Olin erottuani ollut useamman vuoden yksin, kunnes tapasin hänet. Opettelimme tuntemaan toisiamme vähitellen, emme kiirehtineet koska mihin oikeasti ihmisillä kiire pitäisi olla. Meni aikoja jolloin emme voineet nähdä toisiamme töiden takia tai näin luulin, asuimmehan kauempana toisistamme. Tapailimme ja olimme erillämme pitkiäkin aikoja. Kysymykseeni, onko sinulla joku toinen tai etsitkö, hän vastasi ettei hänellä ole ketään eikä etsi ketään. Kysymykseni tein siksi kun näin hänellä 42 olevan treffipalstalla sivut, en niistä hänelle kuitenkaan sanonut mitään.
Meni aikaa ja yllättäen sain viestin "olen kihloissa".. siis mitä?! Hänellä olikin siis ollut kokoajan haku päällä ja oli edelleen vaikka olikin "kihloissa". Tätä kesti 2 vuotta, kunnes yllättäen sain soiton.. Mitä kuuluu?
Ei mitään siitä että on kihloissa tai eronnut, oli taas niin siipeensä saaneena ja valheita lenteli kuten kunnon savolaisella konsanaan, tosin en enää uskonut sanaakaan. Jos hän sanoi, kaunis päivä niin tarkistin ikkunasta onko todellakin päivä. Hän on sinkku kaikille ja hyvätapainen..., vaikka todellisuus on ehkä jotain muuta.. pullo = kuukauden huono olotila.
Viimeisin oli kun soitti, että tahtoisi tulla.. oli ollut ex-kihlattunsa kanssa ja tullut kunnolla riitaa kaikesta. Siipeensä saaneena yritti, mutta enää eivät valheet tehoa. En ole välipysäkki kunnes taas löytää uuden.
Hänen toimintansa muutti elämässäni paljon.. en tahdo että enempää satutetaan, sillä tällainen satuttaa ja varmasti itsekutakin jonka kohdalle osuu.
Hänellä on valheet tapa elää.. ei välitä kenestäkään ja vielä vähempi heidän tunteistaan.
Mies 191 joka kuvittelee että valheet ovat normaalia elämää ja jos erehtyy vähänkään kyselemään jotain häneltä niin sinussa se vika taisi sittenkin olla :(
Joku miettii nyt miksi kirjoitan, siksi että tämä oli minun käännekohtani.. kerran ja toisenkin kerran satutettu (lue petetty) ei tahdo kolmatta toisintoa. Nyt mietitte miten.. päätös, elää yksin. Ehkä yksinäistä mutta silloin voit itse päättää kaikesta, kukaan ei valehtele kumppaninasi päin kasvojasi enää.
Minun käännekohtani päätökseen .. elän yksin ne vuodet jotka ovat jäljellä, sitä kun ei kukaan tiedä milloin lähdön hetki koittaa, mutta siihen asti aurinkoisia päiviä jokaisen elämään toivotan!
Käännekohta joka muutti paljon elämässäni
lopullinen päätös
1
386
Vastaukset
- Tulisipa Kesä
Jos haluat juttukaveria samaa kokeneesta naisesta - laita sähköpostiosoitteesi tähän - itse en voi laittaa :(
On terapiaa kun kohtaa ihmisen joka on kokenut saman ja voi keskustella asiasta - Vertaistukea siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489