Oi niitä aikoja 80 luvulla Nokia valmisti Evita, Lena, City, Outi, Ulla korkokumisaappaita. Mieli veti ja silmä lepäsi kun niinä vuosina kaupunki ja katukuvassa näkyi naisten jalassa kauniita korkokumisaappaita. Nyt niitä korkokumisaappaita on vaan keräilijöitten varastoissa ja tuovat iloja niitä katsellessa ja joskus niitä voi sovitella kivan naisen jalkaankin ja sitten nähdä ja katsoa. Kauniit asut tuovat lisää silmäniloa kauniítten korkosaappaitten lisäksi.
Korkokumisaappaat
15
4225
Vastaukset
- zbm
bbb
- Eetu
Olen samaa mieltä kanssasi, todellakin silloin 80 luvulla oli todella hyvännäköisiä kumisaappaita korollisia ja ilman .Ei vaan ole enää,harmi sinänsä sillä niitä kyllä katseli mieluusti oli ne senverran tyylikkäitä kumisaappauta ,totta töriset ,Olihan hyvännäköisiä naisten kumisaappaita aiemminkin 60 -70 luvullakin Tuula.Astor
Pusta, Päivi,ym ym,,mutta Lenat, Evitat, Cityt ja monet muut niissä oli tyyliä niitä jää kaipaamaan pakostakin. - annapoisnytnevaank'
voioiii'ii''ii''ii''ooo""""
oo
oo
/
oo
oo
oo
oo
/ - Kumisaapas-Janne
Näin on ei ole enää naisellisia, naisten käyttöön tarkoitettuja kumisaappaita.Muistan millaista oli kuusikymmen luvulla ,ja millaista se oli kahdeksankymmentä luvulla.Oli silmänruokaa keväisin ja syksyisin ,kuusikymmenluvulla olin nuori kölvi ja naisten kumisaappaat kiinnosti minua .Oli jos jonkin väristä ja niin tyylikästä saapasta että ei paremmasta väliä,oli Pusta, Päivi, Tuula,Vienna, Mini, ja Astor tuli ihan seitsemänkymmenluvun alussa.Ja seitsemänkymmenluvun lopussa tuli Eeva, Ulla, Lena,niin ja kahdeksankymmenluvun alku oli mahtavaa.City Diana Evita,Lena,Susanna, Eeva,
Saga,ym ym,,silloin kehtasi bongailla kumisaappaita, silmänruokaa riitti . - Kumisaapas lover
Niinpä niin ne oli aikoja,ei enää ole naisellisia naisten kumisaappaita.Olihan niitä silloin kun minä olin nuori ja tuli bongattua niitä ,oli ulla lena evita city diana eeva
susanna jne jne miksei enää tehdä naisellisia malleja. - JK
NIINKÖ
- 301371
Aivan ei enää juuri näe naisellisia kumisaappaita,aikanaan niitä oli mutta nyt tilanne on mitä on.
- 12134q7676
Olen samaa mieltä ,naisellisia kumisaapasmalleja ei tahdo olla ,harmi ettei ole mutta ei mahda mitään.terveisiä kaikille kumisaapas faneille varsinkin niille joista naisten kumisaappaat on se oikea asia.
- mitähän nyt
Totta puhutte. Minulta on viety kaksi fetissiä. Toinen oli Nokian korkokumisaappaat ja toinen on poliisiradion kuuntelu, joka loppui Virven myötä. :(
- jfdkoonkd
No jos joku vielä haluaa korolliset Nokian kumisaappaat, niin täältä löytyy kun vaan hinnasta sovitaan. Koko 37.
- Pintakiilto
Kun aikuisviihteen sivuja olen tullut vilkaisseeksi, niin löytyyhän sieltä runsaasti aineistoa, joissa kumisaappaat ovat kuvissa mukana ja korkokumisaappaitakin näkyy olevan moniin lähtöihin. Ulkomailla siis on valinnan mahdollisuuksia myös korkokumisaappaitten valikoimissa. Löytyy erilaisia korkoja ja vaihtelevaisia varren pituuksia. Tavanomaisiin jalkinemyymälöihin ja kauppakeskusten jalkineosastoille niitä säväköitä kumisaappaita ei sitten kuitenkaan ole sisäänostajat hankkineet. Tarjontaa on, mutta se on ulkomailla. Mahtaisikohan olla hankalaa yrittää hommata erä elegantteja kumisaappaita meille aiheen ja asian ymmärtäjille omana tuontina?
- piitter
Juuri tuon merkkisissä saappaissa liikkuvia naisia kaipailen.'''sekä niitä seksikokemuksia joita pääsin kokemaan saappaisiin pukeutuneiden. Tyttö ystävien kanssa.kuuden eri naisen kanssa olen saapas seksiä. Päässyt harrastamaan ja jokainen on tähän suostunut..' toki ongelmiakin on ollut asian perillesaamiseksi. Saappaita on kaapissa useita pareja käyttämättöminä. Pitäisi vaan löytää nainen niitä pitämään.
- Prvukm50Hki
Löytyidikö Hesasta vanhempaa saapasharrastajaa,jonka luokse voisin tuoda muhkeamuot.42v vaimon sovittelemaan... Koko olisi 38
- kylky
Haisaapasvillitys kai lopetti Nokian korkokumisaappaiden valmistuksen. Värikkäitähän ne on muttei yhtä kauniita katsoa.
Joillekin kyllä nekin sopii hyvin.- EvitaKontio
Niin, kyllä Hai-saappaita oli jo samaan aikaan korkokumisaappaitten kanssa. Taisi siinä vaikuttaa useampiakin seikkoja Nokian korkokumisaappaitten markkina-aseman hiipumiseen. Yksi vaikuttanut tekijä oli erityisesti 1980-luvulla alkanut keinomateriaalisten pintakiiltävien "sadesaappaitten" rynnäkkö muotitrendinä. Eihän niillä sadesaappailla ollut erityisen hyvää vedenkestävyyttä, mutta semmoista se muutisuuntauksen vaikutus oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389