Onpa mukavaa katsoa, kun ohjelman aikana tulee aivan hirveästi mainoskatkoja!
Mainoksia on paljon enemmän, kuin itse ohjelmaa!
Onko muut huomanneet saman?
Liikaa mainoksia!!!
4
394
Vastaukset
- Hyvä, kun on boksi
Tallenna boksiin ja kelaa mainokset yli, niin minä teen. Näin tulee tehtyä itse asiassa lähes kaikille kaupallisten kanavien ohjelmille, sillä mainoskatkojen tiheys pilaa katsomiskokemuksen.
- ironmaden
mutta missä on aidolsarin nimi tossa ylhäällä .eikös se poika ollut vielä kaikkein paras , eikä sitä edes mainosteta .aidolsari kunniaan älkää hävetkö häntä .
- h8h8h8h8h8h8h8
Itse myös kelaan mainokset suoraan ohi vaan. En katso ollenkaan livenä, vaan vasta tunnin parin myöhemmin nauhoituksena, niin ei vaivaa juurikaan mainokset :)
- kiitos edes tästä
Mainoksia voisi olla vähemmän, mutta yksi plussa täytyy kuitenkin antaa uudelle Idols kaudelle. Paljon enemmän koelauluja näytetään televisiossa verrattuna edelliskauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020