Joskus heitän tahalleen spermat kerrostaloni yleisen saunan lauteille. Fanatsioin, että seuraava, nuori naissaunoja lähtee tiinehtymään mälleistäni. Enkö oo reilu kaveri!?
Spermalinko
8
2909
Vastaukset
- Veikkou
paikoilla on kielletty masturboida. Pistin poliisille linkin tästä, kyllä ne sun IP osoitteen saa selvillä ja missä asut.
- reilu kaveri
Justiinsa...ja Karhukopla paikalle.
Saanko ehdollista sakot...vai joudunko peräti nuolemaan omat mällini?
- virtatio
tosi reilua ajattelua! sulta varmaan suihkuaa paljon spermaa.
toivottavasti nainen osaa istua oikealle kohdalle!- Saman rapun mamselli
Juu, se on reilu kaveri, se. Ja onneksi noita nuoria miehiä on meidän taloyhtiössä niin vähän, että tiedän kenet yhytän dna-testeihin. Saan näin kätevästi ilmaiset siemenet ja lisäksi vielä elättäjän lapselleni. Miesrintamalla noin muuten ei ole oikein lykästänyt ja kello tikittää melkein yhtä lujaa kuin olemukseni rapistuu. Elämä on helppoa kun on avuliaita herrasmiehiä :)
- Nami Nami
moi olen homoseksuelli Håkan ja nuolen aina lauteet ennen niille istumista !
Että en usko että spermasi ehtii jonkun naisen jalkoväliiin!! Hihii !!
Minun suuhuni ne joutuvat !! - Vitu sika! :D
No itse olen 18-vuotias nuori nainen ja pidän tuota todella oksettavana, ei ole milläänlailla kiihottavaa. xD
Sitä paitsi en oo koskaa nähny kenenkään istuvan vittu kiinni lauteessa, sillä naisen anatomia ei sitä normaalissa istumis-asennossa salli.
Ja kaiken lisäksi ei kukaan haluaisikaan istua pillu ihan kiinni lauteilla, aina on mulle ja sisaruksille varotettu pöpöistä, ja aina on pefletti tms.
Ja kyllä mälli siinä saunan lauteilla näkyisi ennenkuin istuisi. Ja jos minä näkisin mälliä lauteilla, ilmoittaisin talonmiehelle. Varmana tulis joka rappuun viesti jostain pervosta, ja olisi kehoitus että "soittakaa poliisille jos huomaatte jtn epäilyttävää toimintaa". Näin.
Vaikka mälläisitkin lauteille, niin olisi kumminkin aika ennenku olisi toisen saunojan vuoro, eli siittiöt kuolisivat siellä saunassa kun on niin lämmin: kuivuisi ja kuolisi. :)
Johan on turhat odotukset, vanha ruttukulli. :D- Anonyymi
moro saako tulla nussimaan susta ilmat pihalle?
- Anonyymi
Apua... Mä harrastin seksiä yhen naapurin kanssa saunan suihkuhuoneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061