Tämän vuoden idolsin taso on jotain aivan kamalaa. Vaihtakaa edes se kaamea juontaja. Se äijä mikä onkaan ja se nina herala myös.
Myös laulajat....ihmeellisiä rääkyjiä sinne päästetään. Kyllä joukossa muutama helmikin on ollut, ainakin kaksi tai yksi. Mutta aika suuri osa on ihan perusäänellä varustettuja ehkä vähän huolitellumman näköisiä vaan.
ONNETONTA!
Eilisessäkin jaksossa pääsi 3 aivan täyttä tavista jatkoon. Ei voi käsittää. Ei vaan voi. Tuntuu että näistä tietyistä laulajista on jo leivottu voittajia. Tuotantoyhtiö on jo päättänyt ketkä voittaa. Meinaan jo ennakkohype tiettyjen laulajien kohdalla on huomattavasti suurempaa.
ONNETONTA!
Ei voi kun ihmetellä...
1
254
Vastaukset
- Mela-Assi Melassi
Mietippä asiaa siltä kannalta että suomaliassa on vain vähän ihmisiä ja jotta saadaan ohjelmaa myös seuraavaan vaiheeseen pitää siellä olla tietty määrä ihmisiä joten karaoketasoiset pääsee jatkoon. Ja suomalialaiset kuuntelee aivan liikaa suomalialaista musiikkia jossa ei tarvitse edes osata laulaa, kuuntele vaikka iskelmätähtiä tai yleensäkin suomalialaisia listahittejä. Marita Kattilat ja muut osaajat laulaa ihan eri musiikkia ja ovat mualimalla, ei suomaliassa. Ja ohjelman tarkoitus on tuottaa rahaa suomalialaiselle levy-yhtiölle, joten kertakäyttöartistitkin kelpaa jos siitä vähän voittoa tienaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818