Tämähän on ihan täyttä paskaa koko uskonto,lapsia tapetaan,naisia kivitetään ja miehiä houkutellaan sotaan.Papitkin suomessa sanoi,taistellaan isänmaan ja uskonnonpuolesta ja tehdään suomesta suursuomi.En kyllä ymmärrä tälläistä papistoa jotka suomessakin raiskaava poikia ja nuoria tyttöjä.Lestaadiolaisetkin on aina hyväksikäyttänyt lapsia,peräkylän naisia ja pieniä poikia.Nytkin maailmalla olevat sodat olevat muutoman huuhaa miesten tekemiä (ase tehtaat,CIA,ja muut muitten maidentiedustus palvelut.Näistän on tullut ilmi,vatikaanissakin on papit käyttänyt poikia hyväkseen ja suomessa papit.Lestaadiolaiset puhemiehet on pannut talon äidit,tyttäret ja pojat.Miten sinisilmäistä tämä Suomenkansa on,kun uskoo johkin tollaiseen paskaan.Insinöörit ymmärrän,eihät he ymmärrärä muuta kuin ovat laittaneet paperille ja käytönnössä siitäkin on täyttä paskaa,kun se ei onnistu insinöörin laskelmien mukaan.
Uskot,elämä ja uskonnot
hui lai lee
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512