Lauantaina 5.2 klo 18 alkaen sais sataa vettä tai lunta tai vaikka molempia niin maan perkeleesti ainakin Helsingissä. Siitä mää nauttisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toivon paskaa säätä
6
272
Vastaukset
- sitten tulet...
vähästä onnelliseksi!?
Minä taas nauttisin, jos sinä jäisit oman puimurisi alle ja salama iskisi navettaasi!
En mie oikeestaan mittää muuta sitte haluvakaan. - Kassi Woman
koleraa ja rutkasti ruttoa!
Ahdistuksesi johtuu varmaankin siitä, ettei teidän pienessä tuppukylässä tapahdu ikinä yhtään mitään? Mitäs, jos menisit teidän kyläpäällikölle valittamaan siitä... ihan turhaan tulet tänne avautumaan! Ei se ole helsinkiläisten vika, että asut jossain pystyyn kuolleessa skutsissa, missä jännittävin tapahtuma on katsoa maalin kuivumista seinällä.- Säkki Man
Mä en oo maalta, sen kai hiffaat kun luet vastaukseni? Mä vaan toivon että weekend ois sääolosuhteiltaan kurja Helsingissä ja stadikalla ei tunnelma nousis. Niin väkisin duunattu geissi tuo apinointi Nhl:stä.
Alkaa aika lupaavalta näyttää ennusteet, sadetta luvassa. Jess jess!!! - Heh heh...
Säkki Man kirjoitti:
Mä en oo maalta, sen kai hiffaat kun luet vastaukseni? Mä vaan toivon että weekend ois sääolosuhteiltaan kurja Helsingissä ja stadikalla ei tunnelma nousis. Niin väkisin duunattu geissi tuo apinointi Nhl:stä.
Alkaa aika lupaavalta näyttää ennusteet, sadetta luvassa. Jess jess!!!Kyllä mä snaijaan... sä et saanu lippuja matsiin.
Toivottavasti saisit edes tippurin. ;p
Ja kyllä sen kaikki hiffaa, et sä todellakin oot böndeltä (vaikka nyt Stadissa asuisitkin).
Sisäpaisti*, se on "keissi" eikä "geissi"!
*tarkoituksella kirjoitettu väärin
- Jäbä45.
Niin, mä toivon että mut raiskattaisiin silleen niinku hellästi jossain itiksen ostarilla!?
- miää
junttiseura voi järjestää ulkopelin luonnonjäällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3972233Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882120- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141383- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72891Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842