Vaikka Tepsi on ollut sarjataulukon hännillä niin yleisöä tänäänkin yli 5700. Se kertoo jotain kiekkokulttuurista. Esim Jyväskylässä ei ole ollut milloinkaan noin paljon katsojia.
Jääkiekkokulttuuria
4
276
Vastaukset
- siis melkein
joka kolmannessa penkissä istuja.
- kertoo paljon
turkulaisuudesta, että n. 6000:lle katselijalle pitää rakentaa lähes 15 000 vetävä halli. On itseasiassa ihme, että mestaruuden jälkeen edes nuo 5700 mahtuu enää noinkin pieneksi käyneeseen viljasiiloon.
- jhgfd
ovat senveraan leveitä ihmisiä viimevuoden mestaruudesta ,ettei mahdu kuin joka kolmannelle penkille. Tämä talvihan on mennyt kivasti muutenkin . Ipakaan ei ole enään viimeinen ,ja sillä on sentää 1,1 mioj. velkaa . Pyrkikää TPSläiset samaan
- kjhgfde
jhgfd kirjoitti:
ovat senveraan leveitä ihmisiä viimevuoden mestaruudesta ,ettei mahdu kuin joka kolmannelle penkille. Tämä talvihan on mennyt kivasti muutenkin . Ipakaan ei ole enään viimeinen ,ja sillä on sentää 1,1 mioj. velkaa . Pyrkikää TPSläiset samaan
tuntuu ensitalvena ,että on paljon katsojia kun tupataan Impivaaraan tai Varissuolle katsomaan Mestispelejä.
Jää nykyinen Messukäyttöön sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734