oli odotettavissa...

asdfgpl

että stadin urpot saa hässäkän aikaiseksi talviklassikossa. Muutaman kerranhan tämän narrijoukkueen fanit ovat kunnostautuneet savupommeillakin vieraspeleissä.

Ja aina faniyhdistys pesee kätensä vaikka nämä urpot kulkevat samoilla busseilla esim. Vieraspeleihin.

Jatkakaa samaan malliin vaan.

15

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyjtjye

      Yrittävät pellet matkia jotain suuren maailman jalkapallohomokulttuuria. Ovat vielä ylpeitä siitä.

      • Llömökjoioijoinosdhu

        Jullit oli jo heittelemässä pulloja narrien kulkueeseen ja varmasti myös vittuilivat minkä ehtivät.
        Olen seurannut lätkää 30v stadissa ja julli fanit ovat perseestä.
        Välillä vanhaakin miestä vituttaa teidän arvostelu itä hki ja amis tai muuten tyhmempiä,kuin te.
        Tiedän enemmän duunareita,kuin akateemisia julli faneja on leipureita,taksi suhareita,vahtimestareita jne..
        Ihanko ne pojat siellä yksinään tappelun järjesti kyllä siinä molempia tarvitaan (julleja)
        Itse en vie yhtään euroa DDR halliin enkä mene sinne muutenkaan ohi ajaessa saatan nostaa fingerin tervehdykseksi.


      • avautuminen
        Llömökjoioijoinosdhu kirjoitti:

        Jullit oli jo heittelemässä pulloja narrien kulkueeseen ja varmasti myös vittuilivat minkä ehtivät.
        Olen seurannut lätkää 30v stadissa ja julli fanit ovat perseestä.
        Välillä vanhaakin miestä vituttaa teidän arvostelu itä hki ja amis tai muuten tyhmempiä,kuin te.
        Tiedän enemmän duunareita,kuin akateemisia julli faneja on leipureita,taksi suhareita,vahtimestareita jne..
        Ihanko ne pojat siellä yksinään tappelun järjesti kyllä siinä molempia tarvitaan (julleja)
        Itse en vie yhtään euroa DDR halliin enkä mene sinne muutenkaan ohi ajaessa saatan nostaa fingerin tervehdykseksi.

        narrifanilta! Narrifanithan eivät heittäneet soihtua poliisiautoa päin, eihän? Eihän ne pellet oo missään muuallakaan leikkineet soihduilla!?

        "Olen seurannut lätkää 30v stadissa..."

        Narrit ovat Hesasta ja Hifk Stadista!

        "Itse en vie yhtään euroa DDR halliin enkä mene sinne muutenkaan..."

        Se on ihan hyvä, että pysyt siellä Ilmalan kirkossa...

        "Tiedän enemmän duunareita,kuin akateemisia..."

        Totta kai tiedät enemmän duunareita, kuin akateemisia, koska olet itsekin sellainen (kyllä koira koiran tuntee...).

        "...ohi ajaessa saatan nostaa fingerin tervehdykseksi."

        Ehkä olis parempi pitää molemmat kädet ratissa, kun kirjoittaminenkin näyttää tuottavan suuria vaikeuksia sulle!


      • Otetaanko erä?
        avautuminen kirjoitti:

        narrifanilta! Narrifanithan eivät heittäneet soihtua poliisiautoa päin, eihän? Eihän ne pellet oo missään muuallakaan leikkineet soihduilla!?

        "Olen seurannut lätkää 30v stadissa..."

        Narrit ovat Hesasta ja Hifk Stadista!

        "Itse en vie yhtään euroa DDR halliin enkä mene sinne muutenkaan..."

        Se on ihan hyvä, että pysyt siellä Ilmalan kirkossa...

        "Tiedän enemmän duunareita,kuin akateemisia..."

        Totta kai tiedät enemmän duunareita, kuin akateemisia, koska olet itsekin sellainen (kyllä koira koiran tuntee...).

        "...ohi ajaessa saatan nostaa fingerin tervehdykseksi."

        Ehkä olis parempi pitää molemmat kädet ratissa, kun kirjoittaminenkin näyttää tuottavan suuria vaikeuksia sulle!

        viestini ja pysyn varmasti pois asbesti luolasta,joka on syövyttänyt julli urpojen aivot.


      • Otetaan vaan!
        Otetaanko erä? kirjoitti:

        viestini ja pysyn varmasti pois asbesti luolasta,joka on syövyttänyt julli urpojen aivot.

        Vaikuttaa siltä, että olet jo ottanut liikaa osumia päähäsi (jotka ovat turvottaneet narriaivosi). Vai onko syynä imppaaminen?


      • Hit man
        Otetaan vaan! kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että olet jo ottanut liikaa osumia päähäsi (jotka ovat turvottaneet narriaivosi). Vai onko syynä imppaaminen?

        Täällä pullistelet suojissa niinkuin raukat tekee sä olet omasta mielestä fiksu ja brassaat kieliopillla voi vittu jokin runopoika joka runkkaa anustappi hanurissa.Sinä ja sun osumas sano paikka ja aika niin tavataan ja katsotaan löytyykö sulle jokin hoitopaikka sen jälkeen.Tule yksin äläkä ota muita julleja mukaan ja tietysti se punainen paitasi niin saat syödä sen.


      • sulla...
        Hit man kirjoitti:

        Täällä pullistelet suojissa niinkuin raukat tekee sä olet omasta mielestä fiksu ja brassaat kieliopillla voi vittu jokin runopoika joka runkkaa anustappi hanurissa.Sinä ja sun osumas sano paikka ja aika niin tavataan ja katsotaan löytyykö sulle jokin hoitopaikka sen jälkeen.Tule yksin äläkä ota muita julleja mukaan ja tietysti se punainen paitasi niin saat syödä sen.

        jutut on... Shit man!

        Sä oot kuitenkin joku tuulen nussima vinkuheinä, räkä kahden stidin välissä, joten eihän sua tarvii edes kunnolla lyödä, ku on jo tapposyyte niskassa! Mulla on sitä massaa (ei läskiä) n. 100 kg ja olen vetäny pataan kaiken maailman karatekoja yms...

        Ps. Mitä veikkaat, kumpi osapuoli aloitti tappelun? Vihje: Seuraa esim. tätä viestiketjua.


      • ____________________
        sulla... kirjoitti:

        jutut on... Shit man!

        Sä oot kuitenkin joku tuulen nussima vinkuheinä, räkä kahden stidin välissä, joten eihän sua tarvii edes kunnolla lyödä, ku on jo tapposyyte niskassa! Mulla on sitä massaa (ei läskiä) n. 100 kg ja olen vetäny pataan kaiken maailman karatekoja yms...

        Ps. Mitä veikkaat, kumpi osapuoli aloitti tappelun? Vihje: Seuraa esim. tätä viestiketjua.

        Mulla 115kg ja osaan hommat ja pituus 200cm astu esiin luuseri.
        Mä laitan sulle huomenna numeron,josta saat mut kiinni niin sovitaan tapaaminen.


      • oöofio
        sulla... kirjoitti:

        jutut on... Shit man!

        Sä oot kuitenkin joku tuulen nussima vinkuheinä, räkä kahden stidin välissä, joten eihän sua tarvii edes kunnolla lyödä, ku on jo tapposyyte niskassa! Mulla on sitä massaa (ei läskiä) n. 100 kg ja olen vetäny pataan kaiken maailman karatekoja yms...

        Ps. Mitä veikkaat, kumpi osapuoli aloitti tappelun? Vihje: Seuraa esim. tätä viestiketjua.

        Sun läppäs loppuu nyt ,jos itse otat haasteen epäilen ettet uskalla.Mitä helvettiä pyörit täällä kansan parissa ,jos olet omasta mielestäsi yli vertainen? mene SWE glubbenille ja ole siellä kaltaisiesi seurassa miksi tuhlaat aikaa proleihin? Nauttisitko erästä kunnon narri fanin kanssa,jona luulet voittavasi? Mitä jos häviät? SATTUU!!!


      • taas...
        ____________________ kirjoitti:

        Mulla 115kg ja osaan hommat ja pituus 200cm astu esiin luuseri.
        Mä laitan sulle huomenna numeron,josta saat mut kiinni niin sovitaan tapaaminen.

        narrit ovat tappelemassa! Koska te oikein kasvatte aikuisiksi?

        Vitun pelle, mun iskä vetää sun iskää turpaan ja sitte se tekee sulle pikkuveljen!!! ;p


      • ensi kerralla...
        oöofio kirjoitti:

        Sun läppäs loppuu nyt ,jos itse otat haasteen epäilen ettet uskalla.Mitä helvettiä pyörit täällä kansan parissa ,jos olet omasta mielestäsi yli vertainen? mene SWE glubbenille ja ole siellä kaltaisiesi seurassa miksi tuhlaat aikaa proleihin? Nauttisitko erästä kunnon narri fanin kanssa,jona luulet voittavasi? Mitä jos häviät? SATTUU!!!

        selvinpäin, jookosta? ;p


    • dsfsdfsdf

      Tää on kyllä ihan normi stadilai viestiketju. Hyvin meillä menee..

      • et mitä

        tarkoittaa "stadilai"???

        Ootko Lahest?


      • kivaa on
        et mitä kirjoitti:

        tarkoittaa "stadilai"???

        Ootko Lahest?

        kuten aluksi kirjoitin...stadin urpot.

        Tämäkin ketju sen taas todisti


      • mitäs kivaa
        kivaa on kirjoitti:

        kuten aluksi kirjoitin...stadin urpot.

        Tämäkin ketju sen taas todisti

        jylppylässä on (valtroja ei lasketa mukaan)? jylppylässähän on... on... eiku, ei siel ookaan mitään (jos hitaita ihmisiä ei oteta huomioon)!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe