Nordea suoraveloitus

rahaton vaik rahat o

Osaatteko sanoa mihin aikaan Nordean suoraveloitus vie tililtä rahat? Mulle tulee rahaa just 15.päivä jolloin sieltä menee yks suoraveloituslasku. Tarvisin kuitenkin nuo rahat mut en saa suoraveloitusta peruttua. Jos käyn vaik ennen aamu seitsemää automaatilla, niin onko sieltä jo tuo suoraveloitus menny.
Kun maksetut rahat kuitenkin jo näkyy aikasemmin eiks näykii?
Kertokaa ny jos tiedätte-

3

1455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jackpot2

Heti klo 24 jälkeen kannattaa alkaa veivaamaan tiliänsä. Joskus veloitukset menee klo 3-7 aamulla joskus heti puolenyön jälkeen kun vuorokausi vaihtuu. Riippuu vähän mistä tapahtuma on tulossa, siis kuka on maksaja. Aktiivisesti vain käy nettipankissa 10 min välein.... tsemppiä.

• leepuzki

Käy konttorissa perumassa suoraveloitus, jos et saa sitä nettipankissa peruttua. Luulisi, että konttorissa saisivat peruttua? Tosiaan, kuten jackpot2 sanoi, suoraveloitukset on tietääkseni ajoitettu omiin kellonaikoihinsa, eli ei voi tietää milloin tarkalleen ottaen menee. Ja eikös rahatkin tule tilille joskus aamuyön hämärissä, en ole tosin varma..

• e

"mut en saa suoraveloitusta peruttua."

miksi et saa peruttua, hetihän sen voi perua netissä, muista sitten tehdä uusi suoraveloitus ja maksaa se lasku joka jäi maksamatta, tai sitten alat makselemaan laskuja.

jos et osaa netissä, soittaenkin onnistuu,
      heti se menee ja "yrittää useamman kerran ehkä 2 päivää, jos ei heti oel rahaa, varmuutta en tiedä.

ei ole mitenkään selvää että samana päivänä maksetut näkyy ensin,
      OP maksetut eivät aina näy samana päivänäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      52
      2638
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe