Eiliseen kuulusteluun Vanhanen otti jo mukaan asianajajan. Sekin on selvä merkki syyllisyydestä.
Aiemmin aina korostettiin, että Vanhanen itse kertoo jne.
Valtakunnanoikeus odottaa mannertenvälistä nahjusta.
Vanhanen käytti jo asianajajaa
7
127
Vastaukset
- Monnimies
Kyllä se niin on, että nyt ei ole hyvin äimät hatussa Vanhasella. Pakko se on myöntää.
- Raskasta nestettä
puna-känisijä, entinen Aili A. kertoo suuruutisiaan, joten hiljentykäämme kuuntelemaan hattukourassa hänen antamaansa towerituomioistuin tiedotettaan.
Nyt saa ottaa jo nlevon, ja hymyillä känällemme säälivästi, jos ei satu purskahtamaaan hörönauruun. - Hekottelija...
Kohta Muna-Matti on tiilenpäitä lukemassa.
Koska mahtaa saada potkut Perheyritysten liitosta?
Muna-Matti sopisi paremmin perseyritysten liittoon... - kylkimyyrykepulainen
kyllä siinä juristi on paikallaan ja voi olla, että kotivakuutus korvaa Matille juristin kulut, vastapuolen ei sitä tarvitse tehdä. Matti yrittää päästä pienellä tuomiolla.
- Oi-oi kepulia!
Vanhanen meni kuulusteluun asianajajan kanssa tapansa mukaan ylimielisesti hymyillen. Kuulusteluista Vanhanen sen sijaan poistui vakavana ja kalpeana. Alkavat olla totiset paikat edessä.
- simppu,
Oi-oi kepulia! kirjoitti:
Vanhanen meni kuulusteluun asianajajan kanssa tapansa mukaan ylimielisesti hymyillen. Kuulusteluista Vanhanen sen sijaan poistui vakavana ja kalpeana. Alkavat olla totiset paikat edessä.
- Ihana Rauha
simppu, kirjoitti:
Ankara tuomio Matti Vanhaselle lisää kansalaisten kunnioitusta Suomen oikeusjärjestelmään. Vain se osoittaa, että oikeuslaitos ei ole korruptoitunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179181Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893790- 212258
- 871403
- 1161178
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063