Mistä edullinen laina / luotto ? Tarve lainaa 1000 euroa suunnilleen. Mitkä ovat halvimmat lainat tällä hetkellä? Miten esim. Risicum?
Laina luotto
10
592
Vastaukset
- velaton kuluttaja*
Kaikki muut ovat suunnilleen yhtä arvokkaita rosvoja. Seuraavat toistensa veloituksia ja säätelevät omiaan 2-5 euron marginaaleilla. Muutamat vippiyhtiöistä ovat kartelloituneet. Hinnat suunnilleen samat eli vuorokuukausin heistä yksi saa pitää isompaa korkotasoa.
Halpaa lainaa ei edes ole. Joskaan eivät pankitkaan ole enää halpoja. Pankit itsehän eivät lainaa vaan heidän tytäryhtiöksi perustetut rahoitusyhtiöt kalliine korkoineen. Vain asuntolainan ja siihen oheistetut paketit saat tiskiltä. (Edullisemmin siis).- Tutkimusmatkailija..
Varmaan edullisin tällä hetkellä Aasa noista alle 3000 euron lainoista... etsi jostain vertailu jossa laskettu noita todellisia vuosikorkoja ja vertaa sieltä. Ollut muistaakseni joskus täälläkin sellasia linkattuna.
- Tiedusteleva
Tutkimusmatkailija.. kirjoitti:
Varmaan edullisin tällä hetkellä Aasa noista alle 3000 euron lainoista... etsi jostain vertailu jossa laskettu noita todellisia vuosikorkoja ja vertaa sieltä. Ollut muistaakseni joskus täälläkin sellasia linkattuna.
Niistä saa vissiin helpommin lainaa kuin esim. Santanderilta vai?
- 30
http://blogi.aasa.fi/vertaislainojen-ja-rahoitusyhtioiden-hintavertailu
Tuossa listattuna ainakin jotain. - vinkki :=)
www.lainahaku.com
paras lainahaku on
:)
oikeesti parhaat paikat
sain lainaa - Lainahaku.com paskaa
vinkki :=) kirjoitti:
www.lainahaku.com
paras lainahaku on
:)
oikeesti parhaat paikat
sain lainaalainahaku.com anna mitään lainoja. Pelkkiä tradedoubler linkkejä. Ihan turha site, ei kannata edes klikata.
- werizxcvghjk
halvin laina löytyy tästä www lainaa.shopfi.info
lainaa luotettavilta
- hmmmm...
Visa,eurocard,mastercard etc. Saat helposti edullisen luoton heiltä
- öööö....ööööö....
Ota säästötililtäsi. Kai sinulla on sellainen? Muutaman kuukauden menojen verran siellä rahaa vähintään? Kohtuulisen halpaa rahaa, ainoastaan vähän inflaatio nakertaa.
- Anonyymi
Tonni on semmonen, että halvin tapa on usein oma pankki tai kortti, jos saat kuitattua parissa kuukaudessa. Pienlainoissa erot tulee kuluista, eli tuijota todellista vuosikorkoa ja tilinhoitomaksuja. Risicum ei oo mun kokemuksella ollut sieltä halvimmasta päästä. Aasa voi olla ok, mut hinnat elää koko ajan.
Oon ite vertaillut useamman paikan kerralla täällä: https://www.lainaailmanvakuuksia.fi — sieltä näkee TAE:t ja kuukausierät vierekkäin ilman kymmentä eri lomaketta. Ja ota niin lyhyt maksuaika kuin vaan budjetti kestää, niin kulut pysyy kurissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512