Spermalinko

reilu kaveri

Joskus heitän tahalleen spermat kerrostaloni yleisen saunan lauteille. Fanatsioin, että seuraava, nuori naissaunoja lähtee tiinehtymään mälleistäni. Enkö oo reilu kaveri!?

8

2257

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkou

      paikoilla on kielletty masturboida. Pistin poliisille linkin tästä, kyllä ne sun IP osoitteen saa selvillä ja missä asut.

      • reilu kaveri

        Justiinsa...ja Karhukopla paikalle.

        Saanko ehdollista sakot...vai joudunko peräti nuolemaan omat mällini?


    • virtatio

      tosi reilua ajattelua! sulta varmaan suihkuaa paljon spermaa.
      toivottavasti nainen osaa istua oikealle kohdalle!

      • Saman rapun mamselli

        Juu, se on reilu kaveri, se. Ja onneksi noita nuoria miehiä on meidän taloyhtiössä niin vähän, että tiedän kenet yhytän dna-testeihin. Saan näin kätevästi ilmaiset siemenet ja lisäksi vielä elättäjän lapselleni. Miesrintamalla noin muuten ei ole oikein lykästänyt ja kello tikittää melkein yhtä lujaa kuin olemukseni rapistuu. Elämä on helppoa kun on avuliaita herrasmiehiä :)


    • Nami Nami

      moi olen homoseksuelli Håkan ja nuolen aina lauteet ennen niille istumista !
      Että en usko että spermasi ehtii jonkun naisen jalkoväliiin!! Hihii !!
      Minun suuhuni ne joutuvat !!

    • Vitu sika! :D

      No itse olen 18-vuotias nuori nainen ja pidän tuota todella oksettavana, ei ole milläänlailla kiihottavaa. xD
      Sitä paitsi en oo koskaa nähny kenenkään istuvan vittu kiinni lauteessa, sillä naisen anatomia ei sitä normaalissa istumis-asennossa salli.
      Ja kaiken lisäksi ei kukaan haluaisikaan istua pillu ihan kiinni lauteilla, aina on mulle ja sisaruksille varotettu pöpöistä, ja aina on pefletti tms.
      Ja kyllä mälli siinä saunan lauteilla näkyisi ennenkuin istuisi. Ja jos minä näkisin mälliä lauteilla, ilmoittaisin talonmiehelle. Varmana tulis joka rappuun viesti jostain pervosta, ja olisi kehoitus että "soittakaa poliisille jos huomaatte jtn epäilyttävää toimintaa". Näin.
      Vaikka mälläisitkin lauteille, niin olisi kumminkin aika ennenku olisi toisen saunojan vuoro, eli siittiöt kuolisivat siellä saunassa kun on niin lämmin: kuivuisi ja kuolisi. :)

      Johan on turhat odotukset, vanha ruttukulli. :D

      • Anonyymi

        moro saako tulla nussimaan susta ilmat pihalle?


    • Anonyymi

      Apua... Mä harrastin seksiä yhen naapurin kanssa saunan suihkuhuoneessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe