Ulkona näyttää ihan kivalta. Pientä pakkasta. Nyt pistetään tavarat kassiin ja lähdetään nauttimaan vapaasta uinnista.
Alkavat ne Yyterin karnevaalitkin olla lopuillaan. Kun saamme liiton sivuilta lukea todellisuuden karnevaaleista, saamme havaita, että eihän siellä mitään kauheuksia tapahtunut. Sivistyneesti vietettiin hyvää aikaa hyvässä seurassa.
Nyt olen muistanut vilkaista foorumia viikollakin. Se yli viikon takainen järkytti minua sen verran. Saisivat jotkut kasvaa aikuisiksi!
Viime viikolla totesin, että moni täällä kirjoittaja joutaisi lapsenlikaksi pariksi illaksi. Se opettaisi paljon. Etenkin suhtautumista noihin häiriköihin. Kun lapsi alkaa häiriköidä, ei siihen kannata ottaa kantaa. Todeta vain, että ”ai kun kiva” ja olla kuin ei olisi mitään muuta kuullutkaan. Ei kukaan itsekseen jaksa hillua, eivät lapset eivätkä häirikötkään. Joidenkin on vaan mentävä mukaan. Laaduttomuutta, sanon minä.
Niin, olisihan siellä karnevaaleissa ollut mukava käydä. Mutta siellä olisi huvennut muutama satanen ja se on paljon rahaa. Ei minulla ole moisiin hauskuuksiin varaa. Nytkin saan aina joka vuosi säästellä ja kituuttaa, jotta voisin tehdä yhden tosihyvän tai kaksi vaatimattomampaa ulkomaan matkaa vuosittain. Siellä on kunnolliset nakurannat, lämmintä, aurinkoa ja leppoista uimavettä.
Oikeastaan liitto voisi koota tietoa noista ulkomaan kohteista. Siis kohteista, ei vain rannoista. Kreetallakin on monia naturistihotelleja omine rantoineen ja nyt niiden yhteystietoja joutuu kaivelemaan netin syövereistä ja itse järjestelemään varaukset. Noita tietoja minä kaipailen.
No niin, pakkaamaan ja sitten ulos. Hallihan avautuu vasta tunnin päästä.
Karnevaalit lopuillaan
1
942
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028