Cityklinikka? kokemuksia histensiirrosta?

.minä.

uskaltaisko mennä kyseiseen paikkaan hiustensiirtoon? mainostavat että heillä maailman uusin tekniikka,joka heittää vanhat tekniikat romukoppaan. Heidän tekniikallaan saadaan mukamas 30% uutta hiusta enemmän kuin vanhalla. onko nordströmillä vanhempi tekniikka käytössä? aika kalliillta vaikutti kun yks hius ois 4,25€. mutta enemmän jännittää jos hiukset meneekin lopullisesti pilalle. hiukset kasvais vaikka tukkoina ja muualla kaljua? mutta cityklinikalla ei tarvis laittaa päähän edes siteitä leikkauksen jälkeen kun pää näyttää samalta kuin ennen leikkausta. lukekaas sieltä sivuilta ja mielelläni lukisin kokemuksista kyseisestä paikasta.

18

3734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpätiedäpätiedä

      Cityklinikka teetättää hiustensiirrot virossa. Soita ja kysy ja kerro meillekin. Minä en tiedä.

      • ap.

        aika kalliiksi tulee. n.10t€


    • plasticsurgeryx

      Tuo paikka tekee kauneusleikkaukset Virossa. Pyydä ennen ja jälkeen kuvia joista näkyy työn taso, ja joku takuu kuinka paljon hiuksia lähtee kasvuun arviolta. Olen tutkinut aika paljon näitä kauneusleikkausasioita, ja mielestäni ei kannata mennä liian edullisiin paikkoihin. Muutaman tuhannen euron säästö voi tulla todella kalliiksi jos homma ei onnistukaan. Toinen juttu on kirurgin kokemus, kyllä tuo Nordström edustaa maailman huippua, ei siitä mihinkään pääse. Tiesittekö että Thaimaassa on erittäin kokeneita kirurgeja ja isoja kauneusklinikoita, jotka tekevät myös hiustensiirtoja. Siitä oli koko sivun juttu Hesarissa joskus 1-2 vuotta sitten. Thaimaasta löytyy kirurgeja jotka ovat tehneet tuhansia tiettyjä operaatioita, kun Pohjoismaissa muutama sata on jo kova lukumäärä jotain tiettyä operaatiota. Löysin Googlesta esim. Thaimaasta rasvaimuihin erikoistuneen thaimaalaisen kirurgin joka on tehnyt yli 10 000 rasvaimua!!! Wau mikä kokemus.

      • ap.

        ja menisinkin nordströmille,mutta kun se käyttää sitä vanhaa tekniikkaa josta jää pitkä arpi takaraivoon. cityklinikka tekee uudella tekniikalla josta jää vain pieniä pistemäisiä jälkiä. ihan hyvä on silti kuulla eri näkökantoja. nordströmillä maksaa suunnilleen yhtä paljon kuin tuo viron hinta.


      • Näinpäsennäen

        Oleellista edellisessä plasticsurgeryx:n viestissä:

        "Nordström edustaa maailman huippua, ei siitä mihinkään pääse."

        Niin se vain on. Kaikki siirretyt hiukset lähtivät kasvamaan viime keväänä tehdyssä hiustensiirrossa ja olen nyt menossa tuuhennus ja viimeistelysiirtoon.

        Mikä arpi? Minun arpeni on täysin huomaamaton. Oikeampi toteamus mielestäni on että arpea ei ole, kun minä en itsekään sitä oikein löydä.

        Eikä tarvitse kokea pienintäkään kipua. Enpä osaa enempää vaatia.

        Hinnat ovat kovemmat kuin muualla, mutta minä maksan laadusta.


      • ap.
        Näinpäsennäen kirjoitti:

        Oleellista edellisessä plasticsurgeryx:n viestissä:

        "Nordström edustaa maailman huippua, ei siitä mihinkään pääse."

        Niin se vain on. Kaikki siirretyt hiukset lähtivät kasvamaan viime keväänä tehdyssä hiustensiirrossa ja olen nyt menossa tuuhennus ja viimeistelysiirtoon.

        Mikä arpi? Minun arpeni on täysin huomaamaton. Oikeampi toteamus mielestäni on että arpea ei ole, kun minä en itsekään sitä oikein löydä.

        Eikä tarvitse kokea pienintäkään kipua. Enpä osaa enempää vaatia.

        Hinnat ovat kovemmat kuin muualla, mutta minä maksan laadusta.

        Mutta ihmettelen,jos kukaan ei tällä palstalla seikkailevista ei ole käynyt cityklinikalla hiustensiirrossa.
        cityklinikka on muuten saman hintainen kuin nördström..


      • Trichohytic losure
        ap. kirjoitti:

        ja menisinkin nordströmille,mutta kun se käyttää sitä vanhaa tekniikkaa josta jää pitkä arpi takaraivoon. cityklinikka tekee uudella tekniikalla josta jää vain pieniä pistemäisiä jälkiä. ihan hyvä on silti kuulla eri näkökantoja. nordströmillä maksaa suunnilleen yhtä paljon kuin tuo viron hinta.

        Nordström käyttää nykyään trichophyyttistä haavan sulkemisteekniikkaa ja arpea ei jää.

        Katso kuvat:

        http://www.hairtransplantadvice.org/strip-fut-trichophytic-closure-pictures-t158.html


      • kokenutmonta kerta
        ap. kirjoitti:

        ja menisinkin nordströmille,mutta kun se käyttää sitä vanhaa tekniikkaa josta jää pitkä arpi takaraivoon. cityklinikka tekee uudella tekniikalla josta jää vain pieniä pistemäisiä jälkiä. ihan hyvä on silti kuulla eri näkökantoja. nordströmillä maksaa suunnilleen yhtä paljon kuin tuo viron hinta.

        ole varovainen cityklinikan kanss...monella on huonoja kokemuksia...ja jos oot jo käynyt..tervetuloa joukumme..


    • kiinnostunut--

      Millon sulla on varattu aika? Itsekin olisin kiinnostunut kokemuksista tuota Cityklinikkaa ja uutta tekniikkaa kohtaan.

    • ikmdfvpuidsiuh+0ipdu

      Siitä päätellen, että vastauksia ei tule, on käyty Virossa, mutta kaikki on mennyr perseelleen ja silloin ei tietenkään kerrota.

      • hassell

        minä olen käynyt city klinikan kautta virossa hiusten siirrossa ja voin sanoa että
        tämä oli paras EHDOTTOMASTI!! kävin aikoinaan nordströmin luona samalla asialla ja silloin osa siirteistä mätäni pois ja tulos oli -0 ja oli kallista.kävin myös lauttasaaressa olleesa laserilla tulos oli parempi ja hinta halvempi ja tulos parempi.mutta niinkun kirjoitin cityklinic/viro on ollut paras.ja harkitsen että vieläkö kerran.T. lasse


    • KortokaaSeMinulle

      No, kai niitä kokemuksia on? Kertokaa!!!! Sinäkin joka varasit ajat. Kai sinut on jo kuohittu? ;-))

    • bhr

      Hetkinen!
      Nyt henkilö joka on varannut ajan sinne cityklinikalle pysähtyy hetkeksi miettimään. Ihmettelen suuresti, miten kukaan muu täälä ei ole varoittanut sinua. Tuo paikka on 1 maailman surkeimmista paikoista. Kukaan tämän hetkisistä huippukirurgeista ole kuullut edes kyseisestä kirurgista, enkä ole yhdessäkään foorumissa kuullut hänen nimeään. Hän ei edes kuulu ISHRS järjestöön, johon kuuluu maailmanlaajuisesti hyväksynnän saaneet kirurgit kyseiselle alalle.
      Jos haluat tuhota elämäsi lopullisesti, siitä vaan. Ainakin varoitin menemästä sinne.

    • Kaljuhomo

      No eihän se elämä lopullisesti tuohoudu jos tukka lähtee, pösilö!!! Siitä se elämä vasta alkaa kun naiset tykkää kaljuista.

    • Cityviroklinikka

      No, sinä Virossa käynyt pösilö, :-))

      mitä sinulle kuuluu???

    • Kerro nyt

      No, mitä sinulle viron kävijä kuuluu?

    • Syyhy

      Kävin klinikalla hiustensiirrossa ja siirrettiin 8700 hiusta. Runsas viikko meni hyvin, mutta sitten yhtenä aamuna kaikki siirteet löytyivät tyynyltä ja jäljelle jäi vain verinen, rupinen syyhynen, haiseva päänahka. Soittelin klinikalle ja kehoittivat odottelemaan. Nyt oon odotellut runsaat 2 vuotta, eikä karvoja ole vieläkään ilmaantunut. Onko muilla kokemuksia..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe