makaat sillä, on sinun kannettava heidän syntivelkaansa.
5. Ja minä panen sinulle saman luvun päiviä, kuin on heidän syntivelkansa vuosia: kolmesataa yhdeksänkymmentä päivää; niin sinun on kannettava Israelin heimon syntivelkaa.
6. Ja kun olet saanut ne päättymään, on sinun pantava maata toistamiseen, oikealle kyljellesi, ja kannettava Juudan heimon syntivelkaa neljäkymmentä päivää; päivän kutakin vuotta kohti minä olen sinulle pannut.
7. Ja suuntaa kasvosi ja paljastettu käsivartesi piiritettyä Jerusalemia kohti ja ennusta sitä vastaan.
8. Ja katso, minä panen sinut köysiin, niin ettet voi kääntyä kyljeltä toiselle, kunnes olet saanut päättymään piirityspäiväsi.
9. Ota sinä myös itsellesi nisuja, ohria, papuja, herneitä, hirssiä ja kolmitahkoista vehnää, pane ne samaan astiaan ja tee niistä itsellesi leipää. Yhtä monta päivää, kuin makaat kyljelläsi, kolmesataa yhdeksänkymmentä päivää, on sinun syötävä sitä.
10. Ja ruoka, jota syöt, on sinun syötävä painon mukaan: kaksikymmentä sekeliä päivässä; sinun on syötävä se määräaikana.
11. Ja vettä sinun on juotava mitan mukaan: kuudennes hiin-mittaa; sinun on juotava määräaikana.
12. Ja ohrakaltiaisena on sinun se syötävä, ja ihmisulostuksella on sinun se paistettava heidän silmäinsä edessä."
13. Ja Herra sanoi: "Näin tulevat israelilaiset syömään leipänsä saastaisena pakanain joukossa, jonne minä heidät karkoitan".
14. Mutta minä sanoin: "Voi Herra, Herra! Katso, ei milloinkaan ole minun sieluni ollut saastutettu, minä en ole syönyt itsestään kuollutta enkä kuoliaaksi raadeltua nuoruudestani tähän asti, eikä ole mitään saastaista lihaa minun suuhuni tullut."
15. Niin hän sanoi minulle: "Katso, minä annan sinulle eläimen lannan ihmisen jäljen sijaan; valmista leipäsi sen päällä".
16. Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, katso, minä murran leivän tuen Jerusalemilta, ja he saavat syödä leipää painon mukaan ja huolissansa sekä juoda vettä mitan mukaan ja kauhuissansa,
17. niin että he joutuvat leivän ja veden puutteeseen ja yhdessä nääntyvät ja riutuvat syntivelkansa tähden".
Myöhemmin Herra vielä toteaa, että jos israelilaiset ovat uppiniskaisia, se lukumäärä seitsenkertaistuu.
7*390 = 2730. Tuo aika Samarian hävityksestä täyttyy kohta.
Israelin heimojen jälkeläisiä onkin pulpahdellut pintaan mitä oudoimmista paikoista - Intiasta, Afrikasta, Aasiasta ja Wikipediassa on heistä aivan oma artikkelinsakin, http://en.wikipedia.org/wiki/Ten_Lost_Tribes
Ohessa juttua kurdeista:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ten_Lost_Tribes#Kurds
http://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_origins_of_the_Kurds#Similarity_to_Jewish_people
Kurdien genetiikka eroaa melkoisesti askenaseista, mutta heitä on vaikeaa erottaa sefardeista tässä suhteessa.
- Kairo on ---paikka
Israelin tuho??
Sehän kertoo juuri arabimaiden tuhosta, messiaan saapumisesta jne.
Päätelmäni on juuri päinvastoin kuin sinulla - äimän käkösenä
Mistä löytyy se Daavidin suvun mies Messiaaksi?
Taitaako sen joku kertoa?- Taivassa Isän oikean
käden puolella on Jeesus Nasaretilainen eli Yeshua Kuningas ja Herra, amen.
- 3+9
Siinäpä se. Sukuluettelot tuhoutuivat vuonna 70 kun Jerusalemin temppeli poltettiin. Lopullisesti tuho tuli 135 Simon bar Kokhban kapinan jälkeen. Emme kertakaikkiaan enää tiedä, kuka on Daavidin sukua.
Mielenkiintoista sinänsä, Daavid mainitaan punatukkaiseksi. Punatukkaisuus ja sinisilmäisyys käyvät käsi kädessä, joten hänellä todennäköisesti on ollut myös siniset silmät.
Mistä saisimme Daavidin suvun DNA:ta testaamista varten? Kas siinäpä pulma!
- Jisreel
En usko tuohon ollenkaan. Ei se ole profetia.
No soppii tää fundiskristillis-karismaattis-konservatiivisten profetia-agendaan, jossa on samanlaisia linjauksia tukeutuen mm. Sakarjaan:
13:8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
13:9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani."
Eli siis fundiskristillis karismaattis-konservatiivisen tulkinnan mukkaan Jumala tappaa niin monta juutalaista, kunnes jäljelle jäävien kuritettavien hermot ei kestä ja he kääntyvät Jeesuksen seuraajiksi pelastuakseen.
Lainaus tältä meijän Israelsonilta:
"...he pelastuu jotka uskoo Jes.53 kohdassa kerrotun henkilön olleen olevan Yeshua HaMashiach ei näe tätä kauhistuttavaa Sak.13:9 kohdassa kerrottua Herran päivää , koska heidät on temmattu sitä ennen tuuliin ja pilviin..."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10058845- advr.
KTS kirjoitti:
No soppii tää fundiskristillis-karismaattis-konservatiivisten profetia-agendaan, jossa on samanlaisia linjauksia tukeutuen mm. Sakarjaan:
13:8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
13:9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani."
Eli siis fundiskristillis karismaattis-konservatiivisen tulkinnan mukkaan Jumala tappaa niin monta juutalaista, kunnes jäljelle jäävien kuritettavien hermot ei kestä ja he kääntyvät Jeesuksen seuraajiksi pelastuakseen.
"...he pelastuu jotka uskoo Jes.53 kohdassa kerrotun henkilön olleen olevan Yeshua HaMashiach ei näe tätä kauhistuttavaa Sak.13:9 kohdassa kerrottua Herran päivää , koska heidät on temmattu sitä ennen tuuliin ja pilviin..."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10058845Ei kerrota tempaamisista!
Takaisintulon näkevät kaikki yhtäaikaa.
"kaksi miestä" samalla vuoteella?Homojako?Toinen otetaan ja toinen jätetään kohta kuvaa hengellisen ja fyysisen ihmisen eroamista, ruumiin kuolemaa.
Kaksi naista samoilla jauhinkivillä? Koska on ollut kahdenväännettäviä jauhinkiviä?
Eipä koskaan. advr. kirjoitti:
Ei kerrota tempaamisista!
Takaisintulon näkevät kaikki yhtäaikaa.
"kaksi miestä" samalla vuoteella?Homojako?Toinen otetaan ja toinen jätetään kohta kuvaa hengellisen ja fyysisen ihmisen eroamista, ruumiin kuolemaa.
Kaksi naista samoilla jauhinkivillä? Koska on ollut kahdenväännettäviä jauhinkiviä?
Eipä koskaan.Yritä nyt käyttää hieman enemmän korvienväliäsi!
Monissa Euroopan maissa on halpatyövoimaa parakin taapaisissa hökkeleissä, joista monet joutuvat nukkumaan yönsä parisängyissä ihan vaan säästösyistä ja asuintilan ahtauden vuoksi. Siis kaksi miestä samassa vuoteessa ilman mitään homoilua!
Kun UT:ssa on maininta, että kaksi naista jauhaa käsikivillä, niin ei siinä mainita heidän jauhavan SAMOILLA käsikivillä.
Ps. Huomaan juuri sinun siellä jauhaneen tuubaa täydellä teholla... ;)- Balttis
KTS kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10058845Unohdit mainaita sen että: myös ne monikansalliset joukot todellakin tuhtotaan totaalisti, jotka hyökäävät alkavassa suursodassa Lähi-Itään ratkaistakseen Jerusalemin asemasta syntyvän suursodan, ja siinä hetkessä Tarja Halosten, Stuppien, ja Ahtisaaren kaltaisten hämmentäjien, sukkuloinnit palestinalaisten, eli ismaelilaisten oman valtion perustamiseksi Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumalan, lupaamaan maahan osoitettaan turhiksi haaveiksi, jotka eivät koskaan tule toteutumaan, vastoin Jumalan sanaa: aja pois orjtar poikinensa, sillä ei hän saa periä vaapaan vaimon siemenen, Saarain rinnalla; eli näinhän se meni, Jumalan asian vahvistamana, jo Aabrahamille.
- 5+18
Haa...kun Raamatusta puhutaan silloin nuo voivat tarkoittaa aivan muuta kuin sodankäyntiä varsinaisilla aseilla.
Israel on sydän ja veri virtaa sydämestä niin oikealle kuin vasemmalle ja uskontona se tarkoittaa sanan virtaamista itään ja länteen.
Kristinusko ja islam ovat syntyneet sanan virtaamisesta kaikkeen maailmaan, itään ja länteen, on kolme uskontoa.
Kaksi kolmesta häviää ja lopuksi Messias hallitsee, on vain yksi Jumala ja Elämä voittaa.
En usko että Messias on joku yksi ihminen, tai Kaaban musta kivi, ne ovat epäjumalia. Raamattu sanoo Jumalaa pelastajaksi ja vapahtajaksi, oikeudenmukaiseksi Tuomariksi. Messias on juutalaisuuden sisällä oleva henki. Se on eräänlainen aate , jota uskollisuus ja toivo vievät eteenpäin.
Siitä ei voi, eikä saa tehdä kuvia, sitä ei palvota kuin kuollutta patsasta, siinä pitää elää, tehdä se elämällä eläväksi ja todeksi.
Jumala tulee näkyväksi ihmisten teoissa, virtaa olemattomuudesta
olevaisuuteen. Olkoon virtauksen nimi messias tai pyhä henki, mutta eläväksi se tulee elämällä sen hengessä ja tetoisuudessa.
------------Muuten ihan mahdollinen tulkinta paitsi että kristittyjen mielestä tuo jäljelle jäävä kolmannes ovat tietenkin Yeshuan seuraajat ja islamilaisten mielestä muslimit.
Tuollainen "henkinen" tulkinta ei vaan ole kovin muodissa fundiskristillis-karismaattis-konservatiivisten leirissä, jotka tuntevat ainakin turvallisesti kotisohvilla persettään naksujen kanssa levittäen seksuaalis-sadomasokistista viehtymystä kaikkeen veriseen ja raakaan, kuten sotiin, marttyyrikuolemiin ja helvettiin.
Sama ilmiö kuin Black Metal -musalössissä mutta verhottuna valkeaan harsoon, jonka läpi ne veriläiskät imeytyvät näkyviin.- lutherus
KTS kirjoitti:
Muuten ihan mahdollinen tulkinta paitsi että kristittyjen mielestä tuo jäljelle jäävä kolmannes ovat tietenkin Yeshuan seuraajat ja islamilaisten mielestä muslimit.
Tuollainen "henkinen" tulkinta ei vaan ole kovin muodissa fundiskristillis-karismaattis-konservatiivisten leirissä, jotka tuntevat ainakin turvallisesti kotisohvilla persettään naksujen kanssa levittäen seksuaalis-sadomasokistista viehtymystä kaikkeen veriseen ja raakaan, kuten sotiin, marttyyrikuolemiin ja helvettiin.
Sama ilmiö kuin Black Metal -musalössissä mutta verhottuna valkeaan harsoon, jonka läpi ne veriläiskät imeytyvät näkyviin.Höpsistä!
- 15+15
Meillä on taipumus odottaa jotain ihmettä, valaistumista kertaheitolla, tai messiaan tupsahtamista taivaasta, jolloin koittaa yks'kaks' joko ikuinen onnentila tai suuri sota ja hävitys, kuin pahan leikkaus, joka paha, on aina jossain muualla kuin meissä itsessä.
Mooseksessa kielletään lähtemästä ihmeidentekijäiden tai ihmeitä lupaavien mukaan.
Meillä on hetkemme, mutta Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta, ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. Se on toinen ulottuvuus jossa meidän tuntemalla ajalla ei ole merkitystä.- 8+6
Kristinopissa sanotaan.
Minä herätän teidät viimeisenä päivänä, toiset iänkaikkiseen iloon, toiset häpeään ja hammastenkiristykseen. ( jotenkin näin )
Mitä hammastenkiristely muuta tarkoittaa kuin vihaisuutta , suusta lentää vihaa, kuin tulta ja tulikiveä. - Jumala on kyllä
osoittanut itsensä myös nimenomaan ihmeitä tekevänä ja elävänä. Kuka voisi unohtaa merkkinsä Egyptistä viedessään kansansa Mooseksen ja Aaronin johdolla. Ja valitettavasti kuka unohtaa niskuroijat vaikka ihmeensä ja merkkinsä olivat kaikkien nähtävissä ja koettavissa. Valitettavasti niskurointi ei lakkaa eikä toisaalta onneksemme Herrakaan muutu eikä kutsumuksensa poistu.
Mooses nimenomaan opetti kuulemaan sitä profeettaa jonka Jumala herättää hänen jälkeensä ja viittaa Jeesukseen, joka monin tunnusteoin ja merkein on itsensä ilmoittanut, samoin antoi ne myös opetuslapsilleen ja on elävästä Jumalasta, joka Aabrahamin ja Iisakin ja Israelin ja Mooseksen ja muut pyhät on johdattanut tuntemaan ihmeitä tekevän Jumalan, eikä seuraamaan mitään kuuroja ja mykkiä ja sokeita kotijumalia tai muitakaan epäjumalia.
Jotakin Israelin Pyhästä Herrasta ja Jumalasta Raamatusta:
´Ja Herra teki suuria ja tuhoisia tunnustekoja ja ihmeitä Egyptissä faraolle ja kaikelle hänen hoviväellensä meidän silmiemme edessä, ...´ (5. Moos. 6:22)
´Nämä kansat ovat minua suuremmat, kuinka minä voisin ne karkoittaa?' niin Älä kuitenkaan pelkää niitä; muista, mitä Herra, sinun Jumalasi, teki faraolle ja kaikille egyptiläisille, niitä suuria koettelemuksia, jotka sinä näit omin silmin, ja niitä tunnustekoja ja ihmeitä ja sitä väkevätä kättä ja ojennettua käsivartta, joilla Herra, sinun Jumalasi, vei sinut pois. Samoin on Herra, sinun Jumalasi, tekevä kaikille niille kansoille, joita sinä pelkäät.´ (5. Moos. 7:17-19)
´Pysyköön hänen nimensä iankaikkisesti, ja versokoon hänen nimensä, niin kauan kuin aurinko paistaa. Hänessä he itseänsä siunatkoot, ja kaikki kansakunnat ylistäkööt häntä onnelliseksi. Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, ainoa, joka ihmeitä tekee. Kiitetty olkoon hänen kunniansa nimi iankaikkisesti, ja kaikki maa olkoon täynnä hänen kunniaansa. Amen, amen.´ (Psa 72:17-19)
´Minä tutkistelen kaikkia sinun töitäsi, minä mietin sinun suuria tekojasi. Jumala, sinun tiesi on pyhä; kuka on jumala, suuri niinkuin sinä, Jumala? Sinä olet Jumala, joka teet ihmeitä, sinä olet ilmoittanut voimasi kansojen seassa. Käsivarrellasi sinä lunastit kansasi, Jaakobin ja Joosefin lapset.´ (Psa 77:12-15)
´Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti. Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti. Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät. Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni. Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita; aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä. Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.´ (Jooel 2:26-32)
Kuningas Yeshua osoitti tunnusmerkein ja ihmein olevansa Immanuel ja Messias, joka ihmeitä tekee, myös tänään, sillä on hyvä Herra joka kansaansa johdattaa ja myös tunnusteot seuraavat opetuslapsiaan, sillä on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Älkää eksykö pakanoiden mykkien ja kuurojen ja sokeiden ja vastaamattomien epäjumalien pariin, silä niistä ei ole kenellekään mitään hyötyä vaan pelkkää haittaa ja eksytystä alusta loppuun, näin ei ole Messias Yeshuan kanssa, amen. HalleluYeshua!
Israelin Pyhä Herra ja Jumala on hengellisesti elävien juutalaisten ja Herraan turvaavien Jumala, amen. HalleluYeshua! - hammastenkiristely
8+6 kirjoitti:
Kristinopissa sanotaan.
Minä herätän teidät viimeisenä päivänä, toiset iänkaikkiseen iloon, toiset häpeään ja hammastenkiristykseen. ( jotenkin näin )
Mitä hammastenkiristely muuta tarkoittaa kuin vihaisuutta , suusta lentää vihaa, kuin tulta ja tulikiveä.kuvaa jumalattomien Herran Yeshuan hyljänneiden surkeaa tilaa ilman elävää Jumalaa, sitä ainoaa Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumalaa, amen.
Herran Yeshuan suussa on eläväksi tekevät sanat ja tuomion miekka jokaisen ihmisen osalta.
Tämän maailman Paha on tuo tultasyöksevät valheen käärme, joka Aadamin langetti kuolemaan hengellisesti pois Paratiisista.
Älkää eksykö!
- Raamatussa on
kyllä ilmoitettu sekä seitsemäs peto kymmenvaltioliittona, ja samoin kahdeksas peto yhtenä ensimmäisistä viidestä, samoin näiden tietynlainen päällekkäisyys. Näillä kuvataan neljättä valtakuntaa, joka syntyy maan päälle, uskon sen olevan valtioliitto, joten on erilainen kuin edelliset, jotka ovat olleet omina erillinä vaikuttamassa. Tässä viimeisessä yhdistyy nuo edelliset ainakin osittain, sillä kuvausta on Irakista ja Iranista ja Kreikasta, joka voi nykyään viitata Turkkiin, koska Istanbul on entinen Konstanttinapoli. Merestä nousevalla pedolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
Nuo ilmoitetut tuossa alkuviestin profetiassa eivät täsmää ajasta, eikä armeijan lukumääräkään, ellei ensin tule tuo pienempi seitsemännessä ja myöhemmin tuo suurempi kahdeksannen hävityksen kauhistuksessa.
Aivan selvää on, että vielä tulee nuo huonot Pahan hedelmät esille, ja uskon että ei enää vuosikymmeniä vaan max 2, kuitenkin uskon jo aiempaan noin 2016-2023 sopii hyvin ja näemme mitä tulee, jos Herra suo elinvuodet ja mahdollisuuden nähdä ja kokea tuo maailmanhistorian pimein ajanjakso.
Herra Jeesus pitää huolta Israelista ja kaikista jotka häneen turvaa ja öljy astioissa odottaa kihlattuna Isarelin Yljälle ja Kuninkaalle ja Herralle, amen.
HalleluYeshua! - 7+12
Nadzranin alue näyttää olevan jossain Syyrian ja Jemenin mailla.
"Arabiassa oli myös kristittyjä. Pohjoisessa oli lukuisia arabiheimoja, jotka olivat kääntyneet kristityiksi. Etelässä Nadzranin alueella olevien kristittyjen keskuudessa tiedetään olleen myös piispoja ja pappeja sekä syyriankielisiä raamatunosia. Tämä nestoriolainen "Idän Kirkko", oli lähettänyt lähetyssaarnaajia Arabiaan, mutta ei ollut saavuttanut suurta menestystä yrittäessään voittaa arabeja Kristukselle. Suurin osa arabeista pysyi edelleenkin pakanoina. Kristityiltä näyttää silloin puuttuneen menestyvän Arabian lähetyssaarnaajan välttämättömimmät aseet: rakkaus, elämän puhtaus ja Hengen voima."- Surullista on
ihmisten paatumus Jumalan pyhälle Raamatulle ja lupauksille Pyhästä Hengestä ja Jumalan armosta, joka pysyy iankaikkisesti.
- kerty
Mitä tulee v. 2012? Lukuisat lajit vähenevät juuri tuohon vuoteen 2012!
Jotain on tapahtumassa, joka ilmeisesti aiheuttaa ravinnon loppumisen ihmiskunnalta! Aabrahamin Ilmestyksen loppuluvun profetiat käyvät yksiin tuon kanssa! Eläinten lopun jälkeen tulee nälänhätä, v. 2013 eteenpäin, sitten rutot ja maanjäristuykset ja ihmiskunan loppu, joka tilastojen mukaan tulisi 2016- 2017!
Joissakkin kirjoissa mainittu aiheuttajaksi atomivoiman(atomivoimalat) käyttö! Ympäristön säteillyjen määrä on arviolta 30000 kertaista vuoden 1990 määrään verrattuna! Eliölajien tuho näyttää alkaneen v. 1970 tienoilla, jolloin käynnistivät 1. kaupallisen atomivoimalan. - 16 + 13
Kun näihin kuolemanrajakokemuksiin on päästy, niin tässäpä toinen juutalainen:
http://www.nderf.org/beverly_b_ndelike.htm
Lukekaa ajatuksella.- voisiko saada
lyhyen vapaamuotoisen käännöksen näin suomalaiselle.
- with jhwh
toivoisimme muutoksin suhtautua vapaaseen käsittelemättömään .... Jumalanhan unet ovat minullekkin olleet osa armahduksen ja Jumalan tilaisuudessa iankaikkisuus ... 2012 vuosi ...
- kerty
Kristityt odottavat vielä Harmageddonin sotaa! Onpa siellä Beetlehemistä itään Hamona niminen kaupunkikin, joka mainittu Hesekielin profetiassa ja siellä tulee olemaan tuo Gogin laakso, jonne hautaavat nuo hyökänneet!
- Rohveetta2
Taisi mennä rabbin ennustus vituralleen. Sota ei alkanutkaan 2012.
- KTS (ei kirj.)
Perseelleen lensivät kaikki vuoteen 2012 pelimerkkinsä asettaneet ja niitä oli täällä Suolikaksnelosessakin pilvin pimein.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393