Onpa mukavaa katsoa, kun ohjelman aikana tulee aivan hirveästi mainoskatkoja!
Mainoksia on paljon enemmän, kuin itse ohjelmaa!
Onko muut huomanneet saman?
Liikaa mainoksia!!!
4
469
Vastaukset
- Hyvä, kun on boksi
Tallenna boksiin ja kelaa mainokset yli, niin minä teen. Näin tulee tehtyä itse asiassa lähes kaikille kaupallisten kanavien ohjelmille, sillä mainoskatkojen tiheys pilaa katsomiskokemuksen.
- ironmaden
mutta missä on aidolsarin nimi tossa ylhäällä .eikös se poika ollut vielä kaikkein paras , eikä sitä edes mainosteta .aidolsari kunniaan älkää hävetkö häntä .
- h8h8h8h8h8h8h8
Itse myös kelaan mainokset suoraan ohi vaan. En katso ollenkaan livenä, vaan vasta tunnin parin myöhemmin nauhoituksena, niin ei vaivaa juurikaan mainokset :)
- kiitos edes tästä
Mainoksia voisi olla vähemmän, mutta yksi plussa täytyy kuitenkin antaa uudelle Idols kaudelle. Paljon enemmän koelauluja näytetään televisiossa verrattuna edelliskauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585030
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544552Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2881582- 2281298
- 811291
- 681245
- 305988
- 199930
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50810