Käännekohta joka muutti paljon elämässäni

lopullinen päätös

Olin erottuani ollut useamman vuoden yksin, kunnes tapasin hänet. Opettelimme tuntemaan toisiamme vähitellen, emme kiirehtineet koska mihin oikeasti ihmisillä kiire pitäisi olla. Meni aikoja jolloin emme voineet nähdä toisiamme töiden takia tai näin luulin, asuimmehan kauempana toisistamme. Tapailimme ja olimme erillämme pitkiäkin aikoja. Kysymykseeni, onko sinulla joku toinen tai etsitkö, hän vastasi ettei hänellä ole ketään eikä etsi ketään. Kysymykseni tein siksi kun näin hänellä 42 olevan treffipalstalla sivut, en niistä hänelle kuitenkaan sanonut mitään.
Meni aikaa ja yllättäen sain viestin "olen kihloissa".. siis mitä?! Hänellä olikin siis ollut kokoajan haku päällä ja oli edelleen vaikka olikin "kihloissa". Tätä kesti 2 vuotta, kunnes yllättäen sain soiton.. Mitä kuuluu?
Ei mitään siitä että on kihloissa tai eronnut, oli taas niin siipeensä saaneena ja valheita lenteli kuten kunnon savolaisella konsanaan, tosin en enää uskonut sanaakaan. Jos hän sanoi, kaunis päivä niin tarkistin ikkunasta onko todellakin päivä. Hän on sinkku kaikille ja hyvätapainen..., vaikka todellisuus on ehkä jotain muuta.. pullo = kuukauden huono olotila.
Viimeisin oli kun soitti, että tahtoisi tulla.. oli ollut ex-kihlattunsa kanssa ja tullut kunnolla riitaa kaikesta. Siipeensä saaneena yritti, mutta enää eivät valheet tehoa. En ole välipysäkki kunnes taas löytää uuden.
Hänen toimintansa muutti elämässäni paljon.. en tahdo että enempää satutetaan, sillä tällainen satuttaa ja varmasti itsekutakin jonka kohdalle osuu.
Hänellä on valheet tapa elää.. ei välitä kenestäkään ja vielä vähempi heidän tunteistaan.
Mies 191 joka kuvittelee että valheet ovat normaalia elämää ja jos erehtyy vähänkään kyselemään jotain häneltä niin sinussa se vika taisi sittenkin olla :(
Joku miettii nyt miksi kirjoitan, siksi että tämä oli minun käännekohtani.. kerran ja toisenkin kerran satutettu (lue petetty) ei tahdo kolmatta toisintoa. Nyt mietitte miten.. päätös, elää yksin. Ehkä yksinäistä mutta silloin voit itse päättää kaikesta, kukaan ei valehtele kumppaninasi päin kasvojasi enää.
Minun käännekohtani päätökseen .. elän yksin ne vuodet jotka ovat jäljellä, sitä kun ei kukaan tiedä milloin lähdön hetki koittaa, mutta siihen asti aurinkoisia päiviä jokaisen elämään toivotan!

1

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisipa Kesä

      Jos haluat juttukaveria samaa kokeneesta naisesta - laita sähköpostiosoitteesi tähän - itse en voi laittaa :(
      On terapiaa kun kohtaa ihmisen joka on kokenut saman ja voi keskustella asiasta - Vertaistukea siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe