Kyllä panisin, aikamoinen hottis...
Ainakin se Nina Herala on helvetin hyvännäköinen kissa
11
1318
Vastaukset
- mäkin panisin
Nätti on
- drffg
varmaan, kun Nina oli niin vaisu juontajana ekassa jaksossa, toivottavasti parantaa jatkossa. Kaunis nainen hän kyllä on.
- Jaakko Oulusta
On kyllä pantavan näköinen narttu
- Mama Nina
Jaakko Oulusta kirjoitti:
On kyllä pantavan näköinen narttu
Hyvinsäilynyt kolmen lapsen äiti.
- Aleksi Turusta
Mama Nina kirjoitti:
Aika kiva äiti, miksi mun kaverilla ei ole tummoisia äitejä?
- veikkolavi
Mama Nina kirjoitti:
real milf
- Niina Herala
Aleksi Turusta kirjoitti:
Aika kiva äiti, miksi mun kaverilla ei ole tummoisia äitejä?
Niinalla on kouluikäinen tytär Wallu Valpion kanssa ja kaksi alle kouluikäistä sen kiharapäisen huuma-juontajan kanssa, Lorenz Backman, tai joku sellainen.
- Optikolle mars
Ootko lähiaikoina käyny optikolla? Kannattais...
Kamalat päänahkaa pitkin menevät ohkastakin ohuemmat hiukset...yök.- Heruta herala
Buuhuu, olet vaan kateellinen ja/tai ulkokultainen. Persoonallinen ulkonäkö on AINA plussaa, tuksuja ja marttiinoita on maapallo jo muutenkin täynnä.
- takuuvarmasti
Heruta herala kirjoitti:
Buuhuu, olet vaan kateellinen ja/tai ulkokultainen. Persoonallinen ulkonäkö on AINA plussaa, tuksuja ja marttiinoita on maapallo jo muutenkin täynnä.
mutta elleniä kaivataan hän on kaunis ja ihana ihminen ja hän on ainoa joka hallitsee idols juonnot ,he sopivat hyvin toisilleen meinaan heikki ja ellen .
- naisen mielipide
takuuvarmasti kirjoitti:
mutta elleniä kaivataan hän on kaunis ja ihana ihminen ja hän on ainoa joka hallitsee idols juonnot ,he sopivat hyvin toisilleen meinaan heikki ja ellen .
on parempi juontaja ja kauniimpi kuin ellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1476822Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142508Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471720Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141401Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63976