jos sen tekee peiton alla pimeässä?
Näkeekö jumala
6
150
Vastaukset
- Kdkdkd
Luulisi kaikkivoivaksi väitetyllä jumalalla olevan muutakin ajanvietettä kuin töllistellä toisten muhinointia.
- -
mutta näin ei selvästikään ole.
Välillä tuntuu että jumalan suurin huolenaihe on se, kenen kanssa joku harrastaa seksiä ja missä asennossa. - ....
- kirjoitti:
mutta näin ei selvästikään ole.
Välillä tuntuu että jumalan suurin huolenaihe on se, kenen kanssa joku harrastaa seksiä ja missä asennossa.Kieltää kaiken ja nauttii siitä kun ihmiset tottelevat ja kärsivät.
Silti häntä pitää rakastaa ja palvoa, koska muuten hän laittaa sut helvettiin.
Onneks kyseessä on pelkkä taruolento.
Näkee. Mutta esim. ruotsinlaivalla tehtyjä syntejä Jumala ei näe. Ainakaan sen perusteella mitä (tavallisimmin nuoret) jt:t siellä usein touhuavat.
- pullea
eipä se taida nähdä. muuten se olis nähny kun aadam oli mettässä piilossa omenan jälkeen.. mutta eipä nähny. eipä myöskään nähny kun kain tappo veljensä... tai ei ainakaan puuttunu asiaan..
- Hoi Polloi
Siitä päätellen, että ihmistä luodessa jumala ei käyttänyt kaikkitietävyyttään ei jumala edes aina viitsi katsella ja jos katselee, niin ei huolestu. Näinhän se meni väitetyn Jehovan 1919-tarkastuksenkin jälkeen Rutherfordin kanssa, ukko sai hääräillä mielin määrin ja enkelit senkun toimittivat solkenaan tekstiä painettavaksi. (Josta huomaamme, että jumala osaa ainakin vanhahtavaa amerikanenglantia.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087163
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434564- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737- 191720
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431267