Vaikka Tepsi on ollut sarjataulukon hännillä niin yleisöä tänäänkin yli 5700. Se kertoo jotain kiekkokulttuurista. Esim Jyväskylässä ei ole ollut milloinkaan noin paljon katsojia.
Jääkiekkokulttuuria
4
279
Vastaukset
- siis melkein
joka kolmannessa penkissä istuja.
- kertoo paljon
turkulaisuudesta, että n. 6000:lle katselijalle pitää rakentaa lähes 15 000 vetävä halli. On itseasiassa ihme, että mestaruuden jälkeen edes nuo 5700 mahtuu enää noinkin pieneksi käyneeseen viljasiiloon.
- jhgfd
ovat senveraan leveitä ihmisiä viimevuoden mestaruudesta ,ettei mahdu kuin joka kolmannelle penkille. Tämä talvihan on mennyt kivasti muutenkin . Ipakaan ei ole enään viimeinen ,ja sillä on sentää 1,1 mioj. velkaa . Pyrkikää TPSläiset samaan
- kjhgfde
jhgfd kirjoitti:
ovat senveraan leveitä ihmisiä viimevuoden mestaruudesta ,ettei mahdu kuin joka kolmannelle penkille. Tämä talvihan on mennyt kivasti muutenkin . Ipakaan ei ole enään viimeinen ,ja sillä on sentää 1,1 mioj. velkaa . Pyrkikää TPSläiset samaan
tuntuu ensitalvena ,että on paljon katsojia kun tupataan Impivaaraan tai Varissuolle katsomaan Mestispelejä.
Jää nykyinen Messukäyttöön sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351