Menkää kaikki sairaat ja kivuista kärsivät kristillisiin kokouksiin, joissa parannetaan sairaita.
Tosiasioita, joita tapahtuu koko ajan ympäri maailmaa on, että kivut lähtevät, kuurot kuulevat, sokeat näkevät ja rammat nousevat pyörätuoleistaan kun Jumala näyttää voimansa.
Esimerkiksi Pirkko Jalovaara kiertää jatkuvati ympäri Suomea. Hänen nettisivuiltaan voitte lukea hänen "kiertueaikataulunsa" sekä parantuneiden todistuksia: www.rukousystavat.fi
Jumala parantaa
8
398
Vastaukset
- tietavainenemma
Elikkä jumala aiheuttaa sairaudet, se on sitä karman lakia, ja sitten jumala parantaa. A vot.
Kehoittaisin kuitenkin käymään lääkärissä ensin. Voihan sitä hoitaa vaikka rintasyöpäänsä rukouksilla ja vaihtoehtohoidoilla. Ei pitäisi sitten pitkälle levinnyttä sairautta enää hoidattaa yhteiskunnan varoin, kun on jo toisenlaisen valinnan tehnyt alkuunsa.
Eli hoitakaa perinteisin keinoin. Tai valitkaa vaihtoehdot. Tai hoitakaa perinteisin keinoin ja käyttäkää "tukihoitona" henkiparantajia. Jos ihminen saa rauhan, niin onhan se paljon, vaikka tauti tappaisikin.- Vaivoista parantunut
Jumala on rakkaus ja haluaisi meidän elävän terveenä. Sairaudet eivät ole siis Jumalasta, vaan paholaisesta tai ihmisen itsensä väärillä elämäntavoilla hankkimia. Jumala kyllä voi sallia sairauksia ihmisille, koska tällä tavalla Hän voi saada ihmisen huutamaan Kaikkivaltiasta Jumalaa avukseen ja etsimään ja kyselemään elämän todellista tarkoitusta.
Moni uskoontullut, eli siis ihminen, joka on hyväksynyt Jeesuksen Kristuksen Herraksi ja Vapahtajakseen on kokenut "sivutuotteena" ihmeparantumisia mitä moninaisimmista sairauksista.
Kaiken maailman henkiparantajille en neuvoisi ketään menemään, mutta menkää seurakuntien rukousiltoihin kohtaamaan Elävää Jeesusta, Ylilääkäriä, sillä Hän todella parantaa ja tekee ihmeitä tänäkin päivänä. - ,
Vaivoista parantunut kirjoitti:
Jumala on rakkaus ja haluaisi meidän elävän terveenä. Sairaudet eivät ole siis Jumalasta, vaan paholaisesta tai ihmisen itsensä väärillä elämäntavoilla hankkimia. Jumala kyllä voi sallia sairauksia ihmisille, koska tällä tavalla Hän voi saada ihmisen huutamaan Kaikkivaltiasta Jumalaa avukseen ja etsimään ja kyselemään elämän todellista tarkoitusta.
Moni uskoontullut, eli siis ihminen, joka on hyväksynyt Jeesuksen Kristuksen Herraksi ja Vapahtajakseen on kokenut "sivutuotteena" ihmeparantumisia mitä moninaisimmista sairauksista.
Kaiken maailman henkiparantajille en neuvoisi ketään menemään, mutta menkää seurakuntien rukousiltoihin kohtaamaan Elävää Jeesusta, Ylilääkäriä, sillä Hän todella parantaa ja tekee ihmeitä tänäkin päivänä.Rukous ja se hävisi minuutissa.
Kipu on suhteellinen käsite. Onhan se selvää, kun tarpeeksi uskoo, ei kipu tunnu niin kovalta. Se ei kuitenkaan liity mitenkään jumalaan, vaan siihen biologiseen tapahtumaketjuun, minkä elimistö käy. Kyllähän monet ihmiset pystyvät luomaan itselleen transsitilan, jolloin voivat vaikka seistä lasinpalasilla tuntematta kipua.
Ihmisen mieli on niin kummallinen rakennelma, mutta ei siinä jumalalla ole mitään tekemistä. Kyllähän ihmisen voi aivopestäkin tuntemaan ja tekemään melkein mitä vain. Nämä kokoukset, joissa parannetaan sairaita ovat verrattavissa melkeinpä taikureiden silmänkääntötemppuihin. Jos joku saa niistä kuitenkin psyykkeensä kautta apua, niin hyvä niin. Aina on hyväksi, jos ei tarvitse syödä paljoa lääkkeitä.- Ron777
Itse olen viimeaikoina koetellut raamatun sitä kohtaa missä kehotetaan kristittyjä rukoilemaan sairaitten puolesta (vaatii muuten iha kauheesti pokkaa) , niin tuloksia on syntynyt ja olen ollut yhtä ihmeissäni kuin se parantunutkin osapuoli. Tän vuoden sisään jo ~20 tapausta missä joku kaveri, tuntematon , uskova tai "uskomaton" on parantunut jostain kivusta (joo oon pitäny listaa). Se on kyllä sinänsä aika vaikee uskoo että kyse ois jostain transsista, jos kysyn joltain , joka ei edes usko jeesukseen että haluisitko et rukoilisin sun päänsärkys puolesta... ja tällä esimerkkitapauksella se oli asteikolla 1-10 tasolla 10 elikkä todella paha kipu. Noh hän kuitenkin suostui siihen että rukoilisin, eikä mennyt kuin 30s kun kysyin, että onkos jotai eroa... Ja jätkä vastaa naama ihan venähtäneenä ettei ole enää yhtään kipua :D Se oli aivan mahtavaa ja rohkaisee muakin paljon. Voihan sitä kuka tahansa uskoa vaikka mihin transsitilaan ja että se sitten syntyy ja menee pois 30s , jonka seurauksena kipu olisi poissa? Itse kuitenkin uskon vakaasti Jeesukseen jatkuvasti yhä enemmän, kun näen yhä useamman ihmisen parantuvan, kun rukoilen sitä Jeesuksen nimessä. Kaikki kunnia Jumalalle siitä! :D
PS. Voittehan te sitä transsiakin kokeilla ku kova migreeni iskee teille , mutta en usko että kestäviä tuloksia syntyy toisin kuin rukoillessa (: Ron777 kirjoitti:
Itse olen viimeaikoina koetellut raamatun sitä kohtaa missä kehotetaan kristittyjä rukoilemaan sairaitten puolesta (vaatii muuten iha kauheesti pokkaa) , niin tuloksia on syntynyt ja olen ollut yhtä ihmeissäni kuin se parantunutkin osapuoli. Tän vuoden sisään jo ~20 tapausta missä joku kaveri, tuntematon , uskova tai "uskomaton" on parantunut jostain kivusta (joo oon pitäny listaa). Se on kyllä sinänsä aika vaikee uskoo että kyse ois jostain transsista, jos kysyn joltain , joka ei edes usko jeesukseen että haluisitko et rukoilisin sun päänsärkys puolesta... ja tällä esimerkkitapauksella se oli asteikolla 1-10 tasolla 10 elikkä todella paha kipu. Noh hän kuitenkin suostui siihen että rukoilisin, eikä mennyt kuin 30s kun kysyin, että onkos jotai eroa... Ja jätkä vastaa naama ihan venähtäneenä ettei ole enää yhtään kipua :D Se oli aivan mahtavaa ja rohkaisee muakin paljon. Voihan sitä kuka tahansa uskoa vaikka mihin transsitilaan ja että se sitten syntyy ja menee pois 30s , jonka seurauksena kipu olisi poissa? Itse kuitenkin uskon vakaasti Jeesukseen jatkuvasti yhä enemmän, kun näen yhä useamman ihmisen parantuvan, kun rukoilen sitä Jeesuksen nimessä. Kaikki kunnia Jumalalle siitä! :D
PS. Voittehan te sitä transsiakin kokeilla ku kova migreeni iskee teille , mutta en usko että kestäviä tuloksia syntyy toisin kuin rukoillessa (:Jos se olisi noin helppoa, niin mihin lääkäreitä enää tarvitaan. Ihmisillä on myös erilaiset kipukynnykset: toinen voi jo pienessä kiputilassa valittaa kovaa kipua ja toinen voi olla tosi sairas ennenkuin reagoi kipuun. Näin ollen pienikin tuen ilmaisu rukoilemalla voi tuoda helpotuksen.
Itse en todellakaan kannata särkylääkkeiden syömistä ja joudun syömään niitä ani harvoin. Minulla oli kuitenkin aikanaan välilevyn pullistuma selässä ja tuskinpa se olisi palautunut takaisin rukoilemalla.
Jos kaikki on noin helppoa, niin miksi sitten viattomat lapset ja aikuiset kärsivät suunnattomia tuskia ja kipua.
Jos parissa kuukaudessa jo 20 ihmistä on päässyt kivuista rukoilusi voimalla, niin eikö sitä voisi sitten jo hyödyntää laajemmalti. Vai onko kyseessä vain harvojen ja valittujen sisäinen juttu?
Enkä todellakaan halua taas vastaukseksi paholaisen temppuja. Se ei käy selitykseksi sille, että viattomat kärsii .Minä uskon, että kaikkeen on selitys. Ihminen näkee ja kokee vaikka minkälaisia asioita, kunhan vaan todella kovasti haluaa.
Mieheni sairasti nuorena pahaa migreeniä ( se sisälsi jopa hallusinaatioita ) ja sai avun akupunktiosta. Kipu on myös siitä hullu juttu, että se voi kadota myös itsestään, yhtä nopeasti kuin on tullutkin.
Jos kuitenkin haluatte uskoa rukouksen voimaan, niin rauhassa vaan. Olethan parantanut rukouksen voimalla jonkun melkein joka toinen päivä. Hyvää jatkoa vaan Sinulle!- ghehtrhhhegrg
mörri2005 kirjoitti:
Jos se olisi noin helppoa, niin mihin lääkäreitä enää tarvitaan. Ihmisillä on myös erilaiset kipukynnykset: toinen voi jo pienessä kiputilassa valittaa kovaa kipua ja toinen voi olla tosi sairas ennenkuin reagoi kipuun. Näin ollen pienikin tuen ilmaisu rukoilemalla voi tuoda helpotuksen.
Itse en todellakaan kannata särkylääkkeiden syömistä ja joudun syömään niitä ani harvoin. Minulla oli kuitenkin aikanaan välilevyn pullistuma selässä ja tuskinpa se olisi palautunut takaisin rukoilemalla.
Jos kaikki on noin helppoa, niin miksi sitten viattomat lapset ja aikuiset kärsivät suunnattomia tuskia ja kipua.
Jos parissa kuukaudessa jo 20 ihmistä on päässyt kivuista rukoilusi voimalla, niin eikö sitä voisi sitten jo hyödyntää laajemmalti. Vai onko kyseessä vain harvojen ja valittujen sisäinen juttu?
Enkä todellakaan halua taas vastaukseksi paholaisen temppuja. Se ei käy selitykseksi sille, että viattomat kärsii .Minä uskon, että kaikkeen on selitys. Ihminen näkee ja kokee vaikka minkälaisia asioita, kunhan vaan todella kovasti haluaa.
Mieheni sairasti nuorena pahaa migreeniä ( se sisälsi jopa hallusinaatioita ) ja sai avun akupunktiosta. Kipu on myös siitä hullu juttu, että se voi kadota myös itsestään, yhtä nopeasti kuin on tullutkin.
Jos kuitenkin haluatte uskoa rukouksen voimaan, niin rauhassa vaan. Olethan parantanut rukouksen voimalla jonkun melkein joka toinen päivä. Hyvää jatkoa vaan Sinulle!se joka kolkuttaa sille avataan, kolkutteliko miehesi nuorena? ei tietenkään.
jeesus on luvannut pitää uskovistaan huolta, sinä et luultavasti kuulu heihin.
se on vähän kuin työpaikka henki, työntekijöistä pidetään huolta. ei toisen firman (jehova esim)
SE joka ottaa rukouksen parantavan voiman vastaan parantuu.
oeltko olllut kokouksissa kun nuin hyvin tiedät että sitä voi hyödyntää laajemmalti? tottakai kaikki ketkä uskoo voi saada siunauksen ja päästä kivuistaan, mutta pitää lähteä liikkeelle, kotiin ei taida kukaan tuölla ellet kuuntele radio day lähetyksiä. usko tulee kuulemisesta.
kokeile, sehän ei maksa mitään joten mksi vielä emmit? - provosaattori
ghehtrhhhegrg kirjoitti:
se joka kolkuttaa sille avataan, kolkutteliko miehesi nuorena? ei tietenkään.
jeesus on luvannut pitää uskovistaan huolta, sinä et luultavasti kuulu heihin.
se on vähän kuin työpaikka henki, työntekijöistä pidetään huolta. ei toisen firman (jehova esim)
SE joka ottaa rukouksen parantavan voiman vastaan parantuu.
oeltko olllut kokouksissa kun nuin hyvin tiedät että sitä voi hyödyntää laajemmalti? tottakai kaikki ketkä uskoo voi saada siunauksen ja päästä kivuistaan, mutta pitää lähteä liikkeelle, kotiin ei taida kukaan tuölla ellet kuuntele radio day lähetyksiä. usko tulee kuulemisesta.
kokeile, sehän ei maksa mitään joten mksi vielä emmit?provo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175