se on hups heijjaa ja tsup ja ainakin yhtäkkiä tuntuis, et tämä olut menee kuin häkä päähän.
No, on se tavallista vahvempaakin.
Oi ihana perjantai ja kaikki maailman aika itselle :)))
Varmaan tähän olis pitänyt tehdä syvä ja henkevä aloitus, mutten mä jaksa, mitä jos naurettas vaihteenvuoks, kaikille ja kaikelle ;)
Mistä aloitetaan ;)
Juotava menee päähän!
138
1909
Vastaukset
- Wilmastiina
No, nostetaan vaikka malja miehille, jotka lähtevät perjantai-iltana madepilkille vahtaamaan jotain hiton kylmää reikää....Täällä yhden kalamiehen vaimo siideripullon kera miettii mitä keksis. ;))))
- Anjaniina.
millanen on mies joka vahtaa perjantaina..kylmää reikää ;))))
Saitpa naurun heruteltua ;)
Kannattasko niille kertoo, että vois tehdä paremminkin?????
Ja samalla yleinen varotus, saattaa olla et naurunaiheisiin sekaantuu jotain tuhmaakin ;)
Ja mietippä sit kun se sen limasen saaliinsa kotia raahaa? - Wilmastiina
Anjaniina. kirjoitti:
millanen on mies joka vahtaa perjantaina..kylmää reikää ;))))
Saitpa naurun heruteltua ;)
Kannattasko niille kertoo, että vois tehdä paremminkin?????
Ja samalla yleinen varotus, saattaa olla et naurunaiheisiin sekaantuu jotain tuhmaakin ;)
Ja mietippä sit kun se sen limasen saaliinsa kotia raahaa?Ootkos kuullut siitä ukosta, joka lähti viihteelle unohtaen sen limasen saaliinsa taskuun? Muutaman kaljan jälkeen meni sitten tarpeilleen....ja tokas "ainahan oon tienny, et suuri ja komee oot...mutta et sul on kaks silmääkin." :D
- Anjaniina.
Wilmastiina kirjoitti:
Ootkos kuullut siitä ukosta, joka lähti viihteelle unohtaen sen limasen saaliinsa taskuun? Muutaman kaljan jälkeen meni sitten tarpeilleen....ja tokas "ainahan oon tienny, et suuri ja komee oot...mutta et sul on kaks silmääkin." :D
versioo ;)))
Vain sen kun miehellä oli eläväinen...tasku ;)))
Mut joskus kuulin jutun miehen vanhuudest.
Ettei se niinkään ole vanhuuden merkki kun unohtaa sepaluksen sulkee, vaan se kun sen unohtaa...avata ;)))
- sananlasku
'Kaadan tuonkin päähäni' sanoi entinen renki kun piimäleilin otti ja kaatoi piimät päähänsä.
"Sitten otetaan iltapalloo. Tarjolla on kalloo ja pulloo" sanoi entinen karjalanneito kun varsinais-suomalaiselle tarjoilut järjesti. Ihmetteli, miksi vieras lähti niin nopeasti kotiinsa.- Anjaniina.
joku joka käsitti ohjeet hiukka väärin.
Kyllähän se olut auttaa hiusjuuriinkin, mut mieluummin sisäisesti ;)
Mä ainaskin istun ja toivon et nousee sinne asti ;)
Tarjolla kalloo ja pulloo, kuulostaa pahaenteiseltä. minä jo juoksisin ;)
Vaikka jos "kalloo" on savustettu, niin ehkä miettisin kynnyksellä ;) - sananlasku
Anjaniina. kirjoitti:
joku joka käsitti ohjeet hiukka väärin.
Kyllähän se olut auttaa hiusjuuriinkin, mut mieluummin sisäisesti ;)
Mä ainaskin istun ja toivon et nousee sinne asti ;)
Tarjolla kalloo ja pulloo, kuulostaa pahaenteiseltä. minä jo juoksisin ;)
Vaikka jos "kalloo" on savustettu, niin ehkä miettisin kynnyksellä ;)Kalloo otan savustettuna kiitos. Ja jos hyvää pulloo on, nii miksei sitäkin.
Kunhan itikat ei käy iholle.
En voi olla lisäämättä ihan sivistyskielellä ikivanhan vitsin. Kas kun nimismies tuli Tippavaaran isännän luokse sanoen, että 'tietojen mukaan täällä pitäisi olla pontikantekovehkeet'.
'Pitäisi, pitäisi' sanoi Tippavaaran isäntä, 'mutta kun ei ole' - Anjaniina.
sananlasku kirjoitti:
Kalloo otan savustettuna kiitos. Ja jos hyvää pulloo on, nii miksei sitäkin.
En voi olla lisäämättä ihan sivistyskielellä ikivanhan vitsin. Kas kun nimismies tuli Tippavaaran isännän luokse sanoen, että 'tietojen mukaan täällä pitäisi olla pontikantekovehkeet'.
'Pitäisi, pitäisi' sanoi Tippavaaran isäntä, 'mutta kun ei ole'olis varmaan Tippiksen isäntä toivonutkin jotta olis ;)
Kukapa ei..
Työkaverin juttuihin kuuluu setänsä legendaarinen sanonta ;)
Hää kun ol alkoholisti oikein niinkuin kokopäiväsest ja sit kerran muutaman pullon Illodinia juotuaan, pääs ruokapöytään.
Muutama lusikallinen meni alas ja mies joutui oksulle nurkanpäähän.
Taksin tullessans pyyhki suupieliään ja tokas..."ne potut sen teki" - Wilmastiina
sananlasku kirjoitti:
Kalloo otan savustettuna kiitos. Ja jos hyvää pulloo on, nii miksei sitäkin.
'Pitäisi, pitäisi' sanoi Tippavaaran isäntä, 'mutta kun ei ole'Tuolla jossain Pohjanmaalla tuli asiakas lihakauppaan ja kysyi "saakos täällä potkia ja sorkkia ?" "Ei saa, ainoastaan maksaa ja kärsiä." Vastasi myyjä
- sananlasku
Wilmastiina kirjoitti:
Tuolla jossain Pohjanmaalla tuli asiakas lihakauppaan ja kysyi "saakos täällä potkia ja sorkkia ?" "Ei saa, ainoastaan maksaa ja kärsiä." Vastasi myyjä
Kauko Käyhkö meni kauppahalliin ja kysyi 'saanko maksaa'. Kauppias sanoi: Ei ole, mutta käykö keuhko.
- Anjaniina.
sananlasku kirjoitti:
Kauko Käyhkö meni kauppahalliin ja kysyi 'saanko maksaa'. Kauppias sanoi: Ei ole, mutta käykö keuhko.
sokee menee kauppan ja sillitynnyrin kohdal sanoo "päivää tytöt!
ja sit kun ulkolainen menee kauppaan ja näkee hyvän, verevän kimpaleen lihaa.
Kysyy "mita se on", johon kauppias "maksaa"
Ulkolainen et "minen kysy mita maksa, mine kysy mitä se on"
johon kauppias että "maksaa"
Johon ulkolainen jo hermostuu ja ääntä korottaen sanoo"MINE EI KYSY MITÄ MAKSA; MINE KYSY MITÄ SE ON"!!
Johon kauppias tuskastuneena"voihan v***u".
Ja ulkolainen ihanstuneena: "MINA OTTA KOKO KÖNTTI!!!"
tosta kalastuksesta yks.. Puhuva hauki..
Mies katteli ylpeänä pyydystämäänsä haukea.
-Kohta saamme loistopäivällisen!
Hauki siihen:- Kovin ystävällistä,mutta olen juuri syönyt. Eikö voitas mennä vaikka elokuviin?
Miulla ei kyl virtaa tänä iltana kun mukavaa ohjelmaa radiosta ja vesi raanasta:)))
Kippis ja kulaus vaan teille:)))- Anjaniina.
pitänyt hänen kalauttaa haukeaan jollain päähän ;))
Tai pukata ainaski jään alle ;))
Siinä sitä on rainaa jokaiselle ;) Anjaniina. kirjoitti:
pitänyt hänen kalauttaa haukeaan jollain päähän ;))
Tai pukata ainaski jään alle ;))
Siinä sitä on rainaa jokaiselle ;)vähän niinku tää lohen saaja. Yks kala juttu viel:)))
Kaksi miestä oli kalassa. Toinen sai suuren lohen,mutta heitti sen takaisin mereen.
-miksi teit noin? ihmetteli toinen.
-ei minulla ole varaa syödä lohta.- Anjaniina.
sasus kirjoitti:
vähän niinku tää lohen saaja. Yks kala juttu viel:)))
Kaksi miestä oli kalassa. Toinen sai suuren lohen,mutta heitti sen takaisin mereen.
-miksi teit noin? ihmetteli toinen.
-ei minulla ole varaa syödä lohta.köyhä ;)))
Anjaniina. kirjoitti:
köyhä ;)))
oltava köyhän nöyränä:)
Laihialaisittain kesäkeitto:
-Kuumaa vettä kukkalautasella.
Se vasta on säästöä jos mikä:))))- Anjaniina.
sasus kirjoitti:
oltava köyhän nöyränä:)
Laihialaisittain kesäkeitto:
-Kuumaa vettä kukkalautasella.
Se vasta on säästöä jos mikä:))))lappilaisten kuikkakeitolle ;)))
http://www.saunalahti.fi/~myllma/kuikka.htm Anjaniina. kirjoitti:
lappilaisten kuikkakeitolle ;)))
http://www.saunalahti.fi/~myllma/kuikka.htmTuo oli kyl ylivoimanen keitto:))))
- Anjaniina.
sasus kirjoitti:
Tuo oli kyl ylivoimanen keitto:))))
ja menee päähän ;)
Joskus se on se ydinasia ja kaikki hilppeet on vain vieraskoreutta ;) Anjaniina. kirjoitti:
ja menee päähän ;)
Joskus se on se ydinasia ja kaikki hilppeet on vain vieraskoreutta ;)kaiken maailman lisukkeilla tekeekään... Aitoa ja puhdasta sen olla pitää:))) Miekii paraskii sanomaan,hihh:))))
- Anjaniina.
sasus kirjoitti:
kaiken maailman lisukkeilla tekeekään... Aitoa ja puhdasta sen olla pitää:))) Miekii paraskii sanomaan,hihh:))))
kunolet lomalla, tilaat räyhäkkäästi kuikkakeiton ;)))
Anjaniina. kirjoitti:
kunolet lomalla, tilaat räyhäkkäästi kuikkakeiton ;)))
tarjoilijan tai baarimikon leuka loksahtaa kovaäänisesti levälleen:)))))
- Anjaniina.
sasus kirjoitti:
tarjoilijan tai baarimikon leuka loksahtaa kovaäänisesti levälleen:)))))
vaan hitotkos sä siit välität kun kuikkakeitto kohisee korvien väisssä ;)))
kotaäitee aukes just lenkin jälkeen. Se on niin kivaa, kun on painanut 1,5 tuntia metsässä ensin ja sitten aloittaa perjantai-illanvieton lapparilla.:-)
- Anjaniina.
mä kun aina luulin sua...mieheks????
Anjaniina. kirjoitti:
mä kun aina luulin sua...mieheks????
sitten vetää? kahdeksan prossasta karhua vai? Vai peräti korpikuusen kyyneliä. On niitäkin vedetty, mutta nyt tyydyn lappikseen.:-)
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
sitten vetää? kahdeksan prossasta karhua vai? Vai peräti korpikuusen kyyneliä. On niitäkin vedetty, mutta nyt tyydyn lappikseen.:-)
sä sanoit? kotaäitee? kotiäitee?
siis kerrankin sana jota en ymmärrä?
Mä taasen juo lapparii, kuin äärimmäises hädässä.
Se vaatii 8 kuivaa vuotta autiol saarel ;))) - Wilmastiina
Anjaniina. kirjoitti:
Se vaatii 8 kuivaa vuotta autiol saarel ;)))Muistui mieleen kun kerran valitin terassilla saamaani olutta väljähtyneeksi. Sain uuden ja taas oli väljähtynyttä...heidän hanaolut oli lapparii. ;)))))
Anjaniina. kirjoitti:
Se vaatii 8 kuivaa vuotta autiol saarel ;)))rumempikin nimi, mutta en toista sitä julkisesti. Kotaäiti = Lapin Kulta.
Wilmastiina kirjoitti:
Muistui mieleen kun kerran valitin terassilla saamaani olutta väljähtyneeksi. Sain uuden ja taas oli väljähtynyttä...heidän hanaolut oli lapparii. ;)))))
kun olimme Jenkeissä kavereiden kanssa, niin kysyin baarimikolta, että mitä heillä on hanassa? Hän vastasi jotain mistä en saanut selvää, mutta se kuulosti sanalta Petrol. Kysyin, että kuulinko oikein.....petrol????, koko baari rämähti nauruun.:-XD
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
rumempikin nimi, mutta en toista sitä julkisesti. Kotaäiti = Lapin Kulta.
no eipä ihme etten tietäny ;)))
Pyrin vältteleen Hartwallin kuravesiä ;) - Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
kun olimme Jenkeissä kavereiden kanssa, niin kysyin baarimikolta, että mitä heillä on hanassa? Hän vastasi jotain mistä en saanut selvää, mutta se kuulosti sanalta Petrol. Kysyin, että kuulinko oikein.....petrol????, koko baari rämähti nauruun.:-XD
kaveri varmaan kysys et tuliks autoo tankkaan ;))
Anjaniina. kirjoitti:
kaveri varmaan kysys et tuliks autoo tankkaan ;))
kävimme samassa baarissa joka päivä ja siitä lähtien meille tarjoiltiin petroolia aina.:-)
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
kävimme samassa baarissa joka päivä ja siitä lähtien meille tarjoiltiin petroolia aina.:-)
oliks ees hyvää ;)
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
päähän kuin metrin halko.:-XD
saitko koskaan selville ;)
Amerikoishan on juotavat marketeisskain miedompia kuin meil?
Eikä sielole mäyriksiä ;) Anjaniina. kirjoitti:
saitko koskaan selville ;)
Amerikoishan on juotavat marketeisskain miedompia kuin meil?
Eikä sielole mäyriksiä ;)huoltoasemilla jo silloin erikoistarjouksessa bisseä kahdeksan tölkin pakkauksissa yötä päivää. 3 taalaa/8 tölkkiä. Vuosi oli 1989. Kyllä se tavallinen olut oli suunnilleen saman vahvuista kuin meidän keskari. Petroolin vahvuudesta en tiedä, mutta aika stydiä se oli.
- Anjnaiina.
Teotwawki kirjoitti:
huoltoasemilla jo silloin erikoistarjouksessa bisseä kahdeksan tölkin pakkauksissa yötä päivää. 3 taalaa/8 tölkkiä. Vuosi oli 1989. Kyllä se tavallinen olut oli suunnilleen saman vahvuista kuin meidän keskari. Petroolin vahvuudesta en tiedä, mutta aika stydiä se oli.
noiden omien Daytonapurkkien kyljestä, mut niissä ei ollut ollenkaan prosenteja ;( mainittu
Anjnaiina. kirjoitti:
noiden omien Daytonapurkkien kyljestä, mut niissä ei ollut ollenkaan prosenteja ;( mainittu
muista niiden purkkien kyljestä katsoneeni vahvuuksia, mutta kyllä sen päässään tuntee, jos siinä alkoholia on.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
muista niiden purkkien kyljestä katsoneeni vahvuuksia, mutta kyllä sen päässään tuntee, jos siinä alkoholia on.
Ja aikas nopeestikin ;)
- Rattus sp.
Täällä sä riehut :). Tässä olisi yksi ohje lisää, jos ainekset löytyvät.
http://www.drinkkiklubi.com/drinkkiohje/mojito.html
Juon vain teetä ;).. tällä kertaa..- Anjaniina.
mohitoja?
Minä liityn rinkiin ;)
Minnuu on aikna kiinnostanu se maku, en muutes ole viel koskaan juonu mokomaa hyttysviinaa?
Vai oliks se joku mosquito?
Mie kyl luulen, että saatetaan roikkua siel tiskillä valomerkkiinasti, varsinki jos on hyvännäköne baarimikko? - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
mohitoja?
Minä liityn rinkiin ;)
Minnuu on aikna kiinnostanu se maku, en muutes ole viel koskaan juonu mokomaa hyttysviinaa?
Vai oliks se joku mosquito?
Mie kyl luulen, että saatetaan roikkua siel tiskillä valomerkkiinasti, varsinki jos on hyvännäköne baarimikko?Mojitoja tai jotakin muuta :). Juoman pitää olla raikas maultaan.
Baarimikkokin muuttuu komeammaksi ja vetävämmäksi illan mittaan, etenkin aamutunneilla. Sitä paitsi ei me niitä örisijöitä katsella ;). Välillä yökerhon puolella lattialla riehumassa, jotta jalat pysyvät ojennuksessa.
Viimeeksi toin laivalta seuraavaa. Nyt ne odottelevat kellarissa merkkihetkiä ja seuraa, joka ymmärtää hyvän viinin päälle.. http://www.cellartracker.com/wine.asp?iWine=850701 - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Mojitoja tai jotakin muuta :). Juoman pitää olla raikas maultaan.
Baarimikkokin muuttuu komeammaksi ja vetävämmäksi illan mittaan, etenkin aamutunneilla. Sitä paitsi ei me niitä örisijöitä katsella ;). Välillä yökerhon puolella lattialla riehumassa, jotta jalat pysyvät ojennuksessa.
Viimeeksi toin laivalta seuraavaa. Nyt ne odottelevat kellarissa merkkihetkiä ja seuraa, joka ymmärtää hyvän viinin päälle.. http://www.cellartracker.com/wine.asp?iWine=850701sä ymmärrät jotain hyvien viinien päälle ;)
Itte en voi sanoa samaa...joskus kyl ostelly kalliimpiakin niinku Poilly fumen viinei.
Mut tarttee sanoo, ettei kaikki kalliit viinit niin hyvälle maistu...siis hintansa väärtejä ja loppuikä ei riitä kaikkien maisteluun
*ahdistuu*
Mulla jää NIIN paljon kokematta...yhyy...sniiks....byhyyyy - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
sä ymmärrät jotain hyvien viinien päälle ;)
Itte en voi sanoa samaa...joskus kyl ostelly kalliimpiakin niinku Poilly fumen viinei.
Mut tarttee sanoo, ettei kaikki kalliit viinit niin hyvälle maistu...siis hintansa väärtejä ja loppuikä ei riitä kaikkien maisteluun
*ahdistuu*
Mulla jää NIIN paljon kokematta...yhyy...sniiks....byhyyyyOtin viinilasillisen salaatin kanssa ja sitten ne vain tarttuivat matkaan :). En osta usein tuonhintaista, sillä käytän rahat mieluummin johonkin muuhun.
Sitä paitsi olet tainnut perehtyä tuohon olutpuoleen? Eiköhän niiden tuntemus ole yhtä vaativa ja jalo taito? Itse olutta juodessani valitsen Kilkennyn. Se on turvallinen valinta.
Vieläkin ostamatta se tequila- ja cointreua-likööripullo, kun on niitä mansikoita ja vadelmia pakkanen täynnä sekä se tehosekoitin ;). - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Otin viinilasillisen salaatin kanssa ja sitten ne vain tarttuivat matkaan :). En osta usein tuonhintaista, sillä käytän rahat mieluummin johonkin muuhun.
Sitä paitsi olet tainnut perehtyä tuohon olutpuoleen? Eiköhän niiden tuntemus ole yhtä vaativa ja jalo taito? Itse olutta juodessani valitsen Kilkennyn. Se on turvallinen valinta.
Vieläkin ostamatta se tequila- ja cointreua-likööripullo, kun on niitä mansikoita ja vadelmia pakkanen täynnä sekä se tehosekoitin ;).punainen, pehmoinen juotava...serkkunsa Guinnes on kuin paksua mustaa kaurapuuroa ;)
Joo, olut on mulla paremmin hanskassa.
Nythän meil on toi kevätreissu...viinisaarille...
pitäs varmaan siel toisaalla keskustella hiukka enemmän siitä, mitä sieltä voi tuoda.
Voisit antaa suosituksia, ehkä pullo tai pari löytäs tiensä syksyynkin?
Nam? - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
punainen, pehmoinen juotava...serkkunsa Guinnes on kuin paksua mustaa kaurapuuroa ;)
Joo, olut on mulla paremmin hanskassa.
Nythän meil on toi kevätreissu...viinisaarille...
pitäs varmaan siel toisaalla keskustella hiukka enemmän siitä, mitä sieltä voi tuoda.
Voisit antaa suosituksia, ehkä pullo tai pari löytäs tiensä syksyynkin?
Nam?Tarvitset jonkun paremman suosittelijan. Tiedän sopivan, joka voi liittyä keskusteluun siellä toisaalla.
Muuten jos käyt Rovaniemellä, niin siellä on todella hyvä kahvi- ja teekauppa. Pakko on jossakin vaiheessa käydä täydentämässä teevarastoja. Tee on minulle elinehto ;).
Minulla on tuo teepuoli aika hyvin hallussa ;). Sitten kun toivutaan Ylläksellä ravintoillasta, niin voin keittää hyvää teetä. - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Tarvitset jonkun paremman suosittelijan. Tiedän sopivan, joka voi liittyä keskusteluun siellä toisaalla.
Muuten jos käyt Rovaniemellä, niin siellä on todella hyvä kahvi- ja teekauppa. Pakko on jossakin vaiheessa käydä täydentämässä teevarastoja. Tee on minulle elinehto ;).
Minulla on tuo teepuoli aika hyvin hallussa ;). Sitten kun toivutaan Ylläksellä ravintoillasta, niin voin keittää hyvää teetä.aina, nyt menee Rooibos.
Tänään ostin kuiteski jotain hauskaa Hapitsulta...jonkinlainen uusi pitkulapussi josta teetä uutetaan kuumaan veteen.
Ostin uutuuden vuoks, en osaa suositella vielä, kun vasta ihmettelen keksintöö...
Mut noista viineistä meitin pitää jutskata tarkemmin...huhtikuu on sitä aikaa...
- kaksin parempi
Olut on hyvää, mutta seura pitää olla parempi, kuin tietsika ja suomi24 keskustelupalsta. :-)
Mie tiukkapipo en koskaan ota yksin.- Anjaniina.
siis tiukkis ;)
Nyt mul on vapaata, sauna lämpiämäs ja muutama ERITTÄIN HERKULLINEN olut ulkomailta.
Mut älä ole ollenkaan hiolissas, viikko vaatii veronsa.
Se on sauna , kaks olutta ja ZZZxzzzZZZZxzzz..........................
Sit sauna lämpee taas aamulla ;)))
Elämästä, pitää osata...nauttia ;)) - henrjii
Anjaniina. kirjoitti:
siis tiukkis ;)
Nyt mul on vapaata, sauna lämpiämäs ja muutama ERITTÄIN HERKULLINEN olut ulkomailta.
Mut älä ole ollenkaan hiolissas, viikko vaatii veronsa.
Se on sauna , kaks olutta ja ZZZxzzzZZZZxzzz..........................
Sit sauna lämpee taas aamulla ;)))
Elämästä, pitää osata...nauttia ;))ja märkä pilkkireikä, niin kuin kalarepun pohja
- Wilmastiina
niinpä ja nyt tämä tyttö lähtee kavereiden kanssa paikalliseen... ;))))
- Anjaniina.
henrjii kirjoitti:
ja märkä pilkkireikä, niin kuin kalarepun pohja
siis kalamies sielläkin...
Joskus me naiset toivottas, et miehet panostas muuhunkin, kuin...lahnoihin ;))) - Anjaniina.
Wilmastiina kirjoitti:
niinpä ja nyt tämä tyttö lähtee kavereiden kanssa paikalliseen... ;))))
ja pidä hauska ilta, enkähän minäkin kohta jotain keksi ;)))
- Anjaniina.
Anjaniina. kirjoitti:
ja pidä hauska ilta, enkähän minäkin kohta jotain keksi ;)))
siinä se olut puhuu ;)))
- kahjovaakutin ejk
Mulla oli vihaamani aamuvuoro koko viikon ja olen ollut sekaisin kuin seinäkello. Kun sisäinen kello ei vaan käänny tuosta vaan. Nyt vähän nautiskelen ja jo muutaman paukun jälkeen laulattaa kovin. Mitä laulettais? Rovaniemen markkinoilla?
- Anjaniina.
Rovaniemen markkinoilla on niin tylsä ;))
Ai, sä et ole vieläskään päässy eroon niist aamuvuoroist ;)))
Mites olis Disturbedin Stricken ;)))
http://www.youtube.com/watch?v=3moLkjvhEu0
Soi päässä joka päivä;))) - Anjaniina.
Anjaniina. kirjoitti:
Soi päässä joka päivä;)))on sexy?
Vai onko lähelläkään sun miesmakuas? - Rauhaa aivot
Anjaniina. kirjoitti:
Soi päässä joka päivä;)))turvallista antaa aivojen jo rauhoittua ja kuunella vaikka aamulintujen laulua.
Se tekee hyvää ja on rauhoitavaa. Rämämusiikki särkee soinnun. - Anjaniina.
Rauhaa aivot kirjoitti:
turvallista antaa aivojen jo rauhoittua ja kuunella vaikka aamulintujen laulua.
Se tekee hyvää ja on rauhoitavaa. Rämämusiikki särkee soinnun.eikä se ole rämämusiikkia.
Kaikkimeistä nyt van ei tykkää aarioista tai Paula Koivineimestä.
Musiikki on kokonaisvaltainen homma.
Mä en ainakaan jaksa kuunnel mitä Forssas....
Vaan musiikki voi olla hiukan laajemminkin osallistuvaa? - Solisee se puro
Anjaniina. kirjoitti:
eikä se ole rämämusiikkia.
Kaikkimeistä nyt van ei tykkää aarioista tai Paula Koivineimestä.
Musiikki on kokonaisvaltainen homma.
Mä en ainakaan jaksa kuunnel mitä Forssas....
Vaan musiikki voi olla hiukan laajemminkin osallistuvaa?ovat musiikkia aivoilleni!!
- Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
on sexy?
Vai onko lähelläkään sun miesmakuas?Aikaisemmin sitä saattoi todeta jonkun miehen olevan seksikäs, kuten Mickey Rourke nuorempana. Nyt sitten on vuorossa karsintalista..
a) mies pilaa usein vaikutelman avaamalla suunsa :P
b) perinteiset miehet ovat ihan out (musiikkimaku, asenteet työhön ja naisiin ym.)
c) ylimieliset "kusipäät" (joskus aikoinaan niitä oli kivaa haastaa, nyt ei jaksa)
d) ehdottomasti 95% miehistä on liian hitaita aloitteen teossa tai aloitteeseen vastaamisessa (menin jo..)
e) spanielin silmiä olen aina inhonnut
Minäkä kronkeli? No, mitä se haittaa, jos viihtyy yksin.. ja ei se tarkoita, ettei voisi silloin tällöin poiketa säännöissään, kunhan ei liian pitkäksi ajaksi.. - Anjaniina.
Solisee se puro kirjoitti:
ovat musiikkia aivoilleni!!
luonnosta nautitaan luonnossa.
Minäkin kuljen miellläni ja katselen ketun, tärpän jälkiä. Kuuntelen kvik kvik lintua, joka talvellakin on elementissään
MItä luonnossa tapahtuu ympäri vuoden, mut kun istun koneella, annan musiikin virrata lävitseni.
Musiikki on mull emaailman tärkein juttu ja onneks pystyn imuttaaan musiikkia joka on mulle tärkeetä.
Puhdistan itseni sävelin.
Kuuntelisitte joskus sanoja...
http://www.youtube.com/watch?v=2SAuQYNRt9k&playnext=1&list=PL28A928292C244CA8 - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Aikaisemmin sitä saattoi todeta jonkun miehen olevan seksikäs, kuten Mickey Rourke nuorempana. Nyt sitten on vuorossa karsintalista..
a) mies pilaa usein vaikutelman avaamalla suunsa :P
b) perinteiset miehet ovat ihan out (musiikkimaku, asenteet työhön ja naisiin ym.)
c) ylimieliset "kusipäät" (joskus aikoinaan niitä oli kivaa haastaa, nyt ei jaksa)
d) ehdottomasti 95% miehistä on liian hitaita aloitteen teossa tai aloitteeseen vastaamisessa (menin jo..)
e) spanielin silmiä olen aina inhonnut
Minäkä kronkeli? No, mitä se haittaa, jos viihtyy yksin.. ja ei se tarkoita, ettei voisi silloin tällöin poiketa säännöissään, kunhan ei liian pitkäksi ajaksi..useimminhan se toivomuslista on ....yliammuttu.Sillä miehetkin on ihmisiä?
Joku tuollanen idolin rakennus on vaarallista, sillä ihminn itsessään ei koskaan vastaa julkisuuskuvaansa.
Julkisuus on jotain mitä rakennetaan, ihminen on kuitenkin vain ihmisen.
Sitä voi vain luottaa toisen ulkonäköön ja hiukan katsella millanen arvomaailma sillä ihmisellä on.
Siks idoli on vain idoli, jotain mitä rakennetaan virtuaaliin.
Elävät ihmissuhteet on jotain muuta.
Mutta kukaan ei kiellä etsimästä jotain sellaista mikä vastaa omia mieltymyksiä, omaa kuvaa seksikkäästä.
Ja ainakinitseeni iskee David Draimanin näköinen kaveri tatuointeineen ja huulliläväreineen...
Toki, mul on muitakin ihanteita, konkreettisempia ;)))) - -.-.-.-.
Anjaniina. kirjoitti:
luonnosta nautitaan luonnossa.
Minäkin kuljen miellläni ja katselen ketun, tärpän jälkiä. Kuuntelen kvik kvik lintua, joka talvellakin on elementissään
MItä luonnossa tapahtuu ympäri vuoden, mut kun istun koneella, annan musiikin virrata lävitseni.
Musiikki on mull emaailman tärkein juttu ja onneks pystyn imuttaaan musiikkia joka on mulle tärkeetä.
Puhdistan itseni sävelin.
Kuuntelisitte joskus sanoja...
http://www.youtube.com/watch?v=2SAuQYNRt9k&playnext=1&list=PL28A928292C244CA8ja toiset matkii, kuka paremmin matkii sitä parempoko?
Syöt itsesi säveliiin. - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
useimminhan se toivomuslista on ....yliammuttu.Sillä miehetkin on ihmisiä?
Joku tuollanen idolin rakennus on vaarallista, sillä ihminn itsessään ei koskaan vastaa julkisuuskuvaansa.
Julkisuus on jotain mitä rakennetaan, ihminen on kuitenkin vain ihmisen.
Sitä voi vain luottaa toisen ulkonäköön ja hiukan katsella millanen arvomaailma sillä ihmisellä on.
Siks idoli on vain idoli, jotain mitä rakennetaan virtuaaliin.
Elävät ihmissuhteet on jotain muuta.
Mutta kukaan ei kiellä etsimästä jotain sellaista mikä vastaa omia mieltymyksiä, omaa kuvaa seksikkäästä.
Ja ainakinitseeni iskee David Draimanin näköinen kaveri tatuointeineen ja huulliläväreineen...
Toki, mul on muitakin ihanteita, konkreettisempia ;))))Jos se johtuukin siitä, että pitäisi nähdä mies tilassa.
a) kuinka täyttää tilan, esim. huoneen (karisma)
b) kuinka kantaa vaatteensa, joka kuvastaa olemusta
c) näkyykö silmissä älykkyyden pilkahdusta
d) ääni, liikkeet jne..
Mies pitää nähdä tilassa ja liikkeessä :D. Nyt puhun miehistä kuin näyttely-yksilöistä.. - Anjaniina.
-.-.-.-. kirjoitti:
ja toiset matkii, kuka paremmin matkii sitä parempoko?
Syöt itsesi säveliiin.vastata sulle?
Syön?
Kyl mun on vaikee nähdä et hard rockin tekijät matkis jotain?
Mitä?
Se on sellane musiikin laji joka varmaan tulee tekijänsä sielusta?
Mistä arvelet tän olevan kopio?
http://www.youtube.com/watch?v=nbZ1PJzZMz8
Jos pystyt tällekin osoittamaan jonkin esikuvan , niin kumarran, kuuntele myös sanat...
Sisäistä ne? - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Jos se johtuukin siitä, että pitäisi nähdä mies tilassa.
a) kuinka täyttää tilan, esim. huoneen (karisma)
b) kuinka kantaa vaatteensa, joka kuvastaa olemusta
c) näkyykö silmissä älykkyyden pilkahdusta
d) ääni, liikkeet jne..
Mies pitää nähdä tilassa ja liikkeessä :D. Nyt puhun miehistä kuin näyttely-yksilöistä..ei eie ieieieieiii... ystäväni mun...jos etsit mietä jolla on karismaa...niin niit on NIIIIIIN harvas.
Mä tiedän muutaman, mut ne on todellisii harvinaisuuksii...siis oikeesti!
Tavalline mies yrittää pitää tilanmut useimmin ei onnistu, siis naisten vaatimukset on niin korkeel, ettei ne yllä siihen.
Mun ainoa toivo on ollut just toi, mitäsilmis näkyy, pelkkä vilkaus...jostain... - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
ei eie ieieieieiii... ystäväni mun...jos etsit mietä jolla on karismaa...niin niit on NIIIIIIN harvas.
Mä tiedän muutaman, mut ne on todellisii harvinaisuuksii...siis oikeesti!
Tavalline mies yrittää pitää tilanmut useimmin ei onnistu, siis naisten vaatimukset on niin korkeel, ettei ne yllä siihen.
Mun ainoa toivo on ollut just toi, mitäsilmis näkyy, pelkkä vilkaus...jostain...Mene ulos. Käyttäydy kuin tsunami ja palaa kotiin kaikessa hiljaisuudessa ;). Eli en oikeastaan etsi mitään.. Jos miestä ei löydy paikallisesta supermarketista *pah* niin saa olla..
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Mene ulos. Käyttäydy kuin tsunami ja palaa kotiin kaikessa hiljaisuudessa ;). Eli en oikeastaan etsi mitään.. Jos miestä ei löydy paikallisesta supermarketista *pah* niin saa olla..
katsotaas mitä kaikee pohjoises voidaan tehdä ;)))
- Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
katsotaas mitä kaikee pohjoises voidaan tehdä ;)))
Haluan ainakin tanssia jossakin yökerhossa aamuun asti, käydä hyytävässä vedessä kastautumassa.. Hyviä keskusteluja ja huulenheittoa :)).. Ehdottomasti kokataan hyvää ruokaa ja kuntoillaan luonnossa.. Poltellaan iltaisin kynttilöitä.. Huips.. tuo näyttää pidemmältä kuin viikonlopulta..
No, ehdottomasti hyvää ruokaa ja juomaa.. sekä hyviä keskusteluja.. Kaikkea tuota yllä mainitsemaa voi tehdä milloin tahansa :D.. - Kizmir
Anjaniina. kirjoitti:
vastata sulle?
Syön?
Kyl mun on vaikee nähdä et hard rockin tekijät matkis jotain?
Mitä?
Se on sellane musiikin laji joka varmaan tulee tekijänsä sielusta?
Mistä arvelet tän olevan kopio?
http://www.youtube.com/watch?v=nbZ1PJzZMz8
Jos pystyt tällekin osoittamaan jonkin esikuvan , niin kumarran, kuuntele myös sanat...
Sisäistä ne?että on muitakin jotka kuuntelevat jotain muuta kun Otsia tai muita siihen sarjaan kuuluvia. Hyvä biisi oli tossa sun linkissä. Ite kuuntelen välillä näitä http://www.youtube.com/watch?v=zvupBesHYao&NR=1
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Haluan ainakin tanssia jossakin yökerhossa aamuun asti, käydä hyytävässä vedessä kastautumassa.. Hyviä keskusteluja ja huulenheittoa :)).. Ehdottomasti kokataan hyvää ruokaa ja kuntoillaan luonnossa.. Poltellaan iltaisin kynttilöitä.. Huips.. tuo näyttää pidemmältä kuin viikonlopulta..
No, ehdottomasti hyvää ruokaa ja juomaa.. sekä hyviä keskusteluja.. Kaikkea tuota yllä mainitsemaa voi tehdä milloin tahansa :D..saat,sillä se on minunkin näkemys yhdessäolosta ;))
- Anjaniiina.
Kizmir kirjoitti:
että on muitakin jotka kuuntelevat jotain muuta kun Otsia tai muita siihen sarjaan kuuluvia. Hyvä biisi oli tossa sun linkissä. Ite kuuntelen välillä näitä http://www.youtube.com/watch?v=zvupBesHYao&NR=1
se plus on jotain viel enemmän satisfying....
Ei ikä ole syy kuuneella Kutrihelenaa...fyf...
- Putkivalo
sen tyhjän tilan ;D lälläslää!
Mä söin suklaata tänään ekan kerran tänä vuonna, yök yök!! Pitää heti syödä lisää että tottuu :))- Rattus sp.
Täällä olisi yksi ylimääräinen tumma Toblerone.. Kelpaisiko :D? Etsin sille nimittäin kotia..
- Putkivalo
Rattus sp. kirjoitti:
Täällä olisi yksi ylimääräinen tumma Toblerone.. Kelpaisiko :D? Etsin sille nimittäin kotia..
mulle tummat kulkurit kelpaa :))) Kiitosta vaan!
- Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
GI jutul ni ihan tumma saat syödä ja kerran viikos pitää herkkupäivän.
Mut sit se misesmaku, mihin me tähdätään siel baaritiskillä? - Rattus sp.
Putkivalo kirjoitti:
Miten se saadaan sinne ilman, että sen joku avaisi matkalla :D? Toisaalta epäilen, että sana Toblerone saa sinut tekemään pidemmän lenkin.. Moneltako luulet ovikelloani soittavan? Ajattelin laittaa herätyskellon soimaan..
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Miten se saadaan sinne ilman, että sen joku avaisi matkalla :D? Toisaalta epäilen, että sana Toblerone saa sinut tekemään pidemmän lenkin.. Moneltako luulet ovikelloani soittavan? Ajattelin laittaa herätyskellon soimaan..
toi on teitin välinen onkelma ;)))
Hähä - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Mut sit se misesmaku, mihin me tähdätään siel baaritiskillä?Ystävien mukaan miesmakuni on sen verran kummallinen, ettei ainakaan samaa miestä havitella. Jos se ei ole se koko ajan komistuva baarimikko.. Nähdään vain eri lasein. Kyllä mä aina omani löydän..
No, jos ajatellaan ravintoiltaa.. Niin sellaista kaikkien kanssa toimeen tulevaa.. hyvää seuraa ja hyviä juttuja.. vähän kaksimielistä huumoria.. nauravia silmiä.. nopea liikkeissään.. - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Ystävien mukaan miesmakuni on sen verran kummallinen, ettei ainakaan samaa miestä havitella. Jos se ei ole se koko ajan komistuva baarimikko.. Nähdään vain eri lasein. Kyllä mä aina omani löydän..
No, jos ajatellaan ravintoiltaa.. Niin sellaista kaikkien kanssa toimeen tulevaa.. hyvää seuraa ja hyviä juttuja.. vähän kaksimielistä huumoria.. nauravia silmiä.. nopea liikkeissään..baarimikon tunnus, ne ottaa nimenomaan naiset huomioon, imartelemal , huomioimal...
mut se on kivaa, heittää läppää tidskin yli ;)) - Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
Mut sit se misesmaku, mihin me tähdätään siel baaritiskillä?mä taidan tähdätä siihen ryyppyyn, jos mä nyt saan yhtään juotua kun veikkaan että nauran siellä masun kipeeksi ;D
Mut varaa mulle yks poro yöksi, jotain lämmikettä jos en oma sutta saa mukaan.
GI piti lopettaa, en jaksanut lenkkeillä enää, paremmin porskuttaa jopa 1000kcal dieetillä. Aika outoa mutta näin on. Sä jaksat hyvin? - Putkivalo
Rattus sp. kirjoitti:
se olisi avata kotimatkalla, muuten lapset vie sen :)
Jos nyt lähden, olen siellä 3 tunnin päässä. Mä luulen. Ikinä ei tiedä mistä sut löytää :))
Mutta olen valmis odottamaan pari tuntia sun oven takana, klo 3-4 välissä on suloisimmat unet :))) - Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
mä taidan tähdätä siihen ryyppyyn, jos mä nyt saan yhtään juotua kun veikkaan että nauran siellä masun kipeeksi ;D
GI piti lopettaa, en jaksanut lenkkeillä enää, paremmin porskuttaa jopa 1000kcal dieetillä. Aika outoa mutta näin on. Sä jaksat hyvin?valkosii jauhoi jos syön alkaa sydän laukkaamaan.
Vai poro, mistähä mä senkeksisin,,,,jooo keksisinkyl ;)))
Oottakaas hiukka ;))) - Rattus sp.
Putkivalo kirjoitti:
mä taidan tähdätä siihen ryyppyyn, jos mä nyt saan yhtään juotua kun veikkaan että nauran siellä masun kipeeksi ;D
GI piti lopettaa, en jaksanut lenkkeillä enää, paremmin porskuttaa jopa 1000kcal dieetillä. Aika outoa mutta näin on. Sä jaksat hyvin?Minua ei ainakaan haittaa yksi "susi" matkassa :). Pieni flirtti tekee hyvää. Eihän sen tarvitse muuttua vakavaksi. Mehän kuitenkin suunnataan "karkuun" etelään ja jätetään eräälle sotkut selvitettäväksi :D. Eli kannattaa miettiä, mitä lupailee siellä baaritiskillä. Muuten tuo Anjaniina tulee tänne etelään riehumaan ja siinä sitä olisi sitä selvitettävää *HUOKAUS*.
Tuli mieleen tuosta kuntoilusta ja hiilihydraateista. Omalta kohdalta kaipaan myös hiilareita jaksamiseen. Nyt kun on ollut aktiivisempi kausi, niin rasvattomaan piimäänkin on tullut himo. Tänään on pakollinen välipäivä, jotta en joudu flunssakierteeseen. - Rattus sp.
Putkivalo kirjoitti:
se olisi avata kotimatkalla, muuten lapset vie sen :)
Jos nyt lähden, olen siellä 3 tunnin päässä. Mä luulen. Ikinä ei tiedä mistä sut löytää :))
Mutta olen valmis odottamaan pari tuntia sun oven takana, klo 3-4 välissä on suloisimmat unet :)))Et sitten ollut oven takana :(. Olisin tehnyt vaikka täysjyväpastaa tomaattikastikkeella tai antanut matkalle mukaan piimäpurkin, jotta olisit kotiin päässyt takaisin. Eikö sinussa ole yhtään urheiluhenkeä :)?
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Et sitten ollut oven takana :(. Olisin tehnyt vaikka täysjyväpastaa tomaattikastikkeella tai antanut matkalle mukaan piimäpurkin, jotta olisit kotiin päässyt takaisin. Eikö sinussa ole yhtään urheiluhenkeä :)?
makaa jossain lumihangessa, väärän oven takana ;) suosuksimet jalassa.
Tuli muuten se pyjama ;)
Ihan hyvä ja kevyt ;) Nytkin päällä. - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Minua ei ainakaan haittaa yksi "susi" matkassa :). Pieni flirtti tekee hyvää. Eihän sen tarvitse muuttua vakavaksi. Mehän kuitenkin suunnataan "karkuun" etelään ja jätetään eräälle sotkut selvitettäväksi :D. Eli kannattaa miettiä, mitä lupailee siellä baaritiskillä. Muuten tuo Anjaniina tulee tänne etelään riehumaan ja siinä sitä olisi sitä selvitettävää *HUOKAUS*.
Tuli mieleen tuosta kuntoilusta ja hiilihydraateista. Omalta kohdalta kaipaan myös hiilareita jaksamiseen. Nyt kun on ollut aktiivisempi kausi, niin rasvattomaan piimäänkin on tullut himo. Tänään on pakollinen välipäivä, jotta en joudu flunssakierteeseen.johonkin himo, syö/juo sitä.
Mä luulen, että kroppa tietää mitä se tarvitsee?
Kyllä jonkun verran hiilareitakin menee, mutta aika vähän.
Jotain tulee jogurtista ja eilen oli pakko syödä ihanaa täytettyä possunrullaa tuoreen ruisleivän päällä ;)
Nyt on mulla menossa matolla juoksut, jotta taas jaksan sit kesällä polkee pyörällä ;)
Parhaat päivät on 50 km lenkkejä
Tavoite on kuiten 25 km joka päivä, siis 5 päivää viikossa. Tai sit se 3 x 50 km lenkkiä/viikko.
Nyt kun on treeniä, niin saa mennä hiilariakin, muttei paljoa.
Pyrin kuitenkin pitämään glykeemisen indeksin aikas tasasena.
Eilenkin seisoin paperipussi kädessä katselemassa irtokarkkeja, mut niin panin sen pois, kun ei tehnytkään mieli, samoin ajoin pizzerian ohi, kun ei sit niin haluttanutkaan ja pizza on mun heikkous ollut aina. - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
makaa jossain lumihangessa, väärän oven takana ;) suosuksimet jalassa.
Tuli muuten se pyjama ;)
Ihan hyvä ja kevyt ;) Nytkin päällä.Huhuuu??? Missä sä oot Putkis??? Me ollaan huolissaan.. Täytyy mennä kiertämään naapurusto..
Yllättävän nopea toimitus eli kun tilasin tiistaina, niin perjantaina oli postilaatikossa.
Lähden pienelle lenkille, vaikka on välipäivä ja ajattelin ihan sillai kevyesti opetella zumban askelia.. - Putkivalo
Rattus sp. kirjoitti:
Huhuuu??? Missä sä oot Putkis??? Me ollaan huolissaan.. Täytyy mennä kiertämään naapurusto..
Yllättävän nopea toimitus eli kun tilasin tiistaina, niin perjantaina oli postilaatikossa.
Lähden pienelle lenkille, vaikka on välipäivä ja ajattelin ihan sillai kevyesti opetella zumban askelia..Niin että kierrä takaisin sieltä.
Pitää vaan nenää niistää moisesta huolihtimisestä! Sniff!! - Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
johonkin himo, syö/juo sitä.
Mä luulen, että kroppa tietää mitä se tarvitsee?
Kyllä jonkun verran hiilareitakin menee, mutta aika vähän.
Jotain tulee jogurtista ja eilen oli pakko syödä ihanaa täytettyä possunrullaa tuoreen ruisleivän päällä ;)
Nyt on mulla menossa matolla juoksut, jotta taas jaksan sit kesällä polkee pyörällä ;)
Parhaat päivät on 50 km lenkkejä
Tavoite on kuiten 25 km joka päivä, siis 5 päivää viikossa. Tai sit se 3 x 50 km lenkkiä/viikko.
Nyt kun on treeniä, niin saa mennä hiilariakin, muttei paljoa.
Pyrin kuitenkin pitämään glykeemisen indeksin aikas tasasena.
Eilenkin seisoin paperipussi kädessä katselemassa irtokarkkeja, mut niin panin sen pois, kun ei tehnytkään mieli, samoin ajoin pizzerian ohi, kun ei sit niin haluttanutkaan ja pizza on mun heikkous ollut aina.Kunnianhimoista lenkkeilyä!
Tuo kuntoilu ja kaikki liitännäinen oli joskus mun intohimoni, nyt ei tahdo enää löytää aikaa sille niin kuin tahtoisin. Silloin tuli opiskeltua aika lailla syömistä ja eri alojen yhdistymistä. Jos haluat viimeiset tutkimukset ravitsemuksesta, lue bodari-lehtejä.
Pieni varoituksen sana tuosta liiallisesta proteiinin napsimisesta. Protskut rasittaa erityisesti munaisia ja maksaa. Mun eno oli alansa huippu aikoinaan (en nyt tässä kerro alaa sen kummemmin kerron sen jossain muualla) mutta ravinto oli proteiinipainotteista tästä alasta johtuen. Nyt hän on 76 ja käy dialyysihoidossa.
Tuossa GI:ssä hyvä puoli oli että pitäis oikeesti katsoa minkälaatuista se hiilari on. Mutta mulle tuli ihan sairas fiilis, hyvä kun jaksoin kättä nostaa saati kulkea koiralenkillä. Se alkoi siis käymään sydämen päälle. Mun hemoglobiini on yläkantissa, syy saattoi olla siinä. Jos veri on kuin tervaa se ei kulje kovin hyvin :))
Tuohon sun reeniohjelmaan. Sulle varmaan sopiikin proteiinivahvaa ruokaa. Mutta en kyllä jättäisi hiilareita minimiin siltikään jos kestävyys on se pääpointti? Keho tarvii polttoainetta, ja saa sen helpoiten hiilihydraateista -> jaksat paremmin. Kokeile. Syö lautasellisen tummaa pastaa muutama tunti ennen se pitkä lenkki.
Jos pyöräilyn kestävyys oli tähtäimessä, niin kantsisko lisätä kerran viikossa kunnon jalkareeni? - Putkivalo
Putkivalo kirjoitti:
Kunnianhimoista lenkkeilyä!
Tuo kuntoilu ja kaikki liitännäinen oli joskus mun intohimoni, nyt ei tahdo enää löytää aikaa sille niin kuin tahtoisin. Silloin tuli opiskeltua aika lailla syömistä ja eri alojen yhdistymistä. Jos haluat viimeiset tutkimukset ravitsemuksesta, lue bodari-lehtejä.
Pieni varoituksen sana tuosta liiallisesta proteiinin napsimisesta. Protskut rasittaa erityisesti munaisia ja maksaa. Mun eno oli alansa huippu aikoinaan (en nyt tässä kerro alaa sen kummemmin kerron sen jossain muualla) mutta ravinto oli proteiinipainotteista tästä alasta johtuen. Nyt hän on 76 ja käy dialyysihoidossa.
Tuossa GI:ssä hyvä puoli oli että pitäis oikeesti katsoa minkälaatuista se hiilari on. Mutta mulle tuli ihan sairas fiilis, hyvä kun jaksoin kättä nostaa saati kulkea koiralenkillä. Se alkoi siis käymään sydämen päälle. Mun hemoglobiini on yläkantissa, syy saattoi olla siinä. Jos veri on kuin tervaa se ei kulje kovin hyvin :))
Tuohon sun reeniohjelmaan. Sulle varmaan sopiikin proteiinivahvaa ruokaa. Mutta en kyllä jättäisi hiilareita minimiin siltikään jos kestävyys on se pääpointti? Keho tarvii polttoainetta, ja saa sen helpoiten hiilihydraateista -> jaksat paremmin. Kokeile. Syö lautasellisen tummaa pastaa muutama tunti ennen se pitkä lenkki.
Jos pyöräilyn kestävyys oli tähtäimessä, niin kantsisko lisätä kerran viikossa kunnon jalkareeni?Kun tuosta sun tavoitteesta piti sanoa että tuo saattaa jo mennä kehon kulutuksen puolelle, ei niinkään rakentamisen. Juoksijat seuraa yleensä ohjelmaa missä tahti ja vauhti ja pituus vaihtelee silloin hapenottokyky ja lihasten kasvu kulkee käsi kädessä. Ootas, ehkä mä löydän...
http://www.myasics.nl/fi/about-us/start_myasics20.php?PHPSESSID=sl3d732okoljl3it5jasatvur4
tai
http://fi.running.adidas.com/Default.aspx
Noilla ohjelmilla pystyt parantamaan omaa suoritusta, ruksi ruutuun vaan miten kunnianhimoinen haluat olla. Olen kokeillut kumpaakin, tykästyin tuohon adidakseen. - Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
Niin että kierrä takaisin sieltä.
Pitää vaan nenää niistää moisesta huolihtimisestä! Sniff!!punanen nenä näkyy hangesta, hihii..
- Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
Kun tuosta sun tavoitteesta piti sanoa että tuo saattaa jo mennä kehon kulutuksen puolelle, ei niinkään rakentamisen. Juoksijat seuraa yleensä ohjelmaa missä tahti ja vauhti ja pituus vaihtelee silloin hapenottokyky ja lihasten kasvu kulkee käsi kädessä. Ootas, ehkä mä löydän...
http://www.myasics.nl/fi/about-us/start_myasics20.php?PHPSESSID=sl3d732okoljl3it5jasatvur4
tai
http://fi.running.adidas.com/Default.aspx
Noilla ohjelmilla pystyt parantamaan omaa suoritusta, ruksi ruutuun vaan miten kunnianhimoinen haluat olla. Olen kokeillut kumpaakin, tykästyin tuohon adidakseen.tutustun tuohon ja lataan ton ohjelman.
Sulle sanosin et jos noin huonon olon teki se dieetti, niin älä jatka.Se ei sitten sovi sulle, sillä olon pitäs olla pirtee.
Sä vaan kevennät sitte salaateilla ja hevillä....
En mä mihinkään urheilusuoritukseen tähtää, pudotan painoa kun talvella ei ole tullut liikuttua ja haluan mahtua ajovaatteisiin.
Se on mulle normaalia liikuntaa kesäsin toi polkeminenkin.
Se on niin ylimaallisen hyvä olo kun on saanu jotain aikaan.
Jatkan tätä mut nyt on niin mielenkiintonen tsunamiohjelma... - Anjaniina.
Anjaniina. kirjoitti:
tutustun tuohon ja lataan ton ohjelman.
Sulle sanosin et jos noin huonon olon teki se dieetti, niin älä jatka.Se ei sitten sovi sulle, sillä olon pitäs olla pirtee.
Sä vaan kevennät sitte salaateilla ja hevillä....
En mä mihinkään urheilusuoritukseen tähtää, pudotan painoa kun talvella ei ole tullut liikuttua ja haluan mahtua ajovaatteisiin.
Se on mulle normaalia liikuntaa kesäsin toi polkeminenkin.
Se on niin ylimaallisen hyvä olo kun on saanu jotain aikaan.
Jatkan tätä mut nyt on niin mielenkiintonen tsunamiohjelma...ei se ole kuin tunti aamulla ja toinen illalla.
Tunti on just sopiva aika että saa elimistön liikkeelle.
Enkä mä halua yhtään rakentavaa tän enempää...mulla on melkoset lihakset ;(
Thaikuissa tuli kerran ruotsalainen pappa puristeleen hauista ja totes, strong, very strong...
Ruumiinrakenne on jo vahva ja olen aina tehny raskaita töitä..
Siks mieluummin tuota aerobista harjoittelua mulle.
Josku muuten näin tutkimuksenjoka tosiaan todisti, että jos kestävyys on tavoite. se vaatii hiilareita alle.
Sysivesikuidua ;))) - Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
ei se ole kuin tunti aamulla ja toinen illalla.
Tunti on just sopiva aika että saa elimistön liikkeelle.
Enkä mä halua yhtään rakentavaa tän enempää...mulla on melkoset lihakset ;(
Thaikuissa tuli kerran ruotsalainen pappa puristeleen hauista ja totes, strong, very strong...
Ruumiinrakenne on jo vahva ja olen aina tehny raskaita töitä..
Siks mieluummin tuota aerobista harjoittelua mulle.
Josku muuten näin tutkimuksenjoka tosiaan todisti, että jos kestävyys on tavoite. se vaatii hiilareita alle.
Sysivesikuidua ;)))sitäks se sysivesikuidu olikin ;D
Bodaaminen on siitä kivaa, että voit muokata kehoa ihan minkälaiseksi haluat. Pienillä painoilla 25 kerran toistoja, ja tulee pitkät ja sitkeät lihakset. Tai ilman painoja. Tai vaikka 50 kertaa! Vatsalihaksille voi vetää sit uppia vaikka 100 x.
Tykkään myös siitä tunnin juoksusta, se on just niin kuin sanot. Jos juoksee puoli tuntia, tuntuu että jaaha tuossa meni just lämmittelyvaihe.
Protskujen ylensyönti ei välttämättä ole mikään hyvä juttu jos haluat pienentää lihaksia, sillähän niitä tulee... ja tuo että kaksi kertaa päivässä vedät lenkkejä.. Se on tietty paljon vauhdistakin kiinni, mutta jos keho ei saa palautusaikaa, se alkaa kuluttaa luustoa ja niveliä, ja niitä ei saa takaisin.
Mä siirryin laskemaan kaloreita välillä, 1000 kcal nyt kun en pääse juoksemaan enemmän kuin 5kilsaa :/ ja siitäkin joudun kävelemään osan välillä. Polviperkele :/ Kierukka-operaatio olisi kuulemma helppo nakki, mutta mä nyt vielä pähkäilen. - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
punanen nenä näkyy hangesta, hihii..
Ei tuo Putkis tänne ehtinyt :(. Harjoitteli Yllästä varten jossakin lähikuppilassa baaritiskillä..
- Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
sitäks se sysivesikuidu olikin ;D
Bodaaminen on siitä kivaa, että voit muokata kehoa ihan minkälaiseksi haluat. Pienillä painoilla 25 kerran toistoja, ja tulee pitkät ja sitkeät lihakset. Tai ilman painoja. Tai vaikka 50 kertaa! Vatsalihaksille voi vetää sit uppia vaikka 100 x.
Tykkään myös siitä tunnin juoksusta, se on just niin kuin sanot. Jos juoksee puoli tuntia, tuntuu että jaaha tuossa meni just lämmittelyvaihe.
Protskujen ylensyönti ei välttämättä ole mikään hyvä juttu jos haluat pienentää lihaksia, sillähän niitä tulee... ja tuo että kaksi kertaa päivässä vedät lenkkejä.. Se on tietty paljon vauhdistakin kiinni, mutta jos keho ei saa palautusaikaa, se alkaa kuluttaa luustoa ja niveliä, ja niitä ei saa takaisin.
Mä siirryin laskemaan kaloreita välillä, 1000 kcal nyt kun en pääse juoksemaan enemmän kuin 5kilsaa :/ ja siitäkin joudun kävelemään osan välillä. Polviperkele :/ Kierukka-operaatio olisi kuulemma helppo nakki, mutta mä nyt vielä pähkäilen.mut mä viihdyn tällä vähä- hiilihydraattisella ;)
Saahan sitä tuosta oluesta kuitenkin ja päivässä voi jonkun kymmenen grammaa syödä.
Tuore ruisleipä saa kuolan valumaan.
Pullan ohi kävelen helposti..
Mä olen joskus loukannut polveni, rinteessä, repes siteet.
Se operaatio oli leikkauksistani helpoin, vaik pelkäsin järjettömästi.
Pikku tuikkaus kun laittovat puudutteen selkään. Itikkakin pistää pahemmin ja sit kaks pientä viiltoo polven kummallekin puolelle, tähystimet sisään ja toipumishuoneeseen konjakkia juomaan.
Ihan helppo, älä suotta pelkää vaan mee leikkauksen.
Liikkuminen on kuiteskin niin tärkee juttu..
Fysioterapeutti sano aikoinaan, ettei liikkuminen ole koskaan niveliä kuluttanut, vaan liikkumattomuus ja mä uskon siihen .. - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Ei tuo Putkis tänne ehtinyt :(. Harjoitteli Yllästä varten jossakin lähikuppilassa baaritiskillä..
että sillä on tuollanen tuntomerkki ;)
- Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
mut mä viihdyn tällä vähä- hiilihydraattisella ;)
Saahan sitä tuosta oluesta kuitenkin ja päivässä voi jonkun kymmenen grammaa syödä.
Tuore ruisleipä saa kuolan valumaan.
Pullan ohi kävelen helposti..
Mä olen joskus loukannut polveni, rinteessä, repes siteet.
Se operaatio oli leikkauksistani helpoin, vaik pelkäsin järjettömästi.
Pikku tuikkaus kun laittovat puudutteen selkään. Itikkakin pistää pahemmin ja sit kaks pientä viiltoo polven kummallekin puolelle, tähystimet sisään ja toipumishuoneeseen konjakkia juomaan.
Ihan helppo, älä suotta pelkää vaan mee leikkauksen.
Liikkuminen on kuiteskin niin tärkee juttu..
Fysioterapeutti sano aikoinaan, ettei liikkuminen ole koskaan niveliä kuluttanut, vaan liikkumattomuus ja mä uskon siihen ..alkaa olla kuin uskontoja, ei tutkijatkaan pääse yhteysymmärrykseen niistä :)) Jokaisella on oikeus tehdä kropalleen mitä haluaa. Joskus kun neuvon noista protskuista, en voi kun naureskella että varsinainen tekopyhä ;D expolttaja.... silloinkin oli terveellinen ja pitkäikäinen elämä niiiiin tähtäimessä ;)
Vai sulla meni polvi noin pahasti. Mulla olis vielä helpompi nakki, kierukka ilmeisesti revennyt ja pala jossain siellä välissä, se on kuulemma iisiä poimia sieltä pois. Kävin jo kerran HYKSillä, mutta juuri silloin polvi oli oireeton. Lääkäri arveli että se on jauhaantunut paskaksi eikun pieneksi polviumpio-morttelissa kun olen vaan jatkanut sen käyttöä. Että mietin nyt, yritänkö vielä sitä myllyä vai ei.
Ymmärrän toisaalta fysioterapeuttiasi, liikunta tuo verta ja ravintoa rustoille. Mutta kysyppä siltä kellä saattaisi olla enemmän nivelongelmia, sihteeri vai masuunilla työskennellyt mies, jos ikä kummallakin tällä hetkellä on 70v. Tai Anjaniina 20 vuoden päästä joka juoksi kolmet maratoonit viikossa :)))
Niin minullakin. Ostin ihan itselleni tänään roseviini pullon kokeeksi, kun noi jouluviinit oli niin mausteisia ja kesää odotellessa teki mieli vaihtelua. On tässä vähän ilonkin aihetta, hieman pirskahtava, mansikkainen, puolimakea, hieman hapokas....nam... olisi sittenkin tarvinnut otta toinen pullo kans...
- Anjaniina.
onnistuin puhkaiseen 3 litran viininassakkaan reiän ja nyt olen ongelmis sen kans...
Harmi kun en löydä sulle omaa lempijuomaani, se on kuohuviineis, tummanvihree pullo, mansikan kuvii, bruti jotain, aivan ihanan mansikan makuinen kuohari.... - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
onnistuin puhkaiseen 3 litran viininassakkaan reiän ja nyt olen ongelmis sen kans...
Harmi kun en löydä sulle omaa lempijuomaani, se on kuohuviineis, tummanvihree pullo, mansikan kuvii, bruti jotain, aivan ihanan mansikan makuinen kuohari....Fresita on Alkon kuohuviineistä se, jossa maistuu aidontuntuisesti mansikka. Myös venäläiset ja riikalaiset kuohuviinit maistuvat. Niitä kannattaa tuoda matkoilta. Ovat laatuunsa nähden halpoja.
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/563967 - Anjaniiina.
Rattus sp. kirjoitti:
Fresita on Alkon kuohuviineistä se, jossa maistuu aidontuntuisesti mansikka. Myös venäläiset ja riikalaiset kuohuviinit maistuvat. Niitä kannattaa tuoda matkoilta. Ovat laatuunsa nähden halpoja.
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/563967vaiksit Ylläksel )))
Anjaniina. kirjoitti:
Harmi kun en löydä sulle omaa lempijuomaani, se on kuohuviineis, tummanvihree pullo, mansikan kuvii, bruti jotain, aivan ihanan mansikan makuinen kuohari....Joo ei minulla sellaisia nassikoita joihin voi reikiä tulla. Tää mun pullo on Ihan kirkas pullo vaalean punaista juotavaa, rose viini, ja pyöki korkilla...
- Anjaniina.
miljoona kirjoitti:
Joo ei minulla sellaisia nassikoita joihin voi reikiä tulla. Tää mun pullo on Ihan kirkas pullo vaalean punaista juotavaa, rose viini, ja pyöki korkilla...
sellasen 3 litran nassakan ja sit kun koitin sitä hanaa saada esiin, ni pukkasin veitsel reiän pussiin ;))
Ny se on isos kulhos ja vuotakoon niin paljon kuin haluaa ;)))
Kippaan siit sit mukiin ;))) Rattus sp. kirjoitti:
Fresita on Alkon kuohuviineistä se, jossa maistuu aidontuntuisesti mansikka. Myös venäläiset ja riikalaiset kuohuviinit maistuvat. Niitä kannattaa tuoda matkoilta. Ovat laatuunsa nähden halpoja.
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/563967Olen periaatteen nainen ei mitään venäjältä...
- Anjaniiina.
miljoona kirjoitti:
Olen periaatteen nainen ei mitään venäjältä...
Miksi venäläiset ihmisiä huonompia?
Yhteinen historia on meil?
Venäläisl on vielä se vanha kulttuuri joka meiltä jo katosi, että talkoilla sille vähäosaiselle? Anjaniina. kirjoitti:
sellasen 3 litran nassakan ja sit kun koitin sitä hanaa saada esiin, ni pukkasin veitsel reiän pussiin ;))
Ny se on isos kulhos ja vuotakoon niin paljon kuin haluaa ;)))
Kippaan siit sit mukiin ;)))Sulla on booli... Heitä joku viinirypäle sekaan. Oliskohan sellaisia rose viinejä myös hanallisia kolmen litran pakkauksessa? Mun pullo tyhjeni jo. Ostin vaan tän ku muistin et karahvista oon joskus saanut kaadettuna jotain hyvää, ja kun siideri närästää ja ne jouluiset punaviinit on liian mausteisia. Yleensä riittää ku tulee uni pollaan jo parista sidukasta. Näin työpäivän päätteeksi. Varmaan eri asia jos olis saanut ottaa päikkärit.
Anjaniiina. kirjoitti:
Miksi venäläiset ihmisiä huonompia?
Yhteinen historia on meil?
Venäläisl on vielä se vanha kulttuuri joka meiltä jo katosi, että talkoilla sille vähäosaiselle?Mä olen esi-isiltäni venäläinen molemmilta puolin. Ja se on pitkä tarina.
- Anjaniina.
miljoona kirjoitti:
Sulla on booli... Heitä joku viinirypäle sekaan. Oliskohan sellaisia rose viinejä myös hanallisia kolmen litran pakkauksessa? Mun pullo tyhjeni jo. Ostin vaan tän ku muistin et karahvista oon joskus saanut kaadettuna jotain hyvää, ja kun siideri närästää ja ne jouluiset punaviinit on liian mausteisia. Yleensä riittää ku tulee uni pollaan jo parista sidukasta. Näin työpäivän päätteeksi. Varmaan eri asia jos olis saanut ottaa päikkärit.
senkin kettu...
*menee heittään rusinan siihe kippoon* - Anjaniina.
miljoona kirjoitti:
Mä olen esi-isiltäni venäläinen molemmilta puolin. Ja se on pitkä tarina.
kunnioitus siihenkin kansaan, vaik suomalaiset on muka olleet sodissa kaiken aikaa.
Jokaine kansa on omanlaisensa ja ansitsee oman arvostukena ;)))
ei ole ollut sielkansalla helppoa, nytkään Anjaniina. kirjoitti:
kunnioitus siihenkin kansaan, vaik suomalaiset on muka olleet sodissa kaiken aikaa.
Jokaine kansa on omanlaisensa ja ansitsee oman arvostukena ;)))
ei ole ollut sielkansalla helppoa, nytkäänItse tunnen oman sukuni historian kolmesataa vuotta taaksepäin...
- Anjaniina.
miljoona kirjoitti:
Itse tunnen oman sukuni historian kolmesataa vuotta taaksepäin...
olisitko?
Anjaniina. kirjoitti:
olisitko?
Mutta joku muu suvussa on tutkinut ja molemmista isän ja äidin puolelta tehty sukukirja. Toinen sukukirja on erityisesti kurjuuden historiaa...
- Anjaniina.
miljoona kirjoitti:
Mutta joku muu suvussa on tutkinut ja molemmista isän ja äidin puolelta tehty sukukirja. Toinen sukukirja on erityisesti kurjuuden historiaa...
Onneksi se onmenneisyydessä, eikä tulevaisuudessa, siis kurjuus.
Mutta varmaan helskutin mielenkiintoinen? Anjaniina. kirjoitti:
Onneksi se onmenneisyydessä, eikä tulevaisuudessa, siis kurjuus.
Mutta varmaan helskutin mielenkiintoinen?Historiasta löytyi kokoajan valtavan suuria lapsilaumoja ja siitä voit kertomatta arvella. Ja samoilla linjoilla on suku edelleen, kun meidän suvussa on toi syntyvyys niin suuri.
Vieläkö sulla on boolia jäljellä? Se yksi pullo meni nopeasti itsellä ja oli tosi hyvä ostos. Siinä pullossa oli 8,5 volttia ja tuntui sopivalta. Hyvin nukutti, ei kitkerää makua suussa ja ei tippaakaan päänsärkyä. Ehkä kaloreita on liikaa... Nyt lähden ostamaan uusia heijastuksen esto aurinkolaseja. Mun työ kun on paljon ulkona olemista ja toi pollukka tuolla taivaalla tekee sokeeksi. Mä oon ihan aito menninkäinen siis...- Anjaniina.
miljoona kirjoitti:
Historiasta löytyi kokoajan valtavan suuria lapsilaumoja ja siitä voit kertomatta arvella. Ja samoilla linjoilla on suku edelleen, kun meidän suvussa on toi syntyvyys niin suuri.
Vieläkö sulla on boolia jäljellä? Se yksi pullo meni nopeasti itsellä ja oli tosi hyvä ostos. Siinä pullossa oli 8,5 volttia ja tuntui sopivalta. Hyvin nukutti, ei kitkerää makua suussa ja ei tippaakaan päänsärkyä. Ehkä kaloreita on liikaa... Nyt lähden ostamaan uusia heijastuksen esto aurinkolaseja. Mun työ kun on paljon ulkona olemista ja toi pollukka tuolla taivaalla tekee sokeeksi. Mä oon ihan aito menninkäinen siis...teippailtu sitä pussia jeesusteipillä ;) ei ole mitään mihin jeesusteippi ei auttas >;)
Sauna odottaa illalla ja yks 10 % olut.
Olis melkein pitänyt ostaa sitä Ruotsin 2,8 ja lantata jos on liian väkevää sit ;))
Oli varmaan melkos koomista sen kanisterin ja kipon kans taistelu, keittiönlattia on viinillä pesty.
Mutten huomannu sillä mitään eroo pesuaineeseen, siis en suosittele ;))) - RIMMIR
Anjaniina. kirjoitti:
Harmi kun en löydä sulle omaa lempijuomaani, se on kuohuviineis, tummanvihree pullo, mansikan kuvii, bruti jotain, aivan ihanan mansikan makuinen kuohari....Olipas sefu nopea kun aloin kirjoittaan hieman hävyttömän ohjeen hanan etsimiseen kolmenlitran kanisterista. Sinne se häippäsi bittiavaruuteen ennekuin edes kerkesin sanoa häpp.
Mutta itse vielä otan esille sen pussukankin kun luulen että viini onkin jo loppunut. Sieltä kuule löytyy aina kahdesta kolmeen lasillista kuitenkin. - Anjaniina.
RIMMIR kirjoitti:
Olipas sefu nopea kun aloin kirjoittaan hieman hävyttömän ohjeen hanan etsimiseen kolmenlitran kanisterista. Sinne se häippäsi bittiavaruuteen ennekuin edes kerkesin sanoa häpp.
Mutta itse vielä otan esille sen pussukankin kun luulen että viini onkin jo loppunut. Sieltä kuule löytyy aina kahdesta kolmeen lasillista kuitenkin.en kerinny kyl näkemään ;)
Olis voinut olla opettavainen eilen illalla ;)
Laita tähän, jos pysys ;))
alkuviikosta aattelin miekii ostaa täks illaks punaviiniä, en mitään kallista, mut sellasta pehmeää ehkä pikkasen vanilijaista eikä makeaa. Plörinäks meni, ku kinkun kankku tuli kipeeks, nyt syön särkylääkettä ja vettä päälle):
- Anjaniina.
siihen, kipuun.
mutt sit kun kankku kuntutuu, vietät laatuillan ;)) Anjaniina. kirjoitti:
siihen, kipuun.
mutt sit kun kankku kuntutuu, vietät laatuillan ;))tulee tapahtumaan:))))
- Anjaniina.
sasus kirjoitti:
tulee tapahtumaan:))))
bonuksena se sexy bartender)))
Anjaniina. kirjoitti:
bonuksena se sexy bartender)))
Tais mennä katvealueelle, mut jos tarkotat mitä luulen, etkä jotain osaa part???? höh..
No, kivat bonukset on kyl yleensä Jees,,,ainaki, noh, alko mielikuvitus lentelemään:))))
- olla aika
surkeaa kun kittaa olutta ja istuu 24 iltaa...:) No tosiaan eihän siellä korvessa mitään olekkaan :) mut viikonlopun jatkoja vain.
- Anjaniina.
ollenkaan surkeaa ;)
Oikein nautin rauhallisesta illasta, Silloin kun aika on omaa ja sillä voi tehdä mitä haluaa, on se kullan arvoista.
En tiedä sinusta, mutta minä arvostan sellaisia hetkiä korkealle ;)))
Ja vielä korkeammalle mukavaa seuraa, jonka kanssa illan rupattelin.
Musiikkia, jota kuuntelin.
Mielenkiintoisia juttuja, joita bongailin ;)))
Uuden paristonkin sain Nokialaiseen alle 3 euron ja topaasikorvikset ;)))
Kaikenkaikkiaan, ilta oli oikein onnistunut ;)) - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
ollenkaan surkeaa ;)
Oikein nautin rauhallisesta illasta, Silloin kun aika on omaa ja sillä voi tehdä mitä haluaa, on se kullan arvoista.
En tiedä sinusta, mutta minä arvostan sellaisia hetkiä korkealle ;)))
Ja vielä korkeammalle mukavaa seuraa, jonka kanssa illan rupattelin.
Musiikkia, jota kuuntelin.
Mielenkiintoisia juttuja, joita bongailin ;)))
Uuden paristonkin sain Nokialaiseen alle 3 euron ja topaasikorvikset ;)))
Kaikenkaikkiaan, ilta oli oikein onnistunut ;))Eilen kun vastailin, niin nautin samalla teestä ja tein yhtä keskeneräistä juttua valmiiksi koneelta. Tuo akku oli hyvä löytö! Viime aikoina ollut liiaksikin toisten seurassa, joten vetäytyminen omiin oloihin tekee hyvää :).
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Eilen kun vastailin, niin nautin samalla teestä ja tein yhtä keskeneräistä juttua valmiiksi koneelta. Tuo akku oli hyvä löytö! Viime aikoina ollut liiaksikin toisten seurassa, joten vetäytyminen omiin oloihin tekee hyvää :).
ihan tarpeeksi sosiaalinen, siksi nautin omasta vapaasta.
Olis tuossa yks pöytäkirja tehdä ja muuan foorumi pitäs siivota, no päikkärit en sin ja sit ...ehkä ;)))
Katsohan tätä, minkä eilen löysin.
Eihän tuo pussia kummempi ole mut pitää kokeilla ;)))
http://www.kaffeepadshop.de/shop/Royal-T-stick-High-Tea--1x30-Sticks-p-557.html - Anjaniina.
Anjaniina. kirjoitti:
ihan tarpeeksi sosiaalinen, siksi nautin omasta vapaasta.
Olis tuossa yks pöytäkirja tehdä ja muuan foorumi pitäs siivota, no päikkärit en sin ja sit ...ehkä ;)))
Katsohan tätä, minkä eilen löysin.
Eihän tuo pussia kummempi ole mut pitää kokeilla ;)))
http://www.kaffeepadshop.de/shop/Royal-T-stick-High-Tea--1x30-Sticks-p-557.html - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Kerro sitten kokemukset tuotteesta. Täällä tehdään aina yksi kannullinen teetä kerralla ja kannu ei ole sitten pieni :).
Anus rursum ad armillum kuten jo muinaiset roomalaiset tapasivat sanoa...
- Anjaniina.
todella asiaton?
Viittitkö lopettaa minun kantapäillä nalkuttamisen, en edelleenkään aio huomioida sinua.
- ukkona
kun viisaasti nauttii. Kyläkauppiaana kyllä hävettäis.
Mitäs sitä aikaa muillekkaan, kuin itselle. Tai miksei, jos joku sitä haluaisi jakaa.
Nyt(kään) ei kyllä hirveesti jaksa naurattaakkaan. Vanhana elokuvafriikkinä tuli katsottua yksi parhaimmista koskaan katsomistani leffoista, surullisesta lopusta huolimattakin. Vähän jäi mollimieli päälle. Million Dollar Baby. Liian tunteellinen ihmiseksi? - henrjii
juotu, että kusi päreellä palaa, kaikki, kärrynpyörä rasvasta lähtien. Hoi laari laari laaa
- Rattus sp.
Niinpä meneekin kun juo tarpeeksi.
- Rattus sp.
Ajattelit sitten yrittää ärsyttämistäni? Jos yrität, niin nouse edes tasolleni ;). Syytön olen yksinkertaisuuteesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062436Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131945Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231780Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191426- 651301
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22960Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16948Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853