VIPocean

Valtameri klubi

Onko kukaan liittynyt. Maksaa euron luottokortilla ja sitten saa lahjaksi puhelimen. (1-6 vko) Jäsenyys jatkuu maksamalla joka kuukausi n.39€.
Maksullisuudenkaan takia en liittyisi, mutta pitääkö puhelin (lahja) palauttaa, jos eroaa heti sen saatuaan? En saanut vastausta vaikka kysyin asiakaspalvelusta. Ajattelin kysyä jos täällä olisi tietoa tästä Vip clubista.
Ystäväni ajatteli saada edullisen puhelimen, mutta minä epäilen että ostamalla saa sen edullisemmin.

10

1114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysy erossa!

ÄLÄ MAKSA
      ainakaan luottokortilla!
      Muuten alkaa mennä joka kuukausi 39,90e
      VAIKKA OLISIT PERUUTTANUTKIN!!!!
      Mulla on nyt menny 2 x - ja taistelu eroamisesta kesken!
      Eronnu olen heti melkein liittymisen jälkeen ja poistanu profiilin.
      Puhelinta en ole saanut.
      VARO VAARAA!
      joku on puhelimen saanut maksamalla prepaid liittymällä!
      Se on kait ainoo turvallinen tapa asioida huijareiden kanssa!

• ostostuli

Sain sähköpostiin tarjouksen vipoceanilta: 1€ jäsenyys ja matkatelevisio.
      Päätin liittyä jäseneksi mutta en uskaltanut laitaa omani varsinaisen luottokortin tietoja, jotein wirevardiin prepay mastecardin ilmaiseksi ja maksoin sieltä 1 € vipoceanille.
      Jäsenyyden peruutus tapahtuu muutamassa sekunisssa mutta se pitää muistaa vahvistaa ELI sivuilla peru jäsenyys jutun painamisen jälkeen tulee vipoceanin viesteihin uusi viesti jossa pitää vahvistaa peruutus. Näin jäsenyys on sitten peruutettu.
      Lähetin kuvan laskusta heille sähköpostilla ja seuravana päivänä vastaus että ok ja lahja tulee 1-3 viikon päästä.
      Lahja tuli 1 viikossa ja olen todella iloinen tuosta matkatv:stä.
      Tämän jälkeen uskaltaisin tehdä saman omalla luottokortillanikin! Joten teille ketkä epäröitte näissä niin sanon että ei ole mitään pelättävää.

• ostostuli1

Vastaan vielä tähän että nuo henkilöt ketkä eivät ole saaneet lahjaansa tai heiltä on mennyt tuo 39.90 joka kuukausi ,
        NIIN
        a) he eivät ole laittaneet alle 3kk olevaa laskua (vesi,sähkö,tai internet) heille sähköpostilla
        b) he eivät ole vahvistaneet peruutusta vipoceanista.

• thrr6hyyyyyyyyyyj

Elä ihmeessä liity.Jos haluat menettää rahaa niin siitävain.

• per_se

jep älää missään nimessä liittykö tähän paskayheisöön, he käyttävät sinun pankkikorttiasi ilman lupaa vaikka tililläsi ei ole rahaa, eli raha ei lähde tililtä vaan he käyttävät korttia ihan sama onko visa electron vai mikä mutta rahat lähtevät vaikka olet jo kerennyt irtisanoa jäsenyytesi, ei tule olemaan pitäkäikäinen tämä paska

• sarhi.

Mä liityin Vipoceaniin, lähetin kuvan puhelinlaskusta ja ipod shuffle tuli parin viikon päästä postissa :). Tietenki poistin mun käyytäjä tilin.

• tyhmää sakotetaan

minä erehdyin.. ensin meni se euro ja nyt sit 39.90 ja mitään puhelinta sun muutakaan ei kyl kuulu.. vain ja ainoastaan jotain ihme kysymyksiä toisilta käyttäjiltä joita en edes mitenkään tunne...
      toivottavasti sain nyt tilakseni peruutettua siten ettei enää lähde roposet tililtä ihan omineen...?

• Juuusoxy

Säännöissä on mielestäni tulkinnanvaraa. En saanut lahjaa, koska peruin VIP tilauksen "liian aikaisin". Toimin mielestäni sääntöjen mukaan mutta he tulkitsivat säännöt eri tavalla.

“Saadaksensa mainoslahjansa tulee jäsenen lähettää todiste asuinosoitteestaan (alle 3kk vanha vesi-, sähkö-, puhelin- tai Internet-lasku) voimassaolevalla osoitteella jos hänen tilauksensa on aktiivinen, joko sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai faksilla numeroon 34-952 573 962. Emme hyväksy henkilöllisyystodistus- tai passikopioita.”

Tuo teksti tarkoittaa vipoceanin mielestä että tilauksen pitää olla aktiivinen kun tervetuliaislahjaa käsitellään. Siitä ei ollut hyötyä että jo olin maksanut 17€ puhelimesta ja lähbetin kopion sähbkölaskusta. He tosin lupasivat palauttaa rahat, kun erikseen pyysin.

En suosittele liittymistä.

• EFOIQF

vittu mitä mulkkui täytyy avata varmaa uus tili ku ihmiset on nii vitun mulkkui :D

• ei kertakaikkian käy

Joo. Älä liity. Keräävät vain rahaa tililtäsi automaattisesti. Paljon netissä negatiivista!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe