Spermalinko

reilu kaveri

Joskus heitän tahalleen spermat kerrostaloni yleisen saunan lauteille. Fanatsioin, että seuraava, nuori naissaunoja lähtee tiinehtymään mälleistäni. Enkö oo reilu kaveri!?

8

2452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkou

paikoilla on kielletty masturboida. Pistin poliisille linkin tästä, kyllä ne sun IP osoitteen saa selvillä ja missä asut.

• reilu kaveri

Justiinsa...ja Karhukopla paikalle.

Saanko ehdollista sakot...vai joudunko peräti nuolemaan omat mällini?

• virtatio

tosi reilua ajattelua! sulta varmaan suihkuaa paljon spermaa.
      toivottavasti nainen osaa istua oikealle kohdalle!

• Saman rapun mamselli

Juu, se on reilu kaveri, se. Ja onneksi noita nuoria miehiä on meidän taloyhtiössä niin vähän, että tiedän kenet yhytän dna-testeihin. Saan näin kätevästi ilmaiset siemenet ja lisäksi vielä elättäjän lapselleni. Miesrintamalla noin muuten ei ole oikein lykästänyt ja kello tikittää melkein yhtä lujaa kuin olemukseni rapistuu. Elämä on helppoa kun on avuliaita herrasmiehiä :)

• Nami Nami

moi olen homoseksuelli Håkan ja nuolen aina lauteet ennen niille istumista !
      Että en usko että spermasi ehtii jonkun naisen jalkoväliiin!! Hihii !!
      Minun suuhuni ne joutuvat !!

• Vitu sika! :D

No itse olen 18-vuotias nuori nainen ja pidän tuota todella oksettavana, ei ole milläänlailla kiihottavaa. xD
      Sitä paitsi en oo koskaa nähny kenenkään istuvan vittu kiinni lauteessa, sillä naisen anatomia ei sitä normaalissa istumis-asennossa salli.
      Ja kaiken lisäksi ei kukaan haluaisikaan istua pillu ihan kiinni lauteilla, aina on mulle ja sisaruksille varotettu pöpöistä, ja aina on pefletti tms.
      Ja kyllä mälli siinä saunan lauteilla näkyisi ennenkuin istuisi. Ja jos minä näkisin mälliä lauteilla, ilmoittaisin talonmiehelle. Varmana tulis joka rappuun viesti jostain pervosta, ja olisi kehoitus että "soittakaa poliisille jos huomaatte jtn epäilyttävää toimintaa". Näin.
      Vaikka mälläisitkin lauteille, niin olisi kumminkin aika ennenku olisi toisen saunojan vuoro, eli siittiöt kuolisivat siellä saunassa kun on niin lämmin: kuivuisi ja kuolisi. :)

Johan on turhat odotukset, vanha ruttukulli. :D

• Anonyymi

moro saako tulla nussimaan susta ilmat pihalle?

• Anonyymi

Apua... Mä harrastin seksiä yhen naapurin kanssa saunan suihkuhuoneessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      79
      1965
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      115
      1842
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      302
      1525
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      250
      1429
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      188
      1290
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1157
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1099
    8. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      302
      1008
    9. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      88
      986
    10. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      225
      968
    Aihe