SANAN VAPAUS.

Oikeuden tie.

Älkää olko niiden kaltaisia, joita ohjataan ohjaimilla, joita valjastetaan kivirekeä vetämään. Totuudella on monet kasvot: " Viha, uskonto, uskomukset, ja kaikkinaiset saastaiset opit". Kaikki he huutavat meillä on totuus hallussamme! Tulkaa meidän luo, niin me opetamme teille oikeuden tien. Me olemme se oikeus teille. Me annamme lemmen marjojamme teille ja ostamme itsemme teille.

Ymmärtäväinen ymmärtää tämän kirjoituksen ja ne jotka eivät ymmärrä minua, ne loukkaantuvat. Minä olen teille se loukkauskivi. Elävä esitys kaikkinako aikoina? Ei vaan nyt kun te kuulisitte minun ääneni, niin te saisitteko elää? Ei niin vaan minä saan teille elää ja opetta oikeuden ainokaisen tien. Jeesuksen Kristuksen elämän tien, joka on täynnä tuskaa ja ahdistusta, sillä teidän korvanne ovat käyneet kuuroiksi kuulemaan oikeuden ääntä, joka etsii ja vartoaa elon kallista viljaa.
Kellä on kuulevat korvat ja avoin mieli vastaan ottamaan oikeuden sanat?

3

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdys sana

      ???

      • Niin on.

        Turha odottaa Jeesusta, joka tulisi pilvien päällä ja muuttaisi " Meidät hänen kirkautensa ruumiin kaltaiseksi silmän räpäyksessä". Tuo kirjoitus ei tarkoita tätä meidän lihassa elettävää aikaa, vaan Taivaassa elettävänä aikana niin voi tapahtua, jos minä annan itselleni luvan sellaiseen joskus.

        Vääriä Kristuksia on kai tullut kautta aikojen. Suuria puhujia tällä tarkoitetaan. Entäs kun tuleekin oikea lihaan, niin häneen onkin vaikea uskoa. Varsinkin kun lukee Jesaja 53. luvun.

        "Löytäneekö Ihmisen Poika uskoa maasta kun tulen uutena korjaamaan omani pois, joista en tänä päivänä haluakkaan korjata ketään pois, sillä niin huonoksi kaikki on tullut.


      • Hoshanii nyt.
        Niin on. kirjoitti:

        Turha odottaa Jeesusta, joka tulisi pilvien päällä ja muuttaisi " Meidät hänen kirkautensa ruumiin kaltaiseksi silmän räpäyksessä". Tuo kirjoitus ei tarkoita tätä meidän lihassa elettävää aikaa, vaan Taivaassa elettävänä aikana niin voi tapahtua, jos minä annan itselleni luvan sellaiseen joskus.

        Vääriä Kristuksia on kai tullut kautta aikojen. Suuria puhujia tällä tarkoitetaan. Entäs kun tuleekin oikea lihaan, niin häneen onkin vaikea uskoa. Varsinkin kun lukee Jesaja 53. luvun.

        "Löytäneekö Ihmisen Poika uskoa maasta kun tulen uutena korjaamaan omani pois, joista en tänä päivänä haluakkaan korjata ketään pois, sillä niin huonoksi kaikki on tullut.

        Oikeus oppinut.

        Laajan tutkimukseni jälkeen olenkin tullut siihen johtopäätökseen, että ihmiskuntaa ei tule tuomita, joko elämään tai kadotukseen Evankeliumien tähden, koska ne eivät ole totuudessa kirjoitetut.

        Ei koskaan ole elänyt sellainen Jeesus, josta ne kertovat. Jeesus myytti onkin aikojen alusta kansan kertomaa vasta myöhemmin. Ensimmäiset kirjoitukset tulivat vasta esiin 123 v jälkeen Jeesuksen syntymän koottuna armosanomana.

        Katsonkin että Jeesus on kirjallinen tuote, vailla totuudellista olemassa oloa. Hänen persoonansa on keinotekoinen. Ihmeitten tekeminen häneen liittyen onkin kirjoituksellinen vain.

        Todellisuudessa Marchiamin poika Hoshanii, joka syntyi Juudan Efrathassa, Betelissä on alkusysäys tapahtumiin. Häneen liittyy nuo Jeesus kirjoitukset. Hoshanii onkin todellinen Golgathan keskimmäisen ristin mies. Hänen elämänsä on aivan toisenlainen, kuin Jeesuksen elämä.

        Tosin ristille laitettaessa hän käytti itsestään nimeä Jeshni. Hänen ajatuksenaan oli ihmiskunnan syntien tähden hankkia vapaus kaikille ihmisille sijaisuhrina. Saattaakseen ihmiskunnalle vapauden kaikkina aikoina syntiveloistaan.

        Nykyaikaisen oikeusperiaatteen mukaan ei olekaan niin. Jokaisen tulee vastata rikkomuksistaan ihan itse. On oikeuden halveksimista siaiskuolema ja kärsiminen toisen, tai toisten edestä.

        Katsonkin Evankeliumien olevan vailla oikeusasemaa, joten ehdotankin Evankeliumien lopettamista hetimiten oikeudettomina julistuksina.

        Lopetankin itse armosanoman julistuksen, ollen Hoshanii itse.

        ” Tämän valtakunnan Evankeliumi pitää saarnattaman kaikissa kansoissa, kansan heimoissa ja kielissä ja sitten tulee loppu”.

        TARKOITTAEN EVANKELIUMIN SAARNAAMISEN LOPPUA, EI MAAILMAN LOPPUA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe