Spermalinko

reilu kaveri

Joskus heitän tahalleen spermat kerrostaloni yleisen saunan lauteille. Fanatsioin, että seuraava, nuori naissaunoja lähtee tiinehtymään mälleistäni. Enkö oo reilu kaveri!?

8

2500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkou

paikoilla on kielletty masturboida. Pistin poliisille linkin tästä, kyllä ne sun IP osoitteen saa selvillä ja missä asut.

• reilu kaveri

Justiinsa...ja Karhukopla paikalle.

Saanko ehdollista sakot...vai joudunko peräti nuolemaan omat mällini?

• virtatio

tosi reilua ajattelua! sulta varmaan suihkuaa paljon spermaa.
      toivottavasti nainen osaa istua oikealle kohdalle!

• Saman rapun mamselli

Juu, se on reilu kaveri, se. Ja onneksi noita nuoria miehiä on meidän taloyhtiössä niin vähän, että tiedän kenet yhytän dna-testeihin. Saan näin kätevästi ilmaiset siemenet ja lisäksi vielä elättäjän lapselleni. Miesrintamalla noin muuten ei ole oikein lykästänyt ja kello tikittää melkein yhtä lujaa kuin olemukseni rapistuu. Elämä on helppoa kun on avuliaita herrasmiehiä :)

• Nami Nami

moi olen homoseksuelli Håkan ja nuolen aina lauteet ennen niille istumista !
      Että en usko että spermasi ehtii jonkun naisen jalkoväliiin!! Hihii !!
      Minun suuhuni ne joutuvat !!

• Vitu sika! :D

No itse olen 18-vuotias nuori nainen ja pidän tuota todella oksettavana, ei ole milläänlailla kiihottavaa. xD
      Sitä paitsi en oo koskaa nähny kenenkään istuvan vittu kiinni lauteessa, sillä naisen anatomia ei sitä normaalissa istumis-asennossa salli.
      Ja kaiken lisäksi ei kukaan haluaisikaan istua pillu ihan kiinni lauteilla, aina on mulle ja sisaruksille varotettu pöpöistä, ja aina on pefletti tms.
      Ja kyllä mälli siinä saunan lauteilla näkyisi ennenkuin istuisi. Ja jos minä näkisin mälliä lauteilla, ilmoittaisin talonmiehelle. Varmana tulis joka rappuun viesti jostain pervosta, ja olisi kehoitus että "soittakaa poliisille jos huomaatte jtn epäilyttävää toimintaa". Näin.
      Vaikka mälläisitkin lauteille, niin olisi kumminkin aika ennenku olisi toisen saunojan vuoro, eli siittiöt kuolisivat siellä saunassa kun on niin lämmin: kuivuisi ja kuolisi. :)

Johan on turhat odotukset, vanha ruttukulli. :D

• Anonyymi

moro saako tulla nussimaan susta ilmat pihalle?

• Anonyymi

Apua... Mä harrastin seksiä yhen naapurin kanssa saunan suihkuhuoneessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      7251
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3360
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1490
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      22
      1401
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1386
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      181
      1380
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      144
      1249
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      51
      1153
    9. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      166
      985
    10. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      976
    Aihe