Sinivalas syö lähes yksinomaan krillejä, pieniä katkarapuja muistuttavia planktonäyriäisiä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sinivalas
mitä sinivalas syö paratiisissa ,jos oletetaan, että leijonatkin syö heinää?
sinivalas paratiisissa
3
181
Vastaukset
>>mitä sinivalas syö paratiisissa ,jos oletetaan, että leijonatkin syö heinää?
Tai mitä ns. lihansyöjäkasvit syövät? Mitä hämähäkki tekee verkoillaan paratiisissa? Mitä käärmeet tekevät myrkkyhampaillaan paratiisissa ja mitä ne siellä syövät?
Nämä kaikki kysymykset ovat osoitus heikosta uskosta. Ei tulisi kyseenalaistaa Jumalan suunnitelmaa paratiisista. Sinivalas syö tietenkin Jumalan valmistamia soijapohjaisia krillivalmisteita, lihansyöjäkasvit syövät puista tippuvia lehtiä ja sama ruokavalio on myös hämähäkeillä, jotka pyydystävät putoavia lehtiä verkollaan. Käärmeen myrkkyhampaat ennallistetaan sellaisiksi kuin ne olivat ennen syntiinlankeemusta, eli virkkuukoukuiksi, joiden avulla käärmeet valmistavat itselleen maittavia aterioita pajupuun kuoresta. Tämä on Jumalan ilkikurinen ja takautuva rangaistus käärmeille, joiden yksi esi-isistä syötti ensimmäiselle ihmisparille nk. pajunköyttä.- lehmänpieru
kasvaa niin isoksi kasvisruualla?
Olisi kiva jos ihmiset voitas ruokkia myös kasvisruualla?
Ei tarviis kasvattaa valtavia nautalaumoja ,joitten tuottama metaani lisää ilmastohaittoja..
Lihansyönti on mennyt överiksi.
Lemille syätetään soijaa, jolla voisi ruokkia maailman nälkäisiä :((( - pullea
kuitenkin kun harmagedon on ohi niin kaikki onkin kasvissyöjiä, tai ei ehkä ihan vielä,koska vielä kerran tulee Alfred Hitchcockin linnut syömään kaiken lihan... ja sitten sen jälkeen ei syödä enää lihaa. idiootteja lintuja kun ne vois jo nytten pikkujälkeläisensä syöttää heinällä , jota varmasti olisi runsaammin tarjolla,kuin matoja ja muita hyönteisiä,koska sillä ilmeisesti elää... jos norsukin... kai se pätee kaikkiin...
ilmeisesti sillon kelpaa uhrata jumalalle pelkkiä hedelmiä, vaikka se ei kainin ja abelin tapauksessa ollutkaan se parempi vaihtoehto. ainiin .. eihän meidän tarvitse,koska jumala muutti mieltä ,eikä tykkääkkään rasvaisista grillijuhlista....
mutta jokatapauksessa... meni sekavaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644