Tulessa puhdistetusta Raabaibölistä luettuna...
(MINÄ en sitä polttanut, mutta yx toinen sen teki... Tiettävästi MUSLIMI oli se äijä/akkels)
1: Ja sinä ihmispenikka, ENNUSTA, Siraelin tunturista ja sano:
2: Siraelin tunturit, kuulkaa Herran Horror sana: NÄIN SANO HIRRI, HERRA, KOSKA veikeät viljamit ovat sanoneet teistä: KAS NIIN GAS NIIN, 'Ikuiset kukkulat ovat tulleet meille perintö-osaksi',
3: Ennusta heistä ja sano: Näin sanoo HIRRI, Herra, Koska - niin: koska teitä on hävetetty ja poljettu joka TAOLTA, että joutisitte muiden kansain omaisuudeksi, ja koska te olette HYPAIN kielten ja kansan panettelun alaisina,
4: Siksi Siraeelin vaarat, kuulkaa HIRRIN, Herran sana: Näin sanoo Herra VAAROILLE ja KUMPULOILLE, turhapuroille ja laaksoille, autioille Raunioille, ja Hyväiltyille kaupungeille, jotka ovat joutuneet SAALIIKSI, ja pilaksi muille kansoille, mitä ympärillä on.
5: SIKSI sanoo Horror Herra näin: Totiseti, Kissauteni tulessa minä puhuin MUITA kansoja vastaan ja koko EE-ruudun tuomiota vastaan, jotka ovat kaikesta sydämestään iloiten ja Sielu täynnä ylpeää katsetta ottaneet omakseen MINUN maani karkoittaakseensa siitä IHMISET ja ryöstääkseensä sen...
Lukekaa loput 6...=>99 Hesekielistä...
Samaan runomittaan mieluiten, ei se vanha käänös ole vielä kovin "kommee"....
Hetakiel 36:??
Takstori
1
104
Vastaukset
- Takstori
17: Värinumero keltainen ja sininen ja ne ovat lähekkäin, eräällä Israelin maakunnalla tulee olemaan Daawidin tähdessä värit kuten RUOTSIN lipussa, en tiedä MIKÄ se on - vielä. Ruotsalaiset etisivät sitä TÄHDISTÖISTÄ!
Kultaiset kadut deraksilla, ja blooa huussarna, ja meillä sini-vetiset kadut ja valkoiset nurmikot?
27: Minun asumukseni on oleva heidän päällänsä vaateinansa, ja minä olen HEIDÄN Juhaninsa(HÄN ITSE), ja HE ovat minun kansansi....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974