Miitta-täti

ei hymyilyttänyt

Käsi ylös, kenen mielestä tää on hyvää viihdettä!----------- Jaahas ei yhtään kättä noussut!
Voi ei, millaista soopaa.

21

2225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörröperkele

Olen jo aiemmin kypsynyt ko. hahmoon, en katsonut tänään(kään).

• .

hyvää on !

• nyt edes

"Jaahas ei yhtään kättä noussut! "

avannut silmäsi, niin olisit nähnyt niitä käsiä.

• Hyimiitta

Minun mielestä koko Miitta Sorvali on kauhistus, näytteli hän missä vaan.Puhuu aina sellaisilla kummilla tekoäänillä, ehkä näin myös roolien ulkopuolella.Aina luonnoton epäaito yliampuja ja rohmunoloinenkin naiseksi.

• hfkopkpofgk
        Hyimiitta kirjoitti:

Minun mielestä koko Miitta Sorvali on kauhistus, näytteli hän missä vaan.Puhuu aina sellaisilla kummilla tekoäänillä, ehkä näin myös roolien ulkopuolella.Aina luonnoton epäaito yliampuja ja rohmunoloinenkin naiseksi.

Sorvali yrittää olla hauska, onnistumatta siinä. Ja ne laulut, voi että sentään. Eniten myötähäpeää niille vieraille jotka suostuvat tähän "Miitta-tädin terapia-sessioon". Ja tämä ohjelmako on viihdettä?

• Anonyymi
        Hyimiitta kirjoitti:

Järkyttävä tyyppi sarjassa Puhtaat valkeat lakanat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkyttävä tyyppi sarjassa Puhtaat valkeat lakanat

"Tällä alueella asuu arvokkaita ihmisiä " repesin kyllä

• takaisin kohtuun

Itseäni ärsyttää tuo mollaaminen, jota tehdään, ah, niin hauskan huumorin varjolla. Viime jaksossa vierailtiin tehtaassa. Miittatädillä , ( vai mikä se hienostorva olikaan) perässään liuta koululaisia, joille selitettiin, kuinka tehdastyö on aliarvostettua ja tälläiseen työhön joudutte, jos ette ole ahkeria koulussa.
      Samoin eräässä jaksossa vierailtiin köyhien asunnossa. Täällä ei tarvitse riisua kenkiä, eikä näitä ihmisiä tarvitse tervehtiä. ym.ym. HUUMORIA! KYLLÄ! Minä ymmärrän sen huumorilla, mutta miten suhtautuvat nuoret, joiden mielestä heti suoraan koulun penkiltä pitää päästä hyvin palkattuun työhön ja tietenkin ilman koulutusta. Kukaan ei todellakaan haluaisi siivojaksi eikä tehtaalle töihin.
      Tälläiset " huumoripläjäykset" eivät todellakaan lisää nuorten kiinnostusta ko. ammatteihin, joita kuitenkin moni joutuu tekemään nyt ja tulevaisuudessa. Ilman siivoojia hukkuisimme omaan paskaamme ja mitä olisi elämä ilman Nokian uusinta hipaisukännykkää. Työ kuin työ. Pääasia, että on työtä.
      Miitta-tädin terapiaistunnot myös järkkyjä. Kuinka vieraat suostuvat moiseen hölynpölyyn? Toivoisin, että Miitta-täti ryömisi itse takaisin äitinsä kohtuun ja koko ohjelma loppuisi siihen. Se olisi terapiaa meille katsojille.

• ei nauratakaan!

Mutta mitä ihmettä nyt tässä viimeisimmässä jaksossa irvailtiin? Tuli katsottua sitä jaksoa loppuosin, eli näytti olevan hirvittävän nauruäänen omistava Roosa paikalla ja testattavana. Mutta mitä ne naamailmeet olivat - karsean näköiseksi meni Roosankin naama. Ketä he irvailivat vaiko ketään? Itsellä oli ääni pois, kun oli toiset jo nukkumassa, jonkun elokuvan jälkeen tai välissä tuli katsottua sitä loppua Sorvalista, siis nyt tällä viikolla kun se tuli yömyöhällä uusintana.

Joopa joo, jos irvailtiin sitä mitä luulen, niin miten te siellä stadissa suhtaudutte tähän Miittaan kun ja jos häneen vaikkapa lähijunassa törmäätte, huuteletteko selän takana? Vai ettekö kehtaa? Kyllähän taitaa ihmisten ilmoilla kuitenkin sieltä Tapanilasta liikkua - jopa yleisillä.

Juu vähän mautonta. Leena Lehmänperää myöten.

• Stadilainen oon

Miitta Sorvali on ihan jees , mutta Miitta-täti on ihan pepusta. Ei todellakaan ole mitään tarvetta kuittailla lähijunissa. Miksi pitäisi huudella jonkun näyttelijän perään, jos hänen tekemänsä roolisuoritus ei miellytä.
        En ymmärrä. Moinen käytös ei tulisi mieleenkään.

• jkjjkjkjkjjkjkjk
        Stadilainen oon kirjoitti:

Miitta Sorvali on ihan jees , mutta Miitta-täti on ihan pepusta. Ei todellakaan ole mitään tarvetta kuittailla lähijunissa. Miksi pitäisi huudella jonkun näyttelijän perään, jos hänen tekemänsä roolisuoritus ei miellytä.

Jaa, eikös miitta itse kirjoita ohjelmansa, eli omasta päästä keksii vitsinsä, jotka ovat mauttomia, etenkin jos menee vammaisten irvailuksi? Kyllä se ilmentää ihan hänen omaa maailmaansa.

• katos vaan!

????????

Mutta onneksi koko show taisi loppua ....

• Anonyymi00017

Onneksi täällä ei kulje bussit eikä lähi juna,.

• Iltalypsyn jäljiltä. Iltalypsy oli tuolloin 10 vuotta vuosikymmen vanha ja loppunut.

• Anonyymi00013

Miitta on viihteessä ja mainoksissa aina samassa luonteensa mukaisessa roolissa. Kova ja tyhmä.

• Anonyymi00014

Järkyttävä tapaus. En kestä kuunnella tai katsella. Häijyys ja itsekeskeisyys oikein lyö naamalle. Mistä tuollaisia oikein tulee.

• Anonyymi00015

En ymmärrä miksi on luokiteltu komedienneksi, ei sinne päinkään.
      Ei mitään hauskuuttavaa, lähinnä säälittävää katseltavaa huiveineen.

• Anonyymi00016

Miitta mainostaa itseään, kun minä sanon. Eipä kukaan kaipaa Miitan sanomisia. Tyhmääkin tyhmempi mainos.

• Anonyymi00018
      UUSI

Taitaa Telia menettää asiakkaitaan, sillä kovin moni ei varmaan halua olla narsistisen kylmäkön ohjeistuksessa.

• Anonyymi00019
      UUSI

Huhuu, kauhea miitta täti. Hukkaan menny näyttelijän koulutus. Miitta sanoo, sitä ja tätä. Osataan itse elää tänänkin asti ei oo tarvittu miitan neuvoja.

• Anonyymi00020
      UUSI

Onneksi ei ole Teliaa eikä tule

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7051
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      117
      4830
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4086
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      698
      2154
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      248
      1546
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1395
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      54
      1337
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      20
      1037
    Aihe