Heippa!
Olen Jenna, 21v, matkailualan opiskelija Turusta. Valmistuin vuonna 2008 ammattikoulusta eläinhoitajaksi. Minulla on itse kaksi kissaa, on myös ollut kesyrottia ja koira aikaisemmin.
Jos tarvitsette hoitajaa lemmikillenne, ei väliä onko koira, kissa, jyrsijä tai matelija, minä voisin olla juuri se henkilö! :) Olen lähdössä ulkomaille vähän pidemmäksi aikaa huhtikuun lopussa, mutta siihen asti hoidan mielelläni eläimiä vapaa-aikanani (mitä löytyy aika paljon). Voin myös jatkaa syksyllä (alkaen syyskuusta) kun olen tullut takaisin Suomeen.
Joten jos tarvitsette eläinhoitajaa Turussa pientä palkkiota vastaan, olen tässä! :D
Yhteydenotot sähköpostiini [email protected].
Ystävällisin terveisin,
Jenna
Eläinhoitaja Turussa
j3nnap89
1
302
Vastaukset 1
- jennap89
En enää asu Turussa.
Yt,
Jenna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202522Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401802Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101210- 1081042
- 721008
- 98966
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk87848- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781