Ketkä Natovastaisia Varsinaiss-Suomessa?

Ketkä perussuomalaisten Varsinais-Suomen ehdokkaista on tiukasti Nato vastaisia? Jos tähän ei tule asiallista vastausta on se tulkittavissa siten niin, ettei ketään.

-masson.

http://www.saul-masson.info

4

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antiNATO

      Osa persuista kannattaa avoimesti Natoa. Osa kannattaa sitä salaa. Osa (suuri osa!) ei edes ymmärrä koko asiasta mitään, mutta noudattaa kyllä natottajien tahtoa, jos niikseen tulee.

      • ...enemmistön tulisi äänestää? Vasemmistoliitto ei sovi minun maailman kuvaani juuri, poismennyt isäni oli liikkeenharjoittaja ja meillä on arvokas liike. Se on perustettu vuonna 1932 ja kiinteistöjä, joten ei vasuri aja minun etuja ja Kokoomus on Nato myönteinen. Olen tosin suvun mustalammas, myös sen positiivisessa mielessä. Avoin, huumorintajuinen ja mukava.

        Vasurit kyllä vastustavat Natoa, mutta he vastustavat kaikkea sotilaallista ja aseellista maanpuolustusta.

        Jos Pressut nyt vaaleja ennen vaikenee koko sakki Natosta, on ne täysi mulkkuja!!

        Onko sitä oikeistolaista ehdokasta Varsinais-Suomessa jossain puolueessa, joka on Nato vastainen, mutta maanpuolustushenkinen tai edes demareissa?

        Vitut minä mistään slummien mamuista olen kiinnostunut keskustelemaan, ne on ulkohuusi juttuja ne.

        Olen ulkomaalaisen kanssa itsekin naimisissa (vaimo on Roomalaiskatollinen ja minä Luterilainen), mutta en joudu kärsimään missään puoli-slummissa islamisteista tai somaleista. En voi sanovani vihaavani heitä, tunnen muutaman ”ählämin” :), mutta he ovat yksityisyrittäjiä ja suhteemme on korrektit.

        Olen silti Nationalisti tai paremminkin ”Isänmaalinen” ihan oikealla tavalla, mutta en rasisti ollenkaan vaikka en minäkään noista somaleista pidä, enkä tunnekaan yhtään ja se on hyvä niin.

        Haluan nyt vain tietää Varsinais-Suomen Nato vastaiset ehdokkaat ja vielä sen, että millä perusteella he ovat Natovastaisia. Jos ei tiedä itsekään, niin ei sellaista VOI ÄÄNESTÄÄ parempi jäädä äänestyspäivänä kotiin kirjoittamaan...asiasta, tai tietenkin jo huomenna jos olette noin vaitelijoita.

        - masson

        http://www.saul-masson.info

        PS Kusetetaanko meitä? jos se kannatus on noussut vähän enemmän kuin on itse ansainnutkaan SE SAADAAN MYÖS ENNEN VAALEJA LASKEMAAN!!


    • Persu päivän SANA

      Aikanaan USA.n presidentti nuolivat venäläisten takapuolta ja antoivat toisen maailmansodan
      yhdessä Hitlerin kanssa Puolan jaolla ja Venäjän suomenhyökkäyksellä aloittaneille venäläisille
      sotarikollisille oikeuden valloittaa Petsamon ja Karjalan.

      Voimmeko koskaan luottaa enää USA:han? Ymmärrämme sen ongelmat, mutta Obaman harjoittama
      Medvedevin nuoleminen on kuvottavaa katsella.

      Ehdotan persupolitiikaksi Nato-asiassa seuraavaa:

      Natoon on mentävä koska se on ainoa terrorismin ja islamin vastainen liike jolla on kunnon asevoimat
      Toinen Europpaa ja eurooppalaisuutta puolustava on Paavi ja nykyinen onkin erinomainen eli lutherilaisesta Saksasta joten hän tuntee kyllä suomalaisen ahkeruuden ja lutherilaisuuden,
      mutta Paavilla ei ole armeijaa. tai on mutta se ei ole sitä nykymielessä.

      Suomen on siis nostettava OMAN armeijansa vahvuutta sellaiseksi, että myös sellainen USA:n presidentti
      joka on lökäpöksy, ehtii auttamaan Suomea kun putinistiset ainekset lähtevät vyörymään: Natolla on kuitenkin valtaisa joukko lentokoneita ja risteilyohjuksia, joilla putinistiainesta voidaan karkoittaa
      Suomen maaperältä, kun vain USA:n presidentti saadaan vakuuttuneeksi asian tärkeydestä.

      EU:sta ei tule mitään apua eikä Ruotsista, täysiä tuhkamunia koko remmi.

      Siksi a) kunnollinen oma armeija jolla erittäin hyvin varustettu jalkaväki, koska jalkaväkeä ei
      USA koskaan tule lähettämään Suomeen

      b) selvä salainen lupaus USA:n presidentiltä ilma-aseen ja risteilyohjusten käytöstä heti tarvittaessa
      Suomen alueen puolustamisessa.

      Tästä lähtee persujen isänmaallisuus ja puolustusvalmius.

      • jota ei tule lennokkailla vitseilläsi vaijentaa, siksi valta on nyt äänestäjillä, joiden tulee kilpailuttaa parlamentti luteet oikein kunnolla. Et nyt tolla todellakaan pääse pälkähästäsi.

        http://www.saul-masson.info

        -masson


        "Aikanaan USA.n presidentti nuolivat venäläisten takapuolta ja antoivat toisen maailmansodan
        yhdessä Hitlerin kanssa Puolan jaolla ja Venäjän suomenhyökkäyksellä aloittaneille venäläisille
        sotarikollisille oikeuden valloittaa Petsamon ja Karjalan.

        Voimmeko koskaan luottaa enää USA:han? Ymmärrämme sen ongelmat, mutta Obaman harjoittama
        Medvedevin nuoleminen on kuvottavaa katsella.

        Ehdotan persupolitiikaksi Nato-asiassa seuraavaa:

        Natoon on mentävä koska se on ainoa terrorismin ja islamin vastainen liike jolla on kunnon asevoimat
        Toinen Europpaa ja eurooppalaisuutta puolustava on Paavi ja nykyinen onkin erinomainen eli lutherilaisesta Saksasta joten hän tuntee kyllä suomalaisen ahkeruuden ja lutherilaisuuden,
        mutta Paavilla ei ole armeijaa. tai on mutta se ei ole sitä nykymielessä.

        Suomen on siis nostettava OMAN armeijansa vahvuutta sellaiseksi, että myös sellainen USA:n presidentti
        joka on lökäpöksy, ehtii auttamaan Suomea kun putinistiset ainekset lähtevät vyörymään: Natolla on kuitenkin valtaisa joukko lentokoneita ja risteilyohjuksia, joilla putinistiainesta voidaan karkoittaa
        Suomen maaperältä, kun vain USA:n presidentti saadaan vakuuttuneeksi asian tärkeydestä.

        EU:sta ei tule mitään apua eikä Ruotsista, täysiä tuhkamunia koko remmi.

        Siksi a) kunnollinen oma armeija jolla erittäin hyvin varustettu jalkaväki, koska jalkaväkeä ei
        USA koskaan tule lähettämään Suomeen

        b) selvä salainen lupaus USA:n presidentiltä ilma-aseen ja risteilyohjusten käytöstä heti tarvittaessa
        Suomen alueen puolustamisessa.

        Tästä lähtee persujen isänmaallisuus ja puolustusvalmius. "


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4584
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      27
      2846
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      90
      1931
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1875
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1805
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      38
      1696
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1613
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1414
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1309
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1282
    Aihe