Oletteko lukeneet
Woody Allenin
Pelkkää anarkiaa
?
Woody Allen
8
404
Vastaukset
Sisäsiittoista huumoria jos huumoria ollenkaan. Ei lainkaan samaa tasoa kuin "Parhaat" ja "Sivuvaikutuksia".
- scarabaeus
Sisäsiittoista huumoria.
Jahas. Voihan sitä niinkin varmaan mietiskellä muutamaa sivua silmäiltyään.
-
Minä kyllä lukaisin koko kirjan kun heti alkutahdeista nappasi mukaansa ja
tykkäsin !
Kirjasen luettuani ajattelin sitten tovin, että missä suomalaisten taiteilijoiden tämäntyyppiset kirjat on. Siis onko niitä ja minkä nimisiä ja kuka kirjoittanut ?
¤
Taiteilijat ON. scarabaeus kirjoitti:
Sisäsiittoista huumoria.
Jahas. Voihan sitä niinkin varmaan mietiskellä muutamaa sivua silmäiltyään.
-
Minä kyllä lukaisin koko kirjan kun heti alkutahdeista nappasi mukaansa ja
tykkäsin !
Kirjasen luettuani ajattelin sitten tovin, että missä suomalaisten taiteilijoiden tämäntyyppiset kirjat on. Siis onko niitä ja minkä nimisiä ja kuka kirjoittanut ?
¤
Taiteilijat ON.Allenin kirja on nimenomaan juutalais-newyorkilaisuutta sisäsiittoisuutta piukassa.
P.S. Minä en "silmäillyt muutamaa sivua", vaan luin ne, enkä suinkaan kaikkia niistä kirjan alusta. Kuten totesin, Allenin kaksi aikaisemmin suomennettua kirjaa ovat aivan eri tasoa. Olen lukenut ne molemmat ja minulla onkin ne. Et sanonut mielipidettäsi niistä, miksiköhän?- scarabaeus
Sologdin kirjoitti:
Allenin kirja on nimenomaan juutalais-newyorkilaisuutta sisäsiittoisuutta piukassa.
P.S. Minä en "silmäillyt muutamaa sivua", vaan luin ne, enkä suinkaan kaikkia niistä kirjan alusta. Kuten totesin, Allenin kaksi aikaisemmin suomennettua kirjaa ovat aivan eri tasoa. Olen lukenut ne molemmat ja minulla onkin ne. Et sanonut mielipidettäsi niistä, miksiköhän?... otsikoit
luin muutaman sivun. Kirjoitinko että silmäilit ne alusta ?
Enkä tietenkään sanonut mielipidettäni Parhaat ja Sivuvaikutuksia,
koska
en ole lukenut niitä.
Mitä muuta haluat tietää ?
- scarabaeus
Hesarissa muuten joku kriitikko kaipaili suomalaista vastaavaa kirjaa, mikäli oikein ymmärsin sen tekstin lukiessani.
Juuh!
Hauskaa.Sontakuoriaiset ja niihin samaistuvat eivät kiinnosta minua ollenkaan. Tämä vastaukseksi kysymykseesi mitä muuta haluan tietää. Alun alkaen lähdin, kirjallisuuden ystävänä, vastaamaan avauskysymykseen auttaakseni edes hiukan tätä näivettyvää palstaa.
Hesaria lukiessani ei ole sattunut silmiini mainitsemaasi kritiikkiä. Oletko varma ettei se ollut Kainuun Sanomissa?
Mitä tulee koko kirjan lukemisen tarpeeseen jotta voisi tietää millainen se on, eräs hyvin suuri kirjailija - jota sinä et tunne - on lausunut:"Meren maun maistaa yhdestä siemauksesta."- scarabaeus
Sologdin kirjoitti:
Sontakuoriaiset ja niihin samaistuvat eivät kiinnosta minua ollenkaan. Tämä vastaukseksi kysymykseesi mitä muuta haluan tietää. Alun alkaen lähdin, kirjallisuuden ystävänä, vastaamaan avauskysymykseen auttaakseni edes hiukan tätä näivettyvää palstaa.
Hesaria lukiessani ei ole sattunut silmiini mainitsemaasi kritiikkiä. Oletko varma ettei se ollut Kainuun Sanomissa?
Mitä tulee koko kirjan lukemisen tarpeeseen jotta voisi tietää millainen se on, eräs hyvin suuri kirjailija - jota sinä et tunne - on lausunut:"Meren maun maistaa yhdestä siemauksesta."höh!.....titta bara sunnuntaihesari 27.3.2011
Kulttuuri
c2
Narsismi nostaa päänsä ja parkaisee / Matti Mäkelä
- scarabaeus
Hs keskustelussakin oli kyllä
aika vinkeitä kirjoituksia
huomasin yks päivä siellä surffatessani.
Kaikkea sitä sitten viriää
milloin mistäkin.
Hauskaa !
Ja Parnassossakin oli jotenkin se yksi aloitus.
Tuli sitten vaan sitäkin lukiessani mieleeni että
onko nämä
kriitikot
jotenkin nyt
alakynnessä ?
Ai ei ole. No ei sit..............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454