ELi tämä blogisysteemi mikälieneekään nimeltä Tumblr.
Miten siihen voi kirjautua? Mikä siinä on pointtina?
Pitääkö ensin olla kotisivu/blogi olemassa että voi käyttää sitä?
Tumblr? Mikä se on, kuinka se toimii?
8
4368
Vastaukset
- 4 + 16
Törmäsin itsekin juuri tumblriin ja etsin siitä suomenkielistä tietoa. Käsittääkseni se on miniblogi, vähän kuin bloggerin ja twitterin välimuoto. Ei tarvitse ennestään olla blogia eikä kotisivua. Sinne postataan enimmäkseen kuvia, lyhyitä viestejä, videoklippejä, mitä kukakin haluaa ja paljon kopsataan toisilta ja blogataan eteenpäin. Mutta yleensä sinne ei kai kirjoiteta pitkän pitkiä sepustuksia kuten blogissa yleensä vaan postaukset on lyhyitä ja ne jaetaan muiden kanssa eikä toisten postauksia kai kommentoida muuten kuin kopsaamalla ne omaan blogiin ja laittamalla siihen perään oman kommentin. http://www.tumblr.com/
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tämän käsityksen olen saanut ensisilmäyksellä. - iuerhsdjkfnbiuwrhjKG
joo saman käsityksen oon saanu ku edellinen, aika hyvin selitti
- dadaaada
Google on parempi. Siinä on blogger sisäänrakennettuna.
- PYLLYT -.-
mITEN HELEVATASSA SINNE VOI LISÄTÄ NIITÄ KUVIA!??!?!?!?!? 1??!
- qwerft
Kyselisin että miten muiden blogeihin saadaan kuvia?
Siis, otetaan esimerkiksi joku blogi joka on erikoistunut maisemakuvien jakamiseen. Blogista löytyy monien eri ihmisten sinne itse lisäämiään maisemakuvia jne. Miten helvatussa saan omat kuvani näkymään tässä blogissa? - hattara2
Älkää liittykö tumblriin, pliis. En halua teidänlaisianne ihmisiä sinne.
Anteeksi vaan kovasti- pässinlihaa
Älä siinä mussuta pässi vaan pidä pääsi kiinni. Ei kiinnosta vittuakaan millaisia ihmisiä SINÄ sinne haluat.
- Supersassywonderland
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911597
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301212
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46958- 21930
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753