että stadin urpot saa hässäkän aikaiseksi talviklassikossa. Muutaman kerranhan tämän narrijoukkueen fanit ovat kunnostautuneet savupommeillakin vieraspeleissä.
Ja aina faniyhdistys pesee kätensä vaikka nämä urpot kulkevat samoilla busseilla esim. Vieraspeleihin.
Jatkakaa samaan malliin vaan.
oli odotettavissa...
15
420
Vastaukset
- tyjtjye
Yrittävät pellet matkia jotain suuren maailman jalkapallohomokulttuuria. Ovat vielä ylpeitä siitä.
- Llömökjoioijoinosdhu
Jullit oli jo heittelemässä pulloja narrien kulkueeseen ja varmasti myös vittuilivat minkä ehtivät.
Olen seurannut lätkää 30v stadissa ja julli fanit ovat perseestä.
Välillä vanhaakin miestä vituttaa teidän arvostelu itä hki ja amis tai muuten tyhmempiä,kuin te.
Tiedän enemmän duunareita,kuin akateemisia julli faneja on leipureita,taksi suhareita,vahtimestareita jne..
Ihanko ne pojat siellä yksinään tappelun järjesti kyllä siinä molempia tarvitaan (julleja)
Itse en vie yhtään euroa DDR halliin enkä mene sinne muutenkaan ohi ajaessa saatan nostaa fingerin tervehdykseksi. - avautuminen
Llömökjoioijoinosdhu kirjoitti:
Jullit oli jo heittelemässä pulloja narrien kulkueeseen ja varmasti myös vittuilivat minkä ehtivät.
Olen seurannut lätkää 30v stadissa ja julli fanit ovat perseestä.
Välillä vanhaakin miestä vituttaa teidän arvostelu itä hki ja amis tai muuten tyhmempiä,kuin te.
Tiedän enemmän duunareita,kuin akateemisia julli faneja on leipureita,taksi suhareita,vahtimestareita jne..
Ihanko ne pojat siellä yksinään tappelun järjesti kyllä siinä molempia tarvitaan (julleja)
Itse en vie yhtään euroa DDR halliin enkä mene sinne muutenkaan ohi ajaessa saatan nostaa fingerin tervehdykseksi.narrifanilta! Narrifanithan eivät heittäneet soihtua poliisiautoa päin, eihän? Eihän ne pellet oo missään muuallakaan leikkineet soihduilla!?
"Olen seurannut lätkää 30v stadissa..."
Narrit ovat Hesasta ja Hifk Stadista!
"Itse en vie yhtään euroa DDR halliin enkä mene sinne muutenkaan..."
Se on ihan hyvä, että pysyt siellä Ilmalan kirkossa...
"Tiedän enemmän duunareita,kuin akateemisia..."
Totta kai tiedät enemmän duunareita, kuin akateemisia, koska olet itsekin sellainen (kyllä koira koiran tuntee...).
"...ohi ajaessa saatan nostaa fingerin tervehdykseksi."
Ehkä olis parempi pitää molemmat kädet ratissa, kun kirjoittaminenkin näyttää tuottavan suuria vaikeuksia sulle! - Otetaanko erä?
avautuminen kirjoitti:
narrifanilta! Narrifanithan eivät heittäneet soihtua poliisiautoa päin, eihän? Eihän ne pellet oo missään muuallakaan leikkineet soihduilla!?
"Olen seurannut lätkää 30v stadissa..."
Narrit ovat Hesasta ja Hifk Stadista!
"Itse en vie yhtään euroa DDR halliin enkä mene sinne muutenkaan..."
Se on ihan hyvä, että pysyt siellä Ilmalan kirkossa...
"Tiedän enemmän duunareita,kuin akateemisia..."
Totta kai tiedät enemmän duunareita, kuin akateemisia, koska olet itsekin sellainen (kyllä koira koiran tuntee...).
"...ohi ajaessa saatan nostaa fingerin tervehdykseksi."
Ehkä olis parempi pitää molemmat kädet ratissa, kun kirjoittaminenkin näyttää tuottavan suuria vaikeuksia sulle!viestini ja pysyn varmasti pois asbesti luolasta,joka on syövyttänyt julli urpojen aivot.
- Otetaan vaan!
Otetaanko erä? kirjoitti:
viestini ja pysyn varmasti pois asbesti luolasta,joka on syövyttänyt julli urpojen aivot.
Vaikuttaa siltä, että olet jo ottanut liikaa osumia päähäsi (jotka ovat turvottaneet narriaivosi). Vai onko syynä imppaaminen?
- Hit man
Otetaan vaan! kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että olet jo ottanut liikaa osumia päähäsi (jotka ovat turvottaneet narriaivosi). Vai onko syynä imppaaminen?
Täällä pullistelet suojissa niinkuin raukat tekee sä olet omasta mielestä fiksu ja brassaat kieliopillla voi vittu jokin runopoika joka runkkaa anustappi hanurissa.Sinä ja sun osumas sano paikka ja aika niin tavataan ja katsotaan löytyykö sulle jokin hoitopaikka sen jälkeen.Tule yksin äläkä ota muita julleja mukaan ja tietysti se punainen paitasi niin saat syödä sen.
- sulla...
Hit man kirjoitti:
Täällä pullistelet suojissa niinkuin raukat tekee sä olet omasta mielestä fiksu ja brassaat kieliopillla voi vittu jokin runopoika joka runkkaa anustappi hanurissa.Sinä ja sun osumas sano paikka ja aika niin tavataan ja katsotaan löytyykö sulle jokin hoitopaikka sen jälkeen.Tule yksin äläkä ota muita julleja mukaan ja tietysti se punainen paitasi niin saat syödä sen.
jutut on... Shit man!
Sä oot kuitenkin joku tuulen nussima vinkuheinä, räkä kahden stidin välissä, joten eihän sua tarvii edes kunnolla lyödä, ku on jo tapposyyte niskassa! Mulla on sitä massaa (ei läskiä) n. 100 kg ja olen vetäny pataan kaiken maailman karatekoja yms...
Ps. Mitä veikkaat, kumpi osapuoli aloitti tappelun? Vihje: Seuraa esim. tätä viestiketjua. - ____________________
sulla... kirjoitti:
jutut on... Shit man!
Sä oot kuitenkin joku tuulen nussima vinkuheinä, räkä kahden stidin välissä, joten eihän sua tarvii edes kunnolla lyödä, ku on jo tapposyyte niskassa! Mulla on sitä massaa (ei läskiä) n. 100 kg ja olen vetäny pataan kaiken maailman karatekoja yms...
Ps. Mitä veikkaat, kumpi osapuoli aloitti tappelun? Vihje: Seuraa esim. tätä viestiketjua.Mulla 115kg ja osaan hommat ja pituus 200cm astu esiin luuseri.
Mä laitan sulle huomenna numeron,josta saat mut kiinni niin sovitaan tapaaminen. - oöofio
sulla... kirjoitti:
jutut on... Shit man!
Ps. Mitä veikkaat, kumpi osapuoli aloitti tappelun? Vihje: Seuraa esim. tätä viestiketjua.Sun läppäs loppuu nyt ,jos itse otat haasteen epäilen ettet uskalla.Mitä helvettiä pyörit täällä kansan parissa ,jos olet omasta mielestäsi yli vertainen? mene SWE glubbenille ja ole siellä kaltaisiesi seurassa miksi tuhlaat aikaa proleihin? Nauttisitko erästä kunnon narri fanin kanssa,jona luulet voittavasi? Mitä jos häviät? SATTUU!!!
- taas...
____________________ kirjoitti:
Mulla 115kg ja osaan hommat ja pituus 200cm astu esiin luuseri.
Mä laitan sulle huomenna numeron,josta saat mut kiinni niin sovitaan tapaaminen.narrit ovat tappelemassa! Koska te oikein kasvatte aikuisiksi?
Vitun pelle, mun iskä vetää sun iskää turpaan ja sitte se tekee sulle pikkuveljen!!! ;p - ensi kerralla...
oöofio kirjoitti:
Sun läppäs loppuu nyt ,jos itse otat haasteen epäilen ettet uskalla.Mitä helvettiä pyörit täällä kansan parissa ,jos olet omasta mielestäsi yli vertainen? mene SWE glubbenille ja ole siellä kaltaisiesi seurassa miksi tuhlaat aikaa proleihin? Nauttisitko erästä kunnon narri fanin kanssa,jona luulet voittavasi? Mitä jos häviät? SATTUU!!!
selvinpäin, jookosta? ;p
- dsfsdfsdf
Tää on kyllä ihan normi stadilai viestiketju. Hyvin meillä menee..
- et mitä
tarkoittaa "stadilai"???
Ootko Lahest? - kivaa on
et mitä kirjoitti:
tarkoittaa "stadilai"???
Ootko Lahest?kuten aluksi kirjoitin...stadin urpot.
Tämäkin ketju sen taas todisti - mitäs kivaa
kivaa on kirjoitti:
kuten aluksi kirjoitin...stadin urpot.
Tämäkin ketju sen taas todistijylppylässä on (valtroja ei lasketa mukaan)? jylppylässähän on... on... eiku, ei siel ookaan mitään (jos hitaita ihmisiä ei oteta huomioon)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391