HEI! Olen alkoholisti

Lihoava sellainen

Eli kaljaa menee huolellistesti, sen suhteen ei ole ollut ongelmia.
Nyt on alkanut vatsaa tulee yllättäen, vaikka kauemman on jo maittanut.
Kysynkin nyt kun tiedän että tulevaisuudessakin alkoholi maistuu että miten voi välttää lihoamista?
Juoksemaan en ala, se siitä heti sitte.
mutta lihoanko jos vaihdan esim kirkkaisiin? mitä lantraan?

Kirkkaat on kyllä mulle petollisia, tottunu juomaan kaljaa niin juon kirkasta jatkuvasti sitten samaan tahtiin kuin kaljaa, lopputulos ei niin mairitteleva.

Vaikeaa.

25

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hesjob Herala

      Joo mulla on sama homma. Olutta menny päivittäin jo muutaman vuoden ajan. Kessi kasvaa eikä sille voi mitään. Vai voiko?

    • Vodkaa raitilla

      Täällä jengissä riittää kun on alushousut paskassa ja pikkuisen paidanhelmallakin. "Tulin minä pankolta alas"
      Mutta, elätetäänpä siinä sivussa Cocacola nokkia ja Kepuliloisia ja Pössy-Annia ja maatila talous tukikin on kohdillaan?

    • Lihovan todistaja

      Ei sanota "lihoava", vaan "lihova", eikä "lihoanko", vaan "lihonko".

      • Lihooovaan

        Pata kattilaa soimaa. "Lihova" - sitä katsotaan sivusta päin. "Lihoava" -sitä katsotaan 45-asteen kulmasta päin. Opettele itse pönttö suomenkieli.


      • Lihovan todistaja
        Lihooovaan kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa. "Lihova" - sitä katsotaan sivusta päin. "Lihoava" -sitä katsotaan 45-asteen kulmasta päin. Opettele itse pönttö suomenkieli.

        Tämä aloitus poistuu tai siirtyy Huuhaa-palstalle.


      • ja opettele säki

        rentoutumaan vähä.
        Pikkuseikkoihin takertumalla olet vajaa älyinen jo 60 vuotiaana.


    • citybultsari

      Voihan sitä lopettaa vaikka sen kaljan kittaamisen ja tilalle käymään vaikka pienella lenkilla. Ajan myötä alkaa myös sosiaaliset ihmis suhteet kun jengi huomaa että on muutunu!

      • minulla on

        hyvä näin. Maha kun pysyisi kuosissa.


    • pois riippuvuudesta

      Mulla olisi kysymykseesi vastaus: Lopeta juominen, niin laihdut.

      • citybultsari

        Ei kaikkiilla oo tota selkärankaa. Löytyy aina millon mitäkin syitä kaljan kittaamiselle! Säälittävää ja sitten valitetaan kun lihoo! Riipuvuus=luuseri


      • Juoppo Stadista

        Miten se lopettaminen onnistuu? Mä olin kerran päivän juomatta mutta ei se maha siitä mihinkään hävinny.


      • .
        citybultsari kirjoitti:

        Ei kaikkiilla oo tota selkärankaa. Löytyy aina millon mitäkin syitä kaljan kittaamiselle! Säälittävää ja sitten valitetaan kun lihoo! Riipuvuus=luuseri

        Jeesus PELASTAA ja laittaa pullon korkin kiinni! Kokeile!


      • Riippuvaisuus
        citybultsari kirjoitti:

        Ei kaikkiilla oo tota selkärankaa. Löytyy aina millon mitäkin syitä kaljan kittaamiselle! Säälittävää ja sitten valitetaan kun lihoo! Riipuvuus=luuseri

        Harva maan päällä ei ole riippuvainen jostakin...


    • llisen juomisen taki

      Tee samallatavalla kuin tosi alkkisnarkkarit eli alat piikittämään puhdasta alkoholia suoneen ruiskulla!!

      Varoituksen sana;Alkoholin liikakäyttö aiheuttaa hormooni epätasapainoa joka tekee ihmisestä homoseksuaalin ja tämän takia moni homoseksuaali vastustaa kannabista!

      • 14

        Kyllä kannattaa lopettaa alkoholin käyttö sillä muuten alkaa j.sillanpää soimaan radiossa ja dtm homo baari kutsuu.
        Ei se ihme että kaikki kannabiksen vastustajat ovatkin homoseksuaaleja sekä kauhuissaan jos alkoholin käyttö hiipuu ja homoseksuaalijen määrä alkaa vähenemään radikaalisesti!


    • se menee

      niin, että syöt hyvin ja juot hyvin niin turpoat kuin sika.

      Vedä kunnon 2-3 kk ryyppyputki, niin olet mahdollisesti jopa 15 kiloa kevyempi.

    • Kirin Biiro

      Kun päättää että kaljan kittaus on nyt loppu niin se on LOPPU !

      Ei siihen loppettamiseen mitään Jeesusta tarvita !

      • Heikki juoppo

        Kalja ei ole ongelma. Hyi vittu, sentää mitää kotipanimopaskoja juo. Olut on tässä se probleema.


      • Brauman Chop
        Heikki juoppo kirjoitti:

        Kalja ei ole ongelma. Hyi vittu, sentää mitää kotipanimopaskoja juo. Olut on tässä se probleema.

        Kilju ja kalja ovat eriasioita mutta jos vielä kilisteleisin niin sittenpä joisin oikeaa SAHTIA !


    • laihdutti viinalla

      Veti 2 viikkoa pelkkiä kirkkaita putkeen. Eipä ehtinyt siinä välissä syömään - edes HK:n blöötä vetämään.

      Laihtui kivasti.

      Itse en kuitenkaan suosittelisi.

    • humalmallas

      on viinaa vichyllä. Ei lihota tai turvota niin paljon kuin olut. Nestevajaus vähenee vichyllä ja samalla saa vähän kivennäisaineita. Mutta ei se laihduta. Tosin brenkussa on just tuo vaara, että sitä kittaa samaan tahtiin. Paljon vaan lantrinkia - mutta ei mitään missä on sokeria.

      • Käytöstavat kunniaan

        Kossuvissy on hyväksi havaittu perinteinen drinkki. Ei tule niin kovia jälkeisiäkään kuin sokeripitoisilla tai mullai lantringeilla. Ei-ammattilaiset juovat kossuvissyä usein hitaammin kuin muilla lantringeilla, joten haitat saattavat jäädä vähäisemmiksi.
        Itse juon mieluiten savuisia laatu-whiskyjä, mutta kossuvissy on paras arkidrinkki.
        Muistakaa juoda hitaasti, se on paljon mukavempaa kuin ympäripäissään örveltäminen.


    • hu-huh

      Vittu te ootte juoppoja..... Höhööhö, mitä sitten? meillä on ihan vitun hauskaa!!!

    • Petri N.

      Tulta munille ja skumppaa tiskii..

      ilman hauskaaki voi olla viinaa..

      pidän pullonkeräysmummot rahassa!

      RIP maksa goodbye aivosolut, edessä viskii ja kylmä olut!

      kippis jeppis jebulis.

      JALLUU KOSSUU JA KALJAA HÖLKYNKÖLKYN!

      marinoidaa nyt maksaa..

      nyt loppu juominen ja aletaan ryyppää!

      Jos sul on jano suu auki!

      mul o jano, sul o jano, kaikki sanoo AAH!

      SELVÄSTI HYVÄ PÄIVÄ! HYVÄSTI SELVÄ PÄIVÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe