Hetakiel 36:??

Takstori

Tulessa puhdistetusta Raabaibölistä luettuna...
(MINÄ en sitä polttanut, mutta yx toinen sen teki... Tiettävästi MUSLIMI oli se äijä/akkels)

1: Ja sinä ihmispenikka, ENNUSTA, Siraelin tunturista ja sano:
2: Siraelin tunturit, kuulkaa Herran Horror sana: NÄIN SANO HIRRI, HERRA, KOSKA veikeät viljamit ovat sanoneet teistä: KAS NIIN GAS NIIN, 'Ikuiset kukkulat ovat tulleet meille perintö-osaksi',
3: Ennusta heistä ja sano: Näin sanoo HIRRI, Herra, Koska - niin: koska teitä on hävetetty ja poljettu joka TAOLTA, että joutisitte muiden kansain omaisuudeksi, ja koska te olette HYPAIN kielten ja kansan panettelun alaisina,
4: Siksi Siraeelin vaarat, kuulkaa HIRRIN, Herran sana: Näin sanoo Herra VAAROILLE ja KUMPULOILLE, turhapuroille ja laaksoille, autioille Raunioille, ja Hyväiltyille kaupungeille, jotka ovat joutuneet SAALIIKSI, ja pilaksi muille kansoille, mitä ympärillä on.
5: SIKSI sanoo Horror Herra näin: Totiseti, Kissauteni tulessa minä puhuin MUITA kansoja vastaan ja koko EE-ruudun tuomiota vastaan, jotka ovat kaikesta sydämestään iloiten ja Sielu täynnä ylpeää katsetta ottaneet omakseen MINUN maani karkoittaakseensa siitä IHMISET ja ryöstääkseensä sen...

Lukekaa loput 6...=>99 Hesekielistä...
Samaan runomittaan mieluiten, ei se vanha käänös ole vielä kovin "kommee"....

1

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takstori

17: Värinumero keltainen ja sininen ja ne ovat lähekkäin, eräällä Israelin maakunnalla tulee olemaan Daawidin tähdessä värit kuten RUOTSIN lipussa, en tiedä MIKÄ se on - vielä. Ruotsalaiset etisivät sitä TÄHDISTÖISTÄ!
      Kultaiset kadut deraksilla, ja blooa huussarna, ja meillä sini-vetiset kadut ja valkoiset nurmikot?
      27: Minun asumukseni on oleva heidän päällänsä vaateinansa, ja minä olen HEIDÄN Juhaninsa(HÄN ITSE), ja HE ovat minun kansansi....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe