Osaatteko sanoa mihin aikaan Nordean suoraveloitus vie tililtä rahat? Mulle tulee rahaa just 15.päivä jolloin sieltä menee yks suoraveloituslasku. Tarvisin kuitenkin nuo rahat mut en saa suoraveloitusta peruttua. Jos käyn vaik ennen aamu seitsemää automaatilla, niin onko sieltä jo tuo suoraveloitus menny.
Kun maksetut rahat kuitenkin jo näkyy aikasemmin eiks näykii?
Kertokaa ny jos tiedätte-
Nordea suoraveloitus
3
1455
Vastaukset
- jackpot2
Heti klo 24 jälkeen kannattaa alkaa veivaamaan tiliänsä. Joskus veloitukset menee klo 3-7 aamulla joskus heti puolenyön jälkeen kun vuorokausi vaihtuu. Riippuu vähän mistä tapahtuma on tulossa, siis kuka on maksaja. Aktiivisesti vain käy nettipankissa 10 min välein.... tsemppiä.
- leepuzki
Käy konttorissa perumassa suoraveloitus, jos et saa sitä nettipankissa peruttua. Luulisi, että konttorissa saisivat peruttua? Tosiaan, kuten jackpot2 sanoi, suoraveloitukset on tietääkseni ajoitettu omiin kellonaikoihinsa, eli ei voi tietää milloin tarkalleen ottaen menee. Ja eikös rahatkin tule tilille joskus aamuyön hämärissä, en ole tosin varma..
- e
"mut en saa suoraveloitusta peruttua."
miksi et saa peruttua, hetihän sen voi perua netissä, muista sitten tehdä uusi suoraveloitus ja maksaa se lasku joka jäi maksamatta, tai sitten alat makselemaan laskuja.
jos et osaa netissä, soittaenkin onnistuu,
heti se menee ja "yrittää useamman kerran ehkä 2 päivää, jos ei heti oel rahaa, varmuutta en tiedä.
ei ole mitenkään selvää että samana päivänä maksetut näkyy ensin,
OP maksetut eivät aina näy samana päivänäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319