Miitta-täti

ei hymyilyttänyt

Käsi ylös, kenen mielestä tää on hyvää viihdettä!----------- Jaahas ei yhtään kättä noussut!
Voi ei, millaista soopaa.

13

1515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörröperkele

      Olen jo aiemmin kypsynyt ko. hahmoon, en katsonut tänään(kään).

    • .

      hyvää on !

    • nyt edes

      "Jaahas ei yhtään kättä noussut! "

      avannut silmäsi, niin olisit nähnyt niitä käsiä.

      • Hyimiitta

        Minun mielestä koko Miitta Sorvali on kauhistus, näytteli hän missä vaan.Puhuu aina sellaisilla kummilla tekoäänillä, ehkä näin myös roolien ulkopuolella.Aina luonnoton epäaito yliampuja ja rohmunoloinenkin naiseksi.


      • hfkopkpofgk
        Hyimiitta kirjoitti:

        Minun mielestä koko Miitta Sorvali on kauhistus, näytteli hän missä vaan.Puhuu aina sellaisilla kummilla tekoäänillä, ehkä näin myös roolien ulkopuolella.Aina luonnoton epäaito yliampuja ja rohmunoloinenkin naiseksi.

        Sorvali yrittää olla hauska, onnistumatta siinä. Ja ne laulut, voi että sentään. Eniten myötähäpeää niille vieraille jotka suostuvat tähän "Miitta-tädin terapia-sessioon". Ja tämä ohjelmako on viihdettä?


      • Anonyymi
        Hyimiitta kirjoitti:

        Minun mielestä koko Miitta Sorvali on kauhistus, näytteli hän missä vaan.Puhuu aina sellaisilla kummilla tekoäänillä, ehkä näin myös roolien ulkopuolella.Aina luonnoton epäaito yliampuja ja rohmunoloinenkin naiseksi.

        Järkyttävä tyyppi sarjassa Puhtaat valkeat lakanat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävä tyyppi sarjassa Puhtaat valkeat lakanat

        "Tällä alueella asuu arvokkaita ihmisiä " repesin kyllä


    • takaisin kohtuun

      Itseäni ärsyttää tuo mollaaminen, jota tehdään, ah, niin hauskan huumorin varjolla. Viime jaksossa vierailtiin tehtaassa. Miittatädillä , ( vai mikä se hienostorva olikaan) perässään liuta koululaisia, joille selitettiin, kuinka tehdastyö on aliarvostettua ja tälläiseen työhön joudutte, jos ette ole ahkeria koulussa.
      Samoin eräässä jaksossa vierailtiin köyhien asunnossa. Täällä ei tarvitse riisua kenkiä, eikä näitä ihmisiä tarvitse tervehtiä. ym.ym. HUUMORIA! KYLLÄ! Minä ymmärrän sen huumorilla, mutta miten suhtautuvat nuoret, joiden mielestä heti suoraan koulun penkiltä pitää päästä hyvin palkattuun työhön ja tietenkin ilman koulutusta. Kukaan ei todellakaan haluaisi siivojaksi eikä tehtaalle töihin.
      Tälläiset " huumoripläjäykset" eivät todellakaan lisää nuorten kiinnostusta ko. ammatteihin, joita kuitenkin moni joutuu tekemään nyt ja tulevaisuudessa. Ilman siivoojia hukkuisimme omaan paskaamme ja mitä olisi elämä ilman Nokian uusinta hipaisukännykkää. Työ kuin työ. Pääasia, että on työtä.
      Miitta-tädin terapiaistunnot myös järkkyjä. Kuinka vieraat suostuvat moiseen hölynpölyyn? Toivoisin, että Miitta-täti ryömisi itse takaisin äitinsä kohtuun ja koko ohjelma loppuisi siihen. Se olisi terapiaa meille katsojille.

    • ei nauratakaan!

      Mutta mitä ihmettä nyt tässä viimeisimmässä jaksossa irvailtiin? Tuli katsottua sitä jaksoa loppuosin, eli näytti olevan hirvittävän nauruäänen omistava Roosa paikalla ja testattavana. Mutta mitä ne naamailmeet olivat - karsean näköiseksi meni Roosankin naama. Ketä he irvailivat vaiko ketään? Itsellä oli ääni pois, kun oli toiset jo nukkumassa, jonkun elokuvan jälkeen tai välissä tuli katsottua sitä loppua Sorvalista, siis nyt tällä viikolla kun se tuli yömyöhällä uusintana.

      Joopa joo, jos irvailtiin sitä mitä luulen, niin miten te siellä stadissa suhtaudutte tähän Miittaan kun ja jos häneen vaikkapa lähijunassa törmäätte, huuteletteko selän takana? Vai ettekö kehtaa? Kyllähän taitaa ihmisten ilmoilla kuitenkin sieltä Tapanilasta liikkua - jopa yleisillä.

      Juu vähän mautonta. Leena Lehmänperää myöten.

      • Stadilainen oon

        Miitta Sorvali on ihan jees , mutta Miitta-täti on ihan pepusta. Ei todellakaan ole mitään tarvetta kuittailla lähijunissa. Miksi pitäisi huudella jonkun näyttelijän perään, jos hänen tekemänsä roolisuoritus ei miellytä.
        En ymmärrä. Moinen käytös ei tulisi mieleenkään.


      • jkjjkjkjkjjkjkjk
        Stadilainen oon kirjoitti:

        Miitta Sorvali on ihan jees , mutta Miitta-täti on ihan pepusta. Ei todellakaan ole mitään tarvetta kuittailla lähijunissa. Miksi pitäisi huudella jonkun näyttelijän perään, jos hänen tekemänsä roolisuoritus ei miellytä.
        En ymmärrä. Moinen käytös ei tulisi mieleenkään.

        Jaa, eikös miitta itse kirjoita ohjelmansa, eli omasta päästä keksii vitsinsä, jotka ovat mauttomia, etenkin jos menee vammaisten irvailuksi? Kyllä se ilmentää ihan hänen omaa maailmaansa.


      • katos vaan!
        Stadilainen oon kirjoitti:

        Miitta Sorvali on ihan jees , mutta Miitta-täti on ihan pepusta. Ei todellakaan ole mitään tarvetta kuittailla lähijunissa. Miksi pitäisi huudella jonkun näyttelijän perään, jos hänen tekemänsä roolisuoritus ei miellytä.
        En ymmärrä. Moinen käytös ei tulisi mieleenkään.

        ????????

        Mutta onneksi koko show taisi loppua ....


    • Iltalypsyn jäljiltä. Iltalypsy oli tuolloin 10 vuotta vuosikymmen vanha ja loppunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe