Vähän tuli taas itkettyä oikein kunnolla eilen... Häipykö Cole nyt ihan kokonaan ohjelmasta?! Mä en halua että niiden rakkaustarina jää siihen!!! Mitä on nyt tulossa jaksoissa... kuinka phoebe selviää!? Ihan hirveetä... mä oon sellanen romantikko, että mä en halua uskoa että nyt se kaikki loppu! Ja ne colen vikat sanat ja se katse... *byäääh!!!*...
Oikeesti!!!
BeamOfLight
4
438
Vastaukset
- minimii
ei se cole vielä lähteny, vast sit viidennen kauden puoles välis se lähtee lopullisesti! =)
- Jona
Cole palaa takasin hevosena ja talloo Phoeben kuoliaaksi.
- just me...
se palaa hyttysenä ja pistää kaikki kuoliaaks...!!!muahahah!!!!:)
- ^^Piper^^
Älä turhaan murehdi, Colea nähdään vielä 5.tk
jaksoissa. Hän kuitenkaan ei onnistu voittamaan
Phoeben rakkautta itselleen. Phoebe löytää
uuden "miesystävän" ja joutuukin pelastamaan
tätä monet kerrat pulasta. Ja lopulta mm. aikatunneli avautuu. (Loppua en kerro.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746