Mihin katoaa kultin rahat?

jhklhjkl

osaako joku sanoa mihin katoaa kultin rahat? tuskinpa ovat pienipalkkaisia kultin brooklynin johtajat

33

697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään

Ameriikkaan on mennet vuosikymmenet...siellä eletään leveästi.

• ....

Tämä aihe laitettiin lukkoon ex-saitilla. Todennäköisesti sinulla ei ole paukkuja enempään. Varsinkin kun et tiedä yhtään mitään.

• Aikanaan paljastuu

Beettelissä kaikki saa saman kuukausi rahan siivojista alkaen. Hyvin siellä sitten kaikki tienaa kun ekilläkin ole viime vuosinaan mahdollisuus reissata ulkomaita myöten.
        On se muuten kummaa kuinka helppoa olis olis beettelin pojilla katkaista "huhuilta" siivet avoimin kortein, mutta eihän se käy kun jengi tajuais mikä raha pyörii järjestön sisällä.

• ....
        Aikanaan paljastuu kirjoitti:

Beettelissä kaikki saa saman kuukausi rahan siivojista alkaen. Hyvin siellä sitten kaikki tienaa kun ekilläkin ole viime vuosinaan mahdollisuus reissata ulkomaita myöten.
        On se muuten kummaa kuinka helppoa olis olis beettelin pojilla katkaista "huhuilta" siivet avoimin kortein, mutta eihän se käy kun jengi tajuais mikä raha pyörii järjestön sisällä.

Oikeinko kävi ulkomailla? Eikö hän ja vaimonsa ollut jo eläke iässä. Jos on täysi ylläpito, kahden ihmisen peruseläkkeellä matkustaa vaikka joka kuukausi.

Tosissaan, onko täällä palstalla enää järjellistä toimintaa ollenkaan?

• Raha puhuu aina.
        .... kirjoitti:

Oikeinko kävi ulkomailla? Eikö hän ja vaimonsa ollut jo eläke iässä. Jos on täysi ylläpito, kahden ihmisen peruseläkkeellä matkustaa vaikka joka kuukausi.

Tosissaan, onko täällä palstalla enää järjellistä toimintaa ollenkaan?

Uskontoa ja uskomukset vastaan ei uskovat.
        Sinä varmaan olet niitä, jotka vielä uskovat sama "palkka" siivojasta johtajaan. Huh huuuuuuuu.

• ....
        Raha puhuu aina. kirjoitti:

Uskontoa ja uskomukset vastaan ei uskovat.
        Sinä varmaan olet niitä, jotka vielä uskovat sama "palkka" siivojasta johtajaan. Huh huuuuuuuu.

Ei siinä mitään, mutta toisin väittäjällä on todistustaakka.

Sillä aikaa kun ähellät omaa todistettasi kasaan, lainaan ex jt:n kommenttia H2O:lta

Date Posted: 12/17/2005 06:37:42 AM
        --------------------------------------------------------------------------------
        En ole samaa mielta Valkilan selityksista raha-asioissa.
        Olin itse Betelissa yli kymmenen vuotta, ja nimenomaan osastolla,
        jossa tiedettiin raha-asioista. Ainoita "luxuksia" joita muistan
        oli taloon ostettu auto automaattivaihteistolla (FARMARI TAUNUS*), kun ilmeisesti
        ulkomaalaisena ei osannut manuaalilla ajaa. Siis Mouritz.
        Kerran Sveitsin koordinaattori lahetettiin Ruotsiin laivalla
        vahan paremmassa hytissa, mutta homma meni pilalla kun ei osannut
        kayttaa lammonsaadinta, eika pyytaa apua. Oli palellut koko matkan.
        Jotkut saattoivat lahjoittaa jotain Ekille yksityisesti, mutta
        ei tietaakseni mistaan kovin mahtavasta ollut kysymys.
        Vakilan uskottavuus menee loperoitten juttujen takia.

* Oma tarkennukseni

• ilmainen paratiisi
        .... kirjoitti:

Ei siinä mitään, mutta toisin väittäjällä on todistustaakka.

Sillä aikaa kun ähellät omaa todistettasi kasaan, lainaan ex jt:n kommenttia H2O:lta

Date Posted: 12/17/2005 06:37:42 AM
        --------------------------------------------------------------------------------
        En ole samaa mielta Valkilan selityksista raha-asioissa.
        Olin itse Betelissa yli kymmenen vuotta, ja nimenomaan osastolla,
        jossa tiedettiin raha-asioista. Ainoita "luxuksia" joita muistan
        oli taloon ostettu auto automaattivaihteistolla (FARMARI TAUNUS*), kun ilmeisesti
        ulkomaalaisena ei osannut manuaalilla ajaa. Siis Mouritz.
        Kerran Sveitsin koordinaattori lahetettiin Ruotsiin laivalla
        vahan paremmassa hytissa, mutta homma meni pilalla kun ei osannut
        kayttaa lammonsaadinta, eika pyytaa apua. Oli palellut koko matkan.
        Jotkut saattoivat lahjoittaa jotain Ekille yksityisesti, mutta
        ei tietaakseni mistaan kovin mahtavasta ollut kysymys.
        Vakilan uskottavuus menee loperoitten juttujen takia.

* Oma tarkennukseni

Harhauskosi on vahva.

• ilmainen paratiisi kirjoitti:

Harhauskosi on vahva.

Kommenttiesi taso on säälittävän ja toivottaman rajamailla.

• kkllllllluuuuuuuuuuu
        helel kirjoitti:

Kommenttiesi taso on säälittävän ja toivottaman rajamailla.

äo:si on negatiivinen luku

• kkllllllluuuuuuuuuuu kirjoitti:

äo:si on negatiivinen luku

Vain jos tavallista älykkäämmät ovat kyseisellä asteikolla. Ja siinä tapauksessa sinä olet niin pahasti plussalla ettei sinulle apua löydy.

• farmolo jke
        helel kirjoitti:

Vain jos tavallista älykkäämmät ovat kyseisellä asteikolla. Ja siinä tapauksessa sinä olet niin pahasti plussalla ettei sinulle apua löydy.

tässä se nähdään se kaksinaismoralisti. jos olet jahvelaisia niin kiva huomata että täällä sitä anonyyminä haistatellaan mutta sitten ovilla ollaan niin puhtoisia ja mukavia

• hyvä tapatarttuumyös
        farmolo jke kirjoitti:

tässä se nähdään se kaksinaismoralisti. jos olet jahvelaisia niin kiva huomata että täällä sitä anonyyminä haistatellaan mutta sitten ovilla ollaan niin puhtoisia ja mukavia

patsastelleet ja "hengailleet" mukana vaan, jstkn kumman syystä.. ;)

• farmolo jke kirjoitti:

Missä kohden haistattelen?

Ja miksi kuvittelet että haluaisin kääntää toisen posken? Kääntele itse poskiasi vai halautko että minä vähän flatkuttelen niitä?

• hyvä tapatarttuumyös kirjoitti:

patsastelleet ja "hengailleet" mukana vaan, jstkn kumman syystä.. ;)

Laitatko linkit haistatteluviesteihin, jottei kommenttisi jää pelkäksi patsasteluksi.

• hyvätapainen Ööö
        helel kirjoitti:

Laitatko linkit haistatteluviesteihin, jottei kommenttisi jää pelkäksi patsasteluksi.

se tuskin lienee helel.
        **** täällä sitä anonyyminä haistatellaan mutta sitten ovilla ollaan niin puhtoisia ja mukavia*****
        helel sanoo ihan suoraan kirosanansa omalla rekatulla nimimerkillään.. :)

Linkit olis kiva nähdä?

• hyvätapainen Ööö kirjoitti:

se tuskin lienee helel.
        **** täällä sitä anonyyminä haistatellaan mutta sitten ovilla ollaan niin puhtoisia ja mukavia*****
        helel sanoo ihan suoraan kirosanansa omalla rekatulla nimimerkillään.. :)

Linkit olis kiva nähdä?

Joo.

Tuossa aiempi kirjoitti meikäläiselle näin:

"jos olet jahvelaisia niin kiva huomata että täällä sitä anonyyminä haistatellaan mutta sitten ovilla ollaan niin puhtoisia ja mukavia "

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9658481/48072938

Ihan siis rekkaamattomalla tunnuksella heitti tuollaisen rohkeasti. Totta puhuen, ei täällä juuri haistatteluja näe, eikä varsinkaan todistajilta tai heitä tukevilta henkilöiltä. Olisi tosiaan mukava jos nämä mollaajat laittaisivat ne linkit niihin haistatteluviesteihin. Etteivät vallan pilaa exien mainetta turhan haukkujina.

• Aatteleppa ite.---

Kellä on hienot asunnot ja autot kultin "johtohenkilöistä"...siis sinne. Aika harva joutuu haalaritöitä heistä tekemään.

• ....

Alkoi kiinnostamaan. Älä ylläty jos pyydän todistamaan konkreettisesti väittämiäsi. Riittää oikeaksi todistetut dokumentit. Ole hyvä.

• kottalaa
        .... kirjoitti:

Alkoi kiinnostamaan. Älä ylläty jos pyydän todistamaan konkreettisesti väittämiäsi. Riittää oikeaksi todistetut dokumentit. Ole hyvä.

väitteesi. Todista edes Kristuksen risti paaluksi!!

• 10+4
        kottalaa kirjoitti:

Apostolien tekojen 5:30:ssä apostoli Pietari käyttää sanan stau‧ros′ synonyymina ’puuta’ merkitsevää
        sanaa ksy′lon, mikä osoittaa, ettei kyseessä ollut risti vaan tavallinen pystysuora paalu tai puu.
        Vasta noin 300 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen jotkut kristityiksi tunnustautuvat alkoivat ajaa sellaista näkemystä, että Jeesus kuoli kahdesta puusta koostuvalla ristillä.
        Tämä katsomus perustui kuitenkin perimätietoon ja kreikkalaisen sanan stau‧ros′ virheelliseen soveltamiseen.

On merkittävää, että eräissä roomalaisten teloituksia kuvaavissa vanhoissa piirroksissa näkyy yksinkertainen puupaalu.

• ....
        kottalaa kirjoitti:

Eikö tuota sanota aiheesta sivuun vetämiseksi? TIUKUUU.... tule vinkumaan nopeasti asiasta. Pitää olla tasapuolinen.

• w10 1/12

esim. auttaen luonnonkatastrofien uhreja.
      Kohteissa rakennetaan ja korjataan taloja,jaetaan ilmaiseksi elintarvikkeita, vesipulloja,lääkkeitä,
      telttoja, huopia, vaatteita...
      Tässä pieni pätkä sellaisesta koskien Haitia;
      "Hän kiitti meitä siitä, että olimme työntäneet henkilökohtaiset asiamme syrjään voidaksemme tulla Haitiin.
      - Lounaan jälkeen menimme läheiselle konventtisalille, joka oli muutettu sairaalaksi.
      Tapasin siellä toisia todistajia, jotka olivat tarjoutuneet tulemaan Haitiin, muun muassa saksalaisen lääkäripariskunnan, heidän apulaisensa sekä Sveitsistä saapuneen kätilön.
      Tartuin työhön heti samana iltana. Konventtisalin lattialla patjojen päällä makasi 18 potilasta, joista toiset olivat todistajia ja toiset eivät. Todistajista koostuva hoitohenkilöstö huolehti jokaisesta yhtä hyvin ja antoi ilmaista hoitoa.
      Samana iltana eräs 80-vuotias miespotilas kuoli. Hänen vaimonsa oli hänen vierellään, samoin minä ja huonetoverini. Sen jälkeen nuori Ketly-niminen nainen alkoi vaikertaa tuskissaan. Hänen oikea kätensä oli amputoitu maanjäristyksen aiheuttamien vammojen vuoksi. Hänen vierellään oli todistaja, joka oli pitänyt hänelle raamatuntutkistelua. Tämä sisar oli nukkunut konventtisalissa Ketlyn vuoteen vierellä melkein joka yö.
      Menin Ketlyn luo. Olisin halunnut huojentaa hänen oloaan, mutta hänen tuskansa ei ollut vain fyysistä. Ketly kertoi olleensa ystävättärensä luona maanjäristyksen iskiessä. He eivät olleet tajunneet, mitä tapahtui. Kun he lähtivät juoksemaan parvekkeelle käsi kädessä, seinä kaatui heidän päälleen ja he jäivät puristuksiin pirstaleiden alle. Ketly huusi ystäväänsä, mutta tämä ei vastannut. Ketly sanoi tienneensä heti, että tämä oli kuollut. Ystävän ruumis oli osittain Ketlyn päällä siihen asti, kun hänet neljän tunnin kuluttua pelastettiin. Ketly menetti oikean kätensä olkanivelestä alaspäin.
      Ensimmäisen salilla viettämäni yön aikana Ketly eli kokemuksensa uudelleen aina, kun yritti vaipua uneen. Nyyhkyttäen hän sanoi minulle: ”Tiedän, mitä Raamattu sanoo viimeisistä päivistä ja maanjäristyksistä. Tiedän, että meillä on onnellinen tulevaisuudentoivo. Minun pitäisi olla kiitollinen siitä, että olen elossa. Mutta kuvittele itsesi minun asemaani. Ensin kaikki on hyvin – ja sitten ennen kuin huomaatkaan, elämäsi on kääntynyt ylösalaisin.” Tunsin itseni täysin avuttomaksi. Halasin häntä ja puhkesin itsekin kyyneliin. Me molemmat itkimme, kunnes hän nukahti.
      Joka päivä yksi lääkäri ja kaksi hoitajaa lähetettiin auttamaan hoitoa tarvitsevia. Minut lähetettiin Petit Goaveen, joka sijaitsee noin kahden tunnin ajomatkan päässä Port-au-Princesta. Mukana oli kaksi muuta vapaaehtoista: hoitaja Floridasta ja lääkäri Ranskasta. Pääsimme perille puoli kymmeneltä aamulla, purimme tavaramme ja veimme ne sisälle paikalliseen valtakunnansaliin. Ihmisille oli kerrottu tulostamme, joten he istuivat odottamassa meitä.
      Ryhdyimme heti työhön. Oli kuuma, ja hoitoa tarvitsevien jono piteni pitenemistään. Vasta noin kolmen aikaan pystyimme pitämään tauon. Me kolme annoimme tuon päivän aikana 114 rokotusta, minkä lisäksi annoimme 105:lle muunlaista hoitoa. Olin lopen uupunut mutta onnellinen siitä, että saatoimme auttaa tarpeessa olevia.
      Olin avustustyössä Haitissa vähän yli kaksi viikkoa. Lähes joka ilta menin konventtisalille kahdentoista tunnin työvuoroon. Vastuu oli raskas, enkä ollut kokenut sellaista aiemmin. Siellä oleminen oli kuitenkin etuoikeus ja siunaus. Olen onnellinen siitä, että saatoin tuoda vähän lohtua ja helpotusta haitilaisille, jotka ovat kärsineet kovasti.
      -- esimerkki juurrutti mieleeni, että meidän ei tarvitse olla rikkaita tai edes terveitä jakaaksemme omastamme toisille.
      Samanlainen henki vallitsi myös vapaaehtoisryhmämme joukossa. Yksi ei voinut itse hyvin; toinen kärsi selkäsäryistä. Jokainen kuitenkin pani potilaiden tarpeet oman mukavuutensa edelle. Se antoi minulle tarvitsemaani rohkaisua. Me kaikki olimme toisinaan tunneperäisesti, henkisesti ja fyysisesti uuvuksissa, mutta tuimme toisiamme ja jatkoimme työtämme. Olen kiitollinen saadessani kuulua samaan järjestöön huomaavaisten, rakkaudellisten ja uhrautuvaisten kristittyjen kanssa.
      Ennen Haitista lähtöäni kaksi potilasta, joilta oli amputoitu oikea käsi, onnistuivat kirjoittamaan minulle kiitoskirjeet. He vaativat, että lukisin ne vasta lentokoneessa, joten tein niin. Kirjeet liikuttivat minua, enkä voinut lakata itkemästä.
      Kotiinpaluuni jälkeen olen pitänyt yhteyttä joihinkin Haitissa tapaamiini uusiin ystäviin. Vaikeuksien ja kriisien aikana ystävyyssuhteet joutuvat koetukselle ja niistä tulee lujia. "
      Lahjoituksina saatuja varoja on käytetty näihin avustustöihin.
      Ihailtavaa on että lääkäri- ja sairaanhoitaja- Jt ovat menneet auttamaan avun tarpeessa olevia--palkatta.

• JT-tutkija

Brooklyniin ja sitten ne sijoitetaan riistoyhtiöiden osakkeisiin Wall Streetillä ja voitot menevät JT:ien pohjattomiin taskuihin!

• ....

Eikö tutkijalla ole enempää todisteita? Minun tutkimuksessani näytti menneen miljoonat Afrikkaan.

• giyrytghg

Toistaiseksi ei taida olla varmaa tietoa kenen liiveihin fyrkat valuvat. Saattaa olla, että joskus vielä karvas totuus paljastuu.
      Vaikka esim. hallintoelin tai muut suuremmat kapiaiset ei rahaa itselleen suuria summia saisikaan, on huomioitava heidän muut kulunsa. Jeppuloilla on käsittääkseni parikin omaa pienkonetta(voi katsos tarkastella toimintaa kauempanakin), huviloita eliitin käyttöön(kun on niin raskasta olla jumalan ainoa viestintäkanava), melko hyvät "työtilat" ja tietysti kaikki kulut maksetaan. Moni kaveri korkealla pallilla on siellä vallan käytön takia, ei rahan. Rahaa saa aina jos kovasti haluaa, mutta valta se vasta humalluttaa, ainakin kun voi tanssittaa miljoonia työmuurahaisia miten tahtoo.
      Parastahan on, kun kukaan ei edes uskalla kyseenalaistaa koko hommaa!

• ....

Kuule, jos ei saa palkaa, kai on kohtuullista, että edes kulut maksetaan? Kuten myös muille vapaaehtoisesti työskenteleville. Kukaan ei ole väittänyt, että olisi jotain erityiskohtelua tarjolla. Sitä ei väittänyt edes hallintoelimestä erotettu Franz. Tuon luulisi vakuuttaneen luupäisemmänkin, mutta ei, pitää vaan saada jauhaa tyhjää.

• fyttyfyti
        .... kirjoitti:

Kuule, jos ei saa palkaa, kai on kohtuullista, että edes kulut maksetaan? Kuten myös muille vapaaehtoisesti työskenteleville. Kukaan ei ole väittänyt, että olisi jotain erityiskohtelua tarjolla. Sitä ei väittänyt edes hallintoelimestä erotettu Franz. Tuon luulisi vakuuttaneen luupäisemmänkin, mutta ei, pitää vaan saada jauhaa tyhjää.

kuluthan sitten voivatkin olla vaikka kuinka suuret...

• exexex
        fyttyfyti kirjoitti:

en minäkään rahaa tarvitsisi, jos kaikki kulut maksettaisiin. Rahaa saadessani se menee kuluihin.

• ....
        fyttyfyti kirjoitti:

Etkö sä vieläkään ymmärtänyt? Se jonka väität erikoiskohtelua saaneen, sai kenkää ja asui asuntovaunussa. Ei hän kirjassaan kertonut mitään erikoiskohtelua saaneen.

On sulla huonot tiedot.

• kgiyt6t
        .... kirjoitti:

Etkö sä vieläkään ymmärtänyt? Se jonka väität erikoiskohtelua saaneen, sai kenkää ja asui asuntovaunussa. Ei hän kirjassaan kertonut mitään erikoiskohtelua saaneen.

On sulla huonot tiedot.

osoitatko missä olen jonkin erityisen henkilön(nimi?) osoittanut?
        Vai ovatko nämä normaaleja harhaluulojasi?

• ....
        kgiyt6t kirjoitti:

Kohdistit väitteesi juuri siihen henkilöön, kun esittelet oletuksiasi.Mutta ethän sinä näemmä tiedä mistä puhun, vaikka olet kuulemma niin selvillä Jt:jista.

• kgiyt6t kirjoitti:

Osoita sinä että omat väitteesi ovat totta. Pelkkä arvelu ei vielä todista mitään.

• GuardianAngel123

kokemuksen pohjalta voin sanoa, että Jehovan todistajissa on varsin suuri joukko pienituloisia ihmisiä. Moni ihminen tekee ansiotyönsä varsin sinnikkäästi, moni tekee yhteiskunnallisesti katsoen 'melko vaatimatonta työtä.' Tosin näissäkin on ihmisiä joilla ei ole helppoa elämässään ja joutuvat elämään yhteiskunnan tuella. Kuitenkin, suuri osa Jehovan todistajista tekee ahkerasti töitä.

Se mistä johtuu, että näet nämä 'hienot autot' jne on se, että moni Jehovan todistaja on tietyllä tavalla varsin säästäväinen, mahdollistaen sen että näet näitä 'varallisuuden symboleja'

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe