ennen oli ennen

KorvenKukka

Tapeltiin ja joskus saatiin turpaankin :( Ei silloin kuitenkaan haettu ISOA veljeä apuun with pesäpallomaila...
Onni onnettomuudessa oli että maila tavoitti vain auton..joskin auto oli mummon miljoonan hintainen.
En haluisi olla oikeudessa mailamiehen housuissa.
On tää maailma epäterve..huokaus

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Mies romutti autoa pesäpallomailalla/art-1288368823951.html

63

3348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina.

en haluis olla kenenkään housuis ;))))
      Anteeks vaan ;)

• simmarit santaan.

ollenkaan housuja:)D

• Anjaniina.
        simmarit santaan. kirjoitti:

ollenkaan housuja:)D

sillon olis?
        Killus ilmassa ;)
        Tyhjän päällä?.
        Mut joo on mukava että sefukin osallistuu ;)))
        Me like

• ex-palstailija

tuo on. Kun seuraa tälläkin palstalla muutamaa häirikköä huomaa että jollain tai joillakin on tosi paha olo. Sitä vaan ihmettelee mihin tämä maailma on oikein menossa.

• "Jonnin joustava"

Kurkkikaapa muuallekin. Meno on joskus raakaa, ei reilua. Kaikkialla tappelevat. Onko menossa massapahaolo? Häiriköt ovat kuin tarttuva virus ja levinneet joka osastolle suomi24 sisällössä.

• Ja me mennään mukaana. Väkivalta lisääntyy, miksiköhän? Tietenkin syitä on monia, mutta mitkä sun mielestäs on niitä suurempia?
        Voitaisko tehdä mitään että nuorten hyvinvointi lisääntyisi?
        Aikuisten hyvinvointia ei kai kasvatus enää auta tai paranna?
        Auttaaisiko jos jos edes joskus halaisimme lastamme?

• "Jonnin joustava"
        KorvenKukka kirjoitti:

Ja me mennään mukaana. Väkivalta lisääntyy, miksiköhän? Tietenkin syitä on monia, mutta mitkä sun mielestäs on niitä suurempia?

puupöydän kanteen. Olen saanut "halattua" täysipäisen lapsen lähtö valmiiksi maailman kynnykselle. Samaa olen yrittänyt viestittää hänen kavereilleen kautta vuosien, rauhaa ja rakkautta, rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä. Murrosikääkään ei näkynyt missään.
        En tiedä, en ole kuullut mitään ikävää yhdestäkään hänen kautta vuosien olleista kavereistaankaan.
        Kotiolothan ne ovat kaiken a ja o. Ja minkä mallin itse antaa.

• ex-palstailija
        KorvenKukka kirjoitti:

Ja me mennään mukaana. Väkivalta lisääntyy, miksiköhän? Tietenkin syitä on monia, mutta mitkä sun mielestäs on niitä suurempia?

varmasti auttaisi.
        Olisikohan yksi syy myös vapaan kasvatuksen. Lapsille ei nykyään laiteta rajoja niin miten sellainen lapsi voi tuntea turvallisuutta. Eräs syy varmaan myös uusioperheet. On minun lapset hänen lapset ja vielä ne yhteiset. Voiko tällaisen perheen vanhemmat rakastaa ja kohdella kaikkia lapsia tasavertaisesti?

• kednah
        KorvenKukka kirjoitti:

Niin harvoin kuin puhutkin, puhut kuin joku kummitus.
        Vastaa ihmisten äänellä on mullakin joku ylypempi (hah) koulutus,
        On rumaa poistella toisten vietsejä
        Ja erittäin yksikertaista niitä poistaa

• Ennen oli ennen.
      On niistä entisajoista tehty laulujakin.

http://www.youtube.com/watch?v=YFwmwxLfefk
      En nyt mikään sosialismin ihailija ole, kaikkea muuta, mutta ehkä Suomessa on tämä markkinatalous liian vapaata.
      Suomesta on tullut vahvojen ja voimakkaiden yhteiskunta.
      Ja se kun on niin kuin urheilukilpailussa, kaikki ei voi voittaa, joku on aina viimeinen.
      Pörssitiedotteet katsoo vaan voittajia.
      Häviäjä juo päänsä täyteen, ja seuraukset on mitä on.

• Jaa...

kautta Suomen historian on lehdistö ollut eri aikakausina hyvinkin tiukan ns. sensuurin alla. Emme kuitenkaan voi palata demokraattisessa valtiossa aikaan ennen Suomen itsenäistymiskautta. Jolloin lehdistön sananvapautta todella rajoitettiin, tai sodan aikana jolloin järjestäymisvapautta myöskin Valtiovallan taholta lainsäädöinnin keinoin jopa rajoitettiin;)))) viittaan tässä mm. siihen että, Suomessa Kommunistinen Puolue...joutui mm. toimimaan n.s. maan alla.

Historia älköön toistako itseään....sillä on vakavat seuraukset yhteiskunnallisesti ajatellen..Mutta, jäähän meille toivo....pitäkäämme sitä lippunanamme kuten sanan- ja kirjoittamisen vapauttakinaina etu-oikeuksistamme joiden puolesta voimme ylpeästi seistä.....Joudunkon nyt tämän ansiosta sensurin vallan alle? Friidu vai ei osaa historiallisista syistä sitä pelätä eikä myöskään vaieta...koska sellainen on itselleni aina ja edustaa aina pikkusieluisuutta ihmiskunnassa... Mutta, naisena ja ihmisenä...olen aina demokratian puolella.....niin kauan kun vapaana hengitän. Toistaiseksi ei minun sormiani ole katkaistu eikä murskattu...eikä päätäni manipoloitu....vangita voidaan...mutta, voidaanko ihmiseltä viedä ajattelemisen vapaus?

Tsau:Friidu

• Minä olen saanut pesäpallosta silmään koska olen ollut intohimoinen pelaaja. Yleensä ain syöttäjä koska olin hyvä koppari, niin ja sain yhden ikkunankin rikki...

• katajainen K

Vai liittyykö mitenkään?

• ylikin 50 tasan.

Se on avattu tällä palstalla. Eiköp tämä ole 50 ?

• En viitsi selata mutta jos tarkoitit minua niin oli siellä pesäpallomailasta puhetta. Laitoinpahan oman vaatimattoman jutun tuohon. Kai se jotenkin liittyy pesäpalloon ja olin jopa hyvä siinä:)

• henrjii

lähtisi tuomitsemaan ketään lehtitietojen perusteella.

• Samoin itsekin ajattelin ihan samaa, kun en sitä punaista lankaa hoksaa millään.

• miksikö

näitä ketjuja häiriköineen niin tajuat että liittyy aika paljon tähän palstaan.

• arki-ei-enkeli

voi tehdä jotakin.
      Sytytä kynttilä äläkä siunaile pimeyttä.
      Mitä itse olet tehnyt kenties asioiden hyväksi? Ihan konkreettista.

• niih...:))

meidän oma modaamamme.
      Eipä ole ollut tarvista tapella, eikä ole ollut pikku-, saati isoveljeä mailoineen.

Taidan olla erittäin epänormaali, en ole tähän mennessä tapellut fyysisesti kenenkään kanssa. Saappaat nähdä, mitä huilinkia se tämä loppuaika onkaan?

Maailmassa ei ole mitään vikaa, meissä ihmisissä on.
      Maailma voi paksusti ilman meitä ihmisiä, tyhmiä.

• Olen tapellut aikoinaan sisarusteni kanssa ja karkuun juoksivat vaikka olin nuorin. Niin ja XX:ää uhkasin hiilihangolla, karkuun juoksi sekin vain vaan sen hiilihangon ovenrakoon. Järki voitti siinä kuitenkin ja enpä nyt tässä kaikkia viitsi selittää mutta pippuria löytyy:)

• Jo on markkinat

Minun mielestäni Ei ole soveliasta että sheriffi tekee aloituksia tai kommentoi keskusteluja palstalla.
      Jos se on suomi24:n säännöissä sallittua, niin sääntöjä olisi tarpeellista muuttaa.

Tämä on minun mielipiteeni.

• U.Istin

Tietenkin sefu saa tehdä avauksia ja kommentoida. En havaitse mitään riidanlietsontaa hänen taholtaan.
        Olisi eri asia jos hän tappelisi täällä hampaat irvessä ja poistaisi sitten vastaanväittäjät.
        Toisaalta, mikä estää sefua kirjoittelemasta täällä piilonikillä? Mielestäni on ihan fiksua että hän keskustelee reilusti sefuna.

• Miksi ei saisi. Itse olen omassa mielessäni ihmetellyt miksei ota kantaa. Nyt olin positiivisesti yllättynyt. Tervetuloa jatkossakin kommentoimaan.

• ,........,

Ei minun tietääkseni yhtään missään.

• Putkivalo

täytyy olla vaikeaa yrittää vaikuttaa palstan henkeen pelkästään kulisseista.

• oki.doki

Karmeeta et joku voi tehdä tollaista, raattaamaalla toi olisi karkotus "kylästä" ja housut tyhjillään mailasta!
      Kerrankin samaa mieltä epäterve..huokaus

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2436
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1945
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1780
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1426
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1194
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      960
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      948
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe